چهارشنبه 07 آبان 1399 - 16:38:30

گریم 10 دقیقه ای

 

 

آموزش انواع میکاپ جدید

آموزش تکنیک های آرایش و گریم صورت

 

گریم 10 دقیقه ای

 

 

 

فهرست مطالبی که در این آیتم خواهید خواند

 

آرایش چشم براق با گریم 10 دقیقه ای

گریم 10 دقیقه ای و سایه چشم سبز آبی

گریم 10 دقیقه ای و تمرکز روی لب ها

گریم 10 دقیقه ای و استفاده از رژلب قرمز

گریم 10 دقیقه ای و میکاپ کلاسیک

گریم 10 دقیقه ای و آرایش چشم تیره

گریم 10 دقیقه ای و برجسته کردن لب ها

 

 

شاغل هستید و زمان کافی برای انجام میکاپ ندارید؟ همزمان بچه داری و خانه داری می کنید و می خواهید در خانه ظاهر آراسته تری داشته باشید ما زمان کافی برای انجام آرایش را پیدا نمی کنید؟ نگران نباشید! ما در این مطلب از سایت رژلب به شما گریم 10 دقیقه ای را آموزش می دهیم تا با کمک آن بتوانید تنها در 10 دقیقه ظاهر خود را از این رو به آن رو کنید.


آرایش چشم براق با گریم 10 دقیقه ای


آرایش چشم براق این روز جزء ترندها محسوب می شود. این سبک میکاپ بسیار راحت است و فرقی با دیگر انواع آرایش ها ندارد. کافیست ابتدا زیرساز آرایش صورت را انجام دهید. برای زیرساز آرایش صورت اولین قدم استفاده از پرایمر است. پرایمر را با توجه به نوع پوست چرب یا خشک خود انتخاب کنید. سپس با استفاده از کانسیلرهای تصحیح کننده رنگ، نواقص پوست تان را بپوشانید.
در مرحله بعد باید از کرم پودر یا فوندیشن استفاده کنید. برای دور چشم می توانید از پرایمر مخصوص آرایش چشم استفاده کنید. پس از این که پرایمر به خوبی جذب پوست شد، سایه بیس را پشت پلک می زنیم. سایه بیس می تواند یک رنگ ملایم باشد. در مرحله بعد باید از یک سایه شاین با رنگ دلخواه استفاده کنید. سایه شاین را روی کل پشت پلک بزنید.


برای این که سایه چشم روی گونه ها یا پایین پلک نریزد و آرایش تان را خراب نکند، می توانید از پودر فیکس استفاده کنید. مقداری پودر فیکس را زیر پلک و روی گونه ها قرار دهید و آن را فید نکنید. پس از این که سایه چشم شاین را پشت پلک زدید، از یک رنگ تیره تر برای نواحی گوشه خارجی چشم استفاده کنید. رنگ ها را با استفاده از یک براش تمیز فید کنید تا هیچ مرزی بین آنها باقی نماند.
پس از این که سایه چشم تکمیل شد، خط چشم را پشت پلک می زنیم. می توانید از ترکیب رنگ های سایه که پشت پلک استفاده کردید، برای زیر چشم نیز استفاده کنید. سپس مژه های بالا را ریمل می زنیم و در صورت تمایل مژه مصنوعی نصب می کنیم. در مرحله بعد باید پودر فیکس هایی که زیر پلک و روی گونه قرار داده بودیم را فید کنیم. پس از فید کردن پودر فیکس، ریمل مژه های پایین را نیز می زنیم.


در این مرحله می توانید ابروها را با استفاده از مداد ابرو، ماژیک ابرو یا سایه ابرو طراحی کنید. سپس روی گونه ها رژگونه بزنید. رژگونه را باید مطابق با تناژ پوست و رنگ میکاپ تان انتخاب نمایید. حالا نوبت به آرایش لب می رسد. برای آرایش لب کافیست ابتدا از خط لب همرنگ با رژلب تان استفاده نمایید. با استفاده از خط لب فرم لب هایتان را بکشید و مقداری از نواحی داخل لب را نیز پر کنید. سپس رژلب دلخواهتان را روی لب ها بزنید. در صورت تمایل می توانید از مقداری برق لب برای برقراری تعادل میان آرایش چشم و لب نیز استفاده کنید.

 

آموزش گریم 10 دقیقه ای


گریم 10 دقیقه ای و سایه چشم سبز آبی


یکی دیگر از تکنیک هایی که در گریم 10 دقیقه ای می توانید پیاده سازی کنید، سایه چشم سبز آبی است. در واقع بعضی روزها لازم است کمی به استایل خود رنگ بدهید. می توانید در کنار آرایش چشم سبز آبی، از یک لباس به همین رنگ نیز استفاده کنید تا هماهنگی میان آن کاملا برقرار باشد.


مانند سایر تکنیک های آرایشی، در این سبک میکاپ چشم نیز باید ابتدا زیرسازی های لازم را انجام دهید. سپس از یک سایه بیس روشن برای پشت پلک استفاده کنید. در مرحله بعد سایه رنگی سبز آبی را پشت پلک می زنیم. سایه چشم را باید با توجه به فرم چشم ها مورد استفاده قرار داد. اگر تجربه زیادی در زدن سایه چشم ندارید، می توانید یک چسب را زیر پلک در امتداد گوشه های خارجی چشم بزنید و سایه خود را بر اساس آن بکشید.


اگر سایه سبز آبی در دسترس نداشتید، می توانید از ترکیب سایه های سبز و آبی استفاده نمایید. پلک پایین چشم را نیز به همین ترتیب سایه چشم می زنیم. در مرحله بعد می توانید از خط چشم استفاده کنید. سپس مژه های بالا و پایین پلک را به خوبی ریمل می زنیم. برای این که چشم ها بزرگ تر به نظر برسند، می تواند داخل لثه پلک پایین را مداد سفید بزنید.
در میکاپ چشم رنگی، بهتر است از پودر برنزر استفاده کنید. به این ترتیب که بعد از پیاده سازی تکنیک های کانتورینگ صورت، مقداری از پودر برنزینگ را روی گونه های می زنیم. با همان براش که پودر برنزینگ زدیم، اطراف شقیقه ها را نیز برنزه می کنیم. برای رژلب نیز بهتر است از یک رنگ ملایم مانند کرم قهوه ای روشن استفاده کنیم. در صورت تمایل می توانید کمی شاین به رژلب خود اضافه کنید.


به عنوان مرحله آخر می توانید کمی هایلایتر به قسمت های پایین ابرو، بالای گونه ها و همچنین بالای لب و قسمت میانی چانه اضافه کنید.

 

سایه چشم سبز آبی


گریم 10 دقیقه ای و تمرکز روی لب ها


در این سبک گریم 10 دقیقه ای قصد داریم بیشتر تمرکز خود را روی لب ها قرار دهیم. همان طور که از نام آن مشخص است، قصد نداریم روی آرایش چشم خیلی کار کنیم. برای این نوع میکاپ نیز ابتدا زیرساز آرایش صورت را انجام می دهیم. سپس از یک سایه بسیار محو برای پشت پلک استفاده می کنیم. توجه داشته باشید که در این نوع میکاپ نباید از خط چشم استفاده کرد. به جای آن باید از مژه مصنوعی پرپشت استفاده کرد.


پس از زدن سایه چشم، ابتدا مژه ها را خوب ریمل بزنید. سپس مژه مصنوعی را با چسب مخصوص پشت پلک بچسبانید. پس از این که مژه مصنوعی کاملا چسبید، دوباره مژه ها را ریمل بزنید. این کار باعث می شود تا مژه مصنوعی کاملا به مژه های طبیعی شما بچسبد و جلوه طبیعی تری داشته باشد.


پس از طراحی ابرو و زدن رژگونه، نوبت به زدن رژلب می رسد. برای این سبک میکاپ باید از رژلب به رنگ تیره تر و به اصطلاح جیغ استفاده کنید. بهترین گزینه ها برای این کار استفاده از رژلب به رنگ های قرمز، زرشکی، آلبالویی، بنفش تیره و ... است.


ابتدا با استفاده از خط لب همرنگ، خط دور لب را مشخص کنید. سپس با همان خط لب کمی از قسمت های داخلی لب را نیز پوشش دهید. در مرحله بعد از رژلب مورد نظر استفاده کنید. رژلب و خط لب را خوب فید کنید. اگر می خواهید لب های شما در مرکز توجه باشند، کمی برق لب نیز در مرحله آخر به کار ببرید.

 

آموزش گریم 10 دقیقه ای


گریم 10 دقیقه ای و استفاده از رژلب قرمز


استفاده از رژلب قرمز قاعده و اصول خاص خودش را دارد. به طور کلی هنگامی که قصد استفاده از رژلب های تیره را دارید، باید از آرایش چشم ملایم به کار ببرید. اگر قصد استفاده از رژلب ملایم را دارید، می توانید از آرایش چشم تیره تر به کار ببرید.


در سبک میکاپ با رژلب قرمز نیز به همین منوال باید از آرایش چشم ملایم استفاده کنید. به طور مثال می توانید از سایه چشم کرم مات یا شاین برای پشت پلک استفاده کنید. سپس با استفاده از مداد چشم مشکی، بن مژه را حسابی تیره کنید. نیازی به کشیدن خط چشم نیست؛ اما شما می توانید در صورت تمایل از مدل خط چشم ساده استفاده کنید. در مقابل باید حسابی مژه هایتان را ریمل بزنید.


پس از ریمل زدن مژه های بالا و پایین پلک، گونه ها را رژگونه می زنیم. برای این سبک میکاپ بهتر است از رژگونه آجری یا برنزه استفاده کنید. برای جلوه بهتر لب ها می توانید ابتدا دور لب ها را هایلایتر بزنید. سپس خط لب قرمز را دور خطوط لب می زنیم. در مرحله بعد باید رژلب بزنیم.

 

آموزش گریم 10 دقیقه ای


گریم 10 دقیقه ای و میکاپ کلاسیک


در میکاپ کلاسیک باید از خط چشم کشیده استفاده کنید و مانند قدیم سرمه بکشید. در مقابل بهتر است آرایش لب ها را کمی ملایم تر و طبیعی انجام دهید. برای این کار پس از انجام زیرساز آرایشی لازم، با استفاده از یک براش سر تخت و سایه پودری مشکی، خط چشم را می کشیم. خط چشم را فرم می دهیم و آن را متناسب با فرم چشم ها امتداد می دهیم.


همین کار را برای پلک پایین چشم نیز انجام می دهیم. با این تفاوت که قبل از کشیدن خط چشم پایین پلک بهتر است ابتدا کمی پودر فیکس در قسمت پایین پلک و روی گونه ها بریزیم تا سایه چشم آرایش مان را خراب نکند. با همان براش سر تخت کمی سایه پودری مشکی برداشته و زیر پلک می کشیم. مژه های بالا و پایین را نیز حسابی ریمل می زنیم.


برای سبک میکاپ کلاسیک بهتر است از رنگ های ملایم و طبیعی برای رژگونه و رژلب استفاده کنیم. می توانید از رنگ بژ یا هلویی برای این کار استفاده کنید. در نهایت کمی برق لب روی لب ها بزنید و آرایش کلاسیک خود را به اتمام برسانید.

 

آموزش گریم 10 دقیقه ای


گریم 10 دقیقه ای و آرایش چشم تیره


اگر تمایل دارید چشم های خود را تیره کنید، باید بدانید که این سبک میکاپ بیشتر برای افرادی مناسب است که چشم ها درشت دارند. چرا که آرایش چشم تیره منجر به ریزتر نشان دادن چشم ها می شود. برای این کار باید ابتدا زیرساز آرایش چشم و صورت را انجام دهید. سپس از انواع سایه های خاکستری، قهوه ای تیره یا مشکی با توجه به سلیقه خود برای پشت پلک تان استفاده کنید.


سایه چشم را به خوبی پشت پلک فید کنید. سپس از خط چشم مایع روی بن مژه به کار ببرید. از سایه چشم تیره برای قسمت زیر پلک نیز استفاده کنید. استفاده از ریمل روی مژه های پلک بالا و پایین را فراموش نکنید. می توانید از مداد مشکی روی لثه پلک پایین نیز استفاده کنید.


در مرحله بعد می توانید ابروها را طراحی کنید. از یک رنگ سایه روشن برای قسمت زیر ابروها استفاده نمایید. سپس رژگونه بزنید. از آنجایی که در این سبک میکاپ آرایش چشم های شما تیره است، بهتر است آرایش گونه ها و لب ها را ملایم و نچرال در نظر بگیرید. اگر پوست شما روشن است، استفاده از رژگونه  رژلب صورتی و هلویی بهترین گزینه ها هستند. اگر پوست شما تناژ گرم دارد، می توانید از رنگ های بژ، شامپاینی و ... استفاده کنید.

 

آموزش گریم 10 دقیقه ای


گریم 10 دقیقه ای و برجسته کردن لب ها


برای برجسته کردن لب ها باید از متدهایی استفاده کنید تا لب ها بیشتر در مرکز توجه باشند. به همین دلیل باید آرایش چشم ها را ملایم تر در نظر بگیرید. برای این کار استفاده از یک سایه چشم کرم و معمولی به همراه خط چشم ساده و ریمل کفایت می کند.


برای برجسته نشان دادن لب ها، ابتدا با استفاده از یک خط لب به رنگ طبیعی لب ها، خطوط لب ها را کمی خارج از خط لب طبیعی می کشیم. سپس از خط لب همرنگ با رژلب که قصد استفاده از آن داریم، استفاده می کنیم. با استفاده از همان خط لب، کمی از قسمت های داخلی لب ها را نیز پوشش می دهیم.


از رژلب روی لب ها استفاده می کنیم. سپس یک دستمال کاغذی روی لب ها قرار می دهیم و براش آغشته به پودر فیکس را روی آن می کشیم. دستمال را از روی لب ها برمی داریم و رژلب مورد نظر را دوباره تمدید می کنیم. در نهایت از برق لب استفاده می کنیم. استفاده از برق لب باعث برجسته تر نشان دادن لب ها خواهد شد.


در مطلب گریم 10 دقیقه ای از وب سایت رژلب، به آموزش چند مدل میکاپ سریع و آسان پرداختیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشند. میکاپ و گریم صورت یک مقوله بزرگی است که بر پایه چند نکته کاربردی قرار دارد. اگر این نکات کاربردی را بدانید، بر تمامی سبک های آرایشی مهارت پیدا خواهید کرد.


اگر این سبک میکاپ و گریم 10 دقیقه ای را در منزل امتحان کردید، نتیجه کار خود را برای ما کامنت بگذارید. در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد انواع میکاپ و گریم جدید، آن را در قسمت نظرات در میان بگذارید تا کارشناسان در اسرع وقت پایخگو باشند. از این که وب سایت رژلب را دنبال می کنید، بسیار سپاسگزاریم.

 

آموزش گریم 10 دقیقه ای

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

خسته نباشید
خیلی خوب بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: