پنجشنبه 08 آبان 1399 - 22:40:13

گریم 15 دقیقه ای

 

 

آموزش گریم و میکاپ جدید

آموزش مرحله به مرحله گریم صورت

 

آموزش گریم 15 دقیقه ای

 

 

فهرست مطالبی که در این آیتم خواهید خواند:

 

با گریم 15 دقیقه ای دنیایتان را رنگ بزنید

گریم 15 دقیقه ای و استفاده از رنگ های براق

گریم 15 دقیقه ای و انجام آرایش شب

گریم 15 دقیقه ای و میکاپ فوق طبیعی

گریم 15 دقیقه ای و آرایش صورت اسموکی

گریم 15 دقیقه ای و آرایش برنزه

 

 

چه چیز بهتر از این که 15 دقیقه زمان برای گریم و میکاپ خود داشته باشید؟ در 15 دقیقه پیش رو، ترفندهای و نکات آرایشی بسیار وجود دارند که می توانید مورد استفاده قرار دهید. پس اگر شما هم به دنبال امتحان کردن سبک های گریم و میکاپ جدید هستید، مطالعه ادامه این مطلب از سایت رژلب را از دست ندهید.


با گریم 15 دقیقه ای دنیایتان را رنگ بزنید


اگر عاشق ترکیب رنگ های شاد و جذاب هستید، این سبک میکاپ به کار شما می آید. در این سبک آرایش چشم ما قصد داریم سایه پشت پلک را متفاوت از پلک پایین بزنیم. باید توجه داشته باشید که سایه پشت پلک شما باید کمی تیره تر از سایه زیر چشم باشد. به طور مثال می توانید از سایه چشم بنفش برای پشت پلک و از سایه چشم سبزآبی برای زیر پلک استفاده نمایید.


قبل از گریم 15 دقیقه ای، ابتدا باید زیرساز آرایشی انجام دهید. از پرایمر متناسب با نوع پوست خود برای صورت استفاده کنید. سپس در صورت لزوم از کانسیلر تصحیح کننده رنگ به کار ببرید. در مرحله بعد می توانید از فوندیشن استفاده کنید. برای زیرساز آرایش چشم نیز می توانید از پرایمر مخصوص چشم استفاده کنید. سپس مقداری پودر فیکس زیر پلک و روی گونه ها قرار دهید تا سایه شما منجر به خراب شدن زیرساز آرایش تان نشود. پودر فیکس را نباید در این مرحله فید کنید. در پایان آرایش چشم می توانید پودر فیکس را فید نمایید.


در مرحله بعد، سایه بیس را پشت پلک می زنیم. معمولا از سایه چشم قهوه ای متوسط می توان برای پشت پلک استفاده کرد. سپس سایه چشم به رنگ دلخواه که تناژ تیره تری دارد را پشت پلک می زنیم. از سایه چشم با تناژ روشن تر می توان برای پایین پلک استفاده کرد. می توانید در صورت تمایل از خط چشم مایع برای پشت پلک استفاده کنید. همچنین می توانید داخل لثه پلک پایین تان را مداد چشم مشکی یا سفید بزنید. اگر چشم های شما درشت است، می توانید از مداد چشم مشکی برای لثه داخل پلک به کار ببرید. برعکس، اگر چشم های شما ریز است، می توانید از مداد چشم روشن و سفید برای درشت تر نشان دادن آن استفاده کنید.

 

آموزش گریم 15 دقیقه ای

 


استفاده از ریمل برای مژه های پلک بالا و پایین را فراموش نکنید. در صورت تمایل می توانید از مژه مصنوعی هم استفاده کنید تا مژه هایتان پرپشت تر به نظر برسند. در مرحله بعد می توانید طراحی ابروهایتان را به دلخواه انجام دهید. برای طراحی ابرو می توانید از انواع مداد ابرو، سایه ابرو، ماژیک ابرو و ... استفاده کنید. در مرحله بعد می توانید از متدهای کانتورینگ صورت برای برطرف کردن نواقص گونه و بینی استفاده کنید.


یک خط افقی روی گونه با استفاده از کانتور صورت ایجاد کرده و خوب فید کنید. می توانید از کانتور بر روی تیغه های بینی نیز استفاده کنید. پس از فید کردن کانتورینگ، از مقداری پودر برنزینگ برای روی گونه ها و اطراف شقیقه ها استفاده کنید. برای آرایش لب ها نیز بهتر است از رژلب با تناژ طبیعی و متناسب با رنگ پودر برنزه استفاده کنید. برای این کار می توان از رنگ های کرم، شامپاینی و بژ استفاده کرد. استفاده از برق لب برای جذابیت بیشتر لب ها را فراموش نکنید.


گریم 15 دقیقه ای و استفاده از رنگ های براق


هیچ چیز مانند یک آرایش نچرال و استفاده از سایه چشم شاین و کرم رنگ نمی تواند به زیبایی طبیعی شما اضافه کند. پس از این که زیرساز آرایش صورت و چشم را به خوبی انجام دادید، از بیس سایه بر روی پشت پلک استفاده کنید. سپس یک پد مخصوص آرایش چشم به زیر پلک خود بچسبانید تا قرینه سازی سایه گوشه پلک به خوبی انجام شود. برای گوشه های خارجی پلک خود می توانید از رنگ تیره تر مانند قهوه ای تیره یا خاکستری استفاده کنید.


از همین ترکیب رنگی می توانید برای زیر چشم نیز استفاده کنید. سپس خط چشم مدل ساده می کشیم و ریمل می زنیم. از ریمل باید برای پلک پایین نیز استفاده کنید تا چشم ها جلوه درخشان تر و درشت تری پیدا کنند. سپس از مداد چشم تیره یا روشن بنا به فرم چشم ها برای لثه های داخلی پلک استفاده می کنیم. از مقداری هایلایتر درخشان برای گوشه های داخلی پلک استفاده می کنیم.


برای گونه ها بهتر است از پودر برنزر مات استفاده کنید. با استفاده از یک براش بزرگ، مقداری پودر برنزر را روی گونه ها بزنید و آن را تا شقیقه ها امتداد دهید. نکته دیگر این سبک میکاپ، آرایش لب خیلی ملایم و نچرال است. از یک خط لب به رنگ طبیعی استفاده کنید و فرم لب را با آن بکشید. سپس با انگشت خط لب تان را محو کنید. در مرحله بعد از برق لب روی لب ها استفاده کنید تا در عین سادگی، جذاب و خیره کننده به نظر برسند.

 

آموزش گریم 15 دقیقه ای


گریم 15 دقیقه ای و انجام آرایش شب


در آرایش شب باید تمرکز را روی چشم ها قرار دهید و از یک رنگ نچرال و جذاب برای لب ها استفاده کنید. به طور مثال می توانید از انواع رنگ های اسموکی برای آرایش شب به کار ببرید. رنگ های قهوه ای، سورمه ای، زرشکی تیره، خاکستری و مشکی از جمله رنگ های اسموکی محسوب می شوند. قبل از انجام آرایش چشم اسموکی، ابتدا زیرساز آرایش صورت و چشم را انجام می دهیم. سپس از پودر فیکس برای زیر پلک و روی گونه ها استفاده می کنیم تا استفاده از سایه چشم منجر به خراب شدن زیرساز آرایش صورت مان نشود.


ابتدا از یک رنگ متوسط مانند قهوه ای شکلاتی برای کل نواحی پشت پلک استفاده می کنیم. سپس با استفاده از یک رنگ تیره تر مانند قهوه ای سوخته، گوشه های پلک را سایه می زنیم. می توانید سایه گوشه های پلک را با توجه به فرم چشم هایتان کشیده تر در نظر بگیرید. همچنین برای جذابیت سایه چشم اسموکی، بهتر است از یک رنگ روشن و شاین برای نواحی گوشه چشم تان استفاده کنید.


در مرحله بعد می توانید خط چشم به فرم دلخواه تان را بکشید. سپس ریمل می زنیم و در صورت تمایل از مژه مصنوعی استفاده می کنیم. داخل لثه پلک پایین را نیز می توان از مداد چشم تیره استفاده کرد. حواس تان باشد که استفاده از مداد چشم تیره در لثه داخلی پلک باعث ریزتر نشان دادن چشم ها می شود. اگر چشم های شما حالت ریز دارد، می توانید از مداد چشم سفید برای درشت تر نشان دادن آن استفاده نمایید.


آرایش گونه ها و لب را باید کمی ملایم تر در نظر بگیرید تا میکاپ تان جلوه زیباتر و طبیعی تری داشته باشد. برای رژگونه می توانید از رنگ های بژ، کرم، هلویی و شامپاینی استفاده کنید. این رنگ ها را باید متناسب با رنگ سایه چشم خود انتخاب کنید. رژلب را نیز بهتر است متناسب با رنگ رژگونه تان انتخاب کنید تا تناسب میان میکاپ صورت تان به خوبی برقرار باشد.

 

آموزش گریم 15 دقیقه ای


گریم 15 دقیقه ای و میکاپ فوق طبیعی


در انواع متدهای آرایش طبیعی باید بیشتر تمرکز خود را روی عناصرطبیعی چهره مانند ابروها، مژه ها و لب ها قرار دهید. شما می توانید ابروهای خود را متناسب با چهره طراحی کنید. سپس آرایش چشم را انجام دهید. از یک رنگ طبیعی سایه چشم برای پشت پلک ها استفاده کنید. بهترین گزینه ها می تواند سایه چشم شامپاینی، کرم، قهوه ای روشن، بژ و ... باشد.


پس از این که سایه چشم طبیعی را پشت کل چشم زدیم، از یک سایه چشم متوسط مانند شکلاتی برای گوشه های خارجی چشم استفاده کنیم. نیازی به استفاده از رنگ تیره برای گوشه های خارجی چشم نیست؛ چرا که آرایش ما از حالت طبیعی خارج می شود. خط چشم را باید به صورت خیلی محو به کار ببرید. برای این کار می توانید از سایه پودری مشکی برای کشیدن خط چشم استفاده کنید. سپس با استفاده از یک براش سر تخت، خط چشم را به آرامی محو کنید.


از رنگ سایه متوسط برای زیر پلک نیز می توانید به کار ببرید. هر چه رنگ های به کار رفته محوتر باشد، آرایش طبیعی شما جلوه زیباتری خواهد داشت. سپس از ریمل حجم دهنده و بلند کننده برای مژه های پلک بالا و پایین استفاده می کنیم. اگر مژه های شما حجم زیادی ندارد، می توانید از مژه مصنوعی سه بعدی نیز استفاده کنید.


برای رژگونه و رژلب نیز از رنگ های طبیعی و جذاب استفاده کنید. قهوه ای متوسط یا کرم می توانید بهترین انتخاب برای زدن رژگونه و رژلب در آرایش نچرال باشد. در نهایت از مقداری هایلایتر برای روی گونه ها، روی تیغه بینی و همچنین زیر استخوان ابرو استفاده کنید.

 

آموزش گریم 15 دقیقه ای


گریم 15 دقیقه ای و آرایش صورت اسموکی


برای آرایش چشم اسموکی، می توان از انواع رنگ های تیره مانند آبی تیره، مشکی، سورمه ای، قهوه ای تیره، قرمز تیره، سبز تیره و ... استفاده کرد. فرض را بر این بگذارید که از رنگ آبی تیره برای آرایش چشم اسموکی استفاده کرده ایم. از این رنگ در کل پشت چشم و همچنین زیر پلک چشم باید استفاده کنیم. فرم سایه را متناسب با فرم چشم ها در نظر می گیریم.


خط چشم را بهتر است بسیار محو و طبیعی انجام دهیم تا همچنان سایه اسموکی بیشتر در مرکز توجه باشد. برای این کار می توانید یک مداد چشم مشکی بردارید و لابلای بن مژه بکشید. این کار به شما کمک می کند تا مژه ها را پرپشت تر جلوه دهید و حالت چشم ها زیباتر نشان داده شود. از مداد چشم مشکی می توانید برای لثه داخلی پلک پایین نیز به کار ببرید.


در مرحله بعد باید طراحی ابروها را انجام دهید. سپس از پودر برنزر مات برای گونه ها و شقیقه ها استفاده کنید. حالا نوبت به آرایش لب ها می رسد. رژلب بنفش هماهنگی بالایی با سایه چشم اسموکی آبی دارد. بنابراین پیشنهاد می کنیم از این رنگ استفاده نمایید. ابتدا با استفاده از خط لب بنفش، خطوط لب را تعیین کنید و کمی از محدوده داخل آن را نیز پوشش دهید. سپس از رژلب همرنگ با خط لب استفاده کنید و کل لب را آغشته به آن کنید. در مرحله آخر می توانید از برق لب روی لب ها استفاده کنید و به این ترتیب زیبایی و جذابیت آرایش خود را دو چندان کنید.

 

آموزش گریم 15 دقیقه ای


گریم 15 دقیقه ای و آرایش برنزه


آرایش برنزه از آن دسته میکاپ هایی است که همیشه ترند می باشد. برای این سبک آرایش ابتدا زیرساز آرایش را انجام می دهیم. می توان از رنگ فوندیشن تیره تر از رنگ طبیعی پوست استفاده کرد. فقط باید توجه داشته باشید که رنگ پوست صورت تان نباید خیلی با رنگ پوست بدن تان تفاوت داشته باشد. آرایش برنزه بیشتر مناسب فصل گرما است.


پس از زیرساز آرایش صورت، آرایش چشم را انجام می دهیم. از سایه چشم قهوه ای متوسط برای نواحی پشت پلک استفاده می کنیم. سپس از رنگ قهوه ای تیره برای گوشه های خارجی پلک استفاده می کنیم. رنگ ها را خوب فید می کنیم تا هیچ مرزی بین آن ها وجود نداشته باشد. از یک رنگ سایه روشن تر و شاین برای گوشه های داخلی چشم استفاده می کنیم.


در مرحله بعد طراحی ابروها را انجام می دهیم. قبل از زدن رژگونه ابتدا از متدهای کانتورینگ استفاده می کنیم. با استفاده از کانتور صورت کرمی، یک خط افقی روی گونه ها ایجاد می کنیم. کانتور را با براش فید می کنیم. سپس از پودر برنزر استفاده کرده و روی گونه ها می زنیم و آن را تا شقیقه ها امتداد می دهیم. بهتر است پودر برنزر براق انتخاب کنید تا میکاپ شما زیر نور آفتاب شاینی و جذاب شود.


برای میکاپ لب نیز می توانید ابتدا از خط لب قهوه ای روشن استفاده کنید. پس از کشیدن خط لب، کمی از محدوده داخلی لب ها را نیز بکشید و سپس از رژلب همرنگ با آن استفاده نمایید. در نهایت روی لب ها برق لب بزنید. می توانید از مقداری هایلایتر برای گوشه چشم ها و همچنین زیر استخوان ابرو و بالای گونه ها استفاده کنید.

 

آموزش گریم 15 دقیقه ای

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

merc
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: