شنبه 10 آبان 1399 - 17:23:24

گریم 20 دقیقه ای

 

 

آموزش مرحله به مرحله آرایش و گریم صورت

انواع گریم صورت در کمتر از 20 دقیقه

 

گریم 20 دقیقه ای

 

 

 

فهرست مطالبی که در این آیتم خواهید خواند:

 

آموزش گریم 20 دقیقه ای: درخشان مثل طلوع خورشید

آموزش گریم 20 دقیقه ای: آرایش کلاسیک

آموزش گریم 20 دقیقه ای: آرایش چشم اسموکی

آموزش گریم 20 دقیقه ای: سایه چشم رنگی

 

 

گریم و آرایش صورت متدهای مختلفی دارد. اگر برای انجام گریم صورت 20 دقیقه زمان دارید، باید بگوییم که خیلی خوش شانس هستید. در ادامه این آیتم از سایت رژلب قصد داریم گریم 20 دقیقه ای را به شما آموزش دهیم.


آموزش گریم 20 دقیقه ای: درخشان مثل طلوع خورشید


آرایش درخشان یا شاین باعث می شود ظاهر جوان تر و سرحال تری داشته باشید. علاوه بر این، آرایش چشم درخشان باعث درشت تر و پرفروغ تر جلوه دادن چشم ها می شود. آرایش شاین را می توان هم در روز و هم در شب انجام داد. برای این سبک میکاپ کافیست مراحل زیر را طی کنید.

 

میکاپ شاین جدید


آرایش چشم براق


برای آرایش چشم درخشان ابتدا زیرساز آرایش چشم را انجام می دهیم. سپس سایه بیس را روی پشت پلک ها می زنیم. برای زدن سایه بیس بهتر است از سایه چشم روشن و مات استفاده کنید تا زیرساز آرایش چشم خشک شود. در مرحله بعد، برای قسمت میانی پلک از یک رنگ قهوه ای متوسط استفاده می کنیم. از یک براش تمیز برای فید کردن سایه ها استفاده می کنیم تا هیچ مرزی بین آنها باقی نماند.
برای تکمیل آرایش چشم از یک سایه به رنگ تیره تر برای قسمت های انتهایی پلک استفاده می کنیم. از مداد چشم قهوه ای رنگ می توان برای کشیدن یک خط چشم محو استفاده کرد. نیازی به امتداد دادن خط چشم نیست. در مقابل می توانید خط چشم تان را با یک براش سر تخت فید کنید. از سایه چشم قهوه ای متوسط برای پلک پایین چشم نیز استفاده می کنیم.
در مرحله بعد ریمل می زنیم. در صورت تمایل می توانید از مژه مصنوعی نیز استفاده کنید. برای گوشه های چشم نیز بهتر است از هایلایتر استفاده کنید تا چشم ها درخشان تر و بزرگ تر به نظر برسند. زیر ابروها را نیز می توانید کمی هایلایتر بزنید.

 

آرایش و گریم شاین


آرایش گونه ها


برای گونه ها پیشنهاد می دهیم از پودر برنزه درخشان استفاده کنید. البته قبل از آن در صورت تمایل می توانید گونه هایتان را کانتور کنید. با استفاده از کانتور کرمی یک خط روی استخوان گونه ایجاد کنید. سپس با استفاده از براش آن را به خوبی فید نمایید. در مرحله بعد می توانید پودر برنزینگ را مورد استفاده قرار دهید. استفاده از پودر برنز روی شقیقه ها نیز می تواند در متعادل سازی رنگ پوست صورت شما بسیار سودمند باشد.


آرایش لب ها


برای آرایش لب ها می توانید از خط لب و رژلب متناسب با هارمونی آرایش تان استفاده کنید. از آنجایی که این سبک میکاپ درخشان است، بهتر است از یک گلاس یا برق لب نیز استفاده نمایید. ترتیب میکاپ لب به این صورت است که ابتدا خطوط را با استفاده از خط لب تعیین کنید. سپس کمی از فضای داخلی لب ها را نیز با استفاده از همان خط لب پوشش دهید. در مرحله بعد رژلب همرنگ با خط لب را به کار ببرید. در مرحله آخر نیز می توانید روی لب ها برق لب بزنید.


آموزش گریم 20 دقیقه ای: آرایش کلاسیک


در این سبک گریم 20 دقیقه ای قصد داریم آرایش صورت کلاسیک را به شما آموزش دهیم. همان طور که احتمالا می دانید، در آرایش کلاسیک از خط چشم و همچنین رژلب تیره تر استفاده می شود. برای این کار ابتدا باید زیرساز آرایشی را انجام دهید. برای زیرساز آرایشی ابتدا پرایمر متناسب با نوع پوست را مورد استفاده قرار می دهیم. سپس با توجه به مشکلات پوستی می توان از انواع کانسیلرهای رنگی یا تصحیح کننده استفاده کرد. در مرحله بعد کرم پودر را مورد استفاده قرار می دهیم.


آرایش چشم کلاسیک


برای آرایش چشم کلاسیک ابتدا باید زیرساز میکاپ چشم را به کار ببریم. سپس از سایه پایه استفاده می کنیم. سایه پایه را بهتر است رنگ روشن مانند کرم در نظر بگیرید. سپس از سایه قهوه ای متوسط برای قسمت میانی پشت پلک به کار می بریم. در مرحله بعد باید خط چشم را بکشیم. برای کشیدن خط چشم بهتر است از خط چشم مایع استفاده کنید. دنباله آن را متناسب با نوع پلک خود امتداد دهید.
برای پلک پایین چشم نیز می توانید از مقداری سایه پودری مشکی روی بن مژه استفاده نمایید. سپس با کمک یک براش سر تخت، سایه خود را فید نمایید. در مرحله بعد ریمل می زنیم. اگر مژه های شما کم پشت است می توانید از مژه مصنوعی نیز به کار ببرید. پس از نصب مژه مصنوعی دوباره مژه ها را ریمل می زنیم. ریمل زدن مژه های پلک پایین را فراموش نکنید.

 

آرایش و میکاپ کلاسیک


آرایش گونه ها به سبک میکاپ کلاسیک


در سبک میکاپ کلاسیک می توانید از انواع رنگ های گرم و طبیعی مانند صورتی، هلویی و ... استفاده کنید. براش آرایشی سایز بزرگ را آغشته به مقداری رژگونه صورتی یا هلویی کرده و روی گونه ها بکشید.


آرایش لب ها در سبک میکاپ کلاسیک


در سبک میکاپ کلاسیک باید از رنگ های تیره برای میکاپ لب ها استفاده کنید. بهترین گزینه ها برای این کار می تواند به کار بردن رنگ های قرمز، زرشکی، آلبالویی و ... باشد. ابتدا طراحی اولیه لب ها را با استفاده از خط لب انجام می دهیم. سپس از رژلب برای پر کردن نواحی داخل لب استفاده می کنیم. در نهایت می توانید از برق لب برای خیره کننده تر شدن هر چه بیشتر لب ها استفاده کنید.


آموزش گریم 20 دقیقه ای: آرایش چشم اسموکی


یکی دیگر از سبک های میکاپی که می توانید در 20 دقیقه انجام دهید، آرایش چشم اسموکی است. در آرایش چشم اسموکی باید تمرکز را روی چشم ها قرار دهیم و لب را ملایم میکاپ کنیم.


آموزش کامل آرایش چشم اسموکی


برای آرایش چشم اسموکی ابتدا از زیرساز آرایش چشم استفاده می کنیم. بهتر است قبل از شروع میکاپ چشم، ابتدا از مقداری پودر فیکس در نواحی زیر پلک و روی گونه ها استفاده کنید تا پیگمنت های اضافی سایه چشم منجر به خراب شدن آرایش صورت تان نشود.
سپس بیس سایه را با کمک سایه چشم ملایم می زنیم. در مرحله بعد یک طراحی دال در گوشه های انتهایی پلک ها انجام می دهیم. به این صورت که با استفاده از سایه چشم تیره مانند قهوه ای سوخته، قسمت میانی پشت پلک و سپس گوشه های خارجی پلک را سایه می زنیم. از یک براش تمیز برای فید کردن این نواحی استفاده می کنیم.
دوباره از سایه چشم برای پشت پلک استفاده می کنیم با این تفاوت که بهتر است سایه چشم مورد استفاده ما تناژ متوسط داشته باشد. بن مژه را نیز به خوبی سایه چشم بزنید تا کل پشت پلک تیره و اسموکی به نظر برسد. به این ترتیب ما یک سایه چشم اسموکی متوسط خواهیم داشت. برای پایین پلک نیز می توان از رنگ قهوه ای تیره استفاده کرد. با استفاده از براش سر تخت، سایه پلک پایین چشم را خوب فید می کنیم.
برای داخل پلک می توان از مداد مشکی استفاده کرد. همچنین می توان پشت پلک را یک خط چشم محو کشید. باید به این نکته توجه داشته باشید که آرایش چشم اسموکی موجب ریز به نظر رسیدن چشم ها می شود. اگر چشم های شما درشت است می توانید از این سبک میکاپ استفاده کنید.
پس از این که آرایش چشم اسموکی به پایان رسید، پودر فیکس را از روی صورت فید کنید تا پوست آماده سایر مراحل آرایش صورت شود.

 

آرایش و گریم اسموکی


آرایش گونه ها متناسب با سایه چشم اسموکی


از آنجایی که چشم ها در مرکز توجه هستند، بهتر است از رنگ های ملایم و طبیعی برای سایر اجزای میکاپ استفاده کنیم. برای آرایش گونه ها، بهترین گزینه استفاده از رنگ های هلویی، صورتی و بژ هستند. می توانید ابتدا گونه ها را کانتور کنید تا صورت شما جلوه بی نقصی داشته باشد.
برای کانتور کردن کافیست با استفاده از کانتور کرمی یا پودری، یک خط باریک روی گونه ها بکشید و سپس با استفاده از براش آن را به خوبی فید نمایید. در مرحله بعد رژگونه مورد نظر را روی گونه ها بزنید.


آرایش لب متناسب با سایه چشم اسموکی


آرایش لب در میکاپ اسموکی نیز درست به مانند آرایش گونه ها باید ملایم و نچرال باشد. شما می توانید متناسب با رنگ پوست و همچنین رنگ رژگونه ای که به کار بردید، رژلب خود را نیز استفاده کنید.
برای زدن رژلب ابتدا کارتان را با خط لب شروع کنید. پس از این که خطوط لب را مشخص کردید، رژلب را به کار ببرید. در نهایت می توانید برای جلوه بهتر لب ها از گلاس یا برق لب استفاده کنید.


آموزش گریم 20 دقیقه ای: سایه چشم رنگی


استفاده از سایه چشم رنگی همیشه به شما کمک می کند تا چهره ای بشاش و شاداب داشته باشید. شما می توانید سایه چشم رنگی خود را با توجه به تناژ پوستی تان انتخاب کنید. نظرتان در مورد ترند سال چیست؟ استفاده از سایه چشم به رنگ ترند سال نیز همیشه یکی از بهترین انتخاب ها است. می توانید سایه چشم تان را با یکی از اجزای استایل تان مانند بلوز، کیف یا کفش ست کنید و در بین همگان منحصر به فرد جلوه نمایید.

 

گریم و میکاپ سایه چشم رنگی


آموزش مرحله به مرحله آرایش چشم رنگی


قبل از زدن سایه چشم رنگی، ابتدا از زیرساز آرایش چشم استفاده می کنیم. سپس بیس سایه چشم را می زنیم. در این مرحله می تواند از بیس سایه چشم متناسب با تناژ سایه رنگی که قصد استفاده از آن را دارید، به کار ببرید. پس از زدن بیس سایه چشم، از سایه رنگی با تناژ تیره تر برای گوشه های خارجی پلک و حالت دادن به چشم ها استفاده می کنیم. سایه چشم تیره تر را متناسب با فرم چشم ها دنباله می دهیم.
در مرحله بعد از سایه چشم رنگی با تناژ متوسط همان رنگ برای قسمت میانی پلک استفاده می کنیم. برای قسمت ابتدایی چشم ها نیز می توان از روشن ترین تناژ رنگی سایه مورد نظر استفاده کرد. توجه داشته باشید که رنگ ها باید حسابی فید شوند تا هیچ گونه مرزی بین آنها باقی نماند.
در این سبک میکاپ آرایش چشم رنگی بهتر است از مژه مصنوعی استفاده کنید تا چشم هایتان خوش حالت تر به نظر برسند. برای این کار ابتدا یک لایه ریمل روی مژه ها می زنیم. سپس مژه مصنوعی را آغشته به چسب کرده و روی بن مژه می چسبانیم. پس از این که مژه مصنوعی خشک شد، دوباره از ریمل برای جلوه هر چه بهتر و طبیعی تر مژه ها استفاده می کنیم.
در صورت تمایل می توانید خط چشم بکشید و دنباله آن را مطابق با سلیقه تان امتداد دهید. سپس از مداد چشم سفید برای لثه داخلی پلک پایین چشم به کار ببرید. زدن ریمل روی مژه های پلک پایین را نیز فراموش نکنید. همچنین، جهت افزایش جلوه کار می توانید از ترکیب رنگی سایه هایی که پشت پلک استفاده کردید، برای پایین پلک نیز استفاده کنید.

 

آرایش و میکاپ رنگی


آرایش گونه ها مطابق با سایه چشم رنگی


بهتر است از رنگ هایی برای آرایش صورت به کار ببرید که از لحاظ چرخه رنگ با رنگ سایه چشم تان هماهنگی داشته باشد. برای این گزینه، باید به سایه چشم تان توجه کنید. اگر آرایش چشم شما به رنگ های صورتی، آبی، سرخابی، بنفش و ... است، بهتر است از رژگونه صورتی و هلویی استفاده کنید. اگر آرایش چشم شما به رنگ های سبز، طلایی، قهوه ای و ... باشد، می توانید از رژگونه با تم رنگی بژ و نارنجی خیلی ملایم استفاده کنید.


آرایش لب ها متناسب با سایه چشم رنگی


هنگام انتخاب رژلب نیز بهتر است به رنگ سایه چشم تان دقت کنید. به طور کلی، اگر می خواهید میکاپ شما از جلوه بسیار زیبا و شیکی برخوردار باشد، بهتر است قانون هماهنگی رنگ ها را به خوبی رعایت کنید. یعنی اگر هماهنگی کامل میان رژلب و رژگونه شما برخوردار باشد، آرایش صورت شما تا حد زیادی زیبا به نظر خواهد رسید.

 

در این آیتم از سایت رژلب به آموزش انواع تکنیک های آرایشی که می توان در 20 دقیقه انجام داد، پرداختیم. امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید. شما می توانید انواع مختلف آرایش صورت که در این آیتم ارائه دادیم را در منزل امتحان کنید و نتیجه را برای ما کامنت بگذارید. از این که سایت رژلب را دنبال می کنید، بسیار سپاسگزاریم.

 


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

تشکر
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: