پنجشنبه 15 آبان 1399 - 13:08:36

آرایش روزانه

 

 

 

آموزش مرحله به مرحله آرایش روزانه

روتین میکاپ صورت ساده و دخترانه

 

آرایش روزانه

 

 

فهرست آیتم هایی که در این مطلب خواهید خواند:

 

طراحی ابروها در آرایش روزانه

زیرساز آرایش روزانه

میکاپ چشم در آرایش روزانه

میکاپ لب در آرایش روزانه

 

 

 

اگر اهل میکاپ کردن باشید، احتمالا می دانید که آرایش روزانه با آرایش مجلسی تفاوت دارد. در آرایش روزانه معمولا از رنگ های ملایم به کار برده می شود. همچنین، نیازی به انجام آرایش غلیظ نیست. برعکس، در آرایش مجلسی می توان از رنگ های شاد یا تیره به کار برد. همچنین می توان با توجه به سلیقه خود، میکاپ را غلیظ تر انجام داد. در ادامه این آیتم از سایت رژلب، آموزش آرایش روزانه را برای شما تهیه کرده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد.


طراحی ابروها در آرایش روزانه


اگر به طراحی ابروها خیلی مسلط نیستید، می توانید از شابلون های آماده ای که در بازار موجود است، استفاده کنید. استفاده از شابلون طراحی ابرو کمک زیادی به شما می کند تا طراحی ابروهای خود را بدون نقص انجام دهید. کافیست این محصول را روی ابروی خود قرار دهید و با دست دیگر با استفاده از مداد ابرو داخل نواحی را پر کنید. شابلون ابرو دارای انواع مختلفی است که شما می توانید آن را با توجه به مدل ابروهای طبیعی خود انتخاب نمایید.

 

آرایش روزانه

 


اگر هم که به طراحی ابروهای خود مسلط هستید، کافیست با استفاده از مداد ابرو، سایه ابرو یا ماژیک ابرو، طراحی ابروهای خود را با توجه به فرم اولیه آن انجام دهید. پس از این که طراحی ابروها به اتمام رسید، یک قلمو سرتخت را آغشته به کانسیلر کنید و زیر ابروها خط بیندازید. سپس آن خط را به خوبی فید کنید. این کار باعث می شود طراحی ابروهای شما تمیزتر به نظر برسد. همچنین باعث می شود فاصله بین چشم و ابروی شما بیشتر شود و جلوه زیبایی داشته باشد.


زیرساز آرایش روزانه


برای زیرساز آرایش روزانه می توانید ابتدا از یک پرایمر یا کرم مرطوب کننده استفاده کنید. اگر پوست شما چرب است، می توانید از پرایمرهای متناسب با پوست خود استفاده کنید تا رفله آن برطرف شود. برعکس، اگر پوست شما خشک است، از پرایمرهای آبرسان و مرطوب کننده استفاده کنید تا پوست شما در طول روز شاداب و درخشان باشد. اگر پوست شما چرب است، ترجیحا از کرم مرطوب کننده ای استفاده کنید که بدون چربی باشد و پس از گذشت مدت زمانی روی پوست تان برق نیندازد.
در مرحله بعد باید از فوندیشن یا کرم پودر متناسب با نوع و رنگ پوست خود استفاده کنید. در این آیتم از کرم پودر برند کلینیک استفاده شده است. کرم پودر را روی تمام نواحی پوست می زنیم و سپس با استفاده از بیوتی بلندر آن را فید می کنیم.

 

آرایش روزانه

 


پس از اینکه کرم پودر را به خوبی فید کردیم، از برنزر روی گونه ها استفاده می کنیم. اگر از برنز مایع استفاده می کنید، فقط کافیست یک خط باریک و کوتاه روی گونه ها بکشید. سپس چند نقطه در بالای پیشانی و یک خط باریک روی نوک بینی می کشیم. سپس با استفاده از بیوتی بلندر این نقاط را فید می کنیم. استفاده از برنزر باعث می شود تناژ پوست شما گرم و زیباتر به نظر برسد.
در مرحله بعد از کانسیلر یک درجه روشن تر از تناژ پوست برای نواحی زیر چشم، روی تیغه بینی، وسط پیشانی و وسط چانه استفاده می کنیم. دوباره از بیوتی بلندر برای فید کردن این نواحی به کار می بریم. در نهایت، در صورت تمایل می توانید مقداری هایلایتر در نواحی بالای گونه ها، بالای لب، روی استخوان بینی و روی چانه استفاده می کنیم. سپس با بیوتی بلندر آنها را به خوبی بلند می کنیم.
به عنوان مرحله آخر زیرساز آرایش روزانه، از یک پودر فیکس یا پنکک برای تثبیت آرایش خود استفاده می کنیم. از آنجایی که در آرایش روزانه بهتر است از لوازم آرایشی لطیف و سبک تر استفاده کنیم، بهتر است از پنکک باکیفیت استفاده نمایید. مقداری پنکک را روی نواحی زیر پلک، اطراف بینی، روی پیشانی و روی چانه می زنیم و با براش متوسط خوب فیکس می کنیم.


میکاپ چشم در آرایش روزانه


برای میکاپ چشم در آرایش روزانه بهتر است بسیار ملایم عمل کنید. یعنی استفاده از یک ریمل بلند کننده و حجم دهنده به تنهایی نیز کفایت می کند. اما اگر می خواهید کمی آرایش چشم بیشتری را تجربه کنید، استفاده از یک سایه چشم ملایم و یک خط چشم ساده می تواند فکر خوبی باشد. استفاده از سایه های تیره یا خط چشم های مدل دار چندان توصیه نمی شود. چرا که سادگی آرایش روزانه را زیر سوال می برد.

 

آرایش روزانه


میکاپ لب در آرایش روزانه


به همین ترتیب، در میکاپ لب آرایش روزانه نیز بهتر است از رنگ های ملایم به کار ببرید. برای میکاپ روزانه بهترین گزینه ها استفاده از رژلب صورتی روشن، هلویی، بژ، کرم، برق لب و ... است.

 

آرایش روزانه

 

 

در این مطلب از سایت رژلب، به آموزش آرایش روزانه روتین پرداختیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد. شما هم می توانید در کامنت ها برای ما از آرایش روزانه خود بگویید. همچنین، در صورت داشتن هر گونه سوال کافیست برایمان کامنت بگذارید تا کارشناسان در اسرع وقت پاسخگو باشند.
 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

خیلی خوب بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: