دوشنبه 26 آبان 1399 - 15:38:35

فیلم آموزش 10 مدل آرایش صورت

 

 

آموزش مرحله به مرحله آرایش عروس

فیلم میکاپ صورت جدید و زیرساز آرایش

 

فیلم آموزش آرایش صورت

 

 

فهرست آیتم هایی که در این مطلب خواهید خواند

 

1. فیلم آموزش زیرساز آرایش

2. فیلم آموزش آرایش دخترانه

3. فیلم آموزش آرایش چشم اسموکی

4. فیلم آموزش آرایش صورت جدید

5. فیلم آموزش آرایش کامل صورت

6. فیلم آموزش آرایش صورت عروس

7. فیلم آموزش کانتورینگ صورت

8. فیلم آموزش کانتور لب

9. فیلم آموزش کشیدن خط چشم با چسب

10. فیلم آموزش ریمل زدن

 

 

یک آرایش اصولی و زیبا می تواند چهره افراد را از این رو به آن رو کند. با استفاده از آرایش می توان نواقص چهره را برطرف کرد و به آن رنگ و لعاب داد. در ادامه این آیتم از سایت رژلب قصد داریم فیلم آموزش 10 مدل آرایش صورت را خدمت شما همراهان عزیز ارائه دهیم تا از آنها ایده بگیرید. امیدواریم مورد توجه تان واقع شوند.


1. فیلم آموزش زیرساز آرایش


در مرحله اول از زیرساز آرایش صورت باید از پرایمر استفاده کرد. استفاده از پرایمر به شما کمک می کند تا پوستی همواره شاداب و لطیف داشته باشید و پس از گذشت ساعت ها، آرایش شما کوچکترین تغییری نکند و ماندگاری آن افزایش یابد. پرایمر را باید با توجه به نوع پوست خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، افراد دارای پوست چرب باید از پرایمر بدون چربی استفاده کنند تا با کنترل سطح سبوم پوست، از ایجاد براقیت جلوگیری کند. افراد دارای پوست خشک نیز می توانند از پرایمر آبرسان استفاده کنند تا پوست شان رطوبت رسانی شده و شفاف به نظر برسد.
بسته به نوع پوست و مشکلات احتمالی آن باید از کانسیلر استفاده کرد. به طور کلی دو نوع کانسیلر رنگی و کانسیلر معمولی وجود دارد. کانسیلرهای رنگی اغلب جهت پوشانندگی بهتر مشکلات پوستی اعم از جای جوش و آکنه، جای زخم، تیرگی و کبودی، فرورفتگی و ... کاربرد دارند. برای هر مشکلی به طبع باید از یک رنگ کانسیلر استفاده کرد. به طور مثال، برای پوشاندن تیرگی و فرورفتگی دور پلک باید از کانسیلر زرد یا نارنجی استفاده کرد. پس از گذشت چند دقیقه، روی آن را با کانسیلر معمولی می پوشانیم.
برای انتخاب فوندیشن مناسب نیز باید به جنس و رنگ پوست توجه داشت. توجه به تناژ رنگی پوست در انتخاب و مصرف کرم پودر بسیار حائز اهمیت است. همچنین، مانند سایر لوازم آرایشی باید به چرب یا خشک بودن نوع پوست نیز توجه داشت. کرم پودر را می توان به وسیله براش یا انگشت روی پوست قرار داد و در نهایت با استفاده از بیوتی بلندر یا یک اسفنج مرطوب، چربی اضافه آرایش صورت را گرفت.

 

فیلم آموزش زیرساز آرایش صورت

 


2. فیلم آموزش آرایش دخترانه


آرایش دخترانه را تا جایی که امکان دارد باید ملایم و نچرال انجام دهید. برای این کار ابتدا از طریق روش هایی که در بالا به آن اشاره کردیم، زیرسازی آرایش انجام می دهیم. سپس طراحی ابروها را مطابق با فرم طبیعی ابرو انجام می دهیم. برای میکاپ چشم در آرایش دخترانه بهتر است بسیار ملایم عمل کنید. یعنی استفاده از یک ریمل بلند کننده و حجم دهنده به تنهایی نیز کفایت می کند. اما اگر می خواهید کمی آرایش چشم بیشتری را تجربه کنید، استفاده از یک سایه چشم ملایم و یک خط چشم ساده می تواند فکر خوبی باشد. استفاده از سایه های تیره یا خط چشم های مدل دار چندان توصیه نمی شود. چرا که سادگی آرایش دخترانه را زیر سوال می برد. به همین ترتیب، در میکاپ لب آرایش دخترانه نیز بهتر است از رنگ های ملایم به کار ببرید. برای میکاپ دخترانه بهترین گزینه ها استفاده از رژلب صورتی روشن، هلویی، بژ، کرم، برق لب و ... است.

 

فیلم آموزش آرایش دخترانه


3. فیلم آموزش آرایش چشم اسموکی


قبل از انجام سایه چشم اسموکی، ابتدا باید زیرساز آرایش چشم را انجام دهید. محصولات زیادی هستند که در این کار به شما کمک می کنند؛ اما انتخاب ما در این آیتم، کانسیلر مک است. همچنین از براش برند سیگما استفاده و کانسیلر را به خوبی پشت پلک فید کردیم. هنگام انتخاب کانسیلر توجه داشته باشید که رنگ آن طبیعی باشد و اختلاف زیادی با رنگ پوست طبیعی تان نداشته باشد. به طور کلی بهتر است رنگ کانسیلر یک درجه روشن تر از رنگ طبیعی پوست باشد تا چشم ها را درخشان تر و بزرگ تر جلوه دهد. اختلاف رنگی بیش از این باعث مصنوعی جلوه دادن میکاپ خواهد شد.
پس از این که کانسیلر پشت پلک را زدیم، یک پد مخصوص آرایش زیر پلک می چسبانیم تا علاوه بر این که از ریزش پیگمنت های سایه روی پایین پلک جلوگیری نماییم، با کمک دنباله آن بتوانیم سایه چشم را دقیق تر بکشیم. پالت سایه چشم کوچکی که قصد داریم در این آیتم از آن استفاده کنیم، elf نام دارد که قیمت آن 3 دلار است. این پالت دارای 4 رنگ نقره ای، مشکی، قهوه ای متوسط و قهوه ای تیره است و به شما کمک می کند تا یک سایه چشم کامل را با کمک آن پیاده سازی کنید.

مراحل انجام سایه چشم اسموکی

ابتدا با استفاده از یک براش سایه متوسط و رنگ قهوه ای متوسط این پالت، اقدام به زدن بیس سایه می کنیم. براش را با حرکات دایره ای حرکت می دهیم و حالت اصلی آن را با استفاده از رنگ قهوه ای معین می کنیم. برای بلند کردن نواحی باریک تر چشم مانند گوشه های کناری چشم می توان از براش کوچکتر استفاده کرد. پس از این که بیس سایه چشم را با استفاده از رنگ قهوه ای متوسط زدیم، از رنگ قهوه ای تیره برای گوشه های داخلی و خارجی پشت پلک استفاده می کنیم.
توجه داشته باشید که با استفاده از سایه قهوه ای می بایست ابتدا گوشه داخلی و سپس گوشه خارجی پشت پلک را فید کرد. خط پشت پلک را نیز به همین رنگ سایه می زنیم. قسمت میانی پلک دقیقا در بالای بن مژه نباید آغشته به سایه چشم شود و این قسمت را روشن نگه می داریم. در مرحله بعد، انگشت خود را آغشته به سایه چشم شاین به رنگ دلخواه می کنیم و روی قیمت میانی پشت پلک می زنیم. سپس با استفاده از یک براش سایه چشم تمیز، اقدام به فید کردن این مرحله می کنیم.
در صورت لزوم می توان مرحله قبل را دوباره تکرار کرد و با استفاده از انگشت، مقدار بیشتری از سایه چشم شاین به رنگ دلخواه را روی پشت پلک زد. سپس پد زیر چشم را بر می داریم تا ادامه آرایش چشم اسموکی را نیز انجام دهیم. ما برای کشیدن خط چشم از خط چشم ژلی برند میبلین استفاده کردیم. این محصول را می توانید با استفاده از براش مخصوص خط چشم پشت پلک بزنید.
پس از اینکه خط چشم ژلی میبلین را پشت پلک زدیم و آن را مطابق با سلیقه و فرم چشم ها امتداد دادیم، از خط چشم ماژیکی برند نیکس برای تیره تر کردن خط چشم استفاده کرده و آن را دقیقا روی خط چشم قبلی که کشیده بودیم، قرار می دهیم. خط چشم ژلی رنگ مات و ملایمی دارد و اگر می خواهید خط چشم شما جلوه تیره تری داشته باشد، می توانید از این محصول نیز استفاده کنید. در مرحله بعد از یک مداد چشم تیره برای کشیدن روی لثه داخلی پلک استفاده می کنیم. استفاده از ریمل و در صورت تمایل مژه مصنوعی را فراموش نکنید.

 

فیلم آموزش آرایش چشم اسموکی

 


4. فیلم آموزش آرایش صورت جدید


میکاپ صورت نقش بسزایی در افزایش جلوه چهره و زیبایی هر چه بیشتر آن دارد. برای انجام یک میکاپ حرفه ای و اصولی، نکات و ترفندهایی وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید. فوندیشن ها اصلی ترین لوازم آرایشی شما هستند و می توانند نقش یک کاور کننده را ایفا کنند. همان طور که می دانید، پوست تاثیر زیادی در زیبایی افراد دارد. در یک میکاپ صورت حرفه ای باید قادر باشیم تمام نواقص چهره از جمله جای جوش و آکنه، جای زخم و همچنین سیاهی و گودی دور چشم را از بین ببریم و این کار جز با فوندیشن میسر نخواهد شد.
جهت افزایش ماندگاری فوندیشن می‌توانید از پرایمر استفاده نمایید. روش کار به این صورت است که ابتدا پرایمر را روی صورت بزنید و با انگشت ماساژ دهید تا جذب پوست شود. چند دقیقه صبر کنید و سپس فوندیشن را بزنید. برای پوشاندن نواقص چهره نیز می توانید از انواع کانسیلرها استفاده کنید. به طور مثال اگر قصد دارید سیاهی و گودی دور چشم را بپوشانید، ابتدا از کانسیلر زرد یا نارنجی در این ناحیه به کار ببرید و سپس روی آن را با کرم پودر بپوشانید.
امروزه کانسیلر به یکی از اجزای جدا نشدنی لوازم آرایشی و میکاپ صورت تبدیل شده است. شما با استفاده از رنگ های مختلف کانسیلر می توانید عیوب چهره را کاملا برطرف کنید. اگر جای جوش یا قرمزی و التهاب ناشی از آکنه شما را آزرده خاطر کرده است، اصلا نگران نباشید. فقط کافیست یک کانسیلر سبز رنگ برداشته و روی جوش یا آکنه بزنید. چند دقیقه صبر کنید و روی آن را با کرم پودر بپوشانید.
رنگ های مختلفی از کانسیلر وجود دارند که هر یک کاربرد خاصی دارند. به عنوان مثال، از رنگ زرد برای کبودی های پوست یا برطرف کردن گودی دور چشم استفاده می شود. اگر روی پوست تان لکه های زرد رنگی دارید، با کمک کانسیلر بنفش به راحتی می توانید آن را برطرف نمایید.

مراحل انجام آرایش چشم جدید

طرز صحیح استفاده از سایه چشم در آموزش میکاپ صورت بسیار ضروری است. استفاده از سایه چشم باعث می‌شود جلوه چشم ها افزایش یافته و پرفروغ تر و زیباتر به نظر برسند. سایه چشم مدل های مختلفی دارد که هر کدام باید متناسب با فرم چشم ها و سلیقه مشتری انجام شود. یکی از پرطرفدارترین مدل های سایه چشم، مدل گربه ای است.
برای سایه چشم گربه ای باید از تناژهای مختلف رنگ سایه استفاده کرد. به این صورت که از یک رنگ متوسط برای بیس سایه، از رنگ تیره برای دنباله سایه چشم گربه ای و از رنگ روشن و ترجیحا شاین برای گوشه های داخلی چشم استفاده می کنیم. استفاده از سایه چشم روشن و شاین برای گوشه های داخلی پلک باعث می شود چشم ها جذاب تر و درشت تر به نظر برسند.
در آموزش میکاپ صورت طرز صحیح استفاده از سایه چشم بسیار حائز اهمیت است. برای اینکه سایه چشم به صورت اصولی پیاده سازی شود، نیاز به مصرف انواع براش های آرایشی است. در آموزش میکاپ صورت امروزی، ابروها نقش اصلی را ایفا می کنند. آرایش شما قطعا بدون طراحی صحیح ابروها دارای عیب و نقص خواهد بود. برای انجام آرایش ابرو نیاز به یک ژل ابرو یا سایه ابرو خواهید داشت. علاوه بر این یک براش ابرو حرفه ای نیز نیاز دارید تا خطوط روی ابرو را ایجاد کرده و به ابرو رنگ و لعاب بدهید.
اهمیت استفاده از رژلب در آموزش میکاپ صورت حرفه ای و اصولی بر هیچ کس پوشیده نیست. اگر در ویدئوها یا تصاویر مشاهده کرده باشید، آرایشگران حرفه ای از براش برای زدن رژلب استفاده می کنند. این کار باعث می شود تسلط دست روی لب ها افزایش یافته و خطوط لب را به درستی طراحی کند. در این زمان باید از مرغوب ترین برند براش رژلب استفاده کنید تا نتیجه کار بسیار حرفه ای از آب در بیاید.

 

فیلم آموزش آرایش صورت جدید

 


5. فیلم آموزش آرایش کامل صورت


پس از این که پوست را به خوبی تمیز کردید، نوبت به آبرسانی و زیرساز آرایشی می رسد. برای آبرسانی می توانید از انواع مرطوب کننده ها و کرم های روز استفاده نمایید. بهتر است کرم هایی را تهیه کنید که با پوست شما سازگاری داشته باشند و به سرعت جذب پوست شوند. به عنوان مثال، اگر دارای پوست چرب هستید، در صورت استفاده از کرم مرطوب کننده حاوی روغن، پوست شما پس از گذشت چند دقیقه جلوه شاین دار و براق پیدا می کند که اصلا جالب نخواهد بود. مرطوب کننده را با استفاده از نوک انگشت دست روی پوست قرار داده و به آرامی با حرکات دورانی ماساژ دهید. اجازه دهید پوست 10 دقیقه به حال خود باشد تا کرم جذب آن شود.
پس از این مرحله می توانید پرایمر را روی پوست قرار دهید. استفاده از پرایمر موجب می شود خطوط و برجستگی های پوست ناشی از جای جوش به خوبی از بین رفته و حالت صاف و یکدست به خود بگیرد. علاوه بر این، پرایمر قادر است منافذ باز پوست را ببندد. در صورتی که قصد گریم صورت را دارید و می خواهید عیوب چهره به خوبی برطرف شوند، می توانید از کاموفلاژ مناسب نیز استفاده کنید. کاموفلاژ قادر است هر گونه لک، جای جوش، دو رنگی پوست و ... را بپوشاند و جلوه پوست را بهتر سازد.
زمان انتخاب کرم پودر باید به نکات بسیاری توجه داشته باشید. ابتدا شرایط خود را در نظر داشته باشید و ببینید که محصول را برای استفاده روزانه می خواهید یا خیر. آیا پوست شما چرب است و پس از مدتی آرایش را براق جلوه می دهد؟ رنگ پوست شما دارای چه تناژی می باشد؟ توقع دارید کرم پودر شما از ماندگاری بالایی برخوردار بوده یا پوشش خوبی داشته باشد؟ پیش از تهیه فون آرایشی حتما این سوالات را از خود بپرسید. برای زدن کرم پودر روی پوست می توانید از نوک انگشتان، بیوتی بلندر یا براش آرایشی استفاده کنید. ابتدا کرم پودر را با انگشتان روی نقاط مختلف زده و سپس آن را به صورت ضربه ای پخش کنید و به صورت دورانی رو به بالا و پایین، پلک های بالا و پایین و حتی روی گردن و چانه خود را نیز به آن آغشته نمایید. کرم پودرها را به صورت پنکک نیز می توان تهیه و مورد استفاده قرار داد که کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. البته اگر دارای پوست چرب هستید، بهتر است از پنکک استفاده نمایید.

کانتورینگ صورت و آموزش مرحله به مرحله آن

قدم بعدی در آرایش صورت برطرف سازی عیوب چهره و متعادل سازی است. برای این کار می توانید از کرم پودرهایی با سه درجه اختلاف با رنگ اصلی کرم پودر استفاده نمایید. از کانتور به رنگ سه درجه روشن تر برای قسمت های برجسته صورت و از کانتور به رنگ سه درجه تیره تر برای قسمت های گود صورت استفاده می کنیم. رنگ روشن تر را روی نقاطی همچون استخوان بینی، وسط پیشانی، روی چانه، زیر ابرو، زیر پلک پایین، روی گونه استتفاده کنید. کانتور به رنگ سه درجه تیره تر را نیز می توانید در قسمت های استخوان اطراف بینی، خط رویش مو در بالای پیشانی، زیر استخوان گونه و زیر فک صورت بکشید. سپس یک براش آرایشی برداشته و به آهستگی روی کانتورها بزنید تا هیچ مرزی میان آن ها مشخص نباشد. در مرحله بعد، کمی پودر فیکس روی صورت بزنید تا صورت آماده مراحل بعدی آرایش کامل شود.
اگر ابروهایتان دارای نقاط خالی و کم پشت است، بهتر است با استفاده از مداد یا سایه ابرو، آن را پر کنید تا آرایش صورت زیباتر به نظر برسد. حتی می توانید تعادل بین قوس و کمان ابروهای خود را نیز برقرار کنید. رنگ کردن ابروها نیز می تواند تاثیر شگرفی در زیباتر نشان دادن چهره داشته باشد. معمولا رنگ ابرو باید دو درجه روشن تر یا دو درجه تیره تر از رنگ موها باشد؛ در غیر این صورت، جلوه غیر طبیعی را خواهد داشت. بهترین روش برای طراحی ابرو آن است که ابتدا با استفاده از مداد، فرم دلخواه ابرو را در آورید. سپس با استفاده از سایه ابرو، اقدام به پر کردن نواحی خالی کنید. در مرحله بعد، ریمل ابرو را برداشته و طراحی آن را تثبیت نمایید. به کار بردن ریمل ابرو موجب مرتبی، خوش حالتی و پرپشت نشان دادن ابروها خواهد شد.
پس از این که زیرساز آرایشی و تکنیک های کانتورینگ را پیاده سازی کردید، از مقداری پودر فیکس برای جلوگیری از خراب شدن آن حین آرایش چشم استفاده کنید. پودر فیکس را با قلموی مخصوص روی سطح زیر پلک قرار دهید و آن را فید نکنید. سپس شروع به آرایش چشم کنید.

آموزش سایه چشم مرحله به مرحله

برای آرایش چشم می توانید از پرایمر مخصوص و همچنین کانسیلر استفاده کنید تا دوام آن افزایش یابد و پس از مدتی سایه ها پخش نشود تا دچار ترک خوردگی نگردد. پس از این که زیرساز آرایش چشم را انجام دادیم، نوبت به زدن سایه می رسد. سایه را باید متناسب با سلیقه مشتری و همچنین تناژ پوستی یا رنگ موهای وی انتخاب نمایید.

به طور کلی، سایه چشم انواع مختلفی دارد که از جمله آن ها می توان به سایه چشم شاین، سایه چشم ملایم، سایه چشم اسموکی، سایه چشم کات کریس و ... اشاره کرد. امروزه برای عروس خانم ها بیشتر از سایه چشم های ملایم استفاده می شود. قاعده کلی سایه چشم نیز به این شکل است که قسمت داخلی پلک باید به رنگ روشن، قسمت میانی پلک به رنگ متوسط و قسمت خارجی پلک به رنگ تیره تر باشد. سپس تمامی رنگ ها را به خوبی فید می کنیم تا مرز بین آنها مشخص نباشد.

پس از کشیدن نوع خط چشم مناسب، کمی ریمل به مژه ها می زنیم. سپس مژه مصنوعی را با توجه به فرم چشم ها روی بن مژه می چسبانیم. دوباره از ریمل روی مژه ها استفاده می کنیم تا خوب به مژه مصنوعی بچسبد و حالت طبیعی ایجاد کند. اگر حالت چشم های مشتری ریز است، می توانید از مداد چشم سفید در داخل لثه پایینی پلک بزنید تا درشت تر جلوه کند. در مقابل، اگر چشم های وی درشت است، توصیه می کنیم از مداد چشم تیره برای کنترل درشتی چشم استفاده کرده و آن را داخل لثه پایینی بکشید.

آموزش استفاده از رژگونه و رژلب

پس از مراحلی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، ذرات اضافه پودر فیکس که جهت جلوگیری از پخش شدن سایه چشم به کار برده بودیم را از روی پوست بر می داریم. رژگونه برای برجسته جلوه دادن گونه ها کاربرد دارد و معمولا روی سیب گونه زده می شود. هنگام انتخاب رژگونه باید به میزان تناسب رنگ آن با سایر لوازم آرایشی توجه داشته باشید. به طور مثال، اگر تناژ آرایشی شما صورتی است، می توانید از یک رنگ صورتی هلویی برای رژگونه استفاده کنید. یا اگر تناژ آرایشی شما کرم قهوه ای است، رژگونه کرمی یا نارنجی ملایم بهترین گزینه ها هستند.

برای پیدا کردن سیب گونه، لب ها را کمی غنچه کنید و رژگونه را درست روی استخوان گونه بزنید. سعی کنید میزان رژگونه شما بسیار ملایم باشد تا آرایش صورت شما را غیر طبیعی جلوه ندهد. شما حتی می توانید رنگ رژگونه و رژلب خود را با هم ست کنید.

 

فیلم آموزش آرایش صورت کامل

 

 

6. فیلم آموزش آرایش صورت عروس


آرایش عروس باید بالاترین میزان ماندگاری روی پوست را داشته باشد. همچنین نباید پس از گذشت مدتی روی پوست شما برق بیفتد یا به اصطلاح آرایش ماسیده جلوه کند. برای مرحله اول از آرایش عروسی باید از پرایمر مناسب استفاده نمایید. برای این که بدانید چه پرایمری مناسب پوست شما است، ابتدا باید نوع پوست خود را بشناسید. افراد دارای پوست چرب باید از نوع پرایمری استفاده کنند که ترشح سبوم یا غدد چربی را کنترل کرده و چهره را براق نشان ندهد. برعکس، افراد دارای پوست خشک باید از نوع پرایمری استفاده کنند که پوست آنها را آبرسان و مرطوب کند و پس از مدتی خشک و پر از خطوط ریز جلوه ندهد. ما در این آیتم از پرایمر استی لودر استفاده کردیم.
پرایمر استی لودر یکی از بهترین پرایمرهای موجود در بازارهای جهانی است و دارای انواع مختلف برای پوست های متفاوت می باشد. اگر پوست شما مختلط است، یعنی در برخی نقاط چرب و در برخی نقاط دیگر صورت معمولی است، می توانید از دو نوع پرایمر استفاده کنید. پرایمر را با نوک انگشتان به صورت دورانی روی پوست ماساژ دهید تا گرمای پوست تان باعث جذب هر چه بهتر و زودتر محصول شود.

بهترین گزینه برای کرم پودر عروس

انتخاب کرم پودر برای آرایش عروس می تواند کار بسیار دشواری باشد. اما اگر بهترین گزینه انتخاب شما است، ما به شما کرم پودر استی لودر را پیشنهاد می دهیم. مطمئن باشید هزینه بیشتری که بابت لوازم آٰرایش خرج می کنید، ارزش زیبایی و سلامتی پوست شما را خواهد داشت. کرم پودر استی لودر حاوی اس پی اف 10 است و اگر قصد دارید مدت زمانی را در فضای بیرونی بگذرانید یا برای عکاسی به باغ می روید، بهترین گزینه می باشد.
برای این که نتیجه بهتری از مصرف کرم پودر بگیرید، پیشنهاد می کنیم حتما به نوع و رنگ پوست خود توجه داشته باشید. شما می توانید دو رنگ کرم پودر از برند استی لادر را با هم ترکیب کنید تا رنگ مورد نظر پوست تان به دست بیاید. این کار را می توانید روس پشت دست خود انجام دهید و با استفاده از یک براش رنگ ها را خوب ترکیب نمایید. سپس روی پوست قرار داده و با ضربات آهسته فید کنید.
توجه داشته باشید که اگر لباس عروسی شما دارای یقه باز است، حتما از کرم پودر روی قسمت دکلته بدن و همچنین دست های خود نیز بزنید. اینکه رنگ پوست صورت شما با رنگ بدن شما متفاوت باشد، اصلا جلوه خوبی نخواهد داشت.
پس از اینکه زیرساز آرایش عروس را تا حدودی انجام دادیم، نوبت به استفاده از کانسیلر می رسد. استفاده از کانسیلر باعث می شود تمامی نقاط تیره مخصوصا دایره های تیره دور چشم پوشانده شود و چهره شما حالت بهتری بخصوص در تصاویر پیدا کند. شما می توانید علاوه بر دور چشم، از کانسیلر در سایر نواحی پوست مانند زیر استخوان فک و اطراف لب ها نیز استفاده کنید. کانسیلر را با استفاده از نوک انگشت خود فید کنید.

آرایش چشم و ابرو گریم عروس

گزینه های مختلفی برای طراحی ابروها هنگام آرایش عروس وجود دارد؛ اما پیشنهاد ما به شما مداد هاشور ابرو از برند تام فورد است. رنگ مداد ابرو را باید با توجه به رنگ تارهای مو و ابرو انتخاب کنید. اگر موهای شما روشن است، رنگ ابروهای شما باید سه درجه تیره تر از رنگ موهایتان باشد. اگر رنگ موهایتان تیره است، رنگ ابروهایتان می تواند سه درجه روشن تر از رنگ موهایتان باشد.
برای طراحی ابروها ابتدا باید از قسمت آرک شروع کنیم و محدوده ابروها را مشخص نماییم. اگر طراحی ابروها را از قسمت ابتدایی ابروهای خود آغاز کنیم، جلوه بسیار مصنوعی ایجاد خواهد کرد. با حرکات آهسته و پراکنده، داخل ابروها را نیز پر کنید تا زیبا و طبیعی به نظر برسد. پس از اتمام طراحی ابروها می توانید با استفاده از یک براش طبیعی تارهای ابرو را برس بکشید تا رنگدانه ها در سرتاسر نواحی ابرو پخش شوند و شکل فید و جذابی به خود بگیرد. برای آخرین مرحله از طراحی ابروها از ریمل ابرو برند تام فورد استفاده کردیم.
هنگام انتخاب پودر فیکس آرایش عروس نیز باید به نوع پوست خود توجه داشته باشید. استفاده از این محصول باعث می شود که دوام آرایش شما تا حد زیادی افزایش پیدا کند و پوست جلوه زیبا و مات داشته باشد. یک پد آرایشی پنبه ای را در دست گرفته و آغشته به مقداری پودر فیکس کنید. سپس با ضربات آهسته به روی پوست بزنید. تمامی قسمت های صورت به خصوص دور پلک را آغشته به پودر بیک کنید. این کار باعث می شود تا آرایش چشم شما نیز ماندگاری بالایی داشته باشد. پس از این که پودر بیک را با استفاده از پد روی کل نواحی پوست قرار دادید، چند دقیقه صبر کنید تا جذب پوست شود و سپس از یک براش بزرگ برای فید کردن آن استفاده کنید.
امروزه سبک های ملایم و اروپایی آرایش عروس بیشتر ترند هستند. برای انتخاب سایه چشم مناسب می توانید به سلایق و علایق خود رجوع کنید؛ اما اگر به دنبال ظاهری طبیعی و زیبا هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سایه چشم به رنگ نچرال و ملایم است. ما در این آیتم از پالت کوچک سایه چشم از برند تام فورد استفاده کرده ایم. انگشت سبابه خود را آغشته به رنگ بژ شاین کنید و با آن پشت پلک را رنگ کنید. می توانید از یک براش کوچک استفاده کرده و همین رنگ را در گوشه های داخلی پلک نیز بزنید.
از یک رنگ سایه چشم بسیار روشن و مات برای استفاده در زیر استخوان ابروها استفاده نمایید. توجه داشته باشید که این رنگ نباید شیمر یا درخشان باشد. سپس از یک رنگ سایه چشم قهوه ای استفاده کرده و برای قسمت پشت پلک و همچین گوشه های خارجی چشم استفاده نمایید. از همین رنگ می توانید برای پایین پلک نیز استفاده نمایید.
پس از این که انجام سایه چشم را به اتمام رساندیم، از خط چشم برای زیباتر شدن حالت چشم ها استفاده می کنیم. ما در این آیتم از خط چشم قهوه ای برند کلینیک استفاده کردیم. اما انتخاب رنگ خط چشم به سلیقه و سبک میکاپ خودتان بستگی دارند. شما بنا به تمایل خود می توانید خط چشم را فید کنید. امروزه خط چشم فید بیشتر ترند است؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم پس از اینکه خط چشم قهوه ای برند کلینیک را مورد استفاده قرار دادید، با استفاده از یک براش سر تخت مقداری سایه قهوه ای روی آن بزنید تا خوب فید به نظر برسد.
مرحله بعد نوبت به زدن ریمل چشم می رسد. ما از ریمل کلینیک استفاده کردیم که مژه را بلندتر و حجیم تر نشان می دهد. قبل از زدن ریمل چشم می توانید ابتدا از فرمژه برای حالت دار کردن مژه ها استفاده نمایید. سپس براش ریمل را دقیقا از قسمت بن مژه روی مژه ها بکشید تا همه نواحی آن آغشته به ریمل شود. ریمل زدن روی مژه های پایین پلک را فراموش نکنید؛ چون تاثیر زیادی در بزرگتر جلوه دادن چشم های شما خواهد داشت. اگر مژه های شما از قد و حجم کافی برخوردار نیستند، می توانید از مژه مصنوعی نیز استفاده نمایید.

رژگونه مناسب آرایش عروس

در این مرحله از آرایش عروس باید از رژگونه مناسب استفاده کنید. ما از رژگونه برند استی لودر استفاده کردیم. این رژگونه خود دارای یک براش است که می توانید از آن برای زدن محصول روی گونه ها استفاده نمایید. اما به طور کلی شما می توانید از سایر انواع براش های مخصوص رژگونه نیز استفاده نمایید. در مرحله بعد نوبت به استفاده از هایلایتر می رسد. هایلایتر دارای تناژهای مختلفی است که می توانید با توجه به رنگ پوست خود انتخاب نمایید. اگر پوست شما دارای تناژ گرم است، می توانید از انواع هایلایترهای بژ یا طلایی استفاده کنید. در غیر این صورت می توانید از هایلایتر نقره ای یا سفید رنگ کمک بگیرید. با همان براشی که هایلایتر را روی استخوان گونه زدید، می توانید روی نوک بینی، بالای لب ها، قسمت شقیقه ها و ... نیز بزنید.
آرایش لب ها را می توانید با توجه به تناژ پوست و همچنین آرایش کلی چشم ها و رژگونه انتخاب نمایید. ما در این آیتم از خط لب برند مک برای تعیین خطوط دور لب استفاده کردیم. سپس با استفاده از همان مداد داخل لب ها را نیز پر نمایید. با کمک انگشت خود مداد داخل لب ها را فید کنید. برند انتخابی ما برای رژلب نیز مک است. رژلب را به دقت بزنید. توجه داشته باشید که گوشه لب ها نیز حتما باید به رژلب آغشته شوند. در مرحله بعد از یک رژلب مایع شاین دار استفاده کرده و تنها قسمت میانی لب ها را آغشته به آن نمایید. این کار به جذابیت و درخشندگی لب های شما اضافه خواهد کرد.
در نهایت از اسپری فیکساتور مک برای تثبیت نهایی آرایش عروس استفاده کردیم. روش استفاده از این اسپری فیکساتور بسیار راحت است. کافیست یک پاف از آن را مقابل چهره خود در فضا بزنید و سپس صورت تان را در آن فضا قرار دهید تا ذرات به آهستگی روی چهره بنشینند. اگر اسپری را مستقیما روی چهره بگیرید و شروع به زدن کنید، ممکن است در مصرف این محصول زیاده روی شود.

 

فیلم آموزش آرایش صورت عروس

 


7. فیلم آموزش کانتورینگ صورت


تکنیک های کانتورینگ جهت عمق دادن یا ایجاد برجستگی روی صورت تاثیر دارند. برای پیاده سازی این تکنیک ها معمولا از دو رنگ فوندیشن استفاده می شود. برای ایجاد عمق از یک رنگ سه درجه روشن تر از رنگ اصلی پوست استفاده می کنیم. برعکس، برای ایجاد برجستگی نیز باید از سه درجه تیره تر از رنگ پوست استفاده کرد.
روش کار بسیار آسان است؛ کافیست مناطقی از چهره که قصد برجسته جلوه دادن آن را دارید مانند روی گونه، رستنگاه مو، زیر چانه، اطراف تیغه های بینی را از رنگ تیره تر استفاده کنید. سپس برای ایجاد عمق بیشتر، درست در کنار آنها از رنگ روشن تر استفاده کنید. یعنی رنگ روشن را زیر استخوان گونه، روی تیغه بینی، زیر خط رویش مو و همچنین قسمت میانی چانه و بالای لب به کار ببرید. در نهایت با استفاده از یک قلموی تمیز، سایه های ایجاد شده را خوب فید کنید.

 

فیلم آموزش کانتورینگ صورت

 


8. فیلم آموزش کانتور لب


برای کانتورینگ لب می توان از پالت کانتور خشک استفاده کرد. ما به شما پالت کانتور خشک تو فیسد Too Faced را پیشنهاد می دهیم. از یک براش برای انجام متدهای کانتورینگ لب استفاده می کنیم. ابتدا کمی از رنگ تیره را در گوشه های لب به کار می بریم. مزیت کانتور خشک این است که با استفاده از آن می توان کار نهایی را پیاده سازی کرد. همچنین، برخلاف کانتور چرب نیازی به فید کردن و استفاده دوباره از کانتور خشک ندارد.
کانتور خشک نتیجه نهایی ظریف تر و لطیف تری را به دنبال خواهد داشت. پس از این که هر چهار گوشه لب را کانتور تیره زدیم، قسمت های خارجی این گوشه ها را از کانتور روشن استفاده می کنیم. توجه داشته باشید که همیشه رنگ های تیره و روشن کانتور در کنار هم قرار می گیرند تا تضاد رنگی خوبی ایجاد شود. شما می توانید قسمت های داخلی لب و همچنین لب بالا را نیز کانتور روشن بزنید.

پس از اینکه متدهای کانتورینگ را پیاده سازی کردیم، با استفاده از خط لب خطوط دور لب را ایجاد می کنیم. شما می توانید از کانتور قهوه ای و سپس آرایش لب قهوه ای استفاده کنید. اما اگر قصد استفاده از آرایش لب رنگی را دارید، می توانید کانتور را با استفاده از سایر رنگ های پالت رژلب خود انجام دهیم. حتی می توانید پس از اینکه کانتور را انجام دادید و خط لب زدید، به جای رژلب از برق لب استفاده کنید تا جلوه کانتور شما بیشتر باشد. پس از مصرف برق لب، مرز بین تیرگی و روشنی به خوبی در هم فید می شوند و شما یک آرایش لب بسیار زیبا و جدید را خواهید داشت.

 

فیلم آموزش کانتورینگ لب

 


9. فیلم آموزش کشیدن خط چشم با چسب


اگر در کشیدن خط چشم مایع مشکل دارید و هیچ گاه نمی تواند خطوط را صاف و بدون لرزش بکشید، استفاده از چسب به شما کمک می کند تا خط چشم مایع خود را بدون عیب بکشید. در ادامه آموزش کامل کشیدن خط چشم با چسب را مشاهده خواهید کرد.

 

فیلم کشیدن خط چشم با چسب

 


10. فیلم آموزش ریمل زدن


انواع مختلفی از ریمل وجود دارد که از جمله آن ها می توان به حجم دهنده، بلند کننده، تقویت کننده و ضدآب اشاره کرد. یک سری از محصولات نیز وجود دارد که دو یا چند مورد از این قابلیت ها را با هم ارائه می دهند. برای انتخاب بهترین محصول، باید به نوع مژه های خود توجه داشته باشید.
- برای مژه های کم پشت، به دنبال یک ریمل حجم دهنده و بلند کننده باشید. این ریمل باید دارای برس گرد و پرپشت باشد. همچنین می توانید از یک ریمل تقویت کننده برای حجیم کردن مژه ها و سالم نگه داشتن آن ها استفاده نمایید.
- اگر مژه های کوتاه دارید، بهتر است از ریمل بلند کننده استفاده نمایید. این نوع ریمل معمولا دارای برس کوچکتر از نوع حجم دهنده است.
- اگر مژه های شما پرپشت است اما می خواهید طول آن افرایش یابد، یک ریمل بلند کننده انتخاب کنید. سعی کنید ریملی را خریداری کنید که مژه های شما را پس از ریمل زدن از هم جدا نگه می دارد.
- اگر مژه های شما ناهموار یا آسیب دیده است، مواد موجود در ریمل را بررسی کنید. فیتو کراتین و پانتنول می توانند به رشد مژه های شما کمک بسیاری کنند. از قلموی ضخیم برای زدن ریمل استفاده نمایید.
- هر ریمل را پس از باز کردن درب آن می توانید تا سه ماه استفاده کنید؛ چرا که پس از این تاریخ فاسد خواهد شد. بنابراین مارک ها و فرمول های مختلف را امتحان کنید تا ریمل مورد پسند خود را پیدا نمایید.
- از ریمل های ضد آب تنها در مواقع خاص مانند استخر یا فیلم های گریه دار استفاده کنید. چرا که پاک کردن آن دشوار است و ممکن است به مژه های شما آسیب بزند یا آن ها را خشک و شکننده کند.

 

فیلم آموزش ریمل زدن

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: