دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 - 14:17:54

آموزش میکاپ

 

آموزش میکاپ

میکاپ در لغت به معنای ترکیب و ساختار و در اصطلاح به معنای آرایش صورت است. در سراسر دنیا این رشته از زیبایی توسط میکاپ آرتیست ها به مدل ها و سبک های مختلفی دسته بندی شده و تنوع گسترده ای را در بر می گیرد. در مقاله قصد داریم شما را با آموزش میکاپ و گریم آشنا کنیم.

فهرست مطالب:

میکاپ چیست؟
بهترین مدرس برای آموزش میکاپ
انواع سبک های آرایش برای آموزش میکاپ
در دوره های آموزش میکاپ چه می گذرد؟

 

 

آموزش میکاپ

 

میکاپ چیست؟

میکاب به معنی برجسته سازی اجزای صورت و محو نواقص صورت است. اگر میکاپ را طور صحیح انجام نشود چهره شخص حالت مصنوعی به خود می گیرد. با انجام خدمات میکاپ صحیح می توانید عیب های صورت خود را تا حد امکان کاهش دهید و زیبایی صورت خود را چندین برابر کنید. از گذشته ، زیبایی و میل به آن در ذات همه انسان ها وجود داشته است. هر فردی زیبایی ظاهری را دوست دارد و سعی می کند که در انتظار عموم و مناسب ها به بهترین شکل ممکن حضور پیدا کند، به همین دلیل استفاده از لوازم آرایش به امری مهم تبدیل شده است.

اگر علاقمند به رشته میکاپ هستید و تصمیم دارید آموزش میکاپ تخصصی را یاد بگیرید. می توانید با آموزش میکاپ تخصصی در یک آموزشگاه حرفه ای به رویاهای ذهنی تان نقش پررنگی بدهید.  میکاپ صورت نقش بسزایی در افزایش جلوه چهره و زیبایی هر چه بیشتر آن دارد. برای انجام یک میکاپ حرفه ای و اصولی، نکات و ترفندهایی وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید.

 

 

آموزش میکاپ

 

بهترین مدرس برای آموزش میکاپ

خانم  ....از بهترین مدرس تخصصی میکاپ هستند که با چندیین سال تجربه کاری حرفه ای در این زمینه بسایر درخشیدند و نمونه کارهای حرفه ای را از خود بر جای گذاشتند. ایشان در گذشت 9 سال از آموزش میکاپ، از برترین مدرس های میکاپ می باشند. خانم ...دارای گواهی و مدرک از ایکوال استرالیا – دارای مدرک ripar و همچنین گواهینامه فنی و حرفه ای و دوره های مختلف دیگر هستند.
همچنین ایشان به 
آموزش میکاپ – انواع دوره های میکاپ به صورت خصوصی و گروهی – آموزش صفر تا صد گریم و میکاپ - آمادگی برای دستیاری بعد از دوره ی دوماهه نیز می پردازند. شما میتوانید برای افزایش یادگیری در کلاس های خانم ....شرکت کنید. برای شرکت در کلاس ها حتما با شماره درج شده در آخر مقاله تماس بگیرید.

 

 

آموزش میکاپ

 

انواع سبک های آرایش برای آموزش میکاپ

در هر سبک از آموزش میکاپ صورت، رنگ های آرایشی با تناسب خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال، تفاوت استایل آرایشی عربی با اروپایی در غلظت رنگ های مورد استفاده در آن است. در حالی که در سبک اروپایی تمام تلاش میکاپ آرتیست بر این است که آرایش با استفاده از رنگ های ملیح و طبیعی انجام شود. در ادامه به انواع آموزش میکاپ میپردازیم.

 

 

آموزش میکاپ کلاسیک

در میکاپ کلاسیک آرایش چشم ها بسیار تند و غلیظ می باشد. همچنین آرایش لب ها رنگی ملایم و روشن دارند. معمولا در سبک کلاسیک از رژلب هایی با رنگ های کلاسیک مانند قرمز و زرشکی استفاده می شود. در ناحیه چشم نیز از خط چشم های مشکی متناسب با سایه های ملایم به کار گرفته می شود. معمولا در این سبک، رژگونه به طور نامحسوس استفاده شده و بیشترین تاکید روی رژلب و آرایش چشم قرار دارد.

 

 

آموزش میکاپ مصری

در میکاپ به سبک مصری آرایش چشم بسیار مورد توجه قرار دارد که باید دو خط چشم در بالا و پایین چشم ها به صورت کاملا موازی کشیده شوند. بعد از آن، از سایه چشم مشکی برای فید کردن گوشه های خارجی چشم استفاده کرده و با یک سایه چشم براق مانند مسی یا طلایی برای گوشه های داخلی چشم مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از رنگ های بژ و طلاییی برای جلوه بیشتر به چشم ها در ناحیه زیر چشم ها استفاده می شود. برای انتخاب رنگ رژلب و رژگونه می توان با توجه به تنالیته چشم ها عمل کرده و از رنگ های مسی آتشین یا امثال آن استفاده کرد. در مرحله نهایی نیز برای تکمیل حال و هوای مصری می توان اندکی رژگونه طلایی روی قسمت های برجسته گونه ها و پیشانی زد.

 

 

آموزش میکاپ هندی

در آموزش میکاپ هندی از فون های آرایشی تیره و متمایل به قرمز برای زیرسازی پوست استفاده می شود. از رنگ های گرم و پرحرارت نیز به یک میزان برای آرایش چشم و لب به کار برده می شود. می توان سایه های چرب و براق و همچنین رژگونه و رژلب های غلیظ و سنگین را نیز در این مدل آرایش به وفور مشاهده کرد.این میکاپ پررنگ و شاینی است.

 

آموزش میکاپ اروپایی

 

در آموزش میکاپ اروپایی معمولا از لایت ترین رنگ ها جهت تغییرات نامحسوس استفاده می شود. وزن آرایش در لب ها و چشم ها به میزان مساوی بوده و بیشترین تمرکز روی رفع عیوب مربوط به پوست قرار دارد. غلظت و شدت رنگ های در سبک آرایشی اروپایی به میزان قابل توجهی نسبت به سایر سبک های آرایشی، ملایم است. علاوه بر این، استفاده از رنگ های سرد و گرم به یک میزان مورد توجه بوده و با رعایت هارمونی رنگ ها در چهره، استفاده می شود. همچنین در آموزش میکاپ لایت اروپایی، تمرکز روی زیرسازی پوست و رفع اشکالات ظاهری آن قرار داسته و از گریم های سنگین پرهیز می شود.

 

آموزش میکاپ عربی

در آموزش میکاپ عربی شاهد به کار گیری رنگ هایی با غلظت بالا هستیم. استفاده از رنگ های گرم و تیره نیز بسیار رواج دارد. میکاپ به سبک عربی معمولا بسیار چرب و شلوغ بوده و تغییرات شدیدی در آن لحاظ می شود به طوری که با سبک های دیگر میکاپ، کاملا قابل قیاس است. در این آموزش میکاپ، استفاده از رنگ های سنگین و براق برای هر دو ناحیه چشم و لب مجاز است. علاوه بر این، به برجسته سازی گونه ها و لب ها نیز اهمیت بسیاری داده می شود. همچنین از فون های تیره برای ایجاد سایه تیره در متد کانتورینگ استفاده می شود.

 

آموزش میکاپ

 

در دوره های آموزش میکاپ چه می گذرد؟

در دوره های آموزش میکاپ خانم ....انواع میکاپ های صورت به صورت کامل و تخصصی تدریس میشود. در این دوره ها هنرجویان با استفاده از نکات تدریس شده و هچنین آموزش عملی که انجام داده اند، میتوانند به یک مدرس خوب در این زمینه تبدیل بشوند.

همچنین پس از اتمام دوره آموزش میکاپ و گریم شما می توانید با تسلط کامل و به صورت حرفه ای تمام تکنیک های به روز گریم را برای انواع فرم های مختلف چهره انجام دهید. در نهایت پس از شرکت در دوره آموزش میکاپ و گریم، می توانید به راحتی شروع به کسب درآمد کنید و یا کسب و کار فعلی خودتان را بهبود ببخشید. با توجه به تغییرات هر روزه در دنیای مد و درخواست های متغیر افراد، تقاضای مشتریان برای متدهای جدید گریم و میکاپ بیشتر از گذشته شده است. دوره گریم و میکاپ شما را برای ارائه تمامی خدمات و متدهای جدید آرایشی به مشتری آماده می کند. در صورتی که به دنبال درآمد بالا در رشته گریم میکاپ هستید، پیشنهاد می شود در دوره های آموزش میکاپ شرکت داشته باشید.

 

 

 

 

میکاپ آرتیست حرفه ای فرمانیه. برای بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: