چهارشنبه 06 اردیبهشت 1402 - 15:58:47

آموزش خودآرایی

 

آموزش خودآرایی

خودآرایی یا آرایش شخصی تکنیکی است که یادگیری اصولی آن به شما کمک می کند در مواقعی که زمان کافی برای رفتن به آرایشگاه را ندارید خود را به بهترین شکل آرایش نمایید. البته افرادی که این تکنیک را به صورت اصولی می آموزند، نیازی به آرایشگاه رفتن ندارند.  برای آموزش خودآرایی باید به بهترین مدرس خودآرایی مراجعه نمود.

فهرست مطالب:

نکات مهمی که یک مدرس در آموزش خودآرایی باید رعایت کند
در دوره های آموزش خودآرایی چه می گذرد؟
سر فصل هایی که در آموزش خودآرایی به شما آموزش داده میشود
آموزش خودآرایی خط چشم توسط مدرس خودآرایی

 

 

آموزش خودآرایی

 

مدرس آکادمیک میکاپ و میکاپ آرتیست تخصصی عروس در الهیه شمال تهران

 

 

نکات مهمی که یک مدرس در آموزش خودآرایی باید رعایت کند

1) دوام داشتن و ماندگار تر بودن خودآرایی: باید همه ی این موارد کامل گفته شود که زیرساز ها درست کار شود و فینیشینگ در آخر زده شود. توجه داشته باشید پنکیک مک و یا پنکیک های خوب باید استفاده شود تا نتیجه عالی به همراه داشته باشد.
2) روش های مختلف برای محو کردن سیاهی دور چشم ها: در این زمینه نیز باید همه ی موارد از جمله کانسیلر زرد و یا نخودی یا کاموفلاژ ها استفاده شود. همچنین اگر فرد دارای سیاهی دور چشم هست باید از کانسیلر مناسب تر استفاده شود .
3) کشیده تر کردن صورت با استفاده از گریم ها برای عروس: با آموزش خودآرایی همه ی نکته ها در ارتباط با صورت را به هنرجوی آموزش داده میشود. به طوری که هنرجو از روی صورت و حالت چشم های یک شخص میتواند تشخیص دهد که چه نوع خط چشمی مناسب آن صورت می باشد.
4)آموزش خودآرایی با وجود داشتن پوستی چرب: همانطور که میدانید نوع پوست در افراد متفاوت می باشد و ممکن است خشک یا چرب باشد بنابراین اولین موردی که مدرس خودآرایی باید آموزش دهد تفاوت بین این انوع پوست ها است و سپس تمام نکات مهم و کلیدی که به هنرجو کمک میکند میکاپ ارتیست حرفه ای شود را آموزش دهد. دقت داشته باشید نوع پوست بسیار در گریم کردن عروس تاثیر دارد. 
5) تشخیص نوع خط چشم سازگار با صورت عروس: در ارتباط با کشیدن خط چشم یک سری نکته ها وجود دارد مثلا این که باید بدانید که آکوا را باید کمی داخل آب بزند و از کمی الکل نیز استفاده کند این میزان باید دو به یک باشد یعنی دو برابر اب و یک برابر الکل. دانستن این نکته های ریز می تواند به هنرجویان کمک کند تا بهترین نتیجه ها را بگیرند. در آموزش خودآرایی باید به این نکات توجه داشته باشید.

6)  طریقه ی فید کردن گریم ها: باید نکته ها در ارتباط با این موضوع کامل گفته شود مثلا این که فید ها باید از تیره به روشن زده شود. همچنین یک سری از نکات هست که مدرس خودآرایی به صورت تجربی آموخته است که به صورت کامل در دوره آموزش خودآرایی به هنرجو های خود تعلیم می دهد.

 

 

آموزش خودآرایی

 

میکاپ آرتیست برتر در نیاوران - برای بهره مندی از خدمات ایشان می توانید به شماره تماس درج شده در کادر زیر تماس بگیرید

 

 

در دوره های آموزش خودآرایی چه می گذرد؟

در دوره آموزشی خودآرایی، هنرجو زیر مدرس آموزش خودآرایی می بیند و برای شرکت در آزمون فنی حرفه ای و گرفتن مدرک معتبر این سازمان، آماده می شود. این دوره به هنرجو این توانمندی را می دهد که پس از اتمام دوره و یادگرفتن موارد آموزش داده شده بتواند مستقیما وارد بازار کار شود. در دوره خودآرایی، نحوه استفاده صحیح از تمام وسایل آرایش، آموزش داده می شود. علاوه بر آن، هنرجو پس از اتمام دوره می تواند رنگ ها را بهتر ست کرده و ترتیب صحیح انجام آرایش های مختلف را می آموزد.
از آن جایی که این دوره تاکید بر آرایش چهره خود هنرجو دارد بنابراین، آرایش های متفاوتی که برای صورت ایشان مناسب است، برطرف کردن ایرادات صورت با آرایش و حذف مشکلات پوستی با آرایش را شامل می شود. همچنین نحوه گذاشتن مژه، کانتور کردن و دیگر موارد آرایشی با ارائه نکات ریز آرایشی توسط بهترین مدرس خودآرایی به هنرجو آموزش داده می شود.

همچنین در دوره آموزش خود آرایی صورت یک روند کامل آموزش آرایش و گریم صورت جهت انجام آرایش روزانه و انجام آرایش شرکت در مهمانی ها به شما آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به خودارایی صورت از جمله: آموزش شناخت پوست صورت، آشنایی با برندهای لوازم آرایش مناسب پوست هر فرد، آموزش کانتور صورت با توجه به چهره شخص، آموزش خط چشم کشیدن مخصوص چشم های هر فرد و آموزش چند نوع آرایش و گریم کامل متناسب با چهره هر شخص می شود. هنرجو در این دوره نحوه انجام بهترین آرایش برای فرم صورت خود را می آموزد. هدف این دوره آموزشی، افزایش مهارت و توانایی افراد برای انجام بهترین آرایش روزانه و آرایش مراسم و مهمانی برای خود می باشد.

 

 

سر فصل هایی که در آموزش خودآرایی به شما آموزش داده میشود:

استفاده از کانسیلر
طریقه استفاده از انواع فونداسیون
نحوه استفاده از برنزر برای قسمت های مختلف بدن
نحوه استفاده از رژگونه و انتخاب رنگ مناسب برای هر نوع آرایشی
آموزش استفاده از براق کننده های لب
طریقه استفاده از  هایلایتر
آموزش استفاده از سایه چشم
آشنایی با انواع پوست ها
پاکسازی کردن انواع پوست
چگونگی استفاده از مرطوب کننده
ترفندهای استفاده از پرایمر
طریقه اعمال فونداسیون مایع
نحوه زدن انواع خط چشم
آموزش ریمل زدن و نصب مژه مصنوعی
آموزش استفاده از اسپری تنظیم کننده پس از پایان آرایش
با آموزش خودآرایی تمام لوازم آرایشی را که برای انواع آرایش شب و روز نیاز دارید،‌ اموزش میبینید. همانطور که در بالا اشاره کردیم نحوه اعمال هریک از آنها را روی صورت هم آموزش خواهید دید. در نهایت به کمک مدرس خودآرایی میتوانید چندین مدل متنوع آرایشی را روی صورت خود پیاده کنید.

 

 

آموزش خودآرایی

 

 میکاپ آرتیست حرفه ای فرمانیه. برای بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید

 

 

آموزش خودآرایی خط چشم توسط مدرس خودآرایی

در ادامه با کمک یک مداد مشکی، یدونه قلم سر کج کوچک توسط مدرس خودآرایی به شما آموزش میدهیم که برای خودتان خط چشم بکشید. برای شروع و آموزش خودآرایی، اول ریمل میزنیم و سپس خط چشم میکشیم. چون اگر شما اول ریمل بزنید، حالت مژه و فرم چشمتون مشخص میشه. و در دامه خط چشم کشیدتون رو میکشید. اول از فر مژه شروع می کنیم. نکته ای که باید در مورد فر مژه بگم این است که همه فر مژه را میگذارند انتهای مژشون و نگه میدارند. و بعد ریمل رو میزنند. این کار غلطه! برای اینکه حالت بهتری بگیره مژه هاتون اول فر مژه را میزنید انتهای مژتون و یک مقدار نگه می دارید. و بعد کمی میایید جلو تر و فر مژه را میزنید. این کار باعث میشه که مژه های شما فر طبیعی تری داشته باشد.
حالا نوبت زدن ریمل. برای ریمل زدن نکته مهم این است که همیشه گوشه بیرونی چشمتون رو بیشتر بزنید و گوشه داخلی چشمتون را کم تر بزنید. وقتی ریملتون رو زدید همه ی چشم ها یک فرمی داره که برای همه یکسان است. یعنی از گوشه میاد به سمت بالا و میاد به سمت پایین. وقتی میخوایید خط چشم گربه ای بکشید، جای قرار گرفتن مدادتون دقیقا از اون قسمتی شروع میشه که چشم شما به سمت پایین رفته. شما از اونجا نقطه گذاشتن مدادتون هست و به سمت بالا. فقط باید حواسمون باشه که از اونجایی که به سمت پایین رفته، نباید خط چشم را به سمت پایین بکشیم. باید آن را به سمت بالا ادامه بدیم. وقتی که وسط چشمتون رو به سمت بالا کشیدید پایین چشمتون (مرکز مژتون) را پر بکنید. وقتی که کامل پر کردید، برای اینکه طبیعی ترشون بکنیم میاییم از قلم سر کج کوچک استفاده میکنیم و با استفاده از اینقلم سر کج، انتهای خط چشمی که کشیدیم رو با این قلم به سمت بالا میکشیم که تیز و کشیده تر بشه. فقط برای اینکه بخوایید چشمتون قرینه در بیاد، وقتی شروع به کار میکنید، مرحله به مرحله کار را روی دوتا چشماتون انجام بدهید. یعنی بعد از کشیدن مداد چشم چپ، مداد چشم راست را هم بزنیم.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: