چهارشنبه 06 اردیبهشت 1402 - 15:49:09

آکادمی میکاپ

آکادمی میکاپ

از گذشته های دور تاکنون، زیبایی و میل به آن در ذات همه انسان ها وجود داشته است. هر فردی زیبایی ظاهری را دوست دارد و سعی می کند که در انظار عموم و مناسب ها به بهترین شکل ممکن حضور پیدا کند، به همین دلیل استفاده از لوازم آرایش به امری مهم تبدیل شده است. میکاب به معنی برجسته سازی اجزای صورت و محو نواقص صورت است. اگر میکاپ را طور صحیح انجام نشود چهره شخص حالت مصنوعی به خود می گیرد. با انجام  و آموزش خدمات میکاپ صحیح در آکادمی میکاپ می توانید عیب های صورت خود را تا حد امکان کاهش دهید و زیبایی صورت خود را چندین برابر کنید.

فهرست مطالب:

میکاپ چیست؟
چرا باید در آکادمی میکاپ، آرایش کردن را یاد بگیریم؟
آموزش انواع سبک های میکاپ در آکادمی میکاپ
برخی سوالات مطرح شده در آکادمی میکاپ

 

 

آکادمی میکاپ

 

میکاپ چیست؟

میکاپ در لغت به معنای ترکیب و ساختار و در اصطلاح به معنی آرایش صورت است. امروزه در سراسر دنیا این رشته از زیبایی توسط متخصصین برجسته در آکادمی میکاپ که میکاپ آرتیست نام دارند به انواع سبک ها که زیر مجموعه وسیعی از مدل ها را در بر دارند انجام می شود.
میکاپ همان آرایش عادی صورت است که به منظور رفع معایب احتمالی صورت و افزایش زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. میکاپ بر خلاف گریم که از تکنیک سایه روشن و تیره برای اصلاح چهره استفاده می کند. این کار را تنها با رنگ ها در آکادمی میکاپ انجام می دهد. در واقع میکاپ روی فرم ها تاکید نمی کند و تنها به چهره رنگ می افزاید.

 

 

چرا باید در آکادمی میکاپ، آرایش کردن را یاد بگیریم؟

اگه فردی هستی که میکاپ و زیبایی علاقه داری و دوست داری دیگران رو زیباتر کنی و در کنارش یه درآمد خوب و عالی داشته باشی، یادگیری این مهارت در آکادمی میکاپ میتونه بهترین تصمیم تو باشه. اگر در دوره میکاپ شرکت کردی و با تکرار و تمرین تکنیک هایی که توی این دوره آموزش دیده ای تبدیل به یه فرد حرفه ای و نابغه توی میکاپ شدی … بهت تبریک می‌گم چون حالا این جرات  رو داری که هر جا آگهی یه سالن زیبایی رو دیدی که میکاپ آرتیست می‌خوان، تو می‌تونی با شجاعت بری جلو و شغل رو مال خودت کنی. کسی که در آکادمی میکاپ آموزش ببینه، همه چی بلده، تمام!

 

 

آکادمی میکاپ

 

آموزش انواع سبک های میکاپ در آکادمی میکاپ

در آموزش هر سبک از میکاپ صورت در آکادمی میکاپ، رنگ های آرایشی با تناسب خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال، تفاوت استایل آرایشی عربی با اروپایی در غلظت رنگ های مورد استفاده در آن است. در حالی که در سبک اروپایی تمام تلاش میکاپ آرتیست بر این است که آرایش با استفاده از رنگ های ملیح و طبیعی انجام شود. در ادامه بیشتر با این سبک ها آشنا خواهیم شد:

 

میکاپ کلاسیک

این نوع آرایش بیشتر اصولی است و ظاهر ساده و جذابی دارد. بیشتر بانوان  برای آموزش این سبک در آکادمی میکاپ علاقمند هستند. در هر مراسمی می توان با این نوع آرایش ظاهر شد. در این نوع میکاپ، متعادل کردن صورت بسیار مهم است. اگر چشم به صورت غلیظ آرایش شده باشد، برای لب ها کافی است از یک رنگ ملایم استفاده نمایید و اگر برعکس، چشم ها را با غلظت بالا آرایش نکرده باشید، می توانید از یک رژلب مات پررنگ استفاده نمایید.

 

میکاپ شرقی

این سبک میکاپ، معمولا هماهنگی رنگ ها بیشترین اولویت را دارد. تناسب رنگ رژ لب با سایه چشم و .... نماد جذابیت آرایش شرقی است. استفاده از رنگ های شاد و روشن در این آرایش مشهود است. این سبک را میتوانید در آکادمی میکاپ فرا گیرید.

 

میکاپ اروپایی

این نوع آرایش بر پایه سبکی و لایت بودن اجرا می شود. این نوع آرایش دخترانه هم نامیده می شود. در این روش از آرایش غلیظ به هیچ وجه استفاده نمی شود و از رنگ های پایه صورتی به تکرار استفاده می گردد.

 

میکاپ عربی

در این آرایش استفاده از رنگ های غلیظ در هر قسمت از صورت بلامانع است. آرایش عربی برای مجالس و فیلمبرداری بسیار زیبا جلوه می کند. معمولا ابروی تیره و پهن دارای مرز از رایج ترین بخش مورد علاقه هواداران این آرایش است. با مراجعه به آکادمی میکاپ میتوانید این سبک را آموزش ببینید.

 

 

آکادمی میکاپ

 

میکاپ هالیوودی

در آموزش این نوع آرایش در آکادمی میکاپ معمولا از سبک کاملا طبیعی و نزدیک به پوست استفاده می شود. تمرکز بر پوشانندگی تمیز چهره و ریزه کاری های آرایش چشم است. گاهی اوقات در ناحیه لب ها با تیرگی خاص جذابیت خاصی به صورت می دهد.

 

میکاپ خلیجی

در این نوع آرایش چشم ها مرکز توجه است. معمولا در آکادمی میکاپ از مژه مصنوعی ریسه ای در این آرایش برای درشت نشان دادن چشم ها استفاده می شود. از سایه چشم های تیره به خصوص قهوه ای و مشکی در این آرایش به کرات استفاده می شود. استفاده از مقدار زیاد ریمل و خط چشم از فاکتورهای مهم این سبک میکاپ است.

 

میکاپ هندی

در این نوع آرایش از خط چشم گربه ای بسیار استفاده می شود. حتما در این آرایش از خط چشم استفاده می شود. در بیشتر موارد، خط چشم پهن مورد توجه است. سایه نقره ای و طلایی از پرطرفدارترین سایه های این نوع آرایش است. آرایش هندی برای مجالس بسیار مناسب است.این میکاپ دارای رنگهای شاد و تند است.


میکاپ برزیلی

آرایش برزیلی در سبک قدیم معمولا به صورت طبیعی بود و کانتورینگ و مدل دادن صورت در آن بسیار مطرح بود. در سبک جدید که در آکادمی میکاپ آموزش داده می شود، آرایش برزیلی از کرم پودر ضد آب بسیار استفاده می شود. تمرکز آن بیشتر روی سایه و کانتورینگ صورت است.


میکاپ روسی

روس ها به دلیل پوست سفید و چهره سردی که دارند آرایش گرم را بسیار می پسندند. این آرایش برای پوست های سفید بسیار برآزنده است. از سایه سبز و رنگ پودر تیره تر از پوست در این نوع آرایش زیاد استفاده می شود. تناسب رنگ ها در این نوع آرایش اهمیت بسزایی ندارد. با یادگیری این سبک در آکادمی میکاپ، نسبت این رنگ ها را آموزش میبینید.

 

 

آکادمی میکاپ

 

برخی سوالات مطرح شده در آکادمی میکاپ

دوره میکاپ در آکادمی میکاپ مناسب چه کسانی هست؟
1) افرادی که قصد یادگیری مهارت میکاپ و کسب درآمد از آن را دارند
2) افرادی که قصد دارند مهارت میکاپ رو بگیرن و خودشون رو بهتر میکاپ و آرایش کنن( این دوره در آکادمی میکاپ، میتونه یه دوره خودآرایی فوق العاده برای افرادی باشه که فقط دوس دارن خودشون رو آرایش کنن و علاقه ای به کسب درآمد از این مهارت ندارن)
3) همینطور افرادی که به عنوان میکاپ آرتیست در سالن های زیبایی مشغول به کار هستند هم میتونن در دوره های آموزشی آکادمی میکاپ شرکت کنن، بخاطر اینکه این دوره، دوره کاملی هست و میتونن کلی مهارت تازه یاد بگیرن
4) افرادی که علاقه دارند به یک بیوتی بلاگر یا اینفلونسر در زمینه زیبایی تبدیل شوند

 

چرا میکاپ جز پردرآمد ترین مهارت ها محسوب میشه؟
جواب ساده هست، چون همه افراد دوست دارن زیبا باشن! تمامی افراد دوست دارن در مراسم ها و مهمونی ها و روزهای مهم زندگیشون زیبا و آراسته باشن و برای این موضوع به سالن های زیبایی و میکاپ آرتیست ها مراجعه میکنن، این خودش به معنای این هست که مهارت میکاپ کلی مشتری داره و قاعدتا هم کلی درآمد داره! توی این دوره به نکاتی پرداخته شده که می‌تونه صفر تا صد میکاپ رو به تو یاد بده. یعنی با یه تیر قراره صد نشون بزنی. یعنی هر جا آگهی استخدام میکاپ آرتیست واسه سالن های زیبایی ببینی میتونی حرفی برای گفتن داشته باشی. اما کسی که میکاپ حرفه ای بلده ، میتونه کلی کار دیگه هم انجام بده، به عنوان مثال میتونه توی قسمت های مختلف سالن های زیبایی فعالیت کنه، کار فروش محصولات آرایشی رو انجام بده یا حتی سالن زیبایی خودش رو تاسیس کنه! با شرکت در دوره های آموزشی آکادمی میکاپ در آمدت رو بیشتر کن!

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: