جمعه 02 آذر 1397 - 11:01:44

روشی جادویی برای محو کردن جوش در آرایش

 

 

پوشاندن جوش‌ و لک با میکاپ

گریم صورت جوش دار
 

 

 

 

ممکن است‌ بعضی‌ از ما لک و‌ جوش‌هایی‌ روی‌ صورت داشته باشیم که دیگر به وجو‌د آنها عادت کردیم‌ و شاید جز‌‌ قسمت مورد علاقمون شده باشد.هرچند اکثر ما‌ با این جوش‌و‌آکنه  درگیریم‌ اما خوب این برای ما سوال است که چگونه میتوانیم این جای جوش ها را با آرایش بپوشانیم. البته کار راحتی است که کانسیلر را برداریم و هرجا جوش دیدیم بزنیم اما در این مقاله نظر یک‌ متخصص را درباره ی این مو‌ضوع پرسیدیم. با رژلب  همراه باشید.

 

 

 

کرم پودر برای پوشاندن جای جوش

 

 

 محو کردن جوش در آرایش

اول: با یک شروع ساده و ملایم شروع میکنیم

برای میکاپ قبل از هرچیز از یک بیس خوب شروع میکنیم، بهتر اول از هرچیزی پوست را شسته و بتراشید و لایه برداری کنید بعد از ان از یک مرطوب کننده و ضد قرمزی استفاده میکنیم تا پوست را آماده کنیم.

 

 محو کردن جوش در آرایش

دوم: زدن و پخش کردن مواد

اول از هرچیز باید گفت از محصولاتی که مخصوص این کار هستند استفاده کنید. کرم پودر را به همه قسمت های صورت بزنید اما از یک کرم پودر سنگین استفاده نکنید تا صورتتان حالت کیک نشود، با یک بیوتی بلندر آن را کامل روی صورت پخش کنید. مثلا بیوتی بلندرهای تخم مرغی شکل بهترین گزینه  برای پخش کرم پودر هستند. سپس با براش کانسیلر این جای جوش و آکنه را بپوشانید. کانسیلرهای مایع بهترین پوشش دهی را دارند.

 

محو کردن جوش در آرایش

سوم: تنظیم و فیکس

بعد از انجام دادن این کارها، فیکس کردن این مراحل است تا در طول چند ساعتی که آرایش دارید، آرایشتان بهم نریزد. برای فیکس کردن این پوشش دهی از یک پودر بیک یا همان فیکس استفاده کنید و با براش مویی آن را به صورت بزنید. محو کردن جوش و آکنه نه وقت زیادی میبرد نه نیاز به حرفه ای بودن دارد. فقط باید مطمئن باشید که از وسایل خوب استفاده میکنید و راه درستی پیش میبرید. امیدواریم با این روشی جادویی برای محو کردن جوش در آرایش توانسته باشید در مراسم و مهمانی ها زیباتر از همیشه ظاهر شوید.

 

 

 

مطلب مرتبط با جوش صورت:

تشخیص لوازم آرایش جوش زا و روش هایی برای پوشاندن آکنه

پوشاندن جوش صورت

پوشاندن جوش ملتهب

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: