سه شنبه 21 اسفند 1397 - 12:50:31

همه محصولات بهداشتی که یک خانم باید داشته باشد

معرفی ژل بهداشتی بانوان خوب

بهترین شامپو مخصوص موهای رنگ شده چیست؟

 

معرفی محصولات بهداشتی لازم برای خانم ها


خانم هایی که به زیبایی و سلامت خود اهمیت می دهند، همیشه اسباب و شرایط سلامت و زیبایی را نیز با خود به همراه دارند؛ از ضد آفتاب گرفته تا پاک کننده های آرایشی و کرم مرطوب کننده که تا حدودی می توان گفت از نان شب هم واجب تر است. همه محصولات بهداشتی که یک خانم باید داشته باشد را در این مقاله از وب سایت رژلب به شما معرفی می کنیم تا زیبایی خود را بیش از پیش نمایان کنید.


کرم مرطوب کننده هیدرودرم


فرقی نمی‌کند پوستتان خشک، چرب یا ترکیبی از هر دو باشد؛ چون مرطوب‌کننده‌ها روند فرسایش پوست را به تعویق می‌اندازند و از آن دربرابر تغییرات ناگهانی آب‌وهوا محافظت می‌کنند. مرطوب‌ کننده‌ ها به اشکال مختلف لوسیون مایع، پماد و کرم دیده می‌شوند که میزان چربی و آب آن‌ها باهم تفاوت دارد و غلظت‌ آن‌ها در هر شکل متفاوت است.
مهم‌ترین نکته در انتخاب یک مرطوب‌کننده، توجه به نوع پوست است که می‌تواند خشک، چرب، معمولی و مختلط باشد. برای اینکه نوع پوست‌ خود را بشناسید، کافی است پس از حمام‌کردن، روی پوست تمیز خود دست بکشید و متوجه میزان چربی روی آن شوید. برای پوست‌های خشک باید از مرطوب‌کننده‌های حاوی چربی استفاده کرد. در مورد پوست‌های چرب نیازی به استفاده از مرطوب‌کننده نیست؛ مگر در برخورد با آب‌ وهوای گرم یا سرد. در مورد پوست نرمال باید از مرطوب‌کننده‌ای استفاده کرد که میزان چربی کمتری داشته باشد.

 

معرفی یکی از بهترین کرم های مرطوب کننده


کرم مرطوب کننده هیدرودرم، حاوی عوامل لایه بردار و مرطوب کننده است که در برابر آب و عوامل شیمیایی مقاوم می باشد و به درمان برخی اختلالات پوستی نظیر اگزما و همچنین خشکی و زبری بیش از اندازه پوست کمک شایانی می نماید. این محصول با محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی، شرایط نامطلوب هوایی و قرار گرفتن طولانی مدت در برابر اشعه ماوراء بنفش نور خورشید به بهبود خشکی و زبری پوست ناشی از اختلالات هورمونی نیز کمک می نماید. همچنین کرم مرطوب کننده هیدرودرم از خارش و التهابات پوستی ناشی از ایجاد خشکی شدید و ضخیم شدن لایه شاخی پوست در نواحی مختلف بدن همچون پشت دست ها، پاشنه پا، زانو، آرنج و کوتیکول اطراف ناخن جلوگیری می کند. همچنین یکی از مزایای این محصول جلوگیری از برگشت مو به زیر پوست پس از اصلاح پا می باشد.


کرم موبر هیدرودرم


اکیدا توصیه می گردد مصرف کنندگانی که برای اولین بار از کرم موبر هیدرودرم استفاده می نمایند، تست حساسیت را 24 ساعت قبل از مصرف بر روی سطح کوچکی از پوست داخل بازو انجام دهند. سطح پوست ناحیه مورد نظر را به آرامی و با دقت بسیار، به کمک کاردک با یک لایه ضخیم و یکنواخت از کرم موبر بدن هیدرودرم بپوشانید. پس از 5 دقیقه به وسیله کاردک قسمت کوچکی از سطح پوست را امتحان کنید اگر موها به راحتی جدا شدند تمام سطح مورد نظر را به کمک کاردک پاک نموده در غیر این صورت کرم را برای چند دقیقه دیگر و تا حد اکثر 10 دقیقه بر روی سطح پوست نگه دارید. پس از مصرف محل مورد نظر و دست ها را با آب فراوان شستشو دهید و پوستتان را به آرامی خشک کنید.

 

ویژگی های کرم موبر هیدرودرم

 

ویژگی های کرم موبر هیدرودرم

- مناسب برای انواع پوست ها
- دارای قابلیت مو زدایی بالا در حداقل زمان
- قابلیت استفاده آسان
- بدون ایجاد حساسیت، التهاب و بوی نامطبوع
- فرمولاسیون ملایم بدون آسیب به پوست
- حاوی اوره، ژل آلوئه ورا، گلیسیرین و بیزابولول


لوسیون بدن هیدرودرم


به علت کمبود ترشح چربی، کمبود آب و انجام فیزیولوژی ناقص، پوست لطافت و نرمی خود را از دست می دهد. عواملی نظیر قرار گرفتن در معرض پرتوهای ماوراء بنفش نور خورشید، استفاده مکرر از شوینده ها و صابون ها، عوامل نامطلوب جوی، رژیم های غذایی نادرست و اختلال در عملکرد غدد درون ریز که در دوران بارداری و تا مدتی پس از تولد نوزاد معمولا وجود دارند سبب بروز ظاهری خشن، خشک، ملتهب و در مواقعی فلس مانند در پوست می گردند.
لوسیون بدن هیدرودرم با قابلیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی قوی، رطوبت پوست را افزایش داده و با استحکـام سد چربـی پوسـت و در نتیجــه کــاهش دفع آب سبب حفظ رطوبت پوست بدن به مدت طولانی می گردد. مواد موثر موجود لوسیون بدن هیدرودرم،  الاستیسیته و انعطاف پذیری پوست را تقویت می نمایند و با رفع خشکی و خارش سبب افزایش نرمی و لطافت پوست بدن می گردند. لوسیون بدن هیدرودرم فاقد اسانس و مواد آلرژی زا بوده و جهت رفع خشکی، خارش و دهیدراتاسیون پوستی و همچنین تأمین رطوبت مورد نیاز پوست بدن در طی دوران بارداری توصیه می گردد.

 

معرفی لوسیون بدن هیدرودرم


شامپو مخصوص موهای رنگ شده فولیکا


استفاده از رنگ مو و یا انجام مش و هایلایت همواره آسیب های مختلفی را به ساقه مو وارد نموده و ساختار آن را کدر و بی جان می کند. برای این که بتوانید این آسیب ها را بازسازی کنید و باعث ثبات بیشتر رنگ موی خود شوید از فرآورده های تخصصی موهای رنگ شده و هایلایت شده فولیکا حاوی عصاره طبیعی انار، عصاره هبودارک، جاذب های اشعه ماورای بنفش، پرو ویتامین B5 و ویتامین B6 کمک بگیرید.
شامپو مخصوص موهای رنگ شده فولیکا، علاوه بر افزایش براقیت و درخشندگی موها، تثبیت و تداوم رنگ آن به مدت طولانی، سبب محافظت و تقویت ساختار موهای شما می گردد. فولیکا نرم کننده مخصوص موهای رنگ شده را نیز تولید کرده است که با ایجاد لایه محافظ بر روی ساقه مو ضمن محافظت، تقویت و تداوم رنگ موها به مدت طولانی، به همراه  خواص حالت دهندگی، درخشش و صاف نمودن گره های مو، ظاهری جذاب و شاداب را به موهای شما هدیه می بخشد.

 

شامپو مخصوص موهای رنگ شده فولیکا


کرم ضد آفتاب آردن


همواره به این نکته توجه داشته باشید که کرم ضد آفتاب باید آخرین مرحله از مراقبت های پوستی شما باشد. به عنوان مثال اگر قصد دارید از انواع کرم های مرطوب کننده یا ضد چروک استفاده کنید، این کار را باید قبل از زدن کرم ضد آفتاب انجام دهید. ضد آفتاب باید آخرین لایه پوششی روی پوست شما باشد تا محافظت به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.
بهترین زمان برای مصرف کرم ضد آفتاب، 15 تا 30 دقیقه پیش از خروج از منزل است. ابتدا یک لایه از کرم را در تمام بخش های پوست به خوبی پخش کنید و با نوک انگشت ها به خوبی ماساژ دهید تا جذب پوست شود. سپس یک لایه نازک دیگر از ضد آفتاب را روی پوست قرار دهید. این کار را هر جزء برنامه روتین روزانه خود قرار دهید و فراموش نکنید که حتی زیر سقف نیز به کرم ضد آفتاب نیاز خواهید داشت.
اگر قصد استفاده از کرم پودر را نیز داشتید، بهتر است پس از زدن ضد آفتاب حدود 3 الی 5 دقیقه صبر کنید و سپس به سراغ کرم پودر بروید. کرم پودر را به نرمی و با حرکات رو به پایین فشار دهید تا لایه ضد آفتاب از بین نرود. حتی می توانید از انواع کرم پودرهای حاوی ضد آفتاب نیز استفاده کنید؛ به شرط آن که در مصرف آن دست و دلبازانه برخورد کنید. شرکت آردن، کرم های ضد آفتاب خود را با توجه به انواع پوست های مختلف تولید می کند که شما می توانید آن را با در نظر گرفتن نوع پوست خود انتخاب کنید.

 

معرفی کرم ضد آفتاب آردن


ماسک مو وال وار


مو بعد از شامپو شدن نیاز به نرم کننده دارد تا لطافت و نرمی خود را دوباره بدست بیاورد، ماسک مو وال وار  علاوه بر خواص ضد ریزش به بازسازی و تغذیه‌ی پیاز مو هم کمک می‌کند.این ماسک نرم کننده در حجم 1000 میلی لیتر  و مناسب انواع موها است و به دلیل داشتن پروتئین می‌تواند با قدرت، ساقه‌‌ی موی آسیب دیده را بازسازی کند. این ماسک  قبل از شانه کردن و یا سشوار کشیدن به راحتی گره‌های مو را باز می‌کند. نحوه‌ی استفاده از این محصول پس از شامپو کردن و در حمام است و باید ماسک مو بین 5 تا 10 دقیقه  بر روی مو باقی بماند و سپس موها آبکشی شود.
ماسک تغذیه و نرم کننده مو وال وار، حاوی روغن بادام، آلوئه ورا و جوانه گندم می باشد. پروتئین و جوانه گندم موجود در ماسک مو وال وار  مو ها را از ریشه تا نوک ساقه به طور کامل تغذیه می کند و زبری، خشکی و وزی مو را از بین می برد. این محصول حالت پذیری مو را افزایش می دهد و ظاهر مو را نرم و درخشان می کند.
بعد از شستشو با شامپو و گرفتن آب اضافه موها، ماسک را به ساقه مو بزنید و ماساژ دهید. اجازه دهید که ماسک مو برای 5 تا 10 دقیقه روی ساقه موها باقی بماند، سپس با آب ولرم بشورید و در آخر جهت بسته شدن کوتیکول مو، با آب سرد آبکشی کنید. استفاده از ماسک مو 1 تا 22 بار در هفته توصیه می شود. استفاده بیش از حد از ماسک مو باعث ریزش موها می شود. برای افرادی که موهای بسیار خشک و زبر دارند می توانند بعد از شستشو مو  ساقه مو را به ماسک مو والوار  آغشته کنند و کلاه پلاستیکی روی موها قرار دهند و حدود 5 دقیقه روی کلاه را  باد گرم سشوار بگیرند و سپس 5 دقیقه مکث کنند و با آب ولرم آبکشی کنند.و در انتها مو را با آب سرد آبکشی کنند. روغن بادام و آواکادو موجود در ماسک مو وال وار نقش یک آبرسان کامل را برای موهای شما انجام می دهد و لطافت و تازگی از بین رفته را به موها بر می گرداند.

 

معرفی ماسک موی وال وار


لاک پاک کن زوم آپ


استفاده از لاک پاک کن پس از هر بار لاک ‌زدن، امری اجتناب‌ ناپذیر است؛ اما این که از چه نوع لاک پاک کن استفاده کنیم، از اهمیت بالایی برخوردار است. برخلاف تصور عموم که خشکی و پوسته ‌پوسته شدن سطح ناخن را به دلیل استفاده‌ مکرر از لاک می ‌دانند، خوب است بدانید که پاک ‌کننده‌ های استون ‌دار هم بی‌ ضرر نیستند؛ به همین دلیل برای مراقبت از ناخن باید از پاک‌ کننده‌ های مناسب و بدون استون استفاده کرد. لاک‌ پاک‌ کن زوم آپ علاوه ‌بر خاصیت تقویت‌ کنندگی، به دلیل نداشتن استون به‌راحتی و کامل، لاک را از روی ناخن پاک می‌کند. علاوه بر این به اندازه‌ پاک ‌کننده‌ استون‌ دار به ناخن‌ ها ضرر نمی‌ رساند. لاک ‌پاک‌ کن زوم آپ به پنبه نیاز ندارد و به دلیل فرار نبودن می‌ توان با استفاده از یک پد، تمام ناخن‌ها را پاک کرد. این محصول به جهت داشتن ویتامین‌ های E و B5 موجب ترمیم، رشد بهتر و استحکام ناخن‌ ها می ‌شود.

 

معرفی لاک پاک کن زوم آپ


ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم


افزایش میزان PH (شاخص عددی میزان اسیدیته) در ناحیه خارجی واژن احتمال انباشته شدن باکتری ها را در این ناحیه بسیار بالا برده و ایجاد بوی نامطبوع را که بر اثر واکنش این باکتری ها با ترشحات اطراف واژن ایجاد می گردد، سبب می شود. در طی دوران قاعدگی و پس از نزدیکی میزان اسیدیته این قسمت تغییر کرده که این امر سبب افزایش میزان باکتری ها در این ناحیه می گردد. به منظور جلوگیری از ایجاد این عوارض ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم با فرمولاسیون بسیار ملایم و بدون ایجاد حساسیت که برای اولین بار توسط لابراتوار پارس حیان در ایران تهیه گردیده است با دارا بودن PH مناسب و مواد مؤثر آنتی باکتریال سبب از بین رفتن باکتری ها و رفع بوی نامطبوع در ناحیه واژن می شود. سایر ویژگی ها و مواد مؤثر : گلیسرین و عصاره بابونه موجود در این فرآورده موجب بازدارندگی در خشکی و کاهش رطوبت پوست می گردد. عصاره بابونه همچنین سبب طراوت و ایجاد اثرات ضد التهابی بر پوست گردیده و از خشکی و تغییر در میزان رطوبت طبیعی پوست در ناحیه خارجی اندام تناسلی بانوان جلوگیری می نماید. بنزیل الکل موجود در ترکیب آن نیز سبب کنترل تکثیر باکتری های مضر می گردد. ابتدا قسمت خارجی اندام تناسلی را مرطوب نمائید. به مقدار کافی از ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم بر روی کف دست ها و یا دستمال تمیز و بهداشتی مالیده و بر روی موضع مورد نظر استعمال نموده و پس از یک دقیقه خوب آبکشی نمائید. عمل شستشو را طی شبانه روز 2 بار تکرار نمائید.

 

ژل شستشو بانوان هیدرودرم


در مقاله همه محصولات بهداشتی که یک خانم باید داشته باشد، به بررسی و معرفی محصولات بهداشتی بانوان با بهترین برندها پرداختیم که امیدواریم مورد پسندتان واقع شوند.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سلام سایت بسیار زیبا و قشنگی دارین لطف می فرمایید اگراز سایت ما هم دیدن فرمایید و نظری جهت بهتر شدن سایت دهید
لیست محصولات آرایشی بانوان
لوازم آرایشی صورت ،چشم و ابرو، لب، مو،بهداشت و زیبایی ناخن،تجهیزات آرایشی،سشوار، اتو مو و حالت دهنده،بیگودی و فرکننده
http://www.ladymodkala.ir/product-category/لوازم-آرایشی/
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: