پنجشنبه 20 شهریور 1399 - 13:48:50

بادی اسپلش چیست و چه کاربردی دارد؟

 

بادی اسپلش و راهکارهای افزایش ماندگاری آن

معرفی بهترین برندهای بادی اسپلش

 

بادی اسپلش چیست و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

لیست مطالبی که در این آیتم مطالعه خواهید کرد:

 

بادی میست چیست؟

نحوه استفاده از بادی میست ها و بادی اسپلش ها

افزایش ماندگاری بادی اسپلش با راهکارهای خانگی

مزایای بادی اسپلش

معایب بادی اسپلش

معرفی بهترین بادی اسپلش ها


بادی اسپلش از خانواده عطرها است که حاوی درصد کمی از روغن های عطری بوده و بسیار ملایم تر می باشد. به همین دلیل می توان گفت که از کیفیت و هزینه کمتری نسبت به عطرها برخوردارند. بادی اسپلش ها دارای خاصیت رطوبت رسانی به پوست هستند و با خیال راحت می توان آن ها را مستقیما روی پوست استفاده کرد. از آنجایی که میزان عطرهای روغنی موجود در این محصول کمتر از عطرها است، از ماندگاری کمتری نیز برخوردار می باشد. با افزایش روزافزون عطرها و عرضه مدل‌های متنوع، ممکن است تعجب کنید که چرا به بادی اسپلش ها یا بادی میست ها نیاز دارید. برای کسانی که به دنبال یک رایحه ماندگار پس از دوش گرفتن در صبح هستند، استفاده از بادی اسپلش بهترین گزینه است. اما سوالی که در این بین به وجود می آید این است که چگونه می توان ماندگاری بادی اسپلش ها را افزایش داد؟ خوشبختانه ترفندهایی وجود دارد که شما با به کار بردن آن ها می توانید دوام این محصول را روی پوست افزایش دهید. در ادامه این مطلب از سایت رژلب با ما همراه باشید.

 

بادی میست چیست؟

 

در مقایسه با عطرها (eau de parfum یا  eau de toilette)، بادی میست ها سبک تر، نرم تر و متمرکزتر هستند. شست و شوی بدن و استفاده از رایحه ای دلپذیر، عطری همه جانبه را ارائه می دهد. ماندگاری بادی میست حداکثر 4 ساعت طول می کشد. در واقع ماندگاری یک بادی میست کوتاه تر از عطر است؛ بنابراین برای ماندگاری بیشتر رایحه دلپذیر خود باید در طول روز چندین بار آن را تمدید کنید. اما، به ارزش آن برای رایحه لطیف عطر در طول روز واقعا می ارزد.

طول عمر کوتاه تر بادی میست ها نسبت به عطرها بدین معنی است که آنها اغلب در اندازه های بزرگتر و با قیمت کمتری در دسترس هستند. همین امر شاید شما را بیشتر ترغیب به خرید و استفاده بادی میست ها و بادی اسپلش ها کند.

 

بادی میست چیست و چه کاربردی دارد؟

 

نحوه استفاده از بادی میست ها و بادی اسپلش ها

 

دقیقاً مانند عطر، بادی میست ها و بادی اسپلش ها را باید مستقیماً روی پوست بمالید. توصیه می کنیم بلافاصله بعد از حمام یا دوش گرفتن در صبح، بادی میست را روی پوست اسپری کنید.

آیا می خواهید ماندگاری بادی میست روی بدن را افزایش دهید؟ قبل از اسپری کردن آن از یک کره بدن معطر روی پوست بزنید تا عطر و بوی شما طراوت بیشتری داشته باشد. خواص مرطوب کننده کره بدن به آبرسانی پوست کمک می کند که به نوبه خود به افزایش ماندگاری رایحه بدن شما کمک می کند.

بادی میست و بادی اسپلش به آبرسانی پوست شما کمک بیشتری می کنند و عطر آنها باعث می شود تا رایحه ای عالی از خود تراوش کنید و احساس تازه ای برای روز پیش رو داشته باشید. اگر قصد دارید از بادی اسپلش برای یک روز طولانی استفاده کنید، مجبور خواهید بود مجدداً آن را روی بدن خود در طول روز اسپری کنید.

 

افزایش ماندگاری بادی اسپلش با راهکارهای خانگی


بسیاری از خانم ها از کوتاه بودن مدت زمان ماندگاری بادی اسپلش روی پوست خود گله مندند و معمولا برای افزایش ماندگاری، آن را به دفعات زیاد روی بدن اسپری می کنند. استفاده بیش از حد بادی اسپلش روی پوست نه تنها ماندگاری آن را افزایش نمی دهد؛ بلکه احتمالا ایجاد حساسیت و آلرژی را نیز به دنبال خواهد داشت. در ادامه راهکارهایی را به شما آموزش خواهیم داد تا به کمک آن ماندگاری بادی اسپلش را افزایش دهید.

 

راهکارهای افزایش ماندگاری بادی اسپلش


بادی اسپش را بلافاصله پس از حمام کردن استفاده کنید


زمانی که عطر یا بادی اسپلش را روی بدن مرطوب استنفاده می کنید، مدت زمان ماندگاری آن بیشتر خواهد بود. توصیه ما به شما این است که هنگام شستشوی بدن از صابون یا لوسیونی که دارای رایحه مشابه با بادی اسپلش است، استفاده نمایید. با این کار، رایحه ها با هم ترکیب نشده و مدت زمان بیشتری روی پوست شما خواهد ماند. اما اگر نتوانستید محصولی هم رایحه با بادی اسپلش خود پیدا کنید، مشکلی نیست و می توانید از هر رایحه دیگری استفاده کنید. منافذ پوست پس از حمام کردن، باز می شود و عطریات را با ماندگاری بیشتری روی خود نگه خواهد داشت.

 

بادی اسپلش را روی نبض خود اسپری کنید


حتما می دانید که با اسپری کردن انواع عطر روی نبض، کمک بسیاری به افزایش ماندگاری آن خواهید کرد. بهترین نقاط برای اسپری کردن بادی اسپلش، داخل آرنج دست، جلوی گردن، پشت زانوها، روی مچ دست و بین سینه ها می باشد. بادی اسپلش را با فاصله اندکی از پوست اسپری کنید تا ذرات آن به اطراف بدن پراکنده نشود.


اجازه دهید بادی اسپلش روی پوست خشک شود سپس لباس بپوشید


پیش از این که لباس بپوشید، اطمینان حاصل کنید که بادی اسپلش روی پوست شما خشک شده است. اگر بلافاصله پس از اسپری کردن، لباس بپوشید، رایحه آن از بین خواهد رفت.


از بادی اسپلش برای روی موها نیز استفاده کنید


استفاده همزمان از بادی اسپلش روی پوست و مو، کمک می کند تا ماندگاری آن دو چندان شود. البته برای این کار نیازی نیست محصول را مستقیما روی موهای سرتان اسپری کنید؛ چرا که احتمال خشک شدن آن را افزایش می دهد. کافیست مقداری از بادی اسپلش را روی برس خود اسپری کنید و با استفاده از آن موها را شانه بزنید. این کار باعث می شود موهایتان به رایحه آغشته شده و فضا را از عطر خوش آکنده کند.


لباس هایتان را نیز بادی اسپلش بزنید


اگر تنها کمی از بادی اسپلش را روی لباس های خود نیز اسپری کنید، ماندگاری رایحه را افزایش خواهید داد. برای این کار، محصول را با فاصله 30 سانتی از لباس نگه داشته و اسپری کنید. حتی می توانید برای نتیجه بهتر، یک گوش پاک کن را به بادی اسپلش آغشته کرده و درون کیف دستی خود نگهداری کنید.

 

افزایش ماندگاری بادی اسپلش

 

مزایای بادی اسپلش

 

اگر ایده جدیدی برای استفاده از عطر در سر دارید، بادی میست و بادی اسپلش ها گزینه مناسبی برای شروع هستند. استفاده از چندین محصول عطری یا عطرهای مکمل، گزینه خوبی برای تشدید رایحه مطلوب بدن هستند. هنر استفاده از چندین محصول رایحه دار یا لایه بندی عطر به شما اجازه می دهد تا با جلوگیری از جذب سریع پوست، روغن های عطری و رایحه بدن هر چه سریع تر در فضا پخش شود و از ماندگاری بیشتری برخوردار شود. برای این کار کافیست پس از دوش گرفتن، از یک آبرسان بدن یا کره بدن استفاده کنید. سپس بادی اسپلش را روی بدن و لباس ها اسپری کنید. 

اگر به دنبال ایده پیچیده تری هستید، لایه بندی رایحه های متفاوت (اما مکمل) برای ایجاد یک ترکیب جدید و بی نظیر را آزمایش کنید. شما می توانید این کار را با استفاده از کره های بدن و بادی میست انتخابی خود و یا با مخلوط کردن چندین رایحه بادی میست بدن برای ایجاد رایحه دلخواه خود انجام دهید.

 

معایب بادی اسپلش

 

برخی بادی اسپلش ها بر پایه آب و برخی دیگر بر پایه روغن هستند. استفاده از بادی اسپلش هایی که بر پایه روغن هستند می تواند روی لباس های شما رد از خود به جا بگذارند و آن را لکه دار کنند. اگر از بادی اسپلش روغنی استفاده می کنید، آن را تنها روی بدن استفاده کرده و از مصرف روی لباس بپرهیزید. برای اسپری کردن روی لباس و ملحفه، توصیه می کنیم از بادی اسپلش های بر پایه آب استفاده کنید. مزیت بادی اسپلش های بر پایه آب این است که آن را نی توان روی مبل و فضای نشیمن خانه جهت معطر شدن فضا نیز استفاده کرد.

 

معایب بادی اسپلش

 


معرفی بهترین بادی اسپلش ها


به طور کلی، بادی اسپلش ها را می توانید با توجه به نوع پوست، نوع رایحه مورد علاقه و طبع خود انتخاب و مصرف کنید. اما از نظر ما یکی از بادی اسپلش هایی که می توانید امتحان کنید، برند شیفون است که دارای رایحه های میوه، گل و حتی آجیل می باشد. تمام این رایحه ها یک بادی اسپلش خوشبو را پدید آورده اند که شخص را مجاب به بارها و بارها استفاده از آن می کند. بادی اسپلش شیفون می تواند یک وقار خاص و در عین حال عطر ملایمی را برای شما به ارمغان بیاورد. بادی اسپلش شیفون با تمام مزایایی که دارد، یکی از محصولاتی است که شما اگر عاشق طبیعت هستید، باید در مجموعه عطرهای خود داشته باشید.

اگر عاشق عطر با رایحه گرم هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از بادی میست پینک ولوت Pink Velvet است. این بادی اسپلش با داشتن رایحه میوه های عجیب و غریب گرمسیری، شما را به سمت خود جذب می کند. اگر عاشق رایحه های مرکبات، آهک و میوه های گرمسیری هستید، حتما بادی اسپلش پینک ولوت را امتحان کنید. رایحه این محصول به قدری جذاب و ماندگار است که حتی زمانی که قصد استفاده از عطر را ندارید نیز می توانید از آن استفاده نمایید.
نکته ای که باید در رابطه با انواع بادی اسپلش به آن توجه کرد، این است که در تمام مراحل ساخت آن، هیچ گونه آزمایشی روی حیوانات انجام نشده است. این نکته می تواند برای افراد فعال در محیط زیست و همچنین حمایت کنندگان حیوانات بسیار مهم تلقی شود.

 

در ادامه قصد داریم شما را با مدل ها و برندهای جدیدی از بادی اسپلش آشنا کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عطر شما می تواند مانند امضای شخصی تان باشد. زمانی که به رایحه مورد علاقه خود دست می یابید و آن را مورد استفاده قرار می دهید، رهایی از آن دشوار است. عطر شما می تواند به بخشی از ذات تان تبدیل شود. اگر تمایلی به مصرف عطرهایی که رایحه تند دارند ندارید، بادی میست ها و بادی اسپلش ها بهترین گزینه برایتان محسوب می شوند. بافت بادی اسپلش بسیار نرم و لطیف است و برای افرادی که شخصیت آرام و خونسرد دارند، گزینه بسیار عالی می باشد. چنانچه شما هم تجربه جدیدی از مصرف انواع بادی اسپلش ها دارید، خوشحال می شویم آن را با ما و سایر کاربران سایت از طریق قسمت نظرات در میان بگذارید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: