سه شنبه 14 بهمن 1399 - 12:12:45

با این 9 بادی اسپلش، کمد لباس هایتان را آکنده از عطر بهاری کنید

 

بهترین برندهای بادی اسپلش

معرفی بادی اسپلش های معروف جهان

 

معرفی بهترین بادی اسپلش های دنیا

 


عطر و ادکلن به طور رسمی در اوایل دهه 1700 میلادی ابداع شد. چند سال بعد یعنی سال 1994 بود که دنیای جدیدی از ادکلن ها با نام اسپری بدن وارد دنیای زیبایی شدند. بادی اسپلش این قابلیت را دارد که در سراسر پوست اسپری شود و عطرهای دل انگیز و رویایی همچون انواع مرکبات، انواع توت، چمن و ... را از خود به جا بگذارد. استفاده از بادی اسپلش ها و به طور کلی انواع عطر و ادکلن در فصول گرم سال بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. البته هیچ محدودیتی برای انجام این کار وجود ندارد و شما در تمام فصول سال می توانید از این محصول فوق العاده بهره مند شوید. در ادامه قصد داریم شما را با 10 بادی اسپلش رویایی آشنا کنیم.


Acqua di Parma Colonia


رایحه کلاسیک این محصول شامل ترنج، لوندر انگلیسی، نعناع، گل رز بلغاری و چوب صندل است که فرمول ساخت این ترکیب از 100 سال پیش تاکنون در کشور سازنده آن یعنی ایتالیا دست نخورده باقی مانده است. به عنوان اولین عطر ایتالیایی معروف، بسیاری از خیاط ها و افراد مشهور از این محصول برای خوشبو کردن بدن، لباس و به خصوص دستمال جیبی خود استفاده می کردند. قیمت این محصول 105 دلار است.

 

بادی اسپلش ایتالیایی آکوا دی پارما


Santa Maria Novella Acqua di Sicilia–Acqua di Colonia


داروخانه سانتا ماریا نوولا به پرورش و توسعه گیاهان دارویی مانند مریم گلی و همچنین آب های شفا بخش در باغ های جنب صومعه معروف فلورنتین ایتالیا مشهور بود و از سال 1612 این محصولات را در اختیار عموم مردم قرار می داد. حال فروشگاه های اصلی این برند معروف، بیش از 30 ادکلن منحصر به فرد را روانه بازار کرده است. این محصولات دارای رایحه های مختلف ترنج، لیمو، نارنگی، میخک، اسطوخودوس، رزماری و ... هستند و حدود 135 دلار قیمت دارند.

 

بادی اسپلش سانتا ماریا


Hierbas de Ibiza Agua de Colonia Fresca


جانشین خط تولید معروف افتر شیوها و ادوتویلت های ایبیزا و پله تورس، این ادکلن با رایحه پرتقال و لیمو است که در تولید آن از گیاهان بومی پرورش یافته در جزایر مدیترانه مانند یاس، مریم گلی، آویشن، اسطوخودوس و ... استفاده شده است. این محصول حدود 145 دلار قیمت دارد.

 

بادی اسپلش هیرباس


Marc Jacobs Eau de Toilette Splash in Rain


پس از اولین کالکشن موفقیت آمیز از بادی اسپلش های مارک جیکوبز، این برند قصد دارد از جدیدترین محصول خود برای بهار آینده رونمایی کند. این بادی اسپلش در چهار رایحه باران، خیار، پنبه و گلابی و حجم 100 میلی لیتری عرضه خواهد شد. قیمت محصول 62 دلار است.

 

بادی اسپلش مارک جیکوبز


Hermès Eau de Néroli Doré and Eau de Rhubarbe Écarlate


در جدیدترین بادی اسپلش کمپانی هرمس از نوت آغازین شکوفه های پرتقال و زعفران استفاده شده است. نوت میانی، ریه های شما را آکنده از رایحه مرکبات و ساقه ریواس می کند. در نوت پایانی نیز از مشک سفید استفاده شده است تا ضمن یک پایان ملایم، افزایش طراوت را به همراه داشته باشد. هزینه این محصول 129 دلار است.

 

بادی اسپلش هرمس

 

Claude Galien Eau de Cologne d’Après Nature Gingembre Tonic


محصولات برند کلود گالین به حدی سبک، تازه و لطیف هستند که مدت هاست به یک گزینه خوب برای سوغاتی تبدیل شده اند. محصول جدید این برند از نت های زنجبیل، ترنج و مشک تشکیل شده اند و برای فروش در بازار خرده فروش نیویورک آماده و ارسال شده است.

 

بادی اسپلش کلود گالین


Murray & Lanman Florida Water Cologne


این برند در سال 1808 به عنوان اولین ادکلن آمریکا معرفی شد و در فرمول اصلی آن از مرکبات، میخک و اسطوخودوس استفاده شده بود. محصول جدید برند موری و لانمن که هنوز در ترکیبات اصلی آن از مرکبات، اسطوخودوس و میخک استفاده می شود، علاوه بر بادی اسپلش به عنوان تونر و مرطوب کننده پوست نیز مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی که امکان استفاده از عطرهای قوی را ندارند نیز می توانند با خیال راحت این محصول را استفاده نمایند.

 

بادی اسپلش موری و لانمن

 

Penhaligon’s Quercus Cologne


این محصول که با نام لاتین "بلوط انگلیسی" شناخته می شود، در ابتدای عرضه از نت مرکبات تشکیل شده بود. امروزه اما محصولات خاص این برند از انواع گیاهان، ادویه جات، ریحان، گل یاس، چوب صندل و هل ساخته شده و آن را در دسته عطرهای گرم، شیرین و تند قرار می دهد. قیمت محصول: 128 دلار

 

بادی اسپلش بلوط انگلیسی

 

Byredo Gypsy Water Eau de Cologne


ادکلن بایردو جیپسی از نت های خاک تازه، برگ های سوزنی کاج و آتش تشکیل شده است. گذشته از این نت های جذاب و منحصر به فرد، محتویات ادکلن در یک بسته بندی بزرگ ارائه می شود. نوت های میانی محصول متشکل از برگ های ترنج، لیمو، عناب و توت بوده و در پایان نیز شاهده نوت های سبزیجات، وانیل و کهربا خواهیم بود. قیمت این محصول 240 دلار است.

 

بادی اسپلش بایردو

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: