یکشنبه 11 خرداد 1399 - 16:00:19

هیالورن پن چیست و چه کاربردهایی دارد؟

 

حجیم سازی لب به روش جدید

جوانسازی پوست با هیالورن پن

 

هیالورن پن چیست و چه کاربردی دارد؟

 

 

روش های بسیاری برای حجیم سازی لب ها وجود دارد که هیالورن پن یکی از آن موارد است. تزریق ژل نیز یکی از معروف ترین روش های حجیم کردن لب است؛ اما از آنجایی که با سوزن انجام می شود، بسیاری از افراد از انجام آن واهمه دارند. خوشبختانه در روش هیالورن پن از سوزن برای حجیم سازی لب ها استفاده نمی شود و آرزوی افرادی که تمایل به بزرگ کردن لب های خود داشتند اما از سوزن می ترسیدند را برآورده کرده است. در ادامه این مطلب قصد داریم به همه چیز درباره هیالورن پن بپردازیم. با وب سایت رژلب همراه باشید.

 

جالب است بدانید که تکنیک و روش کار هیالورن پن بسیار شبیه به تزریق انسولین در پوست افراد دیابتی است. پس از آزمایشات علمی، از این وسیله برای قرار دادن اسید هیالورن به داخل لب، گردن و صورت استفاده شد. اما ساز و کار هیالورن پن چگونه است؟ فشار قلم هیالورن به حدی کافی و قوی است که ترکیب اسید هیالورن را به داخل پوست می کشاند. استفاده از هیالورن پن مانند سایر روش های حجیم سازی لب، دائمی نیست و هر از چند گاهی باید نسبت به تمدید آن اقدام نمایید. از مزایای این قلم می توان به غیرتهاجمی بودن و عدم آسیب به بافت لب ها اشاره کرد. خطر کبودی و تورم بسیار کمی نیز دارد.

 

تکنیک کار هیالورن پن


مایع مورد استفاده در این فیلر، اسید هیالورونیک است که به طور طبیعی تولید می شود. به همین دلیل هیچ مشکلی از لحاظ ایجاد واکنش های آلرژیک وجود ندارد. اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد و در جهت حفظ آب در بافت پوست کاربرد دارد. با افزایش سن، اسید هیالورونیک بدن کاهش یافته و تزریق آن باعث می شود پوست شفاف تر و جوان تری داشته باشیم.
پس اگر به دنبال روشی ایمن برای حجیم سازی لب های خود هستید، هیالورن پن بهترین گزینه است. این قلم کاربرد راحتی دارد و از طریق فروشگاه های معتبر تهیه می شود. قبل از انجام روش هیالورن، حتما با پزشک متخصص مشورت کنید. اگر شما هم به دنبال پاسخ سوالاتی در مورد هیالورن هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید.


قلم هیالورن چیست؟


این ابزار اجازه می دهد اسید هیالورونیک از طریق فشار هوا به داخل پوست تزریق شود و از هیچ گونه سوزنی استفاده نمی کند. در واقع در این روش غیرتهاجمی، یک نسخه مصنوعی و موقت از اسید هیالورونیک موجود در بدن انسان، به آن تزریق می شود تا پوست همواره شاداب و جوان به نظر برسد.

 

قلم هیالورن


ماندگاری روش هیالورن چقدر است؟


استفاده از قلم هیالورن با تزریق های معمولی فرق دارد و به طبع، میزان ماندگاری نیز در آن متفاوت خواهد بود. این بدان معنی است که بهبودی کامل از وضعیت طبیعی شما پس از یک دوره مشخص حاصل می شود. مدت زمان ماندگاری اسید هیالورونیک در بدن انسان ها متفاوت است؛ اما به طور کلی بین 4 تا 6 ماه و حتی تا 9 ماه به طول می انجامد.


این روش درمانی چگونه انجام می شود؟


روش هیالورن شامل یک قلم و همچنین کارتریج های اسید هیالورونیک است. تزریق با توجه به نوع درمان، به طور کلی به بیش از 5 دقیقه زمان نیاز ندارد. تکنسین به سادگی قسمت انتهایی سرنگ را در منطقه مورد نظر فشار می دهد تا فیلر تزریق شود. از آنجایی که قلم از فشار هوا برای تجویز محصول در پوست استفاده می کند، سرنگ های اسید هیالورونیک به جای سوزن به سری آمپول مجهز شده اند. بنابراین این روند کاملا بدون درد است. اما صدای تقریبا بلندی دارد.

 

حجیم سازی لب با هیالورن پن


عوارض هیالورن پن


درست است که در روش هیالورن پن از سوزن برای تزریق فیلر استفاده نمی شود؛ اما خیلی هم بدون عوارض نیست. البته عوارض آن بسیار جزئی و کوچک هستند. معمولا افراد پس از انجام روش هیالورن، با کبودی و تورم کمی روی منطقه مورد نظر مواجه می شوند که آن هم قابل پیشگیری است. شما می توانید جهت جلوگیری از بروز هر گونه کبودی و تورم، بلافاصله از یخ استفاده نمایید.


آیا امکان انجام هیالورن در خانه وجود دارد؟


اگر چه این روش ممکن است ساده به نظر برسد؛ اما خالی از ریسک نیست. مارک های مختلفی از اسید هیالورونیک در بازار وجود دارند که بهتر است برای انجام آن به یک متخصص رسمی آموزش دیده مراجعه کنید. بهداشت، تجربه و تخصص از جمله مواردی هستند که حتما باید به آن توجه داشت.


کاربردهای هیالورن پن چیست؟


علاوه بر حجیم سازی لب ها،‌ جوانسازی پوست صورت و گردن، یکی دیگر از کاربردهای هیالورن پن حجیم سازی گونه ها می باشد. اگر همیشه آرزو داشتید گونه هایی برجسته و زیبا داشته باشید، الان وقت انجام آن فرا رسیده است. درد ناشی از عمل جراحی یا تزریق را فراموش کنید. هیالورن پن این مشکل را به خوبی حل کرده است.
یکی دیگر از موارد استفاده هیالورن پن، قرینه سازی چهره است. اجرای کانتورینگ صورت با استفاده از این روش نیز میسر می شود.

 

کاربرد هیالورن پن


مراقبت بعد از هیالورن


این روش نیاز به مراقبت های بعدی نسبتا کمی دارد. با این وجود، توصیه می شود هر روز ناحیه تحت درمان را به آرامی ماساژ دهید و از مرطوب کننده به طور یکنواخت استفاده نمایید. از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب بپرهیزید. در صورت تزریق لب، از مصرف نوشیدنی های خیلی گرم و خیلی سرد تا 48 ساعت بپرهیزید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 17 خرداد 1399 - 21:05:03
از کجا تهیه کنیم ؟؟
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: