جمعه 18 مهر 1399 - 14:15:17

آموزش شینیون بافت حجیم شده

 

آموزش مدل مو شینیون بافت جدید و راحت

آموزش شینیون مو ساده که در خانه می توانید انجام دهید

 

آموزش شینیون بافت حجیم شده

 

 

فهرست مطالبی که در این آیتم خواهید خواند:

 

 

 

در این آیتم از سایت رژلب، قصد داریم آموزش شینیون بافت حجیم شده را خدمت شما همراهان گرامی ارائه دهیم. این شینیون بافت بسیار ساده و سریع است و به راحتی می توانید این مدل مو را در منزل انجام دهید و در انواع مراسم ها استفاده نمایید. با ما همراه باشید.


تقسیم بندی موها در آموزش شینیون بافت حجیم شده


در این مدل مو ابتدا باید قسمت مرکزی سر را دور تا دور جدا کنید. طوری که قسمت جلو و پشت موها از تقسیم بندی که انجام می دهید، بیرون باشند. سپس موهای مرکز سر را که جدا کردیم، با یک کلیپس نگهدارنده فیکس می کنیم. دوباره از چند کلیپس برای فیکس کردن موهایی که از تقسیم بندی خارج ماندند، استفاده می کنیم. کلیپس ها را پشت سر هم ردیف روی موها می زنیم و سپس کلیپس قسمت مرکزی موها را باز می کنیم تا موها روی لایه های قبل بریزند.

آموزش شینیون بافت حجیم شده

 

پوش دادن شینیون بافت حجیم شده


پس از این که موهای قسمت مرکز سر را باز کردیم، شروع می کنیم لایه به لایه آن را خوب پوش می دهیم. به این ترتیب که با یک دست قسمت بالای موها را گرفته و با دست دیگر اقدام به پوش دادن می کنیم. هر لایه مو را باید چند بار شانه را به طور برعکس روی آن بکشید تا پوش زیادی ایجاد شود. هر لایه را که پوش می دهیم، روی صورت می اندازیم و لایه دیگر را انجام می دهیم. پس از اینکه همه لایه های قسمت مرکز سر را پوش دادیم، آنها را به طرف عقب بر می گردانیم و اسپری حالت دهنده روی آن می زنیم.

 


حالا با یک برس اقدام به مرتب کردن روی موهایی که پوش داده بودیم، می کنیم. پس از این که موها را شانه زدیم تا مرتب شود، از یک شانه دم باریک استفاده کرده و موهای این قسمت را کمی به سمت بالا می کشیم تا حجم آن کاهش پیدا نکند. موهای این قسمت را با سنجاق فیکس و گیره هایی که روی کل موها زده بودیم را باز می کنیم. حال موهای اطراف سر که به صورت باز روی شانه قرار گرفته اند را به سه قسمت مساوی تقسیم بندی کرده و با کش سر می بندیم.

 

آموزش شینیون بافت حجیم شده

 

آموزش شینیون پایین سر مدل بافت


به این ترتیب شما دو ردیف مو در اطراف کناره های سر و یک دسته مو در وسط سر دارید که به نوعی دنباله موهای مرکز سر محسوب می شوند. حال شروع به بافتن هر دسته مو به طور جداگانه می کنیم. هر سه دسته را بافت ساده می زنیم و با کش سر فیکس می کنیم. پس از این که موها را بافت ساده زدیم، شروع به شل تر کردن بافت ها می کنیم. این کار را از قسمت پایین بافت ها انجام می دهیم و هر ردیف باف را با انگشت کمی بیرون می آوریم.

 

آموزش شینیون بافت حجیم شده

 

پس از این که شل کردن بافت ها را به اتمام رساندیم، یک سنجاق را درون کش مویی که در انتهای هر بافت بسته بودیم قرار داده و بافت مان را به صورت اوریب روی طرف دیگر سر فیکس می کنیم. برای اطمینان می توان از چند سنجاق دیگر برای بهتر فیکس کردن موها استفاده کرد. به همین ترتیب لایه وسطی و لایه کناری بافت مو را نیز روی سر فیکس می نماییم. اگر احیانا لایه از مو از لابلای بافت ها بیرون زد، می توانید از یک سنجاق سر برای ثابت نگه داشتن آن استفاده کنید.
به این صورت، شما یک شینیون بافت پایین سر خواهید داشت که قسمت مرکزی موها کمی حجم داشته و جلوه بسیار زیبا و شکیلی ایجاد می کند. پس از اتمام شینیون بافت خود می توانید از اسپری فیکس کننده برای تثبیت کار استفاده کنید. همان طور که گفتیم، این مدل مو بسیار ساده و سریع است و به راحتی می توانید در منزل استفاده نمایید.

 

آموزش شینیون بافت حجیم شده


در حالی که این شینیون بافت مو به صورت حجیم شده و مدل بافت ساده آموزش داده شده است، شما می توانید آن را بنا به سلیقه خود تغییر دهید و به اصطلاح شخصی سازی کنید. به طور مثال، به جای حجیم کردن موها می توانید از بافت جلوی سر نیز استفاده کنید که جلوه بسیار زیبایی را ایجاد می کند. همچنین می توانید به جای بافت ساده از انواع بافت موها مانند بافت تیغ ماهی نیز استفاده کنید. آموزش کامل این مدل بافت موها را در ادامه ارائه خواهیم داد.


آموزش بافت موی جلوی سر


برای این مدل مو ابتدا موها را از بالای سر تا روی گوش جدا کرده و بقیه را با گیره در پشت سر می بندیم.
در مرحله بعد، قسمت جلوی موها را در نظر گرفته و لایه ای از آن را جدا کنید. سپس این قسمت را به سه دسته تقسیم کنید. سپس، دسته عقبی را به روی قسمت وسطی بیاورید. قسمت جلویی موها را به روی قسمت وسط بیاورید. در مرحله بعد، قسمت عقبی را روی قسمت وسط بیاورید، هیچ موی اضافی به گیس اضافه نکنید. حال قسمت جلویی را روی قسمت وسط آورده و دسته ای مو موازی با آن به گیس اضافه کنید. مراحل قبل را تکرار کنید تا مدل موی شما تکمیل شود. گیس را با یک گیره محکم کنید. در مرحله آخر نیز موهایی که از قبل جمع کرده بودید، باز کنید. سپس از مراحل بافت موی پشت سر برای تکمیل شینیون استفاده نمایید.

 

آموزش شینیون بافت حجیم شده


آموزش بافت مو تیغ ماهی


شما می توانید به جای بافت ساده ای که روی سه دسته موهای پشت سر انجام دادید، از بافت مو تیغ ماهی استفاده نمایید. توصیه ما به شما این است که موها را به یک کش ساده ببندید؛ چرا که در آخر کار باید آن را قیچی کنید و دور بیندازید. حال هر ردیف موها را به دو دسته تقسیم نمایید. یک قسمت از دسته اول جدا کرده و از روی کل دسته اول رد کنید. سپس با دسته دوم ترکیب نمایید. همین کار را برای دسته دوم نیز انجام دهید و آنقدر این کار را ادامه دهید تا به انتهای موها برسید. سعی کنید موها را سفت بگیرید و محکم ببافید. این کار باعث می شود بافت موی شما در نهایت بسیار مرتب باشد. بعد از اتمام بافت مو، انتهای آن را با کش ببندید. در نهایت کش سری که با آن موهایتان را دم اسبی بسته بودید را قیچی کنید. می توانید از اسپری حالت دهنده برای افزایش ماندگاری بافت موی تیغ ماهی خود استفاده کنید.


به این ترتیب شما خواهید توانست تغییراتی هر چند اندک اما چشمگیر و زیبا در مدل مو شینیون بافت خود ایجاد نمایید. چنانچه هر گونه سوال در مورد آیتم آموزش شینیون بافت حجیم شده داشتید، برای ما کامنت بگذارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگو باشند. از این که وب سایت رژلب را دنبال می کنید، بسیار سپاسگزار هستیم.


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: