شنبه 19 مهر 1399 - 12:44:27

آموزش شینیون سریع

 

آموزش شینیون راحت و سریع در منزل

نکات کرلی کردن مو با اتو مو و بابلیس

 

مراحل آموزش شینیون سریع

 

 

 

فهرست آیتم هایی که در این مطلب خواهید خواند:

 

 

 

مدل مو تاثیر زیادی در زیبایی ظاهر و همچنین جذابیت چهره ما دارد. در این آیتم از سایت رژلب قصد داریم آموزش شینیون سریع را خدمت شما ارائه دهیم تا هر زمان که خواستید، خودتان در منزل دست به کار شده و شینیون ساده و راحتی را انجام دهید.


لوازم مورد نیاز برای شینیون سریع


برای این مدل مو به یک برس، تعدادی سنجاق و اسپری حالت دهنده نیاز خواهید داشت. در صورت لزوم می توانید قبل از انجام شینیون، ابتدا موهایتان را براشینگ کنید. برای براشینگ کردن نیز به سشوار و برس مخصوص آن نیاز خواهید داشت.

 

مراحل آموزش شینیون سریع

 


نحوه تقسیم بندی موها در شینیون سریع


برای تقسیم بندی مدل مو شینیون سریع، ابتدا باید موها را از قسمت گوش تا گوش جدا کنید. در این زمان می توانید نوع فرق کج یا فرق از وسط را نیز تعیین نمایید. سپس قسمت صدفی سر را نیز جدا می کنیم و با استفاده از برس کمی به آن پوش می دهیم. پوش دادن را آهسته و کنترل شده انجام می دهیم. اگر هنگام پوش دادن موها از فشار زیاد استفاده کنیم، ممکن است باعث شکننده شدن موها بشود و به آنها آسیب برساند.
پس از این که قسمت صدفی سر را پوش دادیم، کمی پوش دیگر روی موهای پشت سر نیز ایجاد می کنیم. پوش دادن این نواحی نیز باید به آرامی و کنترل شده انجام شود. کافیست دنباله موها را نگه داشته و چند پوش آرام روی ساقه مو ایجاد کنید. نیازی نیست پوش را تا ریشه موها ادامه دهید. موهای جلوی سر را نیز به همین ترتیب کمی پوش می دهیم. اگر موها را کرلی کرده اید، باید مراقب باشید تا این فرها خراب نشوند.

 

مراحل آموزش شینیون سریع


آموزش مرحله به مرحله شینیون سریع و ساده


پس از این که کار پوش دادن را به اتمام رساندیم، از یک کش سر برای بستن موها استفاده می کنیم. هنگام بستن موها نیز مراقب باشید تا از حجم موهایی که به وسیله پوش دادن ایجاد کردیم، کم نشود. قبل از بستن موها می توان از مقداری اسپری حالت دهنده نیز استفاده کرد. موها را با کش در قسمت پایین سر می بندیم. سپس از یک شانه دم باریک استفاده کرده و موهای قسمت صدفی سر را کمی بالا می آوریم تا حجم آن بیشتر شود.

 

مراحل آموزش شینیون سریع

 


در مرحله بعد باید قسمت انتهایی موهایی که دم اسبی بسته ایم را با دست نگه داشته و با دست دیگر کمی پوش بدهیم. سپس قسمت انتهایی موها را با یک کش کوچک پلاستیکی می بندیم و آن را دور کش سری که موها را با آن بسته بودیم، فیکس می کنیم. می توان از چند سنجاق برای ثابت نگه داشتن این قسمت از موها استفاده کرد.
در مرحله بعد باید موهای جلوی سر را یک بار پیچ بدهیم و به طور اوریب روی شینیون پایین سر آورده و با سنجاق فیکس می کنیم. برای موهای سمت دیگر جلوی سر نیز به همین ترتیب عمل می کنیم. موهای این قسمت را یک بار پیچ می دهیم و دنباله آن را روی شینیون پشت سر تثبیت می کنیم. اضافه دنباله مو را نیز می توان پوش داد و روی شینیون پایین سر سنجاق زد.

 

مراحل آموزش شینیون سریع


پس از این که شینیون را روی سر فیکس کردیم، یک نگاه کلی به آن می اندازیم و هر جا که نیاز به سنجاق زدن و ثابت نگه داشتن بود، انجام می دهیم. جلوی موها را نیز چک می کنیم و در صورت نیاز آن را مرتب می کنیم. در نهایت از اسپری حالت دهنده برای افزایش دوام و ماندگاری شینیون خود استفاده می کنیم. این شینیون را می توان شینیون شلوغ نیز نام گذاری کرد. شینیون شلوغ به شینیون هایی گفته می شود که قاعده و قانون خاصی ندارند و موها در پشت سر به حالت شلوغ و نامرتب دیده می شوند.


نکات شینیون شلوغ


- قبل از انجام شینیون شلوغ بهتر است در صورتی که موهای صاف یا لخت دارید، ابتدا موهایتان را کرلی کنید. چرا که شینیون شلوغ با کرلی کردن مو نمای بسیار زیباتری خواهد داشت.


- برای فیکس کردن بهتر موها در شینیون شلوغ، حتما باید موها را پوش دهید. اما پوش دادن نباید خیلی زیاد و با فشار باشد تا به موها آسیب برسد. در این سبک شینیون بهتر است از برس برای پوش دادن به موها استفاده نمایید.

 

مراحل آموزش شینیون سریع

 


- افرادی که جنس موهای آنها از نوع مجعد و فردار است، دارای حجم موی خوبی هستند. مدل های شلوغ شینیون مو و یا مدل های بسته مو که هیچ قسمتی از مو باز نباشد، بهترین گزینه برای این افراد می باشد. همچنین اگر این افراد دارای فر موهای بدون وز و زیبایی هستند، دیگر نیازی به کرلی کردن مو نیست و می توان به همان شکل کار شینیون را انجام داد.


- در مدل شینیون شلوغ یا شلخته موها به صورت شل و نامرتب شینیون می شوند که در عین بی نظمی، زیبایی خاصی خواهد داشت. امروزه این مدل شینیون بسیار پرطرفدار بوده و خانم های جوان تمایل بیشتری به انجام آن دارند.


- شما می توانید این سبک شینیون را نه تنها در قسمت پایین سر، بلکه در گوشه های سر نیز انجام دهید. برای این کار کافیست زمانی که در حال دم اسبی بستن موها هستید، این کار را در گوشه راست یا چپ سر انجام دهید. سپس دنباله دم اسبی را مانند بوکل روی موها فیکس کنید و ادامه کار را مانند آموزش هایی که در بالا ارائه دادیم، انجام دهید.

 

مراحل آموزش شینیون سریع


- اگر پیش از شینیون قصد کرلی کردن موها را دارید، باید بدانید که بهترین اندازه فر برای این مدل مو، فر درشت است. پس بهتر است از بابلیس در اندازه بزرگ برای فر کردن موهای خود استفاده کنید.
اگر میخواهید فرهای تمیز و یکدستی داشته باشید پس نه موها را صاف کنید نه زیادی شانه کنید. شاخه مو را به دور دستگاه بچرخانید و کمی از اسپری حالت دهنده روی آن بزنید. موها را به سمت جلوی سر بیارید و شاخه شاخه فر کنید. سپس پس از خنک شدن قسمت فر شده آن را با دم شانه یا سنجاق به شاخه های بیشتری تبدیل کنید. آخرین قسمت فر شده باید از جلوی سر دور باشد. هر قسمتی که فر کردیم را توسط یک سنجاق کنار میگذاریم، پس از اینکه موها خنک شدند سنجاق ها را باز میکنیم سپس اسپری فیکس روی موها میزنیم که فرها حالت انعطاف پذیری خودشان را حفظ کنند. برای داشتن فرهای زیباتر‌ بهتر است از اتوی‌ مو‌ به جای بابیلیس استفاده کنید. مو‌ را دور دستگاه بپیچید تا فر شود.


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: