یکشنبه 20 مهر 1399 - 20:05:00

آموزش کامل یک مدل شینیون اروپایی

 

آموزش مرحله به مرحله شینیون اروپایی عروس

مراحل آموزش شینیون اروپایی + عکس

 

آموزش یک مدل شینیون اروپایی

 

 

 

فهرست مطالبی که در این آیتم خواهید خواند:

 

 

 

یک آرایشگر حرفه ای باید قبل از انجام شینیون سر، در مورد مدل مورد نظر مشتری با وی صحبت کند و مشاوره هایی را ارائه نماید. برای این کار می توان چند تصویر مختلف از قبل آماده کرد و به مشتری نشان داد تا از روی آنها مدل مورد نظر خود را انتخاب کند. می توانید از مدل موهایی که روی سر مشتری درست می کنید عکس تهیه کرده و در صفحه شبکه اجتماعی خود منتشر کنید. به این ترتیب، نشان دادن تصاویری از نمونه کارهای خودتان، تصمیم گیری را برای مراجعه کننده راحت تر می سازد.


البته در انجام شینیون، باید به نکات دیگری مانند فرم چهره و نوع لباس نیز توجه کرد. ما در این آیتم قصد داریم آموزش کامل یک مدل شینیون اروپایی را به شما آموزش دهیم که برای مراسم عروسی بسیار مناسب می باشد. با وب سایت رژلب همراه باشید.


نکاتی که قبل از انجام شینیون اروپایی باید بدانید


انجام شینیون باید روی موها تمیز انجام شود. از مشتری بپرسید که آخرین بار موهای خود را چه زمانی شستشو داده است. بهتر است برای انجام شینیون، موها کاملا تمیز باشند. توصیه می شود موها را صبح همان روزی که قصد انجام شینیون دارید، شستشو دهید. پس از اینکه از تمیز بودن موها اطمینان حاصل کردیم، باید از اسپری حالت دهنده لابلای موها استفاده کنیم تا حجم آن زیادتر شود.
برای افزایش حجم موها، به این ترتیب عمل می کنیم که موها را از قسمت پشت سر لایه لایه جدا می کنیم و اسپری را تنها روی ریشه موها می زنیم. سپس موها را رها کرده و انگشت ها را لابلای موها فرو می بریم و رو به سمت بالا می کشیم. دوباره لایه دیگری از مو را جدا کرده و همین کار را تکرار می کنیم.

 

آموزش یک مدل شینیون اروپایی


با توجه به نوع شینیون که قصد انجام آن را داریم، باید موها را لخت یا کرلی کنیم. برای برخی از انواع شینیون مانند هدبند بوهویی یا شینیون شلوغ، بهتر است ابتدا موها را حالت دار و سپس شینیون کنیم. حالت دار به این معنی که چند کرلی طبیعی ایجاد کنیم. اما برای برخی دیگر از مدل های شینیون مانند انواع کلاسیک، بهتر است از کرلی درشت استفاده کنیم. برای ایجاد کرلی درشت می توان از اتو مو و همچنین بابلیس استفاده کرد.


تقسیم بندی موها برای انجام یک مدل شینیون اروپایی


شینیون اروپایی را باید از پشت سر شروع کرد. برای این کار ابتدا یک لایه با حجم متوسط از موها را جدا می کنیم و باقی مانده موها را با کلیپس در بالای سر فیکس می کنیم. پس از این که لایه مورد نظر را جدا کردیم، شروع می کنیم ریشه موها را خوب پوش می دهیم. سپس از اسپری حالت دهنده استفاده می کنیم تا پوش ها ثابت بمانند. در مرحله بعد از اسپری درخشان کننده برای کل موهای لایه ای که پوش دادیم استفاده می کنیم. سپس از اتو مو برای کرلی کردن دنباله موها استفاده می کنیم. این مراحل را برای سایر لایه ها مو نیز اجرا می کنیم.

 

 


نحوه کرلی کردن موها به وسیله اتو مو به این شکل است که یک لایه از مو را لای اتو مو قرار می دهیم و یک دور اتو را می چرخانیم. سپس اتو مو را به آرامی رو به سمت پایین می آوریم تا موها کاملا کرلی شوند. برای کرلی کردن موهای اطراف صورت باید اتو مو را تا نیمه دور موها بچرخانید و سپس آن را پایین بیاورید. سپس با انگشت تان یک دور موها را بچرخانید تا فرم کرلی آن حفظ بماند. دلیل این کار این است که ما نمی خواهیم موهای اطراف صورت خیلی فر شوند و می خواهیم تنها حالت بگیرند.
پس از این که کل موها را کرلی کردیم، انگشت هایمان را داخل موها فرو می بریم و از بالا تا پایین می کشیم تا فر موها حالت طبیعی تری به خود بگیرند. دوباره روی کل موها اسپری حالت دهنده می زنیم.

 


آموزش مرحله به مرحله شینیون اروپایی


برای این مدل شینیون اروپایی ابتدا باید موها را از وسط سر به طور افقی به دو قسمت تقسیم می کنیم و قسمت بالای سر را با کلیپس می بندیم. سپس یک لایه بزرگ از وسط موها را تقسیم بندی کرده و می پیچانیم. پیچ موها را با انگشت دیگرمان کمی باز می کنیم و آن را یک دور می چرخانیم و روی مرکز سر با سنجاق فیکس می کنیم. توجه داشته باشید که سنجاق زدن باید همانند کوک زدن باشد.
لایه دیگری از سمت راست و چپ همین لایه جدا کرده و مانند روش قبلی پیچ می دهیم. سپس با انگشت مان پیچ مو را کمی باز می کنیم و آن را روی موهای پیچ داده شده قبلی فیکس می کنیم. سایر قسمت های پشت مو را که جدا کرده بودیم نیز با همین روش پیچ می دهیم و پس از این که پیچ مو را کمی با انگشت مان باز کردیم، روی شینیون پشت سر فیکس می کنیم. سنجاق زدن روی موها نیز باید به روش کوک زدن باشد. به این ترتیب ما یک شینیون پایه ایجاد کرده ایم.

 

آموزش یک مدل شینیون اروپایی

 


پس از این که بیس شینیون را ایجاد کردیم، کلیپسی که با آن موهای قسمت بالای سر را بسته بودیم، باز می کنیم. موها را کاملا روی بیس شینیون می ریزیم. سپس موهای جلو سر را گوش تا گوش جدا می کنیم و کنار می زنیم. حال قصد داریم روی موهای قسمت صدفی سر کار کنیم. بهتر است که تقسیم بندی موهای جلوی سر را با انگشت انجام دهیم تا فرم آن کمی نامرتب و خارج از نظم و قاعده جلوه کند.


حال کل موهای قسمت صدفی سر را در دستان خود گرفته و مقدار کمی وکس به آن می زنیم. این کار به شما کمک می کند تا وز مو را به خوبی کنترل کنید. سپس با استفاده از شانه کمی روی این قسمت را مرتب می کنیم. به موهای مشتری در آیینه نگاه کنید تا مطمئن شوید تمامی قسمت های صدفی مو با هم قرینه هستند. سپس در حالی که موهای این قسمت را در دست دارید، آن را دو دور بپیچانید و دقیقا در بالای شینیون فیکس نمایید. موها را با استفاده ای چند سنجاق فیکس می کنیم.


با انگشت کمی از موهای قسمت صدفی سر را به طرف بالا می کشیم تا این بخش از موها حجیم تر جلوه شود. توجه داشته باشید که دنباله قسمت صدفی سر در این مرحله باید رها شود تا در مراحل بعد به شینیون کردن آن نیز برسیم. در مرحله بعد باید نصف حجم موهای جلوی سر را در دست بگیریم و مقداری وکس به آن بزنیم. موهای جلوی سر را از 5 سانت مانده به ریشه موها می پیچانیم و قبل از این که آن را پشت سر فیکس کنیم، با انگشت ها کمی پیچ و تاب را باز می کنیم. آن سمت موهای جلوی سر را نیز به همین ترتیب پیچ می دهیم و پشت سر تثبیت می کنیم.


پس از این که کل موها را جمع کردیم و در مرکز پشت سر سنجاق زدیم، خواهیم دید که سه دسته مو از دنباله قسمت های صدفی و جلوی سر اضافه آمده است و باید آن را نیز با شینیون پشت سر ترکیب نمود. برای این کار می توان از لایه سمت چپ شروع کرد و آن را یک پیچ داد و روی شینیون پایه ای که ایجاد کرده بودیم، فیکس کرد. به همین ترتیب لایه های دیگر مو را نیز پیچ داده و پس از کمی باز کردن روی شینیون سنجاق می کنیم.

 

آموزش یک مدل شینیون اروپایی

 

نکات مهم شینیون اروپایی


در این هنگام بسیار مهم است که روی تقارن شینیون خود تمرکز کنید. به این معنی که موها نباید دقیقا روی یک قسمت متمرکز شوند. باید توجه داشته باشید که مدل مو شینیون اروپایی شما باید کاملا فکر شده و تحت قاعده و تقارن خاصی انجام شود. هر از چند گاهی صندلی گردان مشتری را بچرخانید و از تمام زوایا مدل مو شینیون پشت سر و اروپایی را چک کنید تا اطمینان حاصل نمایید که کاملا قرینه می باشد.


حتما قبل از سنجاق زدن هر لایه مو باید ابتدا مقداری وکس به آن زد تا وز مو به طور کل گرفته شود. موهای قسمت جلوی سر را نیز می توانید بنا به سلیقه خود در پشت سر فیکس کنید تا بگذارید روی صورت بماند. همچنین می توانید چند لایه کوتاه و کوچک از موهای پشت سر را نیز به همان شکل رها کنید جلوه طبیعی و زیبایی ایجاد نماید.

 


در مرحله آخر از آموزش کامل یک مدل شینیون اروپایی نیز روی کل مو کمی اسپری فیکس کننده می زنیم. در این مرحله می توانید بنا به سلیقه خود از اکسسوری هایی نظیر گل طبیعی یا مصنوعی، تاج و ... استفاده کنید. اگر قصد دارید اکسسوری را تنها در یک سمت از موهای مراجعه به کار ببرید، باید از وی بپرسید که سمت طلایی چهره وی برای عکاسی کدام طرف است و اکسسوری را در جهت مخالف نصب نمایید. حتی می توانید یک اکسسوری بسیار کوچک مانند تصویر روی شینیون پشت سر نصب نمایید تا جلوه چندانی نداشته باشد و در عین حال بسیار شیک به نظر برسد.
امیدواریم از آموزش یک مدل شینیون اروپایی لذت برده باشید و آن را حتما امتحان کنید. چنانچه هر گونه سوال در این مورد داشتید، برای ما کامنت بگذارید تا کارشناسان در اسرع وقت پاسخگویتان باشند. از این که وب سایت رژلب را دنبال می کنید، بسیار سپاسگزاریم.

 

آموزش یک مدل شینیون اروپایی

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: