پنجشنبه 18 دی 1399 - 00:16:21

9 مرحله آسان برای شینیون موی فر!!

آموزش شینیون موی فر

مدل شینیون موی فر

9 مرحله آسان شینیون موی فر

فهرست مطالب موجود در این مقاله:

نکات شینیون مو فر

نحوه شینیون مو

تقسیم بندی موی فر

مراحل شینیون موی فر

محکم کردن شینیون مو

پایان شینیون مو

 

آشنایی با نکات کلیدی شینیون موی فر به‌طور حرفه‌ای:

   معمولا حالت‌دادن به موهای فر بنا بر گفته افرادی که موهای فر دارند، بسیار سخت می‌باشد و اگر شما هم جزء این افراد باشید، با این مسائل به‌خوبی آشنا بوده و دشواری‌های این مسئله بر شما پوشیده نیست و برایتان به‌نوعی تبدیل به یک دغدغه شده است. فر بودن مو و گره خوردن‌های همیشگی آن‌که ناشی از فرم مو است، باعث می‌شود تلاش به نسبت بیشتری صورت گیرد تا بتوان موها را مرطوب نگه داشت. به همین دلیل است که موهای فر مخصوصاً در مناطق مرطوب، تمایل به خشک و وز شدن دارند. خوشبختانه می‌توان با انجام یک سری تکنیک‌های هوشمندانه در زمینه مدل‌ دادن به مو و مباحث آرایشی و زیبایی نظیر شینیون موی فر، وضعیت موهای فر را کنترل کرد و گیس‌های در هم پیچ‌خورده‌ای را به وجود آورد که در نوبه خود بسیار زیبا و دلنشین هستند. همچنین این تکنیک‌ها این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند که متناسب با هر روشی که دوست دارید، موهایتان را حالت داده و ظاهر خوبی به آن‌ ببخشید. اگر زمانی برسد که به دنبال حالت دادن به موها و تغییر ظاهر خود باشید، با یادگیری این مهارت می‌توانید در صورت نیاز، مدل مو‌های بیشتر و جذاب‌تری را برای انتخاب، در اختیار داشته باشید و متناسب با سلیقه شخصی خود یکی از آنها را برگزینید. پس بهتر است خود را برای آشنایی با نحوه شینیون موی فر که قرار است در 9 مرحله آسان برایتان در ادامه شرح داده شود، آماده کنید. 

 

آشنایی با نحوه شینیون موی فر

نحوه شینیون موی فر:

   قدم اول: آماده کردن مو:

   قبل از شروع مراحل و حالت دادن به موهای خود، از سالم بودن موهایتان اطمینان حاصل کرده تا از هرگونه آسیب به دور باشد. سپس موهای خود را با شامپو ترمیم‌کننده و نیز نرم‌کننده TRESemmé بشویید. محصولاتی نظیر این دو مورد بیان‌شده، می‌توانند مواد مغذی ازدست‌رفته مو را بازگردانده و موهای شما را تغذیه کرده تا سرشار از این مواد گردند. به همین دلیل باعث خواهند شد تا موهایتان بسیار نرم شده و به‌خوبی حالت گرفته و شادابی و طراوت در موهایتان تزریق شود.

 

استفاده از محصولاتی مناسب جهت بازگرداندن شادابی مو

  قدم دوم: جدا کردن بخشی از مو:

   بخشی از موهای نزدیک به خط رویش موی پیشانی را از یک طرف سرجمع کرده و سپس آن‌ها را به دو قسمت کوچک‌تر و مساوی تقسیم کنید. این نکته را به خاطر بسپارید که اگر در بعضی از نقاط، موهایتان در هم گره‌خورده است، لازم است قبل از جمع‌کردن موها، این گره‌ها را بازکرده تا مبادا در ادامه کار برایتان مشکل‌ساز شوند.

 

جمع‌کردن موهای یک‌طرف سر

      قدم سوم: شروع به پیچاندن مو:

   بخش‌های جداشده از مو را که در مرحله قبل انجام گرفت، باید در یکدیگر و آن‌هم به سمت پایین بپیچانید و شروع به بافتن آن‌ها در هم کنید. در هر بار انجام این کار، باید بخش کمی از موهای جداشده را استفاده کنید. هر چه این کار با آرامش و به دور از هرگونه عجله و شتاب انجام گیرد، نتیجه‌ای که حاصل می‌شود، بهتر خواهد بود.

 

پیچاندن موها در هم و شروع به بافتن آن‌ها

   قدم چهارم: استمرار در پیچاندن موهای سر:

   مجدداً تأکید می‌شود در هر بار پیچاندن و بافتن موها در هم باید از حجم کمی از مو استفاده کرد و این کار باید تا زمانی ادامه یابد که به موهای پشت گردن برسیم. این کار به‌صورت جداگانه و تنها در هر طرف از سرانجام می‌گیرد و می‌توان گفت که دقیقا مشابه با در هم تنیدن طناب برای کاربردی خاص می‌باشد.

 

استمرار در بافتن موها در هم تا زمان رسیدن به موهای پشت گردن

   قدم پنجم: تداوم پیچاندن تا رسیدن به انتهای مو:

   این نکته را باید در نظر داشت که فرایند پیچاندن موها در هم باید تا زمان رسیدن به انتهای مو (در پشت گردن) ادامه یابد. پس از رسیدن به انتهای مو باید فرایند را متوقف کرده و این پیچ‌وتاب‌های به وجود آمده در موها را با وسیله‌ای نظیر کش مو یا ... ثابت نگه داشت.

 

تداوم در بافتن موها تا رسیدن به انتهای مو

       قدم ششم: فرم دادن به‌صورت مدل گوجه‌ای:

   حال زمان آن رسیده است تا موهای در هم پیچیده و بافته‌شده را در نزدیکی پشت گردن به‌صورت دایره‌ای دور هم جمع کرد و مدل موی گوجه‌ای را ایجاد کرد. این قسمت از کار نیاز به تمرکز و دقت فراوانی می‌باشد تا فرم خوبی را بتوان در نهایت ایجاد کرد.

 

جمع‌کردن موهای بافته‌شده به‌صورت مدل گوجه‌ای

       قدم هفتم: گیره زدن به موی فرم گرفته:

   پس از جمع‌کردن موها به‌صورت مدل گوجه‌ای، لازم است تا این فرم ایجادشده حفظ گردد. بدین منظور پیشنهاد می‌شود تا از گیره‌های سوسکی، سنجاق‌ها و یا ... استفاده شود. برای این کار می‌توانید از هر تعداد گیره که فکر می‌کنید برای ثابت نگه‌داشتن این فرم لازم باشد، استفاده کنید. به خاطر بسپارید، گیره‌ها را در نقاطی از مو قرار دهید به‌راحتی قابل دیدن نبوده و جلب‌توجه نکند و فرم گوجه‌ای مو را بر هم نزند.

 

حفظ فرم گوجه‌ای مو با استفاده از گیره‌های متعدد

   قدم هشتم: تکرار مراحل برای طرف دیگر مو:

   حال وقت آن رسیده است که به سراغ  موهای طرف دیگر سر بروید. دقت کنید که باید تمام کارهای انجام‌گرفته در مراحل قبل (از جمع‌کردن و پیچاندن موها در یکدیگر گرفته تا به فرم گوجه‌ای در آوردن) را باید برای این قسمت از موها نیز تکرار کنید سپس فرم جدید تشکیل‌شده با موهای این قسمت از سر را با تعداد گیره‌های لازم ثابت و بدون حرکت نگه داشت.

 

تکرار مراحل قبل این بار روی موهای طرف دیگر سر

     قدم نهم:     پایان کار:

   اکنون باید به خودتان تبریک بگویید چرا که در شینیون موی فر خود موفق بوده‌اید. اگر بخواهید موهای خود را در یک روز گرم جمع کرده و به دنبال مدل مناسبی برای آن هستید، این مدل می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل و مناسب برای انتخاب باشد چرا که اکنون به‌طور کامل توانسته‌اید آن را به‌راحتی یاد بگیرید. از آنجا که خود این مدل مو دارای حالت و انواع مختلفی می‌باشد، انتخاب هر کدام از آنها می‌تواند متناسب با سلیقه شخصی شما صورت بگیرد. از این مدل مو به عنوان یکی از مرتب‌ترین و جذاب‌ترین مدل موها یاد می‌شود. یکی از مزیت‌های این مدل از مو آن است که می‌توانید آن را برای موهای خود در حین رفتن به سرکار، مهمانی‌ها و مجالس برگزینید. ترکیب این مدل مو با کت ‌و شلوار بسیار جذاب و فوق‌العاده خواهد شد. از دیگر نکات مثبت شینیون موی فر آن است که جذابیت را در وجودتان تزریق کرده و در بالا بردن میزان شخصیتتان از نگاه دیگران بسیار مؤثر است. این موضوعی است که نمی‌توان منکر آن شد. 

 

پایان فرایند شینیون موی فر خود

   همان‌طور که ملاحظه کردید فرایند شینیون موی فر آن‌قدرها هم که فکر می‌کردید، سخت نبوده است. می‌توانیم متعهد شده و این اطمینان را به شما بدهیم که با تمرین و تکرار مراحل، می‌توانید بسیار در این کار حرفه‌ای شوید. پیشنهاد می‌شود زمانی که به فکر حالت دادن به موهای فر خود هستید، این مدل از مو نسبت به سایر مدل‌ها ارجحیت داشته باشد و آن را نسبت به سایر مدل‌ها ترجیح دهید. چراکه شینیون موی فر سبک جدیدی از شینیون موهاست که توجه خانم‌هایی را که موهای فر دارند، به خود جلب کرده است. فراموش نکنید برای فراگیری سایر مدل‌های مو آن هم در کمترین زمان نیز می‌توانید روی ما حساب ویژه‌ای باز کنید.


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: