شنبه 25 دی 1400 - 16:53:53

مدرس شینیون اصفهان

 

مدرس شینیون اصفهان

به جمع کردن مو با سنجاق در پشت سر، شینیون یا Chignon گفته می شود. شینیون در اصل واژه ای فرانسوی است و از مدل های رایج آرایش مو می باشد. البته سبک های مختلفی از شینیون مناسب با انواع مجالس وجود دارد؛ اما سبکی که عمومی تر است، همان جمع کردن مو با سنجاق در پشت سر می باشد. در ادامه با ما همرا باشید تا بهترین مدرس شینیون اصفهان را به شما معرفی کنیم.

 

 

شینیون چیست؟

معرفی بهترین مدرس شینیون اصفهان

انواع شینیون مو

انواع ابزارهای شینیون مو

در دوره های آموزشی مدرس شینیون اصفهان چه می گذرد؟

 

مدرس شینیون اصفهان


شینیون چیست؟

به طور کلی، شینیون به معنی جمع کردن و ثابت نگه داشتن موهای نسبتا بلند به فرم های گوناگون است. این سبک به مهارت و تخصص بسیاری نیاز دارد و یکی از هنری ترین مدل های آرایشگری می باشد. جلوه های زیبا و گیرای انواع شینیون، به ذوق و سلیقه و همچنین هنر شینیون کار بستگی دارد.

 

 

معرفی بهترین مدرس شینیون اصفهان

خانم مرضیه قاسمی با مدرک بین المللی از سازمان فنی حرفه ای و عضو هیت انجمن صنفی لنجان، جزو برترین مدرس شینیون اصفهان می باشد. ایشان در 7 شاخه کار با مواد شیمیایی، شنییون تخصصی، کوتاهی ژورنالی، پاکسازی پوست، میکاپ، پیرایش ابرو و لاین پروتین درمانی کراتینه مو فعالیت دارد. برای بهره مندی از خدمات خانم مرضیه قاسمی می توانید به سالان ایشان که در انتهای مقاله درج شده مراجعه نمایید.

 

مدرس شینیون اصفهان

 

انواع شینیون مو

انواع شینیون مو که توسط بهترین مدرس شینیون اصفهان انجام میگردد به شرح زیر می باشد.

 

شینیون نخی

شینیون نخی در واقع همان شینیون خطی است که در آن لایه های نازکی از مو را به سمت بیرون می کشند تا جلوه زیباتری ایجاد کند. امروزه این سبک شینیون بسیار پرطرفدار است. برای ایجاد شینیون نخی کافیست ابتدا کمی کرم مو به لایه نازکی از مو بزنید و آن را کمی به سمت بالا بکشید. توجه داشته باشید که همه نخ ها باید در یک راستا قرار گیرند. در آخر هم برای تثبیت کار می توان از اسپری حالت دهنده استفاده کرد. برای بهره مندی از این مدل شینیون، که توسط بهترین مدرس شینیون اصفهان انجام میشود، می توانید با شماره درج شده در آخر مقاله تماس بگیرید.

شینیون بافت

بافت یکی از قدیمی ترین اما در عین حال زیباترین تکنیک های شینیون مو است. امروزه مدل های جدیدتر و فانتزی تری از بافت ابداع شده است که تلفیق آن با شینیون جلوه بسیار زیبایی را به خصوص برای خانم های جوان به وجود می آورد. برای بهره مندی از این مدل شینیون، که توسط بهترین مدرس شینیون اصفهان انجام میشود، می توانید با شماره درج شده در آخر مقاله تماس بگیرید.

شینیون حلقه ای

علاوه بر استفاده از بافت در شینیون های مختلف، روش های دیگری نیز برای حالت دادن به یک مدل مو وجود دارد. یکی از این روش ها به این صورت است که یک دسته مو را در دست گرفته و در بالای آن یک گیره یا سنجاق بزنید و با فاصله 10 سانت گیره بعدی را زده و این کار را ادامه دهید. سپس در هر گیره یا سنجاق، موها را تاب داده و دور سنجاق بپیچانید تا موها به صورت یک حلقه در آورده و سپس آن را روی سر قرار دهید. حلقه های خود را ادامه داده و با این کار به موهای مشتری خود حجم بیشتری بدهید.  برای بهره مندی از این مدل شینیون، که توسط بهترین مدرس شینیون اصفهان انجام میشود، می توانید با شماره درج شده در آخر مقاله تماس بگیرید.

شینیون حجیم

گاهی اوقات مشتری، موهای بسیار صافی دارد و به همین دلیل باید زحمت بیشتری برای حجم دادن به موها کشیده شود. در این صورت کافی است دسته کوچکی از موهای زیرین با استفاده از انگشت شصت و اشاره پیچ داده شده و در جهت مخالف سر قرار گیرند. این کار باید در پنج دسته مو و در نقاط مختلف سر تکرار شده تا حجم دلخواه به دست آید. برای به دست آوردن نتیجه بهتر نیز می توان بقیه موها را اتو مو کشید.
البته برخی مواقع نیز پیش می آید که مراجعه کننده از حجم زیاد مو برخوردار نیست و باید از موهای اضافه برای حجیم نشان دادن آن استفاده کرد. استفاده از انواع شنل ها نیز گزینه مناسب دیگری برای حجیم نشان داده موها است.
 برای بهره مندی از این مدل شینیون، که توسط بهترین مدرس شینیون اصفهان انجام میشود، می توانید با شماره درج شده در آخر مقاله تماس بگیرید.

شینیون پیچی

یک روش ساده برای شینیون این است که کار خود را تا پایین گردن ادامه داده و یک قسمت از موها را به شکل مثلثی نگه دارید. این مثلث را به دو قسمت تقسیم بندی کرده و موهای قسمت راست را پس از تاب دادن به سمت چپ و موهای قسمت چپ را پس از تاب دادن به سمت راست برده و محکم کنید. سپس موها را کمی بالا برده و شکل بدیع تری در آن به وجود آورید. البته در این روش می توان برای قسمت جلویی سر از هدبند نیز استفاده کرد. برای بهره مندی از این مدل شینیون، که توسط بهترین مدرس شینیون اصفهان انجام میشود، می توانید با شماره درج شده در آخر مقاله تماس بگیرید.

 

مدرس شینیون اصفهان

 

انواع ابزارهای شینیون مو

در این بخش از آموزش چند مدل شینیون مو که توسط بهترین مدرس شینیون اصفهان انجام میشود را، با ابزارهای این ترفند آشنا می کنیم. بی شک اجرای شینیون و زیباسازی بر روی موها به مشابه هر تکنیک دیگری نیازمند ابزارهای مختص به خود است. ابزارهایی که در حالت کلی به دو دسته ساده و حرفه ای تقسیم می شود.

 

ابزار ساده شینیون

ابزارهای ساده که به راحتی می توانند در آموزش چند مدل شینیون مو مؤثر و کارآمد بوده و زیبایی دو چندانی را بر روی موها پیاده کنند. از جمله این ابزارها می توان به تل مو، کش مو، کلیپس مو و تور شینیون اشاره کرد. در واقع با استفاده از این ابزارها به راحتی می توان چند مدل شینیون خانگی زیبا و جذاب را بر روی موهایتان اجرا کرد.

ابزار حرارتی شینیون

در واقع استفاده از این ابزارها در پیاده سازی تکنیک شینیون مو زمانی است تنوع بالایی از انواع مدل ها پیش رویمان قرار می گیرد. از جمله ابزارهای حرارتی شینیون که در هر مدل و تکنیکی می توان از آن ها استفاده کرد می توان به اتوی مو و سشوار اشاره کرد. البته ممکن است با توجه مدل های بسیار پیچیده از شینیون مو از دیگر ابزارهای حرارتی نظیر فر کننده های مو هم استفاده کرد. در بسیاری مواقع که نیاز باشد فرم های مختلفی به یک یا چند دسته از موها داشته شود و یا اینکه شکل و فرم شینیون مو برای چند ساعت به همان حالت باقی بماند بایستی حتماً چنین تکنیک هایی را به کمک ابزارهای حرارتی قوی نظیر سشوار یا اتو مو اجرا کرد.

 

مدرس شینیون اصفهان

 

در دوره های آموزشی مدرس شینیون اصفهان چه می گذرد؟

هر یک از هنرجویانی که در دوره های آموزش چند مدل شینیون مو شرکت کرده اند پس از طی نموده دوره و جلسات کامل، تخصص و مهارت کافی در طراحی و شیوه شینیون مو با توجه به مد روز و در انواع مدل های مختلف را فرا خواهند گرفت. به علاوه آنکه پیج رسمی و اختصاصی معتبر اینستاگرامی مربوط به سایت رژلب در اختیار آن ها قرار داده می شود تا بتوانند همواره مدهای به روز و پرطرفدار را دنبال کرده و بهترین ها را طراحی و اجرا کنند.

 

 

سوالات متداول

چگونه میتوانم در این کلاس ها شرکت کنم؟
میتوانید با شماره تماس درج شده در آخر مقاله تماس بگیرید.

آیا با اتمام دوره ها مدرک معتبر هم صادر می شود؟
بله با اتمام دوره توسط 
مدرس شینیون اصفهان به شما مدرک معتبر اعطا می شود.

 

خانم مرضیه قاسمی مدیر آموزشگاه آرایشگری رزیران زرین شهر، نماینده رسمی فدراسیون جهانیomc ومدرس و مربی بین المللی در زرین شهر اصفهان 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: