یکشنبه 12 فروردین 1397 - 00:46:53

راه حل طبیعی برای جلوگیری از ریزش موها

درمان خانگی ریزش مو
4 راه طبیعی جلوگیری از ریزش مو

جلوگیری از ریزش موها

بسیاری از افراد به راه حل های طبیعی اعتقاد بیشتری داشته و ترجیح می دهند که برای حل مشکلات سلامتی خود از روش های طبیعی و مواد طبیعی استفاده کنند. یکی از این مشکلات نیز ریزش موها و جلوگیری از آن است. از طرفی از آن جایی که ریزش مو در بین خانم ها و آقایان رواج داشته و نگرانی بسیاری از افراد است، در این مقاله از سایت آرایشی رژلب راه حل طبیعی برای جلوگیری از ریزش مو را مورد بررسی قرار می دهیم.
امروزه محصولات  آرایشی و بهداشتی زیادی در بازار وجود دارند که ادعا می کنند از مواد طبیعی تشکیل شده و هیچ آسیبی به موها وارد نمی کنند. اما ریزش مو باعث نگرانی و استرس در این زمینه شده و خود باعث تشدید این مشکل می شود. به علاوه این که باید از چه محصول یا ماده ای برای جلوگیری از ریزش موها استفاده کرد، خود کمی گیج کننده است. البته برخی از محصولات آرایشی بهداشتی ادعا می کنند که از مواد طبیعی تشکیل شده و با استفاده از آن ها مشکل ریزش موها برطرف خواهد شد.

 

قرص ضد ریزش مو پروویلوس

این قرص یکی از بهترین روش های درمان برای جلوگیری از ریزش موها بوده و فرمول قوی آن از مواد طبیعی تشکیل می شود. این قرص فولیکول های مو را تقویت کرده و بدون عوارض جانبی موها را تقویت می کند. ترکیبات گیاهی به کار رفته در این قرص هورمون DHT را کنترل می کند. این هورمون باعث خفگی فولیکول های مو شده و پروسه رشد آن ها را کند و موها را تضعیف می کند که در نهایت یکی از علت های ریختن موهاست.
این قرص طبیعی نیازی به تجویز پزشک نداشته و برای خانم ها و آقایان به یک اندازه موثر است. زیرا همان طور که گفته شد با کمک این قرص فولیکول های مو تقویت شده و از ریختن آن ها جلوگیری می شود. تولید کنندگان پروویلوس نتایج شگفت انگیز را در اختیار عموم مردم قرار داده اند و تضمین کرده اند که با مصرف این قرص، مشکل ریزش موها پس از 90 روز برطرف می شود.

 

روش های جلوگیری از ریزش مو

 

روغن های طبیعی راهی مناسب برای جلوگیری از ریزش مو


روغن ها و عصاره های طبیعی از جمله موادی هستند که روی ریزش مو تاثیر گذاشته و جلوی روند آن را می گیرند. به خصوص روغن هایی که از عصاره اسطوخودوس یا دانه های سویا به دست می آید، برای جلوگیری از ریزش موها و تقویت آن ها موثر بوده و علاه بر پاکسازی موها، آن ها را تقویت می کند. مثل روغن نارگیل یا روغن سیاه دانه

 

مواد طبیعی جهت جلوگیری از ریزش مو

درمان های طبیعی نیز مانند روغن های گیاهی بوده و با ترکیب بسیاری از روغن های طبیعی می توان درمان هایی برای ریزش مو به دست آورد. به علاوه با استفاده از این درمان ها می توان فاز استراحت فولیکول های مو را گسترش داده و سیکل رشد مو را بهبود بخشید. یکی از درمان های موثر برای رشد موها، استفاده از فلفل قرمز است. مصرف فلفل قرمز هیستامین ترشح کرده و به رشد موها کمک می کند.
گلاب نیز یکی از محصولاتی است که به رشد موها کمک کرده و از ریختن آن ها جلوگیری می کند. آلوئه ورا نیز گیاه دیگری است که سال هاست برای درمان ریزش مو و دیگر مشکلات پوستی به کار رفته و نتایج شگفت انگیزی از مصرف آن گزارش شده است. آلوئه ورا pH  کف سر را تنظیم کرده و با فعال سازی آنزیم های رشد مو به سلامت آن ها کمک می کند.

 

شامپو خانگی ضد ریزش مو

شامپوی پرپشت کننده و متوقف کننده ریزش موی سر

 

طرز تهیه آسان و سریع شامپو خانگی و طبیعی

مواد لازم برای تهیه شامپو پرپشت کننده مو با ترکیبات خانگی و طبیعی

دو سوم فنجان صابون کاستیا

2 قاشق چای خوری روغن زیتون یا روغن بادام

10 تا 15 قطره از برخی روغن های لازم

نصف فنجان شیر نارگیل

 

استفاده از شیرنارگیل برای تهیه شامپوی پرپشت کننده مو


طرز تهیه شامپو ضد ریزش مو

روش تهیه شامپو در خانه بسیار آسان تر از آن چیزی است که شما فکر می کنید و وقت شما را نیز زیاد نمی گیرد. برای این کار کافی است چند ماده را در ظرفی با یکدیگر ترکیب کنید و آن ها را در یک بطری یا جای خالی شامپوهای قبلی بریزید. یادتان باشد که بطری را تکان دهید و به طور منظم از آن استفاده کنید و در این مدت به هیچ وجه از شامپوهای دیگر استفاده نکنید. در صورت استفاده صحیح پس از مدتی متوجه خواهید شد که موهایتان سالم تر، درخشان تر و در عین حال طبیعی تر از قبل می شود.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: