پنجشنبه 13 شهریور 1399 - 19:30:12

ادمین پیج اینستاگرام زهره احمدی

 

 

معرفی ادمین اینستاگرام خانم زهره احمدی

دیجیتال مارکتینگ سالن های زیبایی

 

ادمین پیج اینستاگرام زهره احمدی

 

 

 

فهرست مطالبی که در این آیتم مطالعه خواهید کرد:

 

نقش شبکه اجتماعی اینستاگرام در افزایش جذب مشتریان سالن های زیبایی

استراتژی های برتر بازاریابی دیجیتالی سالن های زیبایی

حوزه کاری ادمین اینستاگرام زهره احمدی

 

 

 

امروزه شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام، نقش مهم و اساسی را در تبلیغات کسب و کارها ایفا می کنند. به همین دلیل، اغلب کسب و کارهای نوین تصمیم به راه اندازی پیج اینستاگرام گرفته اند تا از این طریق برند خود را به سمع و نظر مجموع افراد بیشتری برسانند. اما امروزه راه اندازی پیج اینستاگرام برخلاف گذشته، به همین راحتی ها نیست و باید از متخصصین این حوزه جهت کسب نتیجه بهتر استفاده کرد. ادمین پیج اینستاگرام زهره احمدی یکی از متخصصان این حوزه هستند که راهکارهای نوین و کارآمدی جهت ارتقاء پیج های اینستاگرامی ارائه می دهند. ایشان بیش از 11 سال سابقه کاری مفید و مستمر در حوزه دیجیتال مارکتینگ بیوتی و سالن های زیبایی دارند.


نقش شبکه اجتماعی اینستاگرام در افزایش جذب مشتریان سالن های زیبایی


آیا در حال بروزرسانی رسانه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام خود هستید؟ آیا به یک استراتژی جدید نیاز دارید که بتواند فروش شما را تا حد زیادی افزایش دهد؟ اگر بدانید چگونه از شبکه های اجتماعی به نفع کسب و کار آرایشگاه و سالن زیبایی خود استفاده کنید، کیفیت خدمات خود را بیشتر خواهید کرد و از این راه سود بیشتری نیز به دست خواهید آورد.
شما با استفاده از استراتژی هاب بازاریابی دیجیتال جدید برای سالن های زیبایی می توانید کاربران شبکه های اجتماعی خود را به مشتریان بالقوه تبدیل کنید. امروزه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی متعددی همچون فیس بوک، توییتر و اینستاگرام به رسانه های اصلی برای ارتباط مستقیم با مشتریان سالن های زیبایی تبدیل شده اند. اما از آنجایی که فیس بوک و توییتر در کشورمان فیلتر هستند، دسترسی به شبکه اجتماعی اینستاگرام راحت تر میسر می شود. شاید به همین دلیل است که امروزه اکثر کسب و کارها یک پیج در اینستاگرام راه اندازی کرده اند و از این طریق اقدام به افزایش مشتریان خود می کنند.

 

ادمین پیج اینستاگرام زهره احمدی

 


استراتژی های برتر بازاریابی دیجیتالی سالن های زیبایی


برای اینکه شما هم از رقبای خود عقب نمانید و روز به روز موفق در جذب مشتریان بیشتری شوید، می توانید این 10 استراتژی را در کسب و کار دیجیتالی خود به کار ببرید.

 

1. ارسال محتوای جذاب برای کاربران اینستاگرام


هر محتوایی در شبکه های اجتماعی باید جالب و جذاب باشد. شما می توانید مشتریان خود را با عبارات جذاب، شوخ طبعی و تصاویر زیبا و جالب جذب کنید. همه اینها منجر به این می شود که مشتریان تعامل و ارتباط بیشتری با شبکه اجتماعی اینستاگرام سالن زیبایی شما داشته باشند. شما باید مشتریان خود را بشناسید و محتوایی را ارسال کنید که برای آنها جذاب خواهد بود.
پست های شما می تواند آموزنده، جذاب، خنده دار یا حاوی نمونه کارهای تان باشد. هر ترفندی در اینستاگرام به کار شما می آید تا زمانی که مشتریان شما را مجذوب تعامل با شبکه اجتماعی شما کند. شما می توانید بسته به سبک و نوع فعالیت خود نمونه کارهای شامل مدل مو، نکات مربوط به مراقبت از مو، رنگ و مش، آرایش و گریم، کاشت و طراحی ناخن، ماسک های مراقبت از پوست، پارافین تراپی و ... و همچنین اطلاعات یا عکسهای پشت صحنه را که مخاطبان به آن ها علاقه زیادی دارند را ارسال کنید. به عنوان مثال، برای مخاطبان جوان و هیجان زده باید به دنبال پست هایی با احساس و مدرن باشید.

 


2. استفاده از شبکه های اجتماعی پرمخاطب


در این دوره زمانی، همه و همه را در شبکه های اجتماعی پیدا خواهید کرد. از بازاریابی اینستاگرامی می توانید به راحتی به عنوان ابزاری برای جلب نظر مشتریان به نفع خود استفاده کنید. از به اشتراک گذاشتن نمونه کارهای خود گرفته تا ایجاد مسابقات و کمپین ها، می توانید از همه اینها برای جذب مخاطبین بیشتر استفاده کنید. این نوع فعالیت ها باعث گسترش آگاهی و وفاداری به برند شما می شود. شما فقط باید محیط مناسبی را پیدا کنید که برای سالن شما مناسب باشد که اینستاگرام در حال حاضر بهترین گزینه است.


3. قرار دادن نظرات مثبت و سازنده مشتریان در اینستاگرام

 

رسانه های اجتماعی یک رسانه تصویری هستند و بهترین راه برای جذب کاربران و به طبع مشتریان بیشتر برای شما محسوب می شوند. شما می توانید به جای پست های فقط متنی یا ارسال نمونه کارهای تکراری، عکس هایی از محل سالن زیبایی خود، روزمرگی های تان، تغییر شکل ظاهری خودتان، مدل لباس هایتان، تصاویر پرسنل سالن زیبایی و همچنین کارهایی که روزانه انجام می دهند را در پیج اینستاگرام خود ارسال کنید. در این صورت موفق به دریافت لایک و تعامل بیشتری با تصاویر خواهید بود. حتی می توانید با مشتریان خود مصاحبه کنید و نظرات مثبت آن ها را به اشتراک بگذارید تا سایر کاربران بتوانند با دید بازتری نسبت به انتخاب مرکز شما اقدام کنند.

 

ادمین پیج اینستاگرام زهره احمدی

 


4. در نظر گرفتن صفحه اینستاگرام به عنوان صفحه وب سایت خود


لحظه ای که مشتری در صفحه اینستاگرام سالن شما قرار می گیرد، باید به راحتی تمام اطلاعاتی را که به دنبال آن است پیدا کند. از به روز بودن مشخصات و مقدمه خود اطمینان حاصل کنید. اطلاعاتی مانند مکان سالن زیبایی، خدمات ارائه شده، شماره های تماس و غیره باید به راحتی در دسترس باشند. جدا از این اطمینان حاصل کنید که مقالات و اینفوگرافیک ها را نیز در شبکه اجتماعی اینستاگرامی خود به اشتراک گذاشته اید. پیوندها و دکمه برقراری تماس را در زیر پست های خود مانند "اکنون تماس بگیرید" یا "بیشتر بدانید" پیوست کنید. با این کار اطمینان حاصل خواهید کرد که در صورت تمایل کاربران شما می توانند به راحتی با شما در ارتباط باشند.


5. ارائه پیشنهادات موثر برای کاربران شبکه های اجتماعی


شما باید با ارائه پیشنهادات منحصر به فرد برای کاربران رسانه اجتماعی خود، روی استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای سالن زیبایی تان کار کنید. مشتریان اگر احساس کنند ممکن است در عوض دنبال کردن پیج اینستاگرام شما چیزی به دست آورند، تمایل بیشتری به دنبال کردن و معرفی پیج شما به سایرین خواهند داشت.شما  می توانید کد کوپن های تخفیفی را در صفحات اینستاگرام و فیس بوک خود قرار دهید. یا می توانید تبلیغات را با کدهای خاص اجرا کنید که فقط x تعداد دنبال کننده را هدف قرار می دهد. این یک تجربه شخصی به کاربران شما می دهد و یک مشتری وفادار به صورت آنلاین ایجاد می کند. وقتی خبر می رسد که مشاغلی برای دنبال کردن صفحه خودشان هدیه یا تخفیف در نظر گرفته است، مشتریان شروع به مراجعه پیج اینستاگرامی و دنبال کردن آن می کنند. این ترفند به شما کمک می کند به سرعت دنبال کنندگان خود را افزایش دهید.

 

ادمین پیج اینستاگرام زهره احمدی


6. تمرکز روی تبلیغات هدفمند


تبلیغات شبکه اجتماعی اینستاگرام می تواند به شما کمک کند سریع تر از سایر روش های سنتی با مشتریان بالقوه تماس بگیرید. شما می توانید اطلاعات مورد نظر خود را تنظیم کنید و حتی مخاطبی را انتخاب کنید که صفحات مشابه را دوست داشته باشد. این کار به شما کمک می کند مجموعه مخاطبان خود را محدود کرده و بر روی لیدهای داغی که ممکن است صفحات شما را دوست داشته باشند تمرکز کنید. به عنوان مثال شما می توانید افراد در شعاع 2.5 کیلومتری سالن خود که شامل مشخصات زنان با گروه سنی 18-30 سال را هدف قرار دهید. اگر برنامه سالن خود را دارید (اگر ندارید باید یکی از آن را دریافت کنید) می توانید این مشتریان را به آنجا هدایت کنید.


7. همراه بودن با روند کار در اینستاگرام


پیروی از آخرین ترفندهای اجرایی در اینستاگرام کافی نیست؛ شما باید اطمینان حاصل کنید که این ترفندها به نتیجه رسیده اند. هشتگ ها یکی از رایج ترین ترفندهای اینستاگرامی هستند. شما باید از هشتگ های مد روز، مناسب و محبوب استفاده کنید تا کاربران بیشتری را به پروفایل اینستاگرام خود بکشانید و از سالن خود مطلع گردانید. به عنوان مثال  # HappyDIwali  یک هشتگ برای به دست آوردن بازدید بیشتر و با هنر ناخن با مضمون تعطیلات است در حالی که خدمات سالن خود را به نمایش می گذارد.

 

ادمین پیج اینستاگرام زهره احمدی


8. استفاده از روش بازاریابی محلی


چگونه یک سالن زیبایی را هدفمند بازاریابی کنیم و از طریق شبکه اجتماعی به اطلاع مخاطبان برسانیم؟ هم می توانید از هشتگ استفاده کنید و هم از ویژگی موقعیت مکانی استفاده کنید. این کار به شما کمک می کند که افراد مختلف از سالن زیبایی تان در منطقه شما اطلاعات کسب کنند. به عنوان مثال #SalonInDelhi به افراد در جستجوی آرایشگاه در دهلی کمک می کند تا صفحه اینستاگرامی کسب و کار شما را مشاهده و بررسی کنند. این یکی از برترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای سالن های زیبایی است که توسط متخصصان استفاده می شود.


9. استفاده از تصاویر قبل و بعد از نمونه کارها


بازخورد بالای اغلب پیج های اینستاگرامی فقط مبتنی بر متن نیست.شما  می توانید عکس های قبل و بعد از کار خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرامی سالن زیبایی خود ارسال کنید و از کاربران خود بخواهید آنها را بررسی کنند و در این باره نظر بدهند. تصاویر مشتری قبل و بعد از آن راهی عالی برای جلب توجه کاربران است. مردم از ارسال های سرگرم کننده و حاوی شوخ طبعی در شبکه های اجتماعی لذت می برند. شما می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید. شما حتی می توانید یک سری پست های شوخ و طنز در این باره تهیه و روی پیج اینستاگرامی خود ارسال کنید.

 

ادمین پیج اینستاگرام زهره احمدی

 


10. از اشتراک گذاری ویدئوهای لایو غافل نشوید


ویدئوهای زنده یا به اصطلاح لایو، راهی عالی برای تعامل با مشتریان شما است. اطمینان حاصل کنید که حداقل هفته ای یک بار یا دو هفته یک بار نسبت به تهیه لایو از نمونه کارهای سالن زیبایی خود اقدام می کنید. در حین کار می توانید این کار را انجام دهید. این کار یک نگاه اجمالی از پشت صحنه و نحوه انجام کار همراه با جزئیات فراوان به کاربران شما خواهد داد. اگر می توانید برخی از افراد خبره یا تأثیرگذار را تشویق کنید تا با شما همکاری کنند. از آنها بخواهید که به مدت یک روز شبکه های اجتماعی شما را تحت کنترل خود داشته باشند. این امر تعامل شما با کاربران تان را به شدت بهبود می بخشد.


نکات و ترفندهای بسیار دیگری وجود دارد که می تواند به شما کمک کند استراتژی های بازاریابی دیجیتال را برای سالن زیبایی خود بهبود ببخشید و از این رو مشتریان بیشتری به دست آورید. شما باید آزمایش و آزمود خطای بسیاری کنید تا ببینید چه چیزی برای شما مفید است. در صورت استفاده صحیح و به کار بردن راهکارهای سودمند و درست، رسانه های اجتماعی می توانند مانند ابزاری قدرتمند عمل کنند و به شما در جذب، حفظ و افزایش مشتری کمک زیادی کند.


اگر به دنبال یک ادمین و متخصص اینستاگرامی هستید تا کارهای مربوطه را با علم و دانش بیشتری به پیش ببرد، سایت رژلب به شما سرکار خانم زهره احمدی را پیشنهاد می دهد. ادمین اینستاگرام زهره احمدی با داشتن علم روز در حوزه شبکه های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ، مشتریان شما را تا حد زیادی افزایش خواهد داد.


حوزه کاری ادمین پیج اینستاگرام زهره احمدی


- دیجیتال مارکتینگ
- مدیر بازاریابی
- بیوتی مارکتینگ
- برند و تبلیغات


«ما به شما کمک میکنیم چگونه کسب و کارتون رو به یک برند خوب تبدیل کنید.»


- برند خدمات (Service brand)
- برند شرکتی (Company Brand)


داری 11سال سابقه در حوزه بیوتی مارکتینگ

 

آدرس پیج اینستاگرام خانم زهره احمدی:

instagram.com/digital_by_zohre

 


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: