سه شنبه 20 آبان 1399 - 18:38:28

اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی و تولید محتوای با کیفیت

 

 

چگونه تولید محتوای باکیفیت انجام دهیم؟

اهمیت تولید محتوای ویدئویی در افزایش رتبه سایت

 

اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی

 

 

 

 

فهرست آیتم هایی که در این مطلب خواهید خواند:

هدف خود را از تولید محتوا در اینستاگرام مشخص کنید

اهمیت انتشار محتوا به صورت روزانه و منظم

زمان دقیق انتشار محتوا را مشخص کنید

 

 

 

اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی، به حدی افزایش پیدا کرده است که تمامی صاحبان کسب و کار به شکل جدی به آن فکر می کنند. انتشار محتوای باکیفیت باعث می‌شود که رتبه بندی سایت شما ارتقا یابد و هنگامی ‌که کاربر کلمه مرتبط با محتوای شما را سرچ می‌کند، گوگل سایت شما را در بالاترین رده و جزو اولین سایت‌های پیشنهادی به کاربر ارائه می‌دهد. در این صورت، شانس افزایش بازدید از سایت شما بیشتر می‌شود و مزایایی را برایتان به دنبال خواهد داشت.


اگر می خواهید بازدید کنندگان سایت خود را افزایش دهید، باید به فکر انجام تولید محتوای مفید و مستمر باشید. تولید محتوای متنی و بصری در سایت، تنها پل ارتباطی شما با مشتریانتان یا بازدید کنندگان تان است؛ پس اگر می‌خواهید در زمینه تخصصی خود پیشرفت کنید و دیده شوید یا مشتریان بیشتری به دست بیاورید و سود خود را افزایش دهید، بهتر است حساب ویژه ای روی تولید محتوای باکیفیت باز کنید. اینجاست که اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی مشخص می شود. در ادامه قصد داریم راهکارهایی جهت انتشار تولید محتوای مفید و باکیفیت از روش های اصولی را خدمت شما همراهان گرامی ارائه دهیم.

 

هدف خود را از تولید محتوا در اینستاگرام مشخص کنید

 


ابتدا مشخص کنید که هدف تان از فعالیت در اینستاگرام چیست؟ ممکن است برندهای مختلف پاسخ‌های متفاوتی برای این سوال داشته باشند. به طور مثال، یک فروشگاه آنلاین هدف خود را از ساختن صفحه اینستاگرام، افزایش فروش محصولات ذکر می کند. یا یک آموزشگاه هدف خود را از ساخت صفحه اینستاگرام در افزایش ورودی دانش آموزان و دانشجویان می داند و برای این کار می تواند از آموزش های مجازی استفاده کند. یک برند محصولات آرایشی و بهداشتی با انتشار پست در اینستاگرام می‌تواند اخبار جدید از ارائه محصولات جدید خود را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهید و بدین ترتیب فروش خود را نیز افزایش دهد. بنابراین می توان گفت که تعیین هدف از ساختن حساب کاربری در اینستاگرام برای کسب و کارها از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی

 

اهمیت انتشار محتوا به صورت روزانه و منظم

 

انتشار روزانه تولید محتوا در صفحات سایت یا اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است. وب‌سایت‌ها و فروشگاه های آنلاین زمانی می‌توانند مخاطبان بیشتری را جذب کنند یا رتبه خود را افزایش دهند که به طور منظم و مستمر فعالیت داشته باشند و تولید محتوا کنند.
این که به طور هفتگی یا ماهیانه یک پست را منتشر کنید، اصلا کافی نیست و به شما کمکی نخواهد کرد. اگر می خواهید در این امر موفق شوید، باید روزانه تولید محتوا کنید. حتی روی چند تا انتشار تولید محتوای با کیفیت کمک بسیار زیادی به شما نیز خواهد کرد. البته افزایش رتبه سایت شما به کیفیت بالای مطالب تان نیز بستگی دارد. اگر مطالب را از سایت های دیگر کپی کنید و از تصاویر تکراری استفاده کنید، هیچ کمکی به خودتان نکرده اید. سعی کنید مطالب یونیک تهیه کنید و از خلاقیت خودتان برای تولید محتوا به کار ببرید. برای این که یک تولید محتوای باکیفیت و اصولی انجام دهید، راهکارهای زیر کمک زیادی به شما خواهند کرد.

1. یک عنوان جذاب انتخاب کنید

انتخاب یک عنوان مناسب و جذاب کمک زیادی به دیده شدن مطالب شما و در نتیجه افزایش جذب مخاطب می کند. در واقع انتخاب یک عنوان خوب می تواند شانس فروش کالا یا ارائه خدمات سایت شما را تا 80 درصد افزایش دهد. در انتخاب عنوان به کلمات ساده، زیبا و تاثیرگذار دقت کنید. همان طور که در برخی تبلیغات، یک جمله تاثیرگذار می تواند تعداد زیادی مخاطب را جذب کند، یک عنوان جذاب نیز می تواند مزایای بسیاری برای شما به دنبال داشته باشد.
 

2. یک مقدمه جذاب انتخاب کنید

این را بدانید که برخی مخاطبان ممکن است زمان کافی برای مطالعه مطلب طولانی نداشته باشند. بنابراین سعی کنید در دو یا نهایتا سه بند در مورد کلیت مطلب بنویسید. در این چند بند حتما از کلمات به کار برده در عنوان نیز استفاده کنید تا کاربر بداند راه درستی را در پیش گرفته است و جذب ادامه مطلب شود. پس از این که مقدمه را نوشتید، در ادامه به طور کامل راجع به هدف تان و جزئیات آن توضیح دهید. در واقع شما با نوشتن مقدمه می توانید هم دل خوانندگان را به دست بیاورید و گوگل را که علاقه زیادی به مطالب طولانی دارد، مجذوب خود کنید.

 

اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی

 

3. تولید محتوای بصری مانند عکس و فیلم داشته باشید

تجربه نشان داده است که مخاطبان بیش از هر چیز به ویدئو و کلیپ های کوتاه یا بلند علاقه دارند. پس چنانچه امکان آن را دارید، ویدئو تهیه کنید و در سایت تان منتشر نمایید. حتی می توانید ویدئوی خود را در یوتیوب یا آپارات نیز منتشر کنید و به این صورت شانس دیده شدن آن را افزایش دهید.

4. حتما از تصاویر لابلای متون استفاده کنید

بگذارید همین ابتدا آب پاکی را روی دستان تان بریزیم. مطلب بدون عکس هیچ جذابیتی برای کاربران ندارد. حتی ممکن است مطلب شما را در چند ثانیه نخست ببندند و به سراغ مطلب دیگر بروند. این کار برای شما عاقبت خوشی ندارد و می تواند رتبه سایت تان را کاهش دهد. انتشار مطلب بدون عکس می تواند چشم های مخاطب را خسته کند. بنابراین سعی کنید از تصاویر جذاب و جدید لابلای مطلب خود استفاده کنید.

5. سعی کنید به کامنت ها پاسخ دهید

هیچ چیز مانند جواب دادن به کامنت های مشتریان نمی تواند شما را محبوب کند. علاوه بر این، گوگل امتیاز خوبی را برایتان در نظر خواهد گرفت. پس سعی کنید حتما زمان کافی برای جواب دادن به کامنت ها در نظر بگیرید و جواب هایی از سر حوصله و جذاب بدهید.

6. به طور منظم پست انتشار دهید

اگر می خواهید رتبه سایت شما افزایش قابل توجهی داشته باشد، حتما پست هایتان را در زمان مشخص و با برنامه ریزی منتشر کنید. علاوه بر این می توانید پس از انتشار پست، کاربران سایر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام را نیز مطلع سازید و آنها را تشویق به مطالعه آن مطلب کنید.

 

اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی


زمان دقیق انتشار محتوا را مشخص کنید


پس از این که برنامه ریزی دقیقی را برای نوشتن تولید محتوا انجام دادید، باید زمان دقیقی را نیز برای انتشار آنها در نظر بگیرید. مشخص کنید که قصد دارید پست ها را در چه روزهایی یا مثلا چه ساعتی منتشر کنید. این زمان‌بندی از اهمیت بالایی برخوردار است و تاثیر زیادی در افزایش رتبه سایت شما دارد. محتوایی که در زمان مناسب منتشر نشود، نمی‌تواند بازدید مورد نظر را به همراه داشته باشد و تعامل ایجاد کند. به طور مثال، اگر یک صفحه فروشگاهی در اینستاگرام دارید، باید بدانید که پست ها را در چه روزها و ساعاتی منتشر کنید. اگر پست ها را در روزهای تعطیل منتشر کنید، ممکن است برخی از مشتریان مشتاق خود را از دست بدهید چرا که آنها را با در بسته مواجه خواهید کرد. یا اگر پست شما به گونه ای است که باید جواب کامنت مشتری ها را بدهید، سعی کنید زمانی آن را نشر دهید که بتوانید پاسخگو باشید. بنابراین می توان نتیجه گرفت که زمان بندی ارسال پست در سایت یا اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است.


در این مطلب تجربیات مان از انتشار تولید محتوا در سایت و اینستاگرام را با شما همراهان گرامی به اشتراک گذاشتیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد. همچنین، در صورتی که قصد انجام تولید محتوا برای سایت یا صفحه اینستاگرام خود را دارید اما آشنایی چندانی با این حرفه ندارید، یا اگر می خواهید رتبه سایت خود را در گوگل ارتقاء دهید، کافیست با رژلب تماس بگیرید. در ادامه تعرفه های تولید محتوا برای سایت و اینستاگرام را مشاهده خواهید کرد.

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: