چهارشنبه 26 خرداد 1400 - 13:08:08

استخدام‌ آرایشگران در سالن زیبایی استایلینگ

استخدام آرایشگر در سالن زیبایی شمال تهران

اجاره صندلی در سالن زیبایی استایلینگ

سالن زیبایی استایلینگ یکی از بهترین سالن های زیبایی لوکس تهران در محدوده فرشته میباشد. این مجموعه آرایشی با برخورداری از جدیدترین و بروز ترین متریال با فضایی مدرن و دلنشین آماده خدمت گذاری و آموزش برای هنرجویان لاین زیبایی میباشد.اگر می‌خواهید بهترین سالن زیبایی فرشته را پیدا کنید ما در این مقاله سالن زیبایی استایلینگ را به شما معرفی میکنیم. در فرشته نیز مانند بسیاری از مناطق تهران، چندین سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه وجود دارد ولی خانم ها در مورد زیبایی خود بسیار حساس هستند و نمی‌توانند به هر آرایشگاهی در این مورد اعتماد کنند چونکه آرایش یک هنر است و باید توسط آرایشگران خبره و هنرمند انجام شود و هر گونه بی احتیاطی در مورد  پوست و مو ممکن است تاثیرات منفی زیادی برای زیبایی فرد داشته باشد.
 
 
 
 
 
 
 

استخدام ناخنکار در سالن زیبایی شمال تهران

یکی از لاین های پرطرفدار در سالن های زیبایی، کاشت و طراحی ناخن است که روزانه مراجعه کنندگان بسیاری را به خود اختصاص داده است.سالن زیبایی استایلینگ جهت تکمیل کادر آرایشی خود فردی هنرمند و با سابقه در لاین ناخن را استخدام مینمایند.جهت تمایل میتوانید مشخصات و رزومه کاری خود را در واتس اپ ارسال نمایید.

 

 

استخدام رنگ کار در سالن زیبایی شمال تهران

مراقبت از موها از اهمیت بالایی برخوردار است و از آن جایی که تمایل به انجام رنگ و مش در اکثر خانم ها بسیار است، باید توجه ویژه ای نسبت به انتخاب فرد متخصص رنگ مو به خرج داد. همچنین، استفاده از مواد مرغوب نیز بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که در صورت عدم رعایت این اصل، امکان وز شدن، خشکی، کش آمدن و موخوره گرفتن موها بسیار افزایش می یابد. سالن زیبایی استایلینگ فرشته، آماده همکاری با کادر مجرب در لاین رنگ و لایت است. در صورت تمایل به همکاری لطفا مشخصات و رزومه کاری خود را در واتس اپ ارسال نمایید.
 
 
 
 
استخدام ماسور خانم در سالن زیبایی استایلینگ در شمال تهران
 
فراد مختلف به خاطر دلایل متفاوتی به دنبال انجام ماساژ درمانی هستند که مهم‌ترین این دلایل شامل کاهش استرس و اضطراب، ریلکسیشن عضلات، بهبود مصدومیت‌ها، کاهش درد و برخورداری از سلامتی و تندرستی بیشتر می‌باشد.اتاق ماساژ سالن زیبایی استایلینگ ، با فراهم نمودن محیطی صمیمی و آشنا برای کاستن از تنشهای عصبی و برطرف کردن خستگیهای مفرط جسمانی محیا شده است
در حال حاضر این مرکز با استخدام ماساژور مجرب خانم و بکارگیری از بروزترین امکانات، سعی دارد فرصتی در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار دهد، تا ضمن بازگردادن قوای جسمانی و سلامت بدن خود، با تخلیه انرژیهای منفی و بارهای اضافی فکری و روحی خود، به نشاط و شادابی لازم در زندگی که نیاز و حق همه ی انسانهاست برسند.
 
 

استخدام کوپ کار در سالن زیبایی شمال تهران

کوتاهی مو قدرت زیادی به ما میدهد، باعث بالا رفتن اعتماد به نفس میشود. قیچی، سبک های جدید روی موهای ما ایجاد میکند و باعث ایجاد استایل جدیدی در ما میشود. مجموعه زیبایی استایلینگ برای سالن جدید واقع در فرشته تهران از همکاران عزیز که در زمینه کوتاهی مو فعالیت دارند دعوت به همکاری میکند. لطفا مشخصات و رزومه کاری خود را در واتس اپ ارسال نمایید.
 
 

اطلاعات تماس مجموعه زیبایی استایلینگ


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: