شنبه 28 آبان 1401 - 13:32:44

درباره آموزشگاه آرایشی

 

 

 

خانم فرناز صفری میکاپ آرتیست حرفه ای فرمانیه. برای بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید

آموزشگاه آرایشی

آموزشگاه آرایشی دوره های آموزش آرایشگری را با بهره گیری از بهترین اساتید، به روز ترین تجهیزات آموزشی و مناسب ترین قیمت ها، در سطوح مبتدی و پیشرفته برگزار می کند. تمام دوره های آموزش آرایشگری زنانه به صورت کاملا عملی، مناسب با نیاز بازار کار و با ارائه مدرک رسمی فنی و حرفه ای در انتهای دوره می باشد. بعد از اتمام دوره ها پشتیبانی نامحدود تا زمان حرفه ای شدن شما انجام می گیرد. هدف آموزشگاه آرایشی جلب رضایت حداکثری هنرجویان و کارآموزان است و به همین جهت ورود قدرتمند شما به بازار کار را تضمین می کند. در این مقاله از سایت رژلب بیشتر در مورد خدمات این آموزشگاه صحبت میکنیم. پس با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

آموزشگاه آرایشی چیست؟
دوره آموزشی در آموزشگاه آرایشی
آموزش خدمات میکاپ
آموزش خدمات رنگ مو
انواع خدمات پوست
آموزش خدمات ناخن
آموزش اکستنشن مو
شرایط لازم برای تاسیس آموزشگاه آرایشی
چرا باید آموزشگاه آرایشی را انتخاب کنیم؟

 

 

آموزشگاه آرایشی

 

آموزشگاه آرایشی چیست؟

آموزشگاه آرایشی و زیبایی مجموعه‌ای است که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور، افرادی را برای تخصص در امور آرایشگری تربیت می کنند و پس از قبولی در آزمون به آن‌ها مدرک فنی حرفه ای برای شروع فعالیت آرایشگری داده می شود. امروزه آرایشگری یکی از شغل های پردرآمد برای بانوان است. و این درآمد مناسب باعث شده یادگیری این رشته با اقبال عمومی زیادی در سال های اخیر برای دختران و بانوانی که علاقه دارند یکی از رشته‌های آرایشگری را یاد بگیرند و وارد بازار کار بشوند. در نتیجه آموزشگاه آرایشی هم با این افزایش درخواست هر روز شلوغ تر و به تعداد هنرجویان مشتاق به یادگیری آرایشگری اضافه شده است.

همین افزایش تقاضای هنرجویان سبب شده خیلی از افراد را به فکر تأسیس آموزشگاه آرایشگری انداخته است. اما قطعاً هنرجویانی که قصد یادگیری و شرکت در کلاس‌های آرایشی را دارند. باید به دنبال آموزشگاه‌هایی باشند که دارای مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای کشور باشد. و هنرجویان در پایان دوره و آموزش دیپلم آرایشگری یا همان مدرک فنی حرفه ای را دریافت کنند. با این توضیحات اگر قصد تاسیس آموزشگاه آرایشی را دارید مطمئن باشید با استقبال خوبی از طرف خانم ها مواجه خواهید شد. شما برای افتتاح آموزشگاه زیبایی خود باید مدرک فنی حرفه ای را دریافت و سپس با توجه به مقررات تعیین شده برای افتتاح و تاسیس آموزشگاه فنی حرفه ای آرایشگری و زیبایی خود اقدام کنید.

 

دوره آموزشی در آموزشگاه آرایشی

در بهترین آموزشگاه دوره های آموزش آرایشی را با بهره گیری از بهترین اساتید، به روز ترین تجهیزات آموزشی و مناسب ترین قیمت ها، در سطوح مبتدی و پیشرفته برگزار می کند. تمام دوره های آموزش آرایشگری زنانه به صورت کاملا عملی، مناسب با نیاز بازار کار و با ارائه مدرک رسمی فنی و حرفه ای در انتهای دوره می باشد. بعد از اتمام دوره ها پشتیبانی نامحدود تا زمان حرفه ای شدن شما انجام می گیرد. هدف آموزشگاه آرایشی جلب رضایت حداکثری هنرجویان و کارآموزان است و به همین جهت ورود شما به بازار کار را تضمین می کند. این دوره های آموزشی که توسط آرایشگاه برگذار می شود انواع خدمات مربوط به پوست و مو و... را آموزش می دهید. در ادامه ما به این آموزش ها می پزداریم.

 

 

آموزشگاه آرایشی

 

آموزش خدمات میکاپ

کلاس های آموزش خدمات گریم و میکاپ در آموزشگاه آرایشی به صورت تخصصی و ویژه بازار کار برگزار می شود. آموزش میکاپ، آموزش آرایش عروس، آموزش آرایش و پیرایش، آموزش خود آرایی و آموزش گریم کودک از جمله آموزش های مرتبط با خدمات گریم و میکاپ هستند. تمام دوره های آموزشی توسط اساتید با تجربه با مدارک بین المللی در محیطی استاندارد و بهداشتی برگزار می گردد.

در این دوره علاوه بر مسائل فنی و تخصصی گریم و میکاپ هنرجو می آموزد که چگونه صورت مدل را از لحاظ هندسی ارزیابی کند تا بهترین نوع آرایش را پیاده سازی کند. هنرجو در پایان دوره علاوه بر دریافت مدرک فنی و حرفه ای، تا 6 ماه از پشتیبانی مستمر مربیان برخوردار خواهد بود و تمرین های زیادی روی مدل انجام می دهد تا کاملا آماده ورود به بازار کار آرایش، گریم و میکاپ شود. همچنین همه دوره های آرایشگری در آرایشگاه آرایشی، امکان برگزاری به صورت آنلاین را نیز دارند.

 

 

آموزش خدمات رنگ مو

کلاس های آموزش خدمات مو در آموزشگاه آرایشی به صورت تخصصی و ویژه بازار کار برگزار می شود. آموزش کوتاهی مو، آموزش بافت، آموزش شینیون، آموزش کراتینه مو و آموزش رنگ مو از جمله آموزش های مرتبط با خدمات مو هستند. تمام دوره های آموزشی توسط اساتید مجرب فنی حرفه ای در محیطی استاندارد و بهداشتی برگزار می گردد. آموزشگاه آرایشی تضمین می کند که در تمام کلاس ها از جدیدترین متدهای روز دنیا استفاده می شود و هنرجویان تا 6 ماه از پشتیبانی کامل مربیان برخوردار خواهند بود.

 

 

آموزش خدمات پوست

کلاس های آموزش خدمات پوست در آموزشگاه آرایشی به صورت تخصصی و ویژه بازار کار برگزار می شود. آموزش فیبروز ابرو، آموزش میکروپیگمنتیشن، آموزش اصلاح و ابرو، آموزش پاکسازی پوست صورت و آموزش میکرونیدلینگ از جمله آموزش های مرتبط با خدمات پوست هستند. همه کلاس های آرایشگری توسط اساتید کاملا حرفه ای و با مدارک بین المللی در محیطی استاندارد و بهداشتی برگزار می گردد. این روزها خدمات پوست در آرایشگاه ها طرفداران زیادی دارد. تمام رشته های لاین پوست جزو مشاغل پردرآمد و پر مشتری محسوب می شوند. برای راحتی شما عزیران همه دوره های خدمات پوست و فیشیال، امکان برگزاری به صورت آنلاین را نیز دارند.

 

 

آموزش خدمات ناخن

کلاس های آموزش خدمات کاشت و طراحی ناخن در آموزشگاه آرایشی به صورت تخصصی و ویژه بازار کار برگزار می شود. آموزش کاشت ناخن، آموزش طراحی ناخن و آموزش پدیکور و پارافین تراپی از جمله آموزش های مرتبط با خدمات کاشت و طراحی ناخن هستند. همه کلاس های آرایشگری توسط اساتید کاملا با تجربه و حرفه ای در محیطی استاندارد و بهداشتی برگزار می گردد. اگر به دنبال آموزش حرفه ای کاشت ناخن و طراحی ناخن هستید، آموزشگاه آرایشی به عنوان بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران، موفقیت شما را در این رشته ها تضمین می کند. تمام دوره های خدمات ناخن بسیار با کیفیت و حرفه ای، در کلاس های آنلاین نیز تدریس می شوند.

 

 

آموزشگاه آرایشی

 

آموزش اکستنشن مو

آموزش اکستنشن مو در آموزشگاه آرایشی توسط مربیان مجرب فنی حرفه ای برگزار می شود. این کلاس شامل تمام سرفصل های مربوط به دوره اکستنشن است که در روش های متنوع و برای انواع موها قابل انجام است. هنرجویان در پایان این دوره آموزشی، برای ورود به بازارکار آماده می شوند و قادر به دریافت مدرک فنی حرفه ای می باشند. این شیوه زیبایی یکی از روش های رسیدن به موهای بلند و پر پشت است.

از طریق این روش می توان هایلایت هایی در بین موها ایجاد کرد و زیبایی موها را بیشتر کرد. در اکستنشن کردن موها از دو مدل مو استفاده می شود: موی طبیعی و موی مصنوعی. استفاده از روش طبیعی توجه بیشتری را به خود جلب می کند و راحت تر با موها ترکیب می شود و امکان شست و شوی آسان و حتی رنگ کردن نیز، دارد. اما موی مصنوعی دوام زیادی ندارد و نمی شود آن را با سشوار، اتوی مو و لوازم حرارتی حالت داد.

 


شرایط لازم برای تاسیس آموزشگاه آرایشی

اولین شرط برای تاسیس آموزشگاه آرایشی علاقه و انگیزه است. این شرط از مهم ترین هاست ولی در ادامه فرد درخواست کننده برای تاسیس آموزشگاه باید:
1: داشتن حداقل 28 سال سن
2: داشتن دو سال سابقه کار با بیمه تامین اجتماعی
3: دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی(فوق دیپلم) یا معادل آن یا بالاتر
4: شاغل دولتی نباشد.
5: عدم سوءپیشینه کیفری
6: دارا بودن سابقه کار آموزشی یا فرهنگی به مدت دو سال به صورت تمام وقت و یا 4 سال به صورت پاره‌وقت
7: مدارک لازم از قبیل (10 قطعه عکس، عکس و تصویر شناسنامه از تمامی صفحات 2 برگ، اصل و تصویر مدرک تحصیلی همراه با اصل مدرک 2 برگ، اصل و تصویر کارت ملی 2 برگ و پوشه فنردار).

 

 

آموزشگاه آرایشی

 

چرا باید آموزشگاه آرایشی را انتخاب کنیم؟

 ارائه مدرک رسمی فنی حرفه ای

در پایان دوره به هنرجویان آموزشگاه آرایشی، مدرک رسمی فنی حرفه ای ارائه می‌شود که در راه پیدا کردن آن‌ها تاثیر بسزایی دارد. این مدرک بین‌المللی بوده و در صورت اقدام به مهاجرت می‌تواند به روند شاغل شدن هنرجو در کشور‌های دیگر کمک کند.

 

 اساتید مجرب و حرفه ای در آموزشگاه آرایشی

دوره‌های آرایشگری توسط اساتید باتجربه و ممتحن رسمی فنی حرفه‌ای برگزار می‌شوند و هنرجویان می‌توانند نسبت به کیفیت محتوای آموزشی آن‌ها اطمینان داشته باشند.

 

 جلسات تمرین رایگان پس از اتمام دوره

هنرجویان پس از برگزاری کلاس های آموزش مجازی آرایشگری می توانند در کلاس های حضوری بدون هیچ هزینه اضافه ای حضور پیدا کرده و علاوه بر اشکال یابی از امکانات آموزشگاه بهره مند شوند.

 

 فراهم کردن خوابگاه برای هنرجویان شهرستان

در آموزشگاه آرایشی برای هنرجویانی که از شهرستان برای شرکت در دوره‌ها به تهران می‌آیند، خوابگاهی مطمئن و نزدیک به آموزشگاه فراهم می‌کند تا هنرجویان بدون استرس اسکان و مسیر در کلاس‌ها حاضر شوند.

 

 

 

خانم فرناز صفری میکاپ آرتیست حرفه ای فرمانیه. برای بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: