سه شنبه 14 اسفند 1397 - 16:58:28

تاتو کار حرفه ای شمال تهران

مرکز تخصصی هاشور ابرو به روش فیبروز در قیطریه

بهترین مرکز تاتو شمال تهران

 

پیگمنت آرتیست حرفه ای سما عامری

 

 

مزایا و معایب هاشور ابرو به روش فیبروز

یکی از مهم ترین مزایای متد فیبروز این است که حالت طبیعی را برای ابرو به ارمغان می آورد. در این تکنیک به راحتی می توان ابروها را با هم قرینه کرد. می توان بدون نیاز به کشیدن قاب دور ابرو و خارج کردن آن از فرم طبیعی، قسمت هایی از ابرو که خالی هستند مانند کمان یا تاج را پر تر نشان داد.
از آن جایی که قلم مورد استفاده در تکنیک فیبروز، دستی است و سوزن آن در عمق کمتری از سطح پوست تزریق می شود، درد و سوزش کمتری را نسبت به روش های قدیمی به دنبال دارد. همچنین، روش نیمه دائمی محسوب می شود؛ بدین معنی که با گذشت مدت زمان اندکی پاک شده و امکان تغییر حالت آن وجود دارد.
از جمله معایب روش فیبروز در هاشور ابرو این است که به علت دستی بودن قلم، به دقت و مهارت بیشتری نیاز است و برای نتیجه بهتر حتما باید به متخصص حرفه ای مراجعه شود. علاوه بر این، افرادی که قبلا از تاتو استفاده کرده باشند، دیگر نمی توانند از روش فیبروز برای طراحی ابرو خود استفاده کنند. به بیانی دیگر، تنها افرادی می توانند از روش میکروفیبروز بهره مند شوند که تا به حال از هیچ یک از متدهای تاتو استفاده نکرده باشند.

معرفی بهترین تاتوکار ابرو در شمال تهران

با توجه به گستردگی روزافزون تتو و روش های مختلف آن، طبیعی است که مراکز تخصصی و غیر تخصصی بسیاری نیز جهت آموزش و انجام آن روی کار بیایند. اما با توجه به اهمیت مسئله بهداشت و سلامت پوست، ضروری است که جهت انجام انواع تاتوها به مراکز بهداشتی و تخصصی مربوطه مراجعه شود.

سرکار خانم سما عامری با بیش از 6 سال فعالیت مستمر در حوزه تاتو ایمن یا میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ، سابقه درخشانی را از خود به جای گذاشته اند. ایشان دارای گواهینامه های بین المللی آمیا آلمان، فیبروز اروپا و مدرک فنی و حرفه ای ایران هستند. علاوه بر این، سابقه آموزش بیش از 250 هزار هنرجو به صورت خصوصی و گروهی، 20 ورکشاپ حرفه ای و 10 ورکشاپ رفع اشکال نیز در کارنامه حرفه ای خانم عامری به چشم می خورد که می توانند تمام نیازهای شما در این حوزه را اعم از آموزش و خدمات رسانی برآورده سازند.


مدرس حرفه ای میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ در شمال تهران 


خانم سما عامری قصد دارد طی دوره های آموزش خصوصی یک هفته ای، آموزش های مقدماتی و پیشرفته ای را در حوزه میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ برای علاقه مندان برگزار کنند که شرح آن را در ادامه مشاهده خواهید کرد:

 

آموزش مبانی اصلی و تئوری این حرفه

مبانی رنگ شناسی و آشنایی با لایه های پوست

قرینه سازی ابرو (با دیوایدر و خط کش)

میکروپیگمنتیشن که شامل موارد ذیل هستند:

  - میکروپیگمنتیشن ابرو

  - میکروپیگمنتیشن لب

  - میکروپیگمنتیشن چشم

  - میکروپیگمنتیشن خط لب

  - میکروپیگمنتیشن بن مژه

دکوپاژ تتوهای قدیمی

میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز

شناخت و آموزش زاویه های صحیح در اجرای بلیدینگ

روش تلفیق بلید و دستگاه میکروپیگمنتیشن

طراحی خطوط و معرفی استایل ابروپاسکالپ سر

ارائه کلیه محصولاتی نظیر مداد طراحی، 2 عدد رنگ، تیغ بلید، قلم بلید، پوست مصنوعی، موچین و قیچی

 

برگزاری کلاس ها به چند نوع ورکشاپ، تئوری و عملی دسته بندی می شوند که خوشبختانه کلاس های آموزشی خانم عامری تمامی این گزینه ها را در بر می گیرند. از جمله مزایای آکادمی خانم سما عامری این است که هنرجویان تا تسلط یافتن کامل به مباحث، می توانند به تمرین و مرور عملکردهای آموزش داده شده بپردازند. این روند حتی پس از پایان یک هفته آموزشی و تا زمان یادگیری کامل نیز ادامه خواهد داشت. پس از پشت سر گذاشتن دوره آموزشی، به هنرجویان گواهی پایان دوره و مدرک بین المللی اعطا می گردد.


  سما؛ نقش سیاه زیبا


 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: