چهارشنبه 19 دی 1397 - 17:24:20

کاربرد کاموفلاژ در گریم حرفه ای

معرفی کاموفلاژ گریماس

روش استفاده از کاموفلاژ گریماس

 

کاربرد تکنیک کاموفلاژ در گریم تخصصی چیست؟

 

شاید برای شما هم تا به حال پیش آمده باشد که با وجود استفاده از بهترین برندهای لوازم آرایشی، باز هم جای جوش و لک بر روی صورت مانده باشد؛ به گونه ای که نتیجه دلخواه را به دست نیاورید. تصور برخی افراد بر این است که در آرایش صورت های دارای لک و جوش هر چه از کرم های آرایشی بیشتری استفاده کنند، بهتر می توانند آن ها را از دید پنهان سازند؛ در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است. برای پوشانندگی هر چه بهتر جای جوش و لک در گریم تخصصی، بهترین کار استفاده از کاموفلاژ است. در واقع استفاده از تمامی مواد و ابزار آرایشی، اندازه و اصول خاص خود را می طلبد که برای انجام یک گریم حرفه ای، آشنایی با کاموفلاژ نیز الزامی است. در این مقاله از سایت رژلب با کاربرد کاموفلاژ در گریم حرفه ای آشنا خواهید شد.


کاموفلاژ چیست؟


کاموفلاژ یکی از تکنیک های گریم حرفه ای است که برای پوشاندن انواع جای لک، جوش و تیرگی ها و روشنی های پوست مورد استفاده قرار می گیرد. از این تکنیک می توان برای آرایش یک چهره بی عیب و نقص جهت هماهنگی پوست با سایر اجزای چهره، به کار گرفت. کاموفلاژها از آن دسته لوازم آرایش و گریم هستند که در بیس کار مورد استفاده قرار می گیرند و حکم زیرساخت کار را دارند. علاوه بر این، موجب ماندگاری هر چه بیشتر سایر لوازم آرایش و گریم بر روی پوست نیز می شوند.
ترکیب کاموفلاژ به صورت فشرده است؛ به همین دلیل می توان از آن برای پوشاندن نواقص بهره گرفت. به عنوان مثال، برخی خانم ها از جای جوش خود ناراضی هستند و قصد دارند طی گریم حرفه ای که انجام می دهند، این ناهمواری به چشم نخورد. چاره کار، استفاده از کاموفلاژ است. برخی بانوان نیز هستند که به علت نازک بودن پوست شان، مویرگ های صورت آن ها به خوبی قابل مشاهده است.  برای عدم نمایش انواع تاتوها نظیر تاتو چشم، هاشور ابرو و تاتو لب نیز می توان از کاموفلاژ بهره مند شد.
اگر می خواهید بعد از گذشت مدت زمانی از آرایش صورت و گریم تخصصی سایه چشم تان نریزد یا با خط چشمتان ترکیب نشود، می توانید از کاموفلاژ برای زیر ساز آرایش چشم خود نیز استفاده کنید. به طور کلی، اگر می خواهید در آرایش صورت و گریم حرفه ای خود صورت شادابی داشته باشید، بهتر است کاموفلاژ را حتما در لیست لوازم گریم خود داشته باشید. این تکنیک با تیره و روشن کردن بخش هایی از صورت، به آن جذابیت و شادابی خاصی می بخشد. از آن جایی که کار با کاموفلاژ یکی از مهم ترین بخش های آرایش است، باید به طور خیلی دقیق و با ظرافت انجام شود. همچنین دانستن اطلاعاتی از کاربرد هر کدام از رنگ ها نیز دارای اهمیت است که در ادامه مطلب با آن ها آشنا خواهید شد.


روش استفاده از کاموفلاژ در گریم تخصصی


ابتدا مقداری از کاموفلاژ را برداشته و روی پشت دست می زنیم تا با کمک گرمای بدن مان، نرم و قابل استفاده شود. سپس با استفاده از یک قلموی مناسب، مقدار مورد نیازی از کاموفلاژ دا برداشته و روی نقطه مورد نظر از پوست صورت، ضربه می زنیم. سپس یک اسفنج مرطوب برداشته و روی نقاطی از پوست که حاوی کاموفلاژ است زده تا پخش شده و حالت یکدست به خود بگیرند. پس از زدن کاموفلاژ، نوبت به استفاده از کرم پودر می رسد. کرم مورد نظر خود را روی تمام اجزای صورت زده و سعی می کنیم پوشش یکدستی ایجاد کنیم. پس از این مرحله می توان از انواع دیگر لوازم آرایش نظیر سایه، خط چشم، مژه مصنوعی، رژلب و ... به کار برد. در مرحله آخر از گریم صورت نیز به یک پودر فیکس یا فیکساتور برای تثبیت کردن آرایش صورت خود نیاز خواهید داشت. انجام این کار به افزایش ماندگاری آرایش صورت شما کمک شایانی می کند.

نکته: استفاده از کاموفلاژ در زیر چشم توصیه نمی شود؛ به دلیل آن که دارای بافت سنگینی بوده و باعث ماسیدگی روی پوست این ناحیه می شود.

 

روش استفاده از کاموفلاژ به چه صورت است؟


انواع رنگ های کاموفلاژ


برای کار با کاموفلاژ لازم است به این نکته توجه داشته باشید که این لوازم گریم دارای رنگ های مختلفی است که هر کدام مخصوص کار خاصی هستند. در ادامه شما را با انواع رنگ های کاموفلاژ و کاربردهای هر یک آشنا خواهیم کرد:


کاموفلاژ سفید

این رنگ برای روشن شدن پوست مورد استفاده قرار میگرد. می توان آن را با سایر رنگ ها نیز ترکیب کرد. از کاموفلاژ سفید برای آرایش های چشمی که از سایه های خط دار استفاده می شود، می توان جهت ایجاد خط سفید استفاده کرد.

کاموفلاژ زرد

یکی از مهم ترین کاربردهای کاموفلاژ زرد، استفاده از آن در نواحی فرورفته صورت است تا با این کار برجسته نشان داده شوند. برخی میکاپ آرتیست های حرفه ای نیز این رنگ را با سایر رنگ ها ترکیب کرده و مورد استفاده قرار می دهند. با استفاده از این رنگ کاموفلاژ می توان نقاط مورد نظر صورت را برجسته نشان داد.

کاموفلاژ نخودی

این رنگ یکی از مناسب ترین رنگ ها برای پوشش سیاهی زیر پلک است که به خوبی آن را برطرف می سازد.

کاموفلاژ نارنجی

بسیاری از خانم هایی که مویرگ های صورت شان قابل مشاهده است، از این وضعیت خود احساس نارضایتی دارند. کاموفلاژ نارنجی بهترین گزینه برای پوشاندن مویرگ های صورت است. از کاربردهای دیگر این رنگ می توان به روح بخشیدن به پوست های مات و کدر اشاره کرد.

کاموفلاژ هلویی

این رنگ بسیار جذاب و پرطرفدار می باشد. دلیل آن هم طراوت و شادابی چهره است که پس از استفاده از کاموفلاژ هلویی به دست می آید. علاوه بر کاموفلاژ هلویی، کرم پودر هلویی نیز در بین بانوان طرفداران بسیاری دارد.

کاموفلاژ زیتونی

از کاموفلاژ زیتونی می توان برای پوشاندن بسیاری از نواحی که از دیدمان ناخوشایند هستند، نظیر جای لک و ماه گرفتگی استفاده کرد.

کاموفلاژ قهوه ای

این رنگ کاموفلاژ برای افرادی که دارای پوست سبزه هستند یا افرادی که پوست خود را برنزه کرده اند، کاربرد دارد. مهم ترین کاربرد کاموفلاژ قهوه ای را می توان تیره کردن قسمت هایی از صورت یا همان تکنیک کانتورینگ صورت، عنوان کرد.

 

آشنایی با انواع رنگ های کاموفلاژ

 

کاموفلاژ ارغوانی

از کاموفلاژ ارغوانی می توان برای خانم هایی که دارای چهره خسته ای هستند، استفاده کرد. این رنگ به خوبی بی حالی و خستگی را از صورت برطرف می کند.

کاموفلاژ بنفش

می توان از ترکیب این رنگ با نارجی برای کاور کردن پوست های خاکستری رنگ استفاده کرد.


معرفی کاموفلاژ گریماس


اگر به دنبال یک کاموفلاژ حرفه ای برای انجام آرایش صورت و گریم عروس می گردید، پیشنهاد رژلب به شما استفاده از کاموفلاژ گریماس هلند است. از مزایای این لوازم آرایش و گریم تخصصی می توان به 24 ساعته بودن، چربی کنترل شده و مناسب برای انواع پوست در هر منطقه آب و هوایی اشاره کرد.

 

روش استفاده از کاموفلاژ گریماس


برای پوست های خشک و نرمال می توان از این کاموفلاژ به همراه کرم میکاپ یا کاور کرم استفاده کرد. اگر قصد استفاده از این کاموفلاژ برای پوست های چرب را دارید، بهتر است همراه با الکل 96 درصد ترکیب شود. چنانچه قصد دارید انواع خالکوبی، تاتو، ماه گرفتگی یا لک را با استفاده از کاموفلاژ پوشش دهید، بهتر است به صورت خالص مورد استفاده قرار دهید. در نهایت آرایش صورت و گریم تخصصی خود را به وسیله کامپکت پادر یا فیکسینگ پادر، تثبیت کنید.

 

همه چیز درباره کاموفلاژ گریماس


کاربرد کاموفلاژ گریماس در گریم تخصصی


از تکنیک کاموفلاژ گریماس می توانید در انواع آرایش های ضد آب یا استخری، همچنین به عنوان زیر ساز سایه، انواع هایلایت و ... به کار گیرید.

 

محصولات گریماس را می توانید از نمایندگی های مجاز سراسر کشور تهیه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000
موبایل: 09124707403
آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولی عصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

چهارشنبه 13 شهریور 1398 - 19:16:36
سلام خسته نباشید ، ببخشید اگه از کاموفلاژ استفاده کردیم دیگه به کرم زیر ساز و پرایمر نیاز نمیشه ؟
چهارشنبه 19 دی 1397 - 22:36:40
عالی ممنون از راهنمایی شما
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: