سه شنبه 25 دی 1397 - 15:46:55

راهنمای انتخاب کرم پودر متناسب با پوست چرب

بهترین کرم پودر مناسب پوست چرب کدام است؟

روش انتخاب کرم پودر مناسب

 

انتخاب بهترین کرم پودر مناسب برای پوست چرب

 

مراقبت از پوست چرب کمی دشوارتر از سایر پوست ها است. آلودگی هوا، هوای گرم و بسیاری از عوامل دیگر، تاثیر مستقیمی در تشدید ترشح چربی پوست دارند. به همین دلیل برای جلوگیری از برق انداختن پوست، باید کرم پودری را انتخاب کنیم که فرمولاسیون آن برای پوست چرب مناسب باشد. افرادی که دارای پوست چرب هستند باید وسواس بیشتری نسبت به انتخاب کرم پودر مناسب خود به خرج دهند. انتخاب کرم پودر متناسب با پوست چرب نه تنها در جذابیت و مهار چربی صورت موثر است، بلکه با پنهان کردن جوش و آکنه، ظاهر طبیعی به پوست می دهد. در ادامه این مطلب از رژلب قصد داریم راهنمای انتخاب مناسب ترین کرم پودر برای پوست چرب را در اختیارتان قرار دهیم.


اصول کلی انتخاب کرم پودر


موارد بسیاری در انتخاب کرم پودر مناسب تاثیر گذار هستند که از جمله آن ها می توان به نور مناسب، رنگ پوست، تست صحیح و نوع پوست اشاره کرد.

نور مناسب

زمانی که برای خرید کرم پودر به فروشگاه های لوازم آرایش مراجعه می کنید، سعی کنید در نور طبیعی کرم مورد نظر خود را تست کنید. نور سفید قوی یا نور کم رمق زرد برای این کار نامناسب هستند. بهترین کار، تست رنگ در فضای باز با نور طبیعی است.

رنگ پوست

یکی از مهم ترین نکاتی که حین خرید کرم پودر باید به آن توجه داشته باشید، تناسب رنگ کرم پودر با پوست می باشد. بهترین راهکار آن است که چند تستر رنگ را روی آرواره خود تست کنید. سپس نتیجه تست را زیر نور طبیعی مشاهده کرده و رنگ متناسب با پوست خود را انتخاب کنید. قبل از انتخاب رنگ کرم پودر بهتر است ته رنگ پوست خود را که در سه دسته سرد، خنثی و گرم قرار دارد، بشناسید.
ته رنگ سرد: افراد دارای ته رنگ پوست سرد، رگ پوستی شان به رنگ آبی و بنفش بوده و به خوبی قابل مشاهده است. همچنین پوست آن ها با جواهرات نقره ای جلوه بهتری نسبت به جواهرات طلایی دارد.
ته رنگ خنثی: پوست این افراد هیچ گونه سایه رنگ صورتی، قرمز، زرد، طلایی یا هلویی ندارد. هر دو نوع جواهرات نقره ای و طلایی به این رنگ پوست می آیند. زمانی که در زیر نور خورشید به پوست خود نگاه می کنید، کمی سبز به نظر می رسد.
ته رنگ گرم: رگ های سبز یا زیتونی پوست، سایه هایی از رنگ های زرد، طلایی و هلویی، نشان از ته رنگ گرم دارند. پوست این افراد با استفاده از جواهرات طلایی رنگ جلوه بیشتری دارد. همچنین در نور آفتاب به رنگ زرد به نظر می رسد.

 

انتخاب کرم پودر متناسب با رنگ پوست

 

تست صحیح

برخلاف عقیده عوام، تست کردن کرم پودر روی بازو، با رنگ صورت شما هماهنگی ندارد. برای تست کرم پودر بهتر است آن را روی آرواره یا سینه تست کرده و هماهنگ ترین رنگ را بیابید.

نوع پوست

برای تشخیص نوع پوست ابتدا صورت خود را شسته و سپس خشک کنید. به محض خشک شدن، یک عدد دستمال کاغذی برداشته و آن را به چهار قسمت تقسیم کنید. هر کدام از دستمال ها را روی پیشانی، بینی، چانه و گونه قرار دهید و ببینید چه اتفاقی می افتد:

پوست معمولی: هر چهار تکه دستمال روی صورت چسبیده و فوری می افتند.
پوست های خشک: هر چهار تکه دستمال بلافاصله از روی پوست می افتند.
پوست های مختلط: دستمال روی بینی و شانه چسبیده و باقی آن ها می افتند.
پوست های چرب: هر چهار تکه دستمال روی صورت می چسبند.


انتخاب کرم پودر مناسب برای پوست چرب


افرادی که پس از شستشو، پوست صورت شان بلافاصله چرب می شود و منافذ باز زیادی روی پوست خود دارند، در دسته افراد دارای پوست چرب قرار دارند. علاوه بر این، دارای کمدون و جوش های آکنه ای بسیاری نیز هستند. اگر پوست چربی دارید، حتما به برچسب یا راهنمای روی آن توجه کنید که از کلمه Oil Free به کار رفته باشد. در غیر این صورت نه تنها براقی پوست شما تشدید می یابد، بلکه خودتان را باید آماده جوش های بدتری کنید.
کرم پودرهای مایع یا جامد با بیس آب و پنکک هاب خشک، انتخاب ایده آلی برای استفاده روزمره محسوب می شوند. چنانچه پوست شما نیاز به یک پوشش قوی تر دارد، پیش از زدن کرم مایع با یک پد مرطوب، لایه ای از فون خشک روی پوست تان بزنید.

 

گریماس، بهترین کرم پودر مناسب پوست چرب


معرفی بهترین کرم پودر متناسب با پوست چرب


کرم پودر مایع Oil Free یا فون مایع لیکوئیدی از برند گریماس با پوشش سبک است که برای مصرف روزانه بسیار مناسب می باشد. این کرم پودر خاصیت محافظت از پوست در برابر نور خورشید را نیز دارد.


روش استفاده از کرم پودر مایع گریماس


این کرم پودر را می توانید با استفاده از پد لاتکس یا قلم موی IMO18 روی پوست خود بزنید.


بهترین روش زدن کرم پودر


سعی کنید همیشه کرم پودر را به شکل ضربات کوتاه روی پوست خود استفاده کنید و هرگز آن را روی پوست نمالید. زمانی که کرم پودر را روی صورت می مالید، بیشتر محصول روی انگشت، اسفنج یا قلم مو باقی خواهد ماند. این در صورتی است که استفاده از پد لاتکس یا قلمو می تواند علاوه بر این که پوشش خوبی روی پوست ایجاد می کند، موجب هدر رفتن محصول نیز نمی شود.

 

کرم پودر متناسب با پوست چرب گریماس


کاربردهای فوندیشن متناسب با پوست چرب گریماس


فون سبک گریماس را می توان جهت مصارف مختلف همچون استفاده روزانه، گریم داماد و مقابل دوربین استفاده کرد. علاوه بر این، جهت زیرسازی سایه برای پلک های چروک نیز قابل استفاده بوده و امکان ترکیب آن با تمامی فون های چرب گریماس میسر است.


نحوه سفارش و خرید فون مایع گریماس برای پوست های چرب

محصولات گریماس را می توانید از نمایندگی های مجاز سراسر کشور تهیه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000
موبایل: 09124707403
آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولی عصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: