چهارشنبه 26 دی 1397 - 17:29:49

انواع سایه چشم و کاربرد هر یک

آرایش چشم فوق العاده جذاب با سایه چشم براق گریماس

آشنایی با انواع سایه ها

 

آشنایی با انواع سایه چشم و کاربرد آن ها

 

اگر می خواهید آرایش بی عیب و نقصی داشته باشید، باید تمام اصول مربوط به آن را به خوبی رعایت کنید. آرایش چشم نیز یکی از مهم ترین اصول میکاپ صورت است که انجام صحیح آن نیاز به مهارت بالایی دارد. برای داشتن آرایش چشم حرفه ای، توجه به نوع سایه ای که استفاده می کنید در اولویت قرار دارد. به عنوان مثال اگر پوست شما چرب و براق است، استفاده از سایه چشم مات و پودری به شما توصیه می شود. البته انواع مختلفی از سایه چشم وجود دارد و هر کدام روش خاصی برای استفاده دارند که در ادامه مطلب انواع سایه چشم و کاربرد هر یک به تفصیل درباره آن سخن خواهیم گفت. با رژلب همراه باشید.


سایه چشم مات؛ پایه و اساس یک آرایش زیبا


سایه های مات هیچ درخششی ندارند و معمولا در پایه آرایش و کانتورینگ مورد استفاده قرار می گیرند. این سایه ها، نور را منعکس نکرده و برای حالت دادن به چشم مناسب هستند. پیشنهاد ما به شما این است که پیش از خرید سایه مات حتما آن را تست کنید تا از غلظت آن مطمئن شوید؛ چون برخی بافت کرمی و برخی دیگر نیز بافت خشک تری دارند.
از آن جایی که سایه مات روی سایه هایی که در مراحل بعدی آرایش از آن استفاده می کنید تاثیری ندارد، برای زیرساز سایه کاربرد دارد. البته کاربرد سایه مات تنها در آرایش چشم خلاصه نمی شود؛ شما می توانید از این لوازم آرایش برای شکل دادن به ابروها نیز استفاده کنید که پیشنهاد ما به شما، رنگ های خاکستری و قهوه ای است. اگر تمایل دارید آرایش چشم لطیف تر و طبیعی تری داشته باشید، رنگ روشن این نوع سایه بهترین گزینه برای شما است. بژ متوسط و اخرایی نیز به افرادی که دارای پوست تیره هستند، پیشنهاد می شود.

 

معرفی سایه چشم براق گریماس


سایه چشم نیمه مات؛ تعادل در حد وسط


اگر چندان تمایلی نسبت به استفاده از سایه های مات ندارید و از طرفی هم نمی خواهید سایه تان با برق بیش از حد جلب توجه کند، بهتر است سایه نیمه مات را انتخاب کنید. سایه های نیمه مات، بین سایه های براق و مات قرار دارند. این نوع سایه از انواع سایه های مات کلاسیک تر بوده و نور را کمتر از سایه های درخشان منعکس می کنند. علاوه بر این، برای هر سن و هر نوع پوستی نیز مناسب می باشد. می توان از سایه نیمه مات برای ایجاد سایه روشن یا عمق استفاده کرد.


سایه چشم براق؛ یک آرایش دراماتیک و عالی


سایه های چشم براق معمولا برای برجسته کردن پلک بسیار پر کاربرد هستند. انواع تیره تر این سایه را می توان برای یک آرایش تیره عالی به کار برد. مزیت این لوازم آرایش آن است که بین چین و چروک های پوست جمع نشده و ظاهر طبیعی تری به آرایش می دهند.
اگر می خواهید یک آرایش دراماتیک را تجربه کنید، از سایه چشم براق گریماس غافل نشوید. این نوع سایه از رنگدانه های مختص اطراف چشم تولید شده اند که به هیچ وجه باعث ایجاد آلرژی، قرمزی و خارش چشم نمی شوند. کاربرد این سایه در انواع سبک میکاپ چشم، لایت تا اسموکی بوده و ماندگاری خوبی دارد. علاوه بر این، می توان برای داشتن سایه مخملی و براق روی زیرساز کاموفلاژ و کرم میکاپ یا پرل واترمیکاپ نیز از این سایه ها به شکل ضربه ای روی زیرساز آرایش استفاده کرد.
برای استفاده از سایه چشم براق گریماس کافیست گروه قلم موی V و PR1 از همین برند را در اختیار داشته باشید. سایز هر کدام از سایه های پالت گریماس، 2.5 گرم است و در انواع رنگ های روشن، تیره و رنگی موجود می باشند.


سایه های متالیک؛ معجزه پوست شاداب


همانطور که از نام این نوع سایه های بر می آید، رنگ هایی نزدیک به متال یا فلز دارند که برای داشتن ظاهری طبیعی مورد استفاده قرار می گیرند. نقره ای، مسی و طلایی از جمله رنگ های این نوع سایه جادویی هستند. خبر خوب این که تناژ گرم سایه متالیک باعث می شود که پوست شما شاداب تر و درخشان تر به نظر برسد؛ پس انتخاب خوبی برای روزهای سرشار از شادی شما محسوب خواهند شد. سایه های متالیک باعث می شوند آرایش چشم موثرتر بوده و دارای عمق خاصی باشد که جلوه غیر قابل وصفی را سبب می شود.

 

معرفی انواع سایه چشم و سایه چشم براق گریماس


سایه چشم یخی؛ چهره ای درخشان تر


سایه های یخی دارای پوشانندگی بالایی هستند و رنگدانه های کریستالی آن جلوه زیبایی را به چهره می دهد. این سایه ها برای خانم های جوان کاربردی تر است؛ زیرا فرمولاسیون این سایه ها به گونه ای است که باعث می شود سایه به راحتی در میان چروک های پلک جمع شده و پوست پیر و خسته به نظر برسد.


سایه چشم اکلیلی؛ یک مکمل کاربردی


سایه چشم های اکلیلی از کریستال هایی در اندازه های مختلف تشکیل شده اند که نور را به خوبی منعکس می کنند. این سایه ها برای اضافه کردن رنگ به آرایش کاربرد دارند و بهتر است به عنوان یک مکمل همراه با سایه مات به کار گرفته شوند.
حال که با انواع سایه ها آشنا شدید، بد نیست در مورد نحوه صحیح سایه زدن نیز بیشتر بدانید. پس با ما همراه باشید.


آموزش نحوه صحیح سایه زدن


سایه زدن از روش اصولی و صحیح دارای اهمیت بسیاری است؛ چرا که در بزرگتر، کوچکتر و فاصله چشم ها تاثیر به سزایی دارد. در وهله اول توصیه ما به شما این است که سایه چشم خود را به گونه ای بزنید که نگاه شما جلب توجه کند نه آرایش شما.
ابتدا صورت به خصوص پلک های خود را به خوبی بشویید و خشک کنید. از کرم پودر یا کانسیلر برای زیرسازی آرایش پلک خود استفاده کنید. سعی کنید هنگام سایه زدن، چشم های خود را باز نگه دارید و سرتان را به عقب متمایل کنید تا روند کار به خوبی مشخص باشد.
برای پلک های پف کرده از رنگ های مات استفاده کنید. همان طور که در ابتدای مقاله نیز به آن اشاره کردیم، بهتر است رنگ پایه آرایش چشم خود را از رنگ های روشن انتخاب کنید تا دوام رنگ های به کار رفته افزایش یابد و در آرایش چشم تان خط نیفتد.

 

سایه چشم براق گریماس


نکته های مهم در زدن سایه چشم


- رنگ های تیره مانند مشکی، سورمه ای و نوک مدادی باعث بزرگتر شدن عنبیه می شوند و بین قسمت سفید و رنگی آن تضاد جالبی ایجاد می کنند.
- رنگ های سبز، آبی، خاکستری و بنفش تیره برای چشم های قهوه ای بسیار جذاب هستند.
- برای آرایش لایت روزانه استفاده از رنگ های روشن مانند گلبهی، قهوه ای روشن و صورتی بهترین گزینه هستند. آرایش چشم خود را با یک خط چشم قهوه ای کامل کنید.
- بهترین انتخاب برای چشم های سبز، سایه های قهوه ای، سبز تیره و یاسی هستند. سایه طلایی نیز انتخاب خوبی محسوب می شود.
- برای چشم های آبی نیز رنگ مشتقات سایه نارنجی بسیار زیبا خواهند بود. استفاده از سایه های آبی جایز نیست ولی تناژ تیره آن مانعی ندارد.

 

چگونه یک سایه چشم مناسب تهیه کنیم؟

محصولات گریماس را می توانید از نمایندگی های مجاز سراسر کشور تهیه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000
موبایل: 09124707403
آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولی عصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: