شنبه 29 دی 1397 - 16:38:22

انواع فوندیشن و کاربرد آن ها

انتخاب کرم پودر مناسب با توجه به نوع پوست

روش استفاده از فوندیشن

 

انواع فوندیشن و کاربرد هر یک در زیبایی

 

پوست صاف و درخشان، مهمترین فاکتور یک آرایش بی عیب و نقص صورت است. اما اگر شما هم مانند خیلی از افراد پوست چندان صافی ندارید، اصلا نگران نباشید؛ چون امروزه محصولات آرایشی بسیاری روانه بازار شده اند که به خوبی انواع مشکلات پوستی را برطرف کرده و تجربه خوبی از گریم و آرایش صورت را در اختیار قرار می دهند. یکی از این لوازم آرایش فوندیشن است که مانند یک معجزه، تمام مشکلات پوستی از قبیل کبودی، جای زخم، جوش، لک ها، فرورفتگی های پوست و ... را از بین برده و ظاهر خوبی به پوست شما می بخشند. در این مقاله از وب سایت رژلب بر آن شدیم تا شما را با مبحث انواع فوندیشن و کاربرد آن ها آشنا کنیم. همچنین یکی از بهترین برندهای لوازم آرایش در حوزه فوندیشن و کرم پودر نیز خدمت تان معرفی خواهد شد.


فوندیشن چیست؟


فوندیشن ها همان کرم پودر هستند که برای زیرسازی آرایش مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع اولین چیزی که شما برای پیاده سازی یک آرایش زیبا و مشتری پسند نیاز خواهید داشت، همین فوندیشن یا کرم پودر است. کرم پودر قادر است یک جلای بی عیب و نقص به چهره شما بدهد؛ البته به شرط آن که نسبت به این لوازم آرایش آگاهی کامل داشته باشید. اگر مهارتی در این حوزه ندارید، نگران نباشید چون ما با ارائه این مطلب قصد داریم ناگفته هایی از فوندیشن را به اطلاع تان برسانیم.
فوندیشن برای یکنواخت کردن رنگ چهره، پوشاندن لک و نواقص پوست و همچنین جلا دادن به آن مورد استفاده قرار می گیرد. پس بهتر است از کرم پودرهای همرنگ با پوست استفاده شود تا صورت فرم غیرطبیعی به خود نگیرد. بهتر است فوندیشن را به صورت کاملا یکنواخت روی پوست کشید تا حالت براق پیدا نکند.
استفاده از رنگ اشتباه در فوندیشن موجب می شود چهره شما رنگ واقعی خود را نشان ندهد. علاوه بر این، ممکن است صورت شما را خسته یا پیر نشان دهد. پس برای جلوگیری از پیش آمدن چنین مشکلاتی بهتر است مقاله نحوه انتخاب کرم پودر با توجه به پوست را مطالعه کنید.
کرم پودر یا فوندیشن را اگر با توجه به معیارهای درست و برند مرغوب انتخاب کنیم، نه تنها با پوست آسیبی نمی رسانند، بلکه بسیار مفید نیز خواهند بود. علاوه بر این، اگر پیش از زدن کرم پودر از کرم مرطوب کننده استفاده کنیم، از پوست مقابل گرد و غبار و اشعه های مضر خورشید محافظت خواهد کرد. فوندیشن هایی نیز در بازار وجود دارند که حاوی میزان مناسبی از ضد آفتاب هستند و در واقع مانند تیری در دو نشان عمل می کنند. پس بهتر است برای آن که کرم پودر مناسبی برای خود انتخاب کنید، به وجود یا عدم وجود کرم ضد آفتاب در آن نیز دقت داشته باشید.


انواع فوندیشن


فوندیشن را می توان در سه نوع مایع، پودری و چرب یافت که کاربردهای هر یک متفاوت است. فون های مایع سبک ترین فوندیشن ها هستند که راحت روی پوست حرکت می کنند و زودتر از دیگر انواع جذب می شوند. علاوه بر این، به دلیل داشتن پایه آب، برای پوست های خشک و معمولی بسیار مناسب هستند. فوندیشن های پودری را می توان همان کیک ها یا پنکیک ها عنوان کرد. فون چرب یا پن استیک نیز از چربی بالایی برخوردارند که در مدل های مختلف وجود داشته و برای ترکیب رنگ و ایجاد سایه روشن در گریم مورد استفاده قرار می گیرند. بهتر است از این نوع کرم پودر برای کاور همه قسمت های صورت خصوصا نواحی که دارای چین و چروک بیشتری است، خودداری شود.

 

هر آنچه درباره فوندیشن باید بدانید


روش استفاده از فوندیشن


پیش از زدن کرم پودر ابتدا صورت خود را به خوبی شسته و مرطوب کننده بزنید. بهتر است کمی صبر کنید تا مرطوب کننده خشک شود. در مرحله بعد می توانید جهت افزایش ماندگاری آرایش خود، از پرایمر استفاده کنید. بعد از پرایمر، می توانید از کانسیلر برای پوشاندن جای جوش، جای زخم و سیاهی دور چشم استفاده کنید. حال زمان استفاده از فوندیشن فرا می رسد. یک برس آرایشی مرغوب بردارید و کرم پودر را به تمام نواحی صورت خود پخش کنید. جهت عدم نمایش تفاوت بین رنگ پوست صورت با گردن، بهتر است کرم پودر را به گردن تان نیز بزنید. بعد از کرم پودر زدن می توانید به سراغ نوع پودری یا پنکک بروید و آرایش صورت خود را تثبیت کنید.


معرفی یک از بهترین برندهای فون در جهان


فون گریماس یکی از بهترین لوازم آرایش و گریم در جهان است که هر نوع پوستی با هر رنگی را تحت پوشش قرار می دهد. انواع فون های گریماس را می توان به کرم پودر مایع، کرم پودر چرب، کرم پودر پن استیکی و فون قوی فشرده دسته بندی کرد.

کرم پودر مایع گریماس

این فون دارای پوشش سبکی است که از خاصیت محافظت پوست در برابر آفتاب نیز برخوردار می باشد. روش استفاده از این ماده به وسیله پد لاتکس یا قلموی IMO18 از همین برند می باشد. از این فون می توان برای استفاده روزانه و گریم داماد استفاده کرد. علاوه بر این، جهت کاربردهای تکنیکی تر نیز می توان به عنوان زیرساز در پلک های مسن و چروک دار نیز مورد استفاده قرار داد. توصیه ما به شما این است که کرم پودر مایع گریماس را به وسیله کامپکت پادر یا پودر فیکس، ثابت کنید.

 

انواع فوندیشن های گریماس

 

کرم پودر چرب گریماس

این فون چرب برای افراد دارای پوست خشک و نرمال مناسب است که در مناطق سرد سیر و متعادل بسیار خوب عمل می کند. روش استفاده از کرم میکاپ یا کرک پودر چرب گریماس به این صورت است که به وسیله پد لاتکس یا قلموهای گروه M، MS و IMO18 روی پوست زده شود. از فون چرب گریماس می توان برای زیرساز سایه چشم استفاده کرد. علاوه بر این، در چهره پردازی و تکنیک های کنتراست نیز بسیار پرکاربرد است. بهتر است پس از زدن کرم پور چرب، آن را به وسیله پودر فیکس گریماس، تثبیت کنید.

کاور کرم پن استیکی گریماس

این فون نیز چرب است که برای انواع پوست های خشک، نرمال و حساس مناسب می باشد. همچنین می توان این محصول را در تمام مناطق آب و هوایی مورد استفاده قرار داد. جهت زدن کرم پودر پن استیکی گریماس، کافیست یک پد لاتکس یا قلموی IMO18 داشته باشید. از جمله کاربردهای این نوع کرم پودر می توان به استفاده روزانه و زیر ساز سایه چشم اشاره کرد. مانند سایر کرم پودرهای گریماس، بهتر است این فون را نیز با استفاده از کامپکت پادر فیکس کنید.

فون قوی فشرده گریماس

این فون 24 ساعته است که چربی کنترل شده ای دارد و برای انواع پوست در مناطق مختلف آب و هوایی مورد استفاده قرار می گیرد. روش استفاده از فون قوی فشرده گریماس برای انواع مختلف پوست های صورت بدین صورت است:
پوست خشک و نرمال: با کرم میکاپ یا کاور کرم گریماس ترکیب شود.
پوست چرب: با الکل 96 درصد ترکیب شود.
پوست های دارای دو رنگی: به صورت خالص برای پوشش انواع تاتو، خالکوبی، ماه گرفتگی و ... استفاده شود.
کاربرد این نوع کرم پودر برای تکنیک های کنتراست و ایجاد هایلات و شدو بوده و برای آرایش های ضد آب نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

آشنایی با انواع فوندیشن های گریماس و کاربرد هر یک


پس از مطالعه مطلب انواع فوندیشن و کاربرد آن ها، قادر به انتخاب کرم پودر مناسب برای پوست خود خواهید بود. چنانچه تمایل به مصرف فوندیشن های برند بین المللی گریماس داشتید، کافیست از طریق راه های ارتباطی زیر عمل کنید:

تلفن: 02149163000
موبایل: 09124707403
آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولی عصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11
 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: