یکشنبه 07 بهمن 1397 - 18:02:25

انتخاب پالت سایه چشم و نحوه صحیح استفاده از آن

چگونه یک پالت سایه چشم انتخاب کنیم؟

پرل واتر میکاپ چیست و چه کاربردی دارد؟

 

نحوه صحیح استفاده از پرل واتر میکاپ در گریم عروس

 

انتخاب یک پالت سایه چشم که رنگ های آن با رنگ چشم های شما سازگاری داشته باشد، یکی از ارکان مهم و اساسی آرایش چشم محسوب می شود. زمانی که قصد خرید یک پالت سایه چشم دارید به چه مواردی دقت می کنید؟ اگر شما هم همیشه برایتان این سوال وجود داشته که چه رنگ سایه ای را برای آرایش چشم خود انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله انتخاب پالت سایه چشم و نحوه صحیح استفاده از آن را از دست ندهید.


چه پالتی را انتخاب کنم که با رنگ چشم هایم سازگاری داشته باشد؟


بسیاری از افراد بر این باور هستند که چشم آینه بدن است. شاید به همین دلیل باشد که آرایش صحیح این عضو از بدن تاثیر بسیاری در زیبا جلوه دادن چهره و به طور کلی تمام اعضای بدن خواهد داشت. در ادامه قصد بیان نکاتی را داریم که شما را در انتخاب رنگ سایه متناسب با رنگ چشم ها یاری می دهد.

پالت سایه چشم متناسب برای چشم های قهوه ای

قهوه ای یکی از رنگ های خنثی است که با اکثر رنگ ها هماهنگی دارد. اگر قصد برجسته سازی چشم های قهوه ای خود را دارید، بهتر است پالتی را انتخاب کنید که در آن سایه های چشم قهوه ای، طلایی و بنفش موجود باشد. اگر می خواهید از تناژهای روشن برای سایه چشم خود استفاده کنید، سبز یشمی می تواند گزینه مناسبی باشد. زمانی که قصد رفتن به مهمانی ها را دارید نیز می توانید زیبایی چشم های خود را با استفاده از سایه های مشکی اکلیلی و نقره ای چند برابر کنید.

پالت سایه چشم متناسب برای چشم های آبی

اگر می خواهید رنگ چشم های شما در جوامع به خوبی مشخص باشد، پیشنهاد ما به شما این است پالت سایه چشمی را انتخاب کنید که در آن رنگ های متضاد با چشم شما وجود داشته باشد. به طور مثال، نارنجی از آن دسته رنگ هایی است که با آبی تضاد دارد. اما از آن جایی که استفاده از نارنجی همیشه هم امکان پذیر نیست، می توانید رنگ های طلایی، آجری و مسی را نیز در اولویت های بعدی خود داشته باشید.

پالت سایه چشم متناسب برای چشم های سبز

آلویی و بنفش از جمله رنگ هایی هستند که تناسب دلپذیری با رنگ سبز دارند. انتخاب پالت سایه ای که علاوه بر رنگ های آلویی و بنفش دارای رنگ هایی با تناژ قرمز نیز است، زیبایی چشم های شما را چند برابر خواهد کرد.

 

معرفی پرل واتر میکاپ گریماس و کاربردها آن


نحوه صحیح استفاده از سایه در گریم صورت


پیش از انجام هر کار، ابتدا باید زیر سایه سایه چشم را انجام دهیم. برای این کار می توانید از انواع کانسیلر استفاده کنید که به خوبی پف زیر چشم و کبودی آن را برطرف خواهد کرد. البته برای انجام حرفه ای گریم صورت می توان از ترکیب کاموفلاژ و کرم میکاپ برای زیرساز سایه چشم استفاده کرد. بدین صورت که ابتدا مقداری از کاموفلاژ مخصوص زیر ساز سایه را روی پالت شیشه ای ریخته و با کرم میکاپ ترکیب می کنیم. سپس با استفاده از یک قلموی خشک، تمام پشت و پایین پلک را به آن آغشته می کنیم. در مرحله بعد نیز می توانیم با کمک پد لاتکس، زیرساز سایه را فید کنیم.
سپس، یک قلموی نم دار برداشته و پرل واتر میکاپ را مطابق با رنگ سایه مورد نظر روی پلک می زنیم. اگر تصمیم داشتید سایه چشم را مات کار کنید، از واتر میکاپ ساده و چنانچه قصد داشتید از سایه براق استفاده کنید، بهتر است پرل واتر میکاپ براق را مورد استفاده قرار دهید. توجه داشته باشید که باید پیش از خشک شدن رطوبت پرل واتر میکاپ آن را با پد لاتکس فید کنیم. حال می توانید با توجه به واتر میکاپی که مورد استفاده قرار داده بودید، سایه مورد نظر خود را روی زیرساز آرایشی پیاده سازی کنید.
در صورت رعایت کامل مراحلی که پیش تر گفتیم، ماندگاری سایه چشم شما تا بیش از 15 ساعت نیز به طول خواهد انجامید.


معرفی یک پرل واتر میکاپ مرغوب


گریماس یک برند لوازم آرایش و گریم هلندی است که انواع محصولات آرایشی را با بهترین کیفیت روانه بازار کرده است. پرل واتر میکاپ گریماس مکمل زیرساز سایه های براق است که ماندگاری آرایش چشم را تا ساعت ها افزایش می دهد. این پالت دارای رنگ های براق متنوعی است که می توانید آن ها را با توجه به رنگ سایه مورد نظر، به کار بگیرید.

 

نحوه استفاده از پرل واتر میکاپ گریماس


روش استفاده از پرل واتر میکاپ گریماس


همان طور که در بخش نحوه صحیح زدن سایه چشم به آن اشاره شد، پرل واتر میکاپ به عنوان زیرساز سایه بعد از کاموفلاژ و کرم میکاپ مورد استفاده قرار می گیرد. روش زدن این محصول نیز بدین صورت است که به وسیله قلموی گروه MR، IMR یا پد هیدرومرطوب انجام می شود.


کاربرد انحصاری پرل واتر میکاپ


شرکت گریماس یکی از معدود برندهایی است که واتر میکاپ براق ابریشمی تولید می کند.

 

کاربرد پرل واتر میکاپ گریماس


چگونه می توان پرل واتر میکاپ گریماس را تهیه کرد؟


محصولات گریماس را می توانید از نمایندگی های مجاز سراسر کشور تهیه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:
تلفن: 02149163000
موبایل: 09124707403
آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولی عصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

پنجشنبه 18 بهمن 1397 - 14:19:38
سلام لطفاقیمتاروهم بگین اینجوری بهتره
دوشنبه 08 بهمن 1397 - 10:13:08
سلام میشه قیمت بذارین
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: