چهارشنبه 10 بهمن 1397 - 16:47:18

بهترین مارک پرایمر برای پوست چرب کدام است؟

آموزش صحیح استفاده از پرایمر

معرفی یک پرایمر مرغوب برای پوست های چرب

 

بهترین مارک پرایمر برای پوست های چرب کدام است؟


تا چند سال پیش، هیچ کس نام پرایمرهای آرایشی را نشنیده بود؛ اما با گذشت زمان و روی کار آمدن محصولات جدید، آرایشگرها از این محصول برای انجام آرایش صورت بی عیب و نقص بهره گرفتند. افرادی که دارای پوست چرب هستند، همیشه با مشکل برق افتادن پوست صورت پس از آرایش دست و پنجه نرم می کنند. ما در این مقاله از وب سایت رژلب برای شما راهکاری داریم: استفاده از پرایمرها. البته پرایمرها انواع مختلفی دارند و در مقاله قصد داریم به بررسی بهترین مارک پرایمر برای پوست چرب بپردازیم.


پرایمر چیست؟


پرایمر یکی از بهترین زیرساز های آرایشی است. این محصول در از بین بردن ترشحات چربی و بستن منافذ باز پوست موثر بوده و ماندگاری آرایش روی پوست های چرب را افزایش می دهد. در واقع شما با مصرف پرایمر، دیگر نگران ذوب شدن کانسیلر و فوندیشن روی پوست خود نخواهید بود. پرایمر علاوه بر این که باعث نرم شدن پوست شده و ماندگاری آرایش را بالا می برد، چین و چروک های پوست و جای جوش ها را نیز می پوشاند.


بهترین پرایمرها برای پوست چرب


پرایمرها مانند دیگر محصولات آرایشی دارای تنوع گسترده ای هستند؛ از این رو هنگام خرید یا مصرف آن باید به نوع پوست خود توجه زیادی به خرج دهید. پرایمرهای مات بهترین گزینه برای نوع پوست چرب هستند. این پرایمرها با بستن منافذ باز پوست و کاهش ترشحات چرب، درخشندگی را افزایش داده و از میزان براقیت آن می کاهد. پس از این که بهترین پرایمر را برای پوست چرب انتخاب کردید، بهتر است طرز استفاده صحیح آن را بدانید تا بیشترین تاثیر را پوست داشته باشد. در ادامه به طرز استفاده صحیح از پرایمر خواهیم پرداخت.

 

پرایمر گریماس و کاربرد آن در گریم و آرایش صورت


نحوه استفاده از پرایمر


ابتدا پوست خود را با یک شوینده ملایم به خوبی بشویید تا چربی و غبار از روی آن برداشته شود. سپس با استفاده از یک حوله لطیف به آرامی روی پوست ضربه بزنید تا آب اضافی از روی صورت برداشته شود. در مرحله بعد کمی مرطوب کننده روی پوست زده تا آبرسانی انجام شود.
بعد از مرحله پاکسازی پوست، مقدار کمی از پرایمر را به صورت نقطه نقطه روی نواحی مختلف صورت بزنید و به آرامی به صورت حرکات دایره ای روی صورت بمالید تا تمام منافذ و خطوط پوشانده شوند. برای آن که مجبور به استفاده دوباره از پرایمر نشوید، حتما مناطق روی بینی و بالای ابروها را به خوبی پرایمر بزنید؛ چون این نقاط بیش از سایر اجزا دچار برق افتادگی خواهد شد.
در صورتی که دارای پوست حساس هستید، حتما از پرایمرهای مخصوص چشم استفاده کنید. برای این کار مقدار اندکی از پرایمر را روی پلک قرار داده و به آرامی آن را با انگشت به صورت دایره ای پخش کنید. حال که تمام نقاط صورت را به خوبی پرایمر زدید، نوبت استفاده از فوندیشن و کرم پودرهای مورد نظر می رسد.
شاید برایتان جالب باشد بدانید که انواع دیگری از پرایمرها مخصوص مژه و لب نیز در بازار وجود دارند. برای زیباتر کردن آرایش چشم خود می توانید پیش از مصرف لوازم آرایش، روی مژه های خود پرایمر بزنید. انجام این کار باعث می شود یک پایه مناسب برای ریمل ایجاد کنید. روش کار نیز بدین صورت است که ابتدا قلم مو را به پرایمر آغشته کرده و به آرامی روی ریشه مژه ها بمالید.
برای افزایش ماندگاری رژلب نیز می توانید از پرایمر لب استفاده کنید. برای این کار ابتدا پرایمر را به لب ها زده و سپس رژلب مورد نظر خود را به لب بزنید.


هزینه پرایمر به چه صورت است؟


قیمت برخی پرایمرها ممکن است شما را از خرید این محصول منصرف کند؛ اما شما می توانید از پرایمرهای خوش قیمت تر نیز استفاده کنید. البته به این نکته توجه داشته باشید که پوست شما در دراز مدت به مواد آرایشی مصرفی شما عادت می کند؛ به همین دلیل با گذشت زمان محصول کارایی خود را از دست می دهد. از این رو بهتر است هزینه بیشتری را در نظر گرفته و یک پرایمر مرغوب خریداری کنید. این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که پرایمرهای ارزان قیمت دوام بالایی روی پوست صورت نخواهند داشت. این اطمینان را داشته باشید که پرایمر با آن قابلیت های مفیدش، ارزش هزینه کردن را خواهد داشت.

 

آنتی شاین گریماس چیست و چه کاربردی دارد؟


بهترین برند پرایمر برای پوست های چرب


پرایمر پوست چرب گریماس که با نام آنتی شاین نیز شناخته می شود، برای کنترل چربی پوست بسیار مفید بوده و ضد رفله می باشد. روش استفاده از آنتی شاین گریماس بدین صورت است که لایه نازکی از آن را روی قسمت های چرب پوست ریخته و سریعا پخش کنید. البته توجه داشته باشید که آنتی شاین نیازی به ماساژ دادن ندارد و بلافاصله پس از آن از فون چرب استفاده می شود.


کاربرد پرایمر مخصوص پوست چرب گریماس


همانطور که به آن اشاره کردیم، روی پرایمر گریماس از فوندیشن های چرب استفاده می شود. همچنین می توان علاوه بر استفاده در کلیه نواحی صورت، از آن در پلک های چروگ به عنوان زیرساز استفاده کرده و سپس سایه های چشم را بزنیم. علاوه بر این، آنتی شاین گریماس قادر است در گریم داماد از ایجاد رفله در صورت جلوگیری کرده و در گریم سینمایی نیز کاربردهای بسیاری دارد.


نکاتی در خصوص استفاده از پرایمر


- اگر در مکانی هستید که آب و هوای گرم و مرطوب یا سرد و خشک دارد، حتما از پرایمر به عنوان زیر ساز آرایش استفاده کنید. البته پیشنهاد ما به شما این است که پرایمر را در تمام مناطق آب و هوایی و در تمام فصول سال مورد استفاده قرار دهید.
- برای زدن پرایمر، استفاده از انگشت بهترین گزینه است. برای نواحی کوچکتر صورت نیز می توانید از برس های آرایشی استفاده کنید. ماساژ پرایمر با نوک انگشت، موجب افزایش جریان خون زیر سطوح پوست می شود.
- بهتر است پس از انجام فعالیت های ورزشی، از پرایمر و به طور کلی هیچ گونه لوازم آرایشی استفاده نکنید تا پوست حالت درخشان خود را داشته باشد.

 

چگونه می توان یک پرایمر خوب خرید 


چگونه می توانیم پرایمر آنتی شاین گریماس را خریداری کنیم؟


محصولات گریماس را می توانید از نمایندگی های مجاز سراسر کشور تهیه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولی عصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: