سه شنبه 30 بهمن 1397 - 18:03:26

انواع مداد آرایشی که یک خانم باید در کیف خود داشته باشد

کاربرد انواع مداد آرایشی

معرفی یکی از بهترین برندهای مداد آرایشی در جهان

 

انواع مداد آرایشی


آرایش صورت زیبا و حرفه ای، مواد و محصولات متنوع و گسترده ای را می طلبد که انواع مدادهای آرایشی یکی از این موارد می باشد. مدادهای آرایشی دارای تنوع بسیاری هستند که علاوه بر تسهیل آرایش صورت، نتیجه زیبایی را نیز از خود به جای می گذارد. علاوه بر این، کاربرد راحتی دارد و به آسانی قابل حمل در سفر، قرارهای روزمره، محل کار، گردش و ... نیز می باشد. در ادامه مقاله انواع مداد آرایشی که یک خانم باید در کیف خود داشته باشد شما را با انواع لوازم آرایشی و کاربرد آن ها آشنا خواهیم کرد.


انواع مداد آرایشی


آرایش چشم، ابرو و لب با مداد آرایشی، یکی از جذاب ترین سبک های آرایشی می باشد که از گذشته تاکنون مورد پسند خانم ها بوده است. در ادامه قصد داریم ضروری ترین مدادهای آرایشی را که برای یک آرایش زیبا و حرفه ای به آن ها نیاز خواهید داشت را مورد بررسی قرار دهیم.

مداد چشم مشکی

مداد چشم مشکی سال های متوالیست که از محبوبیت بسیاری برخوردار است. راز این محبوبیت را می توان سهولت استفاده و پاک کردن راحت آن عنوان کرد. مداد چشم برای افراد مبتدی که قادر به کشیدن خط چشم حرفه ای نیستند، گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود.
همچنین، اگر بیشتر تمایل به فید کردن آرایش دارید، خط چشم مدادی می تواند برایتان مفید واقع شود. مداد چشم مشکی، حالت دودی و فید به چشم می دهد که بسیار طبیعی تر جلوه می کند. علاوه بر این، برای کشیدن داخل چشم نیز بسیار مناسب است.
مداد چشم مشکی علاوه بر مزایای خوبی که در اختیار قرار می دهد، دارای معایبی نیز می باشد که از جمله آن ها می توان به سیاه شدن اطراف چشم و ماندگاری کوتاه مدت اشاره کرد. همچنین، برای هر بار استفاده باید آن را بتراشید که موجب تمام شدن زودتر از موعد مداد خواهد شد.

 

انواع مداد چشم گریماس

 

بهترین آرایش چشم متناسب با پوست های چرب

اگر می خواهید آرایش چشم را روی پوست چرب انجام دهید، بهتر است ابتدا چربی پوست را به وسیله پد آرایشی گرفته و سپس با زدن پنکیک به دور چشم، دور چشم را آماده کنید تا ماندگاری آن افزایش یابد. افراد دارای پوست چرب می توانند از خط چشم به جای مداد چشم نیز استفاده کنند ولی باید توجه داشته باشند که نوع ضد آب آن را انتخاب کنند.
اگر تمایل داشتید از مداد چشم استفاده کنید، توصیه ما به شما این است که نوع خشک را به جای چرب مصرف نمایید. هنگام خرید مداد چشم، آن را روی پوست دست خود امتحان کنید تا از خشکی آن اطمینان حاصل شود.

مداد چشم سفید

اگر دارای چشم های ریزی هستید و تمایل دارید آن را درشت تر از حد معمول نشان دهید، می توانید از مداد چشم سفید داخل پلک پایینی و گوشه درونی چشم استفاده کنید. مداد چشم سفید در روشن کردن طبیعی چشم و از بین بردن نشانه های خستگی آن نیز بسیار موثر است. از این مداد می توانید برای لیفت کردن طبیعی ابروها نیز استفاده کنید. بدین صورت که خط نازکی را در زیر ابروها کشیده و آن را بالاتر نشان دهید.

مداد چشم رنگی

شاید تمایل داشته باشید علاوه بر خط چشم مشکی، از رنگ های متنوع تری مانند آبی، قهوه ای و سورمه ای نیز استفاده کنید. این روزها، خط چشم های رنگی جزء ترندهای سال محسوب می شوند که زیبایی خیره کننده ای را در چشم ایجاد می کنند. انواع مداد چشم رنگی را می توانید بدون استفاده از سایه نیز به کار ببرید و از سنگینی بیش از حد آن جلوگیری کنید.

مداد لب

مداد لب کمک بسیاری به زیباتر نشان دادن آرایش لب ها خواهد کرد. رنگ مداد خط لب باید با رنگ رژلب یکسان باشد تا زیبایی کار دو چندان شود. استفاده از مداد لب در آرایش باعث می شود رنگ رژلب به خصوص اگر از نوع مایع باشد، به اطراف پوست لب پخش نشود.

 

مداد لب گریماس

 

مداد کانتور

همان طور که می دانید، شما برای یک کانتورینگ حرفه ای به دو نوع رنگ تیره و روشن نیاز خواهید داشت. این متد در ایجاد سایه روشن و تیره در پوست صورت، زیر گونه، کنار بینی و پیشانی کاربرد بسیاری دارد. استفاده از مداد کانتور به دلیل کوچکی، حمل راحت و سهولت استفاده، از سایر انواع کانسیلر پرطرفدار تر است.

مداد طراحی ابرو

مداد طراحی ابرو سالیان سال است که جهت متقارن سازی و زیباتر شدن ابروها مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع مداد را می توان در رنگ های تیره، متوسط و روشن متناسب با رنگ موهای ابرو خود انتخاب کرد.


بهترین مارک مداد داخل چشم


مداد داخل چشم باید از خاصیت ضد آب بودن برخوردار باشد تا ماندگاری آرایش را افزایش دهد. همچنین، از آنجایی که در داخل پلک مورد استفاده قرار می گیرد، باید بسیار نرم و بدون آلرژی باشد. یکی از بهترین مارک های لوازم آرایشی دنیا که در همه محصولات به خصوص انواع مدادهای آرایشی بسیار خوب عمل کرده است، گریماس است.


معرفی میکاپ پنسل گریماس


در فرمول مدادهای گریماس از پودر فیکس استفاده شده است تا قدرت و ماندگاری آن در آرایش افزایش یابد. این محصول را می توان در طراحی ابرو، خط لب، زیرساز رژلب و داخل چشم مورد استفاده قرار داد.


کاربردهای میکاپ پنسل گریماس


از مدادهای آرایشی گریماس می توان در طراحی سایه روی کاموفلاژ استفاده کرد. علاوه بر این، در طراحی ابرو از ماندگاری بیشتری نسبت به سایر برندهای مداد طراحی ابرو برخوردار است و در گذشت زمان بر اثر تعریق پخش نمی شود. کاربرد انحصاری میکاپ پنسل گریماس بدین صورت است که مداد 004 به دلیل داشتن ته رنگ طوسی – آبی چشم ها را به طور طبیعی درشت تر نشان می دهد.

 

 

میکاپ پنسل گریماس


نحوه خرید محصولات گریماس

برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد.

محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11


همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.


 

www.grimas.ir

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: