یکشنبه 05 اسفند 1397 - 17:37:43

بهترین کرم پودر برای پوست خشک کدام است؟

طرز صحیح زدن کرم پودر برای پوست های خشک

معرفی بهترین کرم پودر مخصوص پوست خشک

 

بهترین کرم پودر مناسب برای پوست خشک


اگر پس از حمام کردن، در پوست صورت تان احساس کشیدگی و خارش می کنید یا رنگ چهره تان به دلیل عدم انعکاس نور، مات و مایل به خاکستری است، بدانید که دارای پوست خشک هستید. افرادی که دارای پوست خشک هستند، پس از گذشت مدت زمان اندکی از آرایش صورت خود متوجه می شوند که پوست شان حالت شادابی نداشته و پوسته پوسته شده است. جهت جلوگیری از بروز این مشکل، باید کرم پودرهایی مناسب با پوست خود خریداری کنید که کمبود پوست را جبران کرده و نور را به اندازه کافی در چهره منعکس کنند.


نکات مهم در خصوص استفاده از کرم پودر مناسب برای پوست خشک


پوست اکثر افراد به طور طبیعی دارای برجستگی ها و فرو رفتگی هایی است که جهت پوشاندن آن از فون استفاده می کنند. زمانی که از فون آرایشی استفاده می کنیم، هدف پوشاندن انواع لک، خال، جای جوش و جای زخم از روی صورت است. افرادی که دارای پوست خشک هستند، باید هنگام مصرف کرم پودر به نکاتی توجه کنند. کرم پودر روی پوست خشک زمانی خود را نشان می دهد که به طور کامل روی پوست بخوابد و بعد از یکی دو ساعت پوسته پوسته نشود.
بهترین راه حل برای جلوگیری از این مشکل، زیرسازی آرایش است. افراد دارای پوست خشک قبل از مصرف کرم پودر باید حتما از کرم مرطوب کننده استفاده کنند تا پوست شان شاداب تر به نظر برسد. ابتدا صورت خود را به خوبی با آب و شوینده ملایم شستشو دهید تا چربی اضافه و آلودگی از روی سطح آن برداشته شود. بهترین پاک کننده برای افراد دارای پوست خشک، تونرهای ملایمی است که حاوی مرطوب کننده می باشد.
پس از مصرف این پاک کننده ها، پوست خشک به پوستی نرم و صاف تبدیل خواهد شد. سپس کمی کرم مرطوب کننده حاوی روغن را روی پوست زده و 15 دقیقه صبر کنید تا به خوبی جذب پوست شود. در مرحله بعد، پرایمر صورت مخصوص پوست خشک را روی صورت بزنید و فون را استفاده نمایید.

 

کرم پودر مناسب برای پوست خشک از برند گریماس


نحوه استفاده از کرم پودر برای پوست های خشک


اگر برای پخش کردن کرم پودر از انگشتان دست استفاده کنید، احتمال این که قسمت های خشک یا بافت های ناهموار پوست به صورت لکه لکه باقی بمانند و ظاهری غیر طبیعی به پوست بدهند، بسیار است. بهترین روش برای زدن کرم پودر روی پوست خشک، براش های آرایشی و انواع اسفنج ها است. برای این که پوشش مناسبی از کرم پودر روی صورت باقی بماند، اسفنج مخصوص فون آرایشی را بردارید و با حرکات آرام و ضربه ای شروع به پخش کردن کرم پودر کنید. بهتر است از پیشانی شروع کرده و آرام آرام به سراغ گونه ها و چانه بروید.
برای کسب نتیجه بهتر از فون روی پوست خشک، در نهایت چند لایه نازک از پنکک را طی چندین مرحله و به صورت لایه لایه روی صورت کاور کنید. هیچ گاه به یکباره صورت را پر از پنکک نکنید تا کار طبیعی تر جلوه کند. در صورتی که می خواهید آرایش صورت شما ماندگاری بیشتری داشته باشد، پس از اتمام مرحله کرم پودر زدن می توانید از فیکساتور استفاده نمایید.


بهترین کرم پودر مناسب برای پوست خشک


کاور کرم گریماس با پایه کرمی، عاری از هر گونه مواد شیمیایی می باشد. این فون با پوشش چربی که دارد، برای پوست های خشک و حساس مناسب است. می توان از فون آرایشی در میکاپ های روزانه یا حرفه ای استفاده کرد. علاوه بر این، در همه مناطق آب و هوایی قابل مصرف می باشد.
کاور کرم گریماس در اندازه 23 میل موجود است که نحوه استفاده از آن به صورت چرخشی می باشد. رنگبندی این لوازم آرایشی از روشن تا تیره موجود است که برای تمام گروه های رنگی پوست قابل استفاده می باشد.

 

معرفی کاور کرم گریماس مناسب برای پوست خشک


روش استفاده از کاور کرم یا کرم پودر پن استیکی گریماس


ابتدا لایه نازکی از این فون را با استفاده از اسپاچولا برداشته و با استفاده از پد لاتکس یا قلم موی IMO18 به تمام پوست بزنید. چنانچه قصد استفاده از این محصول روی پوست مختلط را دارید، ابتدا از آنتی شاین روی قسمت های چرب صورت استفاده کرده و سپس کاور کرم را آرام آرام به طور ضربه ای بزنید.
برای این که فون آرایشی شما از ماندگاری بالاتری برخوردار باشد، بهتر است کاور کرم را با کاموفلاژ گریماس ترکیب نمایید. همچنین می توانید روی کاور کرم را با پودر فیکس یا کامپکت پادر گریماس تثبیت نمایید. برای پاک کردن کرم پودر پن استیکی گریماس از روی پوست می توانید ابتدا از میکاپ ریموور یا مولتی ریموور استفاده کرده و سپس کلیزینگ لوشن گریماس را مصرف نمایید.


کاربردهای کاور کرم گریماس


کاور کرم گریماس را می توانید به صورت روزمره استفاده کنید. همچنین اگر بخواهیم به صورت تکنیکی تر بگوییم، این محصول برای ترکیب با کاموفلاژ و زیرساز سایه بسیار مناسب می باشد. در نهایت نیز بهتر است به وسیله کامپکت پادر یا فیکسینگ پادر، آرایش خود را فیکس نمایید.


نحوه خرید کرم پودر مخصوص پوست چرب گریماس

برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد.

محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

 

آشنایی با کاور کرم گریماس؛ مناسب برای استفاده روزمره

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11


همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.


 

www.grimas.ir

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: