چهارشنبه 08 اسفند 1397 - 15:42:41

معرفی رنگ گریم مناسب برای طراحی صورت بالماسکه

واتر میکاپ گریماس

فون حلال در آب

 

طراحی صورت بالماسکه با استفاده از واتر میکاپ


این روزها نقاشی کردن صورت کودکان در انواع جشن ها و مناسبت ها بسیار رواج یافته است. البته این قاعده تنها مختص کودکان نیست؛ بزرگسالان نیز در جشن هالووین صورت خود را برای سرگرمی نقاشی می کنند. اما تا به حال با خودتان فکر کرده اید که آیا این رنگ ها برای صورت ضرر دارند یا خیر؟ در این مقاله از سایت رژلب قصد داریم محصولی را به شما معرفی کنیم که بدون نگرانی در مورد مواد تشکیل دهنده آن، نسبت به نقاشی کردن صورت کودکان و بزرگسالان اقدام کنید.


واتر میکاپ گریماس


واتر میکاپ یا فون حلال در آب گریماس، برای انواع طراحی سایه، صورت و بدن مناسب می باشد. به طور کلی، شرکت گریماس در تمامی تولیدات خود از رنگدانه هایی که کد شناسایی CI دارند استفاده می کند که نشانگر ایمن بودن این محصولات برای پوست صورت و اطراف چشم و لب است. فون حلال در آب گریماس عاری از هر گونه سرب و رنگدانه صنعتی است.


کاربردهای واتر میکاپ گریماس


این محصول جهت طراحی بالماسکه کودکان و مکمل زیرساز سایه مورد استفاده قرار می گیرد. جهت کسب نتایج بهتر در گریم بالماسکه، ابتدا سطح صورت را با استفاده از کیک میکاپ گریماس پوشش دهید تا رنگ های شفاف تری داشته باشید.

 

واتر میکاپ یا فون حلال در آب


نحوه خریداری واتر میکاپ گریماس

برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد.

محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11

همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.

 

 

www.grimas.ir


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: