سه شنبه 20 فروردین 1398 - 11:16:26

معرفی چسب گریم مستیکس اکسترا گریماس

چسب گریم مستیکس اکسترا

کاربرد انحصاری چسب گریم گریماس

 

معرفی مستیکس اکسترا چسب گریم گریماس

 

در گریم سینمایی که به کار بردن ریش، سبیل، مو و ... مصنوعی بسیار رواج دارد، استفاده از چسب گریم حرفه ای بسیار حائز اهمیت است. چسب های گریم بسیاری در بازار موجودند که نیاز گریمورها را پاسخگو می باشند؛ اما در این چسبی عملکرد بهتر دارد که مات و ضد آب بوده و ایجاد حساسیت در مصرف کننده نکند. در ادامه این مقاله از وب سایت رژلب قصد داریم شما را با مستیکس اکسترا، چسب گریم گریماس آشنا کنیم. با ما همراه باشید.


چسب مستیکس اکسترا گریماس


این چسب بسیار قدرتمند بوده و در گریم سینمایی کاربرد دارد. درب این محصول دارای قلم مو می باشد که کاربرد آن را تسهیل می بخشد. تنها کافیست درب محصول را به مانند لاک ناخن باز کرده و کمی چسب با استفاده از قلموی آن روی محل مورد نظر ریخته و به خوبی بچسبانید.


کاربردهای چسب مستیکس اکسترا


از این چسب در نصب ریش و سبیل، کلاه گیس، پروک و قطعات مصنوعی استفاده می شود. علاوه بر این، برای لیفتینگ جوانی و نصب مژه تکی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.


کاربرد انحصاری چسب گریم گریماس


در تکنیک های چهره پردازی برای چسباندن ریش و سبیل بازیگر، بدون نگرانی از رفله در تصویر، تعریق بازیگر و ایجاد آلرژی در مصارف طولانی مدت استفاده می شود.


توصیه: برای پاک کردن چسب حتما از مستیکس ریموور استفاده نمایید تا از پوست محافظت شود.

 

 

 

نحوه خرید محصولات آرایش و گریم گریماس

 

برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد. محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11


همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.

 

 

www.grimas.ir

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: