دوشنبه 02 اردیبهشت 1398 - 14:50:34

معرفی مستیکس واتر سلوبل گریماس

مستیکس واتر سلوبل چیست؟

بهترین لوازم گریم برای طراحی بالماسکه کودکان

 

چسب گریم گریماس


بسیاری از مادران در مورد سلامت محصولات گریم به کار رفته در طراحی بالماسکه کودکان به خصوص چسب های مورد استفاده، نگران هستند. محصولات گریم و آرایش گریماس با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی ها و مواد ارگانیک، این اطمینان خاطر را به شما می دهد که لوازم فوق را برای فرزندان خود مورد استفاده قرار دهید و خیال تان از بابت حساسیت و ایجاد آلرژی راحت باشد. پیش از این شما را با پالت گریم کودکان آشنا کردیم، در این مطلب نیز قصد داریم اطلاعاتی از چسب مخصوص این نوع گریم را در اختیارتان قرار دهیم.


مستیکس واتر سلوبل


این چسب منحصر به فرد با قدرت چسبندگی بالا، با آب شسته می شود و می توانید آن را بدون نگرانی از ایجاد آلرژی و حساسیت به راحتی برای بالماسکه کودکان استفاده کنید.


روش استفاده از چسب گریم گریماس


درب این محصول دارای قلم مو می باشد و می توان به وسیله آن محل مورد نظر را به چسب آغشته کرده و روی آن از اکلیل، ستاره و ... در طراحی بالماسکه کودکان استفاده کرد.


کاربرد تکنیکی مستیکس واتر سلوبل


در شینیون های جدید در نقاط ظریف سطح مو می توان به جای سنجاق از این چسب نامرئی استفاده کرد.

 

لوازم گریم گریماس

 

نحوه خرید محصولات آرایش و گریم گریماس

 

برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد. محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11


همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.

 

 

www.grimas.ir

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: