سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 - 13:48:41

معرفی آیشدو رژ گریماس

بهترین مارک سایه چشم

مزایای پالت آیشدو رژ

 

معرفی آیشدو رژ گریماس و کاربردهای آن

 


آرایش چشم حرفه ای تاثیر زیادی در میکاپ صورت دارد؛ از این رو هر چه این متد را به نحو احسن انجام دهید، به طبع از نتیجه کار نیز راضی تر خواهید بود. یکی از رموز آرایش حرفه ای چشم، به کار بردن ابزار مناسب است. در ادامه قصد داریم سایه چشمی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن، تغییر شگرفی در میکاپ های چشم ایجاد نمایید. با وب سایت رژلب همراه باشید.


آیشدو رژ گریماس


آیشدو رژ یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت گریماس است که در بیش از 100 رنگبندی تولید شده و رنگدانه های قوی HD با ماندگاری بالا دارد. این محصول علاوه بر زدن سایه چشم، در رژگونه نیز کاربردهای فراوانی دارد.


روش استفاده از سایه چشم گریماس


با گروه قلموی V و PR1 برای سایه چشم و گروه قلموی P و PS که برای رژگونه مناسب است، می توان از این پالت پرکاربرد نهایت استفاده را برد.


کاربرد پالت آیشدو رژ


سایه چشم، رژگونه، هایلایت شدو در گریم خشک، طراحی ابرو، خط چشم، خط لب، زیرساز رژلب و لاک ناخن از جمله کاربردهای این پالت می باشند.


کاربرد تکنیکی


افرادی که دچار ریزش مو شده اند، برای پوشش کف سر خود می توانند از آیشدو رژ مشکی یا قهوه ای استفاده کنند. با ترکیب رنگ های پالت آیشدو رژ می توان رنگ های جدیدی نیز ایجاد کرد. این محصول با پودر فیکس ترکیب شده است که ماندگاری آرایش را چند برابر می کند.

 

معرفی یکی از بهترین برندهای سایه چشم و رژگونه

 

نحوه خرید محصولات آرایش و گریم گریماس

 

برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد. محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11


همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.

 

 

www.grimas.ir


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: