سه شنبه 21 اسفند 1397 - 15:42:55

آموزش آرایش عروس 2019 – لایت لوک گریماس

آموزش تکنیک استروبینگ

گریم عروس به سبک اروپایی

 

آرایش عروس 2019


جشن عروسی، رویایی ترین شب هر دختر خانمی می باشد که احتمالا فکر آن را از کودکی در سر می پرورانده است. پس خیلی غیر منطقی نیست که عروس خانم ها نسبت به زیبا و بی نقص بودن خود در این شب مهم، دقت و وسواس بسیاری به خرج دهند. برخی افراد با خود تصور می کنند که آرایش عروس برای یک شب است و نیازی به این همه وسواس ندارد؛ اما ما به شما می گوییم که تصاویر و فیلم های به جا مانده از این روز می تواند در طول زندگی مشترک یادآور خاطرات خوشی برای شما باشد یا بالعکس، حس نه چندان جالبی را در شما تقویت نماید. سبک آرایش لایت معمولا به منظور ایجاد زیبایی بدون تغییرات واضح صورت می گیرد که برخلاف تصور عموم، کار چندان ساده ای نیست و نیاز به تخصص بالایی دارد. امروزه اکثر عروس خانم ها ترجیح می دهند از سبک آرایش ملایم استفاده کنند تا بعد از گذشت سال ها، با دیدن تصاویر ساده و طبیعی خود لذت ببرند. در مقاله آموزش آرایش عروس 2019 قصد داریم به تکنیک های لایت لوک گریماس بپردازیم. با وب سایت رژلب همراه باشید.


مرحله اول آرایش عروس: فرم شناسی چهره


آناتومی و شناخت عضلات و استخوانهای سر و صورت یک اصل کلی در متعادل سازی است و ایجاد سایه و روشن به سمت متعادل سازی یا نامتعادل سازی، بستگی به شناخت استخوانها و عضلات دارد. برجستگی ها روشن و فرورفتگی ها تیره دیده می شوند. در اثر گذشت زمان و عوامل متعدد، عضلات کوچک شده و پوست به سمت پایین متمایل می شوند، میمیک چهره و محل سایه و روشن در چهره تغییر می کند. چنانچه تأثیر رنگ و نور در تغییر حجم به خوبی درک شود با روش های متعدد می توان، با ترکیب و بازی رنگها، محل تیرگی و روشنی را تغییر داده و با خطا در دید، واقعیتی که وجود ندارد به تصویر کشید. این عمل را می بایست با دقت و روبروی آینه و با نور مناسب و ابزار و محصولات حرفه ای در دو طرف چهره انجام دهید تا به بهترین نتیجه برسید. سایه روشنی که رفله (بازتاب نور در تصویر) نداشته باشد، طبیعی تر است.


مرحله دوم آرایش عروس: شناخت نسبت ها


هنگام طراحی صورت باید مطمئن شوید که تناسب ها و یا به عبارتی نسبت بین اجزای گوناگون (چشم ها، گوش ها، بینی و دهان) به طور درست و دقیق رعایت شده است. البته اندازه سر افراد و ترکیب اجزایشان تفاوت زیادی باهم دارد، اما تمام چهره ها را می توان به کمک نمودار تناسب، ساده و جنبه سه بعدی آن را مشخص نمود.
حین تشخیص فرم چهره توجه دقیقی به ساختار کلی سر مدلتان داشته باشید و ویژگی های آن را بررسی نمائید. علاوه بر این توجه داشته باشید، که اگر سه نقطه واقع در بالای بینی (بین دو چشم)، روی چانه و گوشه ی فک، نزدیک لاله ی گوش را به هم وصل نمائید، باید یک مثلث متساوی الساقین شکل بگیرد.


مرحله سوم آرایش عروس: گریم


گریم یک لغت فرانسوی است که به معنی پیر مسخره می باشد، و به مرور زمان به جای میکاپ سینمایی جا افتاده است. ولی امروزه از واژه گریم یا معادل انگلیسی آن (میکاپ) به معنای ایجاد تغییرات لازم با استفاده از مواد مناسب، در چهره، که به طور کلی خطای دید ایجاد شده باور بیننده را به آنچه می بیند تبیین کند. گریمور که صفت فاعلی مصدر گریم می باشد در واقع کسی است که این تغییرات را انجام می دهد. هنر گریم در بحث زیبایی سالهاست که در دنیا رواج دارد و به نام های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد از جمله متعادل سازی، کرکسیون و کانتورینگ صورت که در هر مورد هدف رسیدن به چهره ای ایده آل است. در بحث متعادل سازی، هدف نزدیک کردن صورت به چهره ونوس می باشد. ونوس مجسمه ای است که نقاشان و مجسمه سازان آن را به عنوان مظهر زیبایی مطرح کرده اند.

 

مراحل گریم عروس 2019


گریم عروس به سبک اروپایی


اگر به تصاویر و فیلم های عروسی اروپایی ها دقت کرده باشید، احتمالا سادگی را در آن ها تشخیص داده اید. سبک آرایش اروپایی در واقع همان سبک لایت است که بر اصل طبیعی و ساده بودن تاکید می کند. عروس های اروپایی ترجیح می دهند از مدل آرایش و مو ساده پیروی کرده و همواره از رنگ های طبیعی و خنثی برای زیبایی هر چه بیشتر خود بهره ببرند.
در تکنیک های اروپایی، بعد از متعادل سازی چشم با پالت آی شدو رژ RH که از سایه های مات تشکیل شده است، می توانیم برای داشتن لب هایی خوش رنگ و بادوام، ابتدا از مداد گریماس به عنوان زیر ساز روی لب استفاده کرده و سپس از پالت لیپ استیک و گلوس گریماس روی آن استفاده می نماییم. این کار باعث افزایش دوام و ماندگاری رژلب روی لب ها می شود.


آرایش عروس به سبک نایت لوک واتر پروف


برای این سبک آرایش عروس، ابتدا باید پوست را آماده سازی کرد که ما از کلیزینگ میلک و آندر میکاپ گریماس برای این کار استفاده کرده ایم. سپس نوبت به آرایش چشم می رسد که جهت افزایش ماندگاری و تثبیت رنگ ها نیز باید ابتدا زیرسازی انجام دهید. برای زیرساز سایه چشم از کاموفلاژ و کرم میکاپ سفید شماره 001 گریماس می توان استفاده کرد. در مرحله بعد از آرایش عروس 2019 از کاموفلاژ D12 و قلم موی MR18 برای طراحی اولیه سایه استفاده می کنیم. سپس آیشدو رژ پالت UX را برداشته و با استفاده از پرل آیشدو رژ و قلم موهای V10 و V8 طراحی سایه را تکمیل می کنیم. برای کشیدن خط چشم عروس می توانید از کلیزینگ لوشن و آیشدو رژ 101 گریماس استفاده کنید. همچنین، برای طراحی ابروها بهتر است از تند لاک طلایی استفاده کنید تا حالت طبیعی تری داشته باشد.


آموزش کانتورینگ عروس با استفاده از محصولات گریماس


در ابتدا لایه نازکی از فون آرایشی گریماس را که متناسب با رنگ پوست عروس انتخاب شده، روی پوست می زنیم. برای ایجاد تیرگی ها روی استخوان گونه، بینی، پیشانی و چانه از کاموفلاژ D12 و  کرم میکاپ J7 استفاده می کنیم. برای ایجاد روشنی ها در کنار تیرگی هایی که کار کرده بودیم، از کاموفلاژ IV5، کرم میکاپ سفید و کرم میکاپ 1521 استفاده کرده و مرز بین آن ها را به خوبی فید می کنیم تا مشخص نباشد. بعد از زدن هایلایت های کل صورت و فید کامل آن، کل سطح پوست را به وسیله کامپکت پادر گریماس فیکس می کنیم.

 

آموزش کانتورینگ صورت عروس


آموزش تکنیک استروبینگ


در تکنیک استروبینگ ابتدا پوست را به وسیله مولتی ریموور و کلیزیتگ لوسیون آماده سازی می کنیم. سپس از ترکیب کاموفلاژ 001 و کاور کرم 1006 به عنوان زیرساز سایه استفاده کرده و از پرل واتر میکاپ صدفی 704 برای گوشه های چشم استفاده می کنیم. برای زدن فوندیشن می توان از ترکیب کاموفلاژ B1 با کاور کرم G1 گریماس استفاده کرده و آن ها را با استفاده از قلم موی IM018 فید می کنیم.
در مرحله بعد، با استفاده از پد لاتکس کرم پودر را فیکس می کنیم و روی آن پودر فیکس می زنیم. برای زدن رژگونه می توانید از پالت RZ استفاده کنید. همچنین برای براقیت قسمت های داخلی چشم، تیغه بینی، روی گونه ها، بالای لب و روی چانه می توانید از ترکیب دو رنگ کالر پودر 07 و 08 گریماس به کار ببرید.
با کمک مداد شماره 561 زیرساز رژلب را انجام داده و برای براقیت بیشتر لب ها از گلوس شماره 06 استفاده کنید. برای طراحی ابروها نیز می توانید از مداد شماره 566 گریماس کمک بگیرید.

 

نحوه خرید محصولات آرایشی برند گریماس

 

برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد. محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11

 

آرایش لایت عروس 2019


همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.

 

 

www.grimas.ir

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: