سه شنبه 04 تیر 1398 - 16:32:43

نحوه چسباندن مژه مصنوعی

انواع مژه مصنوعی

چسباندن مژه مصنوعی

 

چسباندن مژه مصنوعی و انواع آن


متاسفانه همه افراد دارای مژه های پرپشت و زیبایی نیستند و برای کمبود آن مجبور به ترفندهایی همچون استفاده از مژه مصنوعی می شوند. البته درست است که مژه مصنوعی موجب جذابیت بیشتر چهره می شود؛ اما انتخاب اشتباه آن می تواند نتیجه معکوس داشته باشد. اگر می خواهید بهترین انتخاب را در مورد چسباندن مژه مصنوعی داشته باشید، بهتر است مطالعه مقاله فوق را از دست ندهید.


نقش مژه مصنوعی در جذابیت چهره


مژه ها تاثیر به سزایی در زیباتر دیده شدن حالت چشم ها دارند. البته اگر قصد انجام آرایش کلاسیک را دارید، باید بدانید که مژه مصنوعی جزء اصلی این سبک میکاپ نیست. مژه مصنوعی یک مکمل تاثیرگذار در آرایش چشم است که جذابیت آن را دو چندان کرده و چشم هایی گیرا و خیره کننده فراهم می سازد. مژه مصنوعی را می توان در انواع مختلف پیدا کرد که هر کدام با توجه به نیازهای متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند. البته بهتر است همواره به این موضوع توجه داشته باشید که مژه مصنوعی مشاهده شده در بسته بندی با آن چه که روی چشم ها می زنیم، تفاوت بسیاری خواهد داشت. از این رو، توصیه می شود ابتدا نسبت به شناخت نوع چشم خود اقدام کنید تا متناسب ترین مژه مصنوعی برای خود را انتخاب نمایید.


انواع مژه مصنوعی


مژه مصنوعی دارای انواع مختلفی است که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد:

مژه مصنوعی نواری

این نوع مژه مصنوعی در دو مدل موجود می باشد. مدل اول روی نوار نسبتا ضخیم قرار گرفته و برای افرادی که در آرایش چشم خود از خط چشم و سایه های تیره و غلیظ استفاده می کنند، مناسب می باشد. مدل دوم نیز روی یک ریسه نامرئی قرار دارد که حالت طبیعی تری به چشم ها می دهد. از این مدل مژه مصنوعی می توان حتی زمانی که هیچ آرایش چشمی نداریم نیز استفاده کنیم.
مژه مصنوعی نواری خود به دو نوع کامل و نیمه تقسیم می شود. مژه مصنوعی کامل یکی از رایج ترین انواع مژه ها است که در آن مژه ها همگی روی یک نوار قرار داشته و نوار را به پلک می چسبانیم. مژه مصنوعی نیمه نیز روی نوار کوتاه تری قرار دارد که فقط نیمه بیرونی پلک را می پوشاند. استفاده از این مژه مصنوعی حالت طبیعی تری را ایجاد می کند.
مژه مصنوعی نیمه را می توان هم برای پلک های افتاده و هم پلک های گربه ای مورد استفاده قرار داد. گوشه رو به بالای این مژه ها، چشم ها را به بالا کشیده و زیبایی آن را دو چندان می کند. علاوه بر این، برای انواع مدل چشم های نزدیک به هم یا گرد نیز بسیار مناسب می باشد. دلیل آن هم باز گذاشتن گوشه داخلی چشم است که در کشیده نشان دادن فرم چشم ها مفید واقع می شود.

مژه مصنوعی شاخه ای

نوع دیگری از مژه مصنوعی شاخه ای است که به صورت تکی روی مژه ها چسبانده می شوند. این مدل، طبیعی ترین نوع مژه است که البته گذاشتن آن به مدت زمان زیادی نیاز دارد. مژه مصنوعی دانه ای یا همان شاخه ای، آزادی عمل بیشتری به شما در میکاپ داده و اکثر میکاپ آرتیست های حرفه ای از آن استفاده می کنند. هر کدام از انواع مژه ها دارای اندازه ها و فرم های مختلف طبیعی، پرپشت، بلند، سه بعدی و ... است.

 

انواع مختلف مژه مصنوعی


چسباندن مژه مصنوعی با توجه به فرم چشم ها


اگر قصد چسباندن مژه مصنوعی دارید، خوب است بدانید که هر فرم چشم یک نوع مژه مصنوعی را می طلبد. به عنوان مثال، افراد دارای چشم های ریز باید مژه مصنوعی را انتخاب کنند که خیلی جلب توجه نکند. در ادامه نحوه چسباندن مژه مصنوعی روی مدل های مختلف چشم را به شما آموزش خواهیم داد.

چسباندن مژه مصنوعی روی چشم ریز

افرادی که دارای چشم های ریزی هستند، بهتر است مژه هایی را انتخاب کنند که چندان جلب توجه نکند. مژه هایی که خیلی پر و بلند باشند، مشکی بودن شان بیشتر نمایان شده و باعث کوچک تر دیده شدن چشم های ریز می شوند. از این رو، مصنوعی بودن مژه ها بیشتر نشان داده می شود.

چسباندن مژه مصنوعی روی چشم درشت

افراد دارای چشم های درشت می توانند با استفاده از مژه های بلند، به گیرایی چشم های خود اضافه کنند. اگر چشم های درشتی دارید، بهتر است از مژه هایی استفاده کنید که طول بیشتری داشته باشد و قسمت مرکزی مژه ها دارای قوس و تراکم بیشتری باشند. مژه های بلند، چشم های شما را درشت تر و خوش فرم تر نشان می دهند که در کنار آن، زیبایی طبیعی چشم ها نیز به خوبی حفظ می شود.

چسباندن مژه مصنوعی روی چشم های پف دار

برای چسباندن مژه مصنوعی روی چشم های پف دار بهتر است مدلی را انتخاب کنید که قسمت مرکزی مژه را پر تر و طولانی تر نشان داده و از قابلیت پوشاندن پلک برخوردار باشد.

چسباندن مژه مصنوعی روی مژه های کم پشت

برای چسباندن مژه مصنوعی روی مژه های کم پشت بهتر است مژه هایی را انتخاب کنید که موهای آن به هم ریخته و حالت ضربدری داشته باشد. دلیل انتخاب این مدل مژه هم این است که بهتر روی مژه های کم پشت قرار گرفته و به اصطلاح می نشیند.


آموزش صحیح چسباندن مژه مصنوعی


اگر به دنبال بهترین مارک مژه مصنوعی هستید، پیشنهاد سایت رژلب به شما استفاده از مژه مصنوعی گریماس است. برای این کار کافیست ابتدا مژه مصنوعی را به وسیله موچین یا انگشت ها به آرامی از جعبه درآورید. توجه داشته باشید که اگر این کار را با فشار انجام دهید، موجب آسیب رساندن به مژه ها خواهید شد. سپس با استفاده از انگشت اشاره یا شست خود، دو سر انتهایی مژه را گرفته و با پایین متمایل کنید. حال امتحان کنید که طول مژه ها اندازه پلک شما است یا خیر؟ اگر برایتان بزرگ بود می توانید مقداری از آن را قیچی کنید. دوباره روی چشم ها قرار دهید و ببینید که به اندازه مناسب رسیده است یا خیر.
هیچ گاه چسب را مستقیما روی مژه ها نریزید؛ چون احتمال دارد تصادفا مقدار زیادی از چسب خارج شود و مژه را خراب کند. برای این کار می توانید کمی چسب را روی یک سطح تمیز بریزید و با استفاده از موچین، مقداری از آن را روی مژه ها بریزید. از آن جایی که معمولا قسمت انتهایی مژه به راحتی باز می شود، بهتر است این نواحی را چسب بیشتری بزنید.
راحت ترین روش برای قرار دادن مژه مصنوعی روی چشم به این صورت است که بنشینید یا کامل بایستید و کمی سر خود را به عقب کج کنید. با این حساب، نسبت به زمانی که مستقیم به آینه نگاه می کنید، بهتر می توانید مژه را روی چشم ها قرار دهید. مژه را تا جای ممکن به نزدیک خط مژه نزدیک کنید. بهتر است آن را به جای قرار دادن روی مژه های طبیعی، روی پلک قرار دهید. پیش از آن که مژه مصنوعی را روی پلک بچسبانید، خطوط ابتدایی و انتهایی را تنظیم کنید تا کوتاه و بلند نباشند.
برای اطمینان از محکم شدن مژه مصنوعی، یک قلمو یا ابزار اسفنجی بداشته و روی کل خط مژه بکشید تا روی پوست محکم شود. یک الی دو دقیقه صبر کنید تا چسب مژه مصنوعی خشک شود و سپس از خط چشم و سایر لوازم آرایش استفاده کنید.

 

مژه مصنوعی گریماس


نحوه خرید بهترین مارک مژه مصنوعی

برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد. محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11

همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.

 

 

www.grimas.ir

 


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: