شنبه 15 دی 1397 - 14:22:39

10 گام تا تبدیل شدن به یک گریمور حرفه ای

چه کارهایی باید انجام دهیم تا به یک گریمور حرفه ای تبدیل شویم؟

محصولات گریم و میکاپ تخصصی گریماس هلند

 

اگر می خواهید به یکی از زبردست ترین گریمورهای کشور و حتی جهان تبدیل شوید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

 

این روزها حرفه گریمور و آرایشگری به یکی از پردرآمدترین مشاغل دنیا تبدیل شده است و از آنجایی که میزان تنوع و هیجان در آن ها نیز بسیار بالا است، بسیاری از افراد به این حرفه روی می آورند. اگر شما هم تصمیم دارید به جمع میکاپ آرتیست های مطرح دنیا بپیوندید، شاید بهتر باشد پیش از بی گدار به آب زدن بدانید: به همان اندازه که حرفه میکاپ آرتیست یک شغل هیجان انگیز به نظر می رسد، نیاز به داشتن استعداد و یک سری ملزومات نیز می باشد و نمی توان صرفا از روی علاقه در این مسیر قدم گذاشت. از این رو، وب سایت رژلب بر آن شد تا با ارائه مطلبی که پیش رو دارید، به معرفی گام های طلایی جهت تبدیل شدن به یک گریمور حرفه ای بپردازد.


مهارت های شخصی خود را بسنجید


پیش از این که نسبت به مقدمات آموزش میکاپ اقدام کنید، خوب است مهارت های شخصی خود را بسنجید. به عبارت دیگر، با خود سبک سنگین کنید تا ببینید می توانید از پس این شغل جالب اما در عین حال پرمسئولیست برآیید یا خیر. پی بردن به این نکته نیز کار چندان دشواری نیست؛ کافیست ببینید این ویژگی ها را در خود مشاهده می کنید یا خیر:


- تا چه حد تمایل به آموختن مطالب مربوط به زیبایی دارید
- آیا از قدرت خلاقیت، تجسم و خیال برخوردار هستید؟
- می توانید نکات آموزشی را به سرعت دریابید؟
- تحمل فشار کار آرایشگری و گریموری را دارید؟
- می توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید؟
- تمایل زیادی به آموختن مطالب بروز و آپدیت شدن خود دارید؟


دوره های آموزشی را بگذرانید


پس از آن که مطمئن شدید می توانید به یک میکاپ آرتیست یا گریمور تبدیل شوید، نوبت به گذراندن دوره های آموزشی فرا می رسد. در کشور ما برای شروع حرفه آرایشگری، داشتن مدرک مربوط به گذراندن دوره های آموزشی به صورت مقدماتی و حرفه ای، ضرورت دارد. اما باید بدانید که این مدرک، تنها پایه و مقدمات آرایشگری شما را فراهم می کند و شما برای حرفه ای شدن می بایست حتما به مراکز آموزشی پیشرفته مراجعه کنید و دوره های تکمیلی خود را بگذرانید.


مهارت های لازم کسب کنید


حال که استارت کار را زده اید، می توانید مهارت های لازم را در این راه کسب کنید. بهتر است از صورت خود شروع کنید. حسابی تمرین کنید و آموخته های کسب کرده خود را روی صورتتان پیاده سازی نمایید. سپس می توانید مهارت های خود را روی افراد مختلف با پوست ها و ویژگی های ظاهری متفاوت پیاده کنید.


از برندهای مختلف لوازم گریم و آرایش سر در آورید


در مرحله بعد با برندهای مختلف لوازم آرایش و گریم آشنا شوید. بسیاری از گریمورها و میکاپ آرتیست ها، برند خاصی را به سایر برندهای لوازم آرایشی ترجیح می دهند. یکی از برندهای لوازم آرایشی که در حوزه کاری خود نیز بسیار خوب عمل کرده است، گریماس می باشد. برند گریماس با ارائه مجموعه گسترده ای از محصولات گریم، توجه بسیاری از کارشناسان و گریمورهای سینما و عروس را به خود جلب کرده است. انواع مستیکس، ریموور، آیبرو، ماسکارا، فوندیشن، کامپکت پادر، لیپ استیک، میکاپ پنسل و ... را می توان در این برند بزرگ یافت.

گریماس یکی از برندهای جهانی است که توجه بسیاری از کارشناسان زیبایی و گریمورها را به خود جلب کرده است.


با مدل های مختلف آرایش آشنا شوید


در قدم بعدی، با مدل های مختلف آرایش آشنا شوید. سعی کنید مشاهده مجلات و وبلاگ های مد و فشن را در برنامه روزانه خود قرار دهید. به نمایش های گوناگون بروید و با سبک های مختلف آرایشی آشنا شوید. همواره به این نکته توجه داشته باشید که اگر با ترندهای روز آرایشی آشنایی کامل داشته باشید، می توانید نیازهای مشتریان خود را پاسخگو باشید. مزیت برند گریماس در این است که تنوع گسترده ای از انواع لوازم های گریم را برای کاربران خود فراهم کرده تا امکان پیاده سازی مدل های مختلف آرایشی را داشته باشند.


شرکت در کلاس های آکادمیک را از دست ندهید


همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره کریدم، داشتن مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری برای ورود به این حوزه بسیار حائز اهمیت می باشد. اما در واقع شما بدون داشتن مهارت های آکادمیک نیز می توانید به عنوان یک میکاپ آرتیست استخدام شوید. توصیه ما به شما این است که اگر زمان و پول کافی دارید، بهتر است درکلاس ها نیز شرکت کنید تا از مهارت ها و تجربیات اساتید بهره مند شوید.
این مژده را به شما می دهیم که آکادمی گریماس با هدف حمایت و خدمات بهتر به هموطنان عزیز همواره کوشیده است شبکه آموزشی خود را مبنی بر آشناسازی مصرف کنندگان گرامی از کیفیت محصولات خود و روش های صحیح و علمی استفاده از آنها ایجاد کند. این برند نه تنها موفق به تقویت کارآفرینی در رشته های تخصصی آرایشی در سرتاسر کشور گشته است، بلکه با برگزاری بیش از 500 سمینار آموزشی مختلف با حضور1000-300 نفر از اساتید برجسته این صنعت در هر سمینار و همچنین تشکیل کلاس و دوره های متعدد آموزشی توسط مدرسین مجرب و کار آزموده خود، ضمن آموزش متقاضیان و اعطای گواهینامه های معتبر و رسمی برای گذراندن دوره های مذکور، موفق به تربیت مدیران و کارآفرینان آینده کشورمان و ورود آنان به بازار کار شده است.


کار در فروشگاه های لوازم آرایشی را تجربه کنید


اگر برایتان مقدور است، می توانید برای مدتی در فروشگاه های لوازم آرایشی فعالیت کنید تا مهارت های آرایشی مختلف را روی انواع پوست ها و چهره ها به کار گیرید. مزیت انجام این کار آن است که علاوه بر تمرین، حقوق نیز دریافت می کنید. علاوه بر این، با لوازم آرایشی برندهای مختلف نیز آشنا می شوید.

 

 


کار در فروشگاه های لوازم آرایشی گریماس شما را با حرفه گریموری آشنا می کند

 

زمان شروع فعالیت حرفه ای فرا رسیده است!


حال که مدت زمان زیادی را به تمرین پرداختید، زمان آن فرا می رسد که کاری برای خود دست و پا کنید. ابتدا به این قضیه توجه داشته باشید که تمایل دارید با ستاره های تلویزیون و سینما کار کنید یا خدمات عروس؟ شاید هم تمایل داشته باشید کسب و کار خود را راه اندازی کنید. زمانی که مسیر مورد نظر خود را انتخاب کردید، می توانید روی برندسازی خود کار کنید تا به همه دنیا نشان دهید که چقدر در حرفه خود متخصص هستید.


برای خود رزومه قوی بسازید


برای آن که مهارت های خود را به رخ جهانیان بکشید، باید نمونه کارهای قوی برای خود فراهم کنید. این نمونه کارها نشان دهنده توانایی ها و استعدادهای شما هستند؛ پس در هر چه بهتر شدن آن ها بکوشید. به عنوان مثال می توانید مدل هایی را برای پیاده سازی توانایی های خود انتخاب کنید که از آرایش کردن شان لذت می برید. یا حتی مدل هایی که اجزای صورت شان با سبک آرایش شما هماهنگ است نیز به کارتان خواهد آمد. از آرایش ها و گریم های پیاده سازی شده عکس قبل و بعد تهیه کنید. تهیه ویدیوهای کوتاه آرایشی نیز کمک شایانی به نمایش استعدادتان خواهد کرد.


از تبلیغات غافل نشوید


اگر به دنبال کار تمام وقت برای خود هستید یا قصد دارید به عنوان فریلنسر به ادامه فعالیت های خود بپردازید، هیچ اشکالی ندارد که به صورت علنی این موضوع را عنوان کنید. می توانید نمونه کارهای خود را برای کارفرماها بفرستید. همچنین می توانید تبلیغات خود را به فرد متخصص و آشنا به امور شبکه های اجتماعی بسپارید.

 

محصولات گریم و ومیکاپ تخصصی گریماس هلند، طیف وسیعی از انواع محصولات را در اختیار میکاپ آرتیست ها و گریمورها قرار می دهد.

 

شرکت بازرگانی بین المللی میهن خواهان نماینده انحصاری محصولات آرایشی گریماس هلند، در سال 1377 با هدف خدمت رسانی به هموطنان عزیز فعالیت تجاری- بازرگانی خود را در صنعت فرش با صادرات فرش های اصیل ایرانی به کشورهای اروپایی از جمله کشور آلمان آغاز نمود و از سال 1384 در زمینه واردات محصولات زیبایی، تجهیزات پزشکی و IT به فعالیت خود ادامه داد.

 

 ایرانی لایق بهترین هاست 

 

چنانچه مطلب فوق مورد پسندتان قرار گرفت و تمایل داشتید از برند پرفروش گریماس استفاده کنید یا در دوره های آموزشی و همایش های مربوط به آن شرکت کنید، می توانید از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

 

آدرس گروه بازرگانی بین المللی میهن نمایندگی گریماس هلند

 

تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس- انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحدهای 10 و 11

 

اطلاعات تماس

 

02149163000

09124707403

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: