جمعه 12 بهمن 1397 - 11:19:43

یک ریمل خوب چه ویژگی هایی دارد؟

چه نوع ریملی برای من مناسب است؟

معرفی یکی از بهترین برندهای ریمل در دنیا

 

یک ریمل خوب چه ویژگی هایی دارد؟


ریمل جزء یکی از اصلی ترین لوازم آرایش هر خانمی محسوب می شود که نحوه استفاده بسیار راحتی دارد. علاوه بر کاربرد راحت، تغییر بسیاری در حالت چشم ها نیز ایجاد می کند. تا جایی که حتی می توان در صورت داشتن عجله یا کمبود وقت، تنها به زدن آن اکتفا کرده و به انجام امور روزمره بپردازیم. در واقع ریمل باعث بلند و خوش حالت نشان داده شدن مژه ها می شود که جذابیت بیش از پیش چشم ها را به همراه خواهد داشت. در این مقاله از وب سایت رژلب قصد داریم نکاتی از این لوازم آرایش را برای شما بگوییم و بررسی کنیم که یک ریمل خوب چه ویژگی هایی دارد؟ با ما همراه باشید.


انواع مختلف ریمل


ریمل ها انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع کاربرد، مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال، برخی از ریمل ها بلند کننده مژه هستند و برخی دیگر حجم دهنده. حال از کجا باید پی به نوع ریمل ببریم؟ معمولا برس ریمل نشان از نوع آن دارد. علاوه بر این، اطلاعات درج شده روی بسته محصول نیز به شما خواهند گفت که در حال خرید چه نوع ریملی هستید.

ریمل حجم دهنده

اگر مژه های بلند اما کم پشتی دارید، ریمل حجم دهنده برای شما مناسب است. این ریمل ها حاوی خرده مژه هستند که مژه های شما را حداقل تا دو برابر پرپشت تر نشان خواهند داد. در واقع این ریمل ها دارای پلیمرهای سیلیکون یا موم هستند.

ریمل بلند کننده

اگر از مژه های بلندی برخوردار نیستید، ریمل های بلند کننده می تواند برای شما مفید واقع شوند. ریمل های بلند کننده حاوی الیاف هستند که باعث بلند دیده شدن مژه ها خواهند شد.

ریمل فر کننده

برخی افراد دارای مژه های بلند و پر پشت هستند؛ اما متاسفانه از حالت خوبی برخوردار نیست. ریمل های فر کننده یکی از پرطرفدارترین انواع ریمل ها هستند که به میزان قابل توجهی پلیمر و رزین می باشند. برای آن که نتیجه خوبی از این نوع ریمل ها بگیرید، بهتر است پیش از استفاده از فرمژه برای حالت دادن بیشتر کمک بگیرید.

 

آشنایی با انواع ریمل


نکات مهم درباره خرید ریمل


زمان خرید ریمل باید دقت بسیاری به خرج دهید؛ چون ریمل به طور مستقیم با چشم در ارتباط بوده و بهداشتی بودن آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

- بهتر است تسترهای ریمل که معمولا در اغلب فروشگاه ها موجود هستند را استفاده نکنید. این تسترها توسط بسیاری از مشتریان تست شده و اصلا بهداشتی نمی باشد. بهتر است در تستر را فقط باز کنید تا از نوع فرچه و کیفیت مواد آن اطمینان حاصل نمایید.
- ریمل های ضد آب برای استفاده در استخر و فصل تابستان که تعریق زیاد است، مناسب می باشد؛ اما به سختی پاک می شود و برای از بین بردن آن نیاز به پاک کننده های قوی آرایشی خواهید داشت.
- یکی از بهترین مواردی که برای پاک کردن ریمل می توانید از آن استفاده کنید، شیر است. قطعه ای پنبه را به شیر آغشته کرده و روی پلک بمالید. شیر به دلیل داشتن پروتئین، برای تقویت مژه و ابروها نیز بسیار مفید خواهد بود.
- ریمل ها در رنگ های مختلف نظیر قهوه ای و سرمه ای نیز روانه بازار می شوند. در صورتی که چشم و ابروهای تیره دارید، ریمل مشکی و در صورتی که چشم های روشن دارید، از ریمل با رنگ های دیگر استفاده کنید.
- برس ریمل باید انحنا داشته باشد تا مژه ها راحت تر حالت بگیرند . انحنای برس ریمل باعث می شود مژه ها کاملا پوشش داده شوند. ریمل با برس صاف مانند شانه مژه ها را صاف کرده و شانه می کند. بهتر است از ریمل هایی با برس صاف برای مژه های گوشه چشم استفاده کنید.
- هرگز ریملی را که برای مدت طولانی در فروشگاه مانده است، خریداری نکنید. بهتر است ریمل خود را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا با این مشکل مواجه نشوید. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از باز کردن ریمل در خانه ببینید ماده مشکی آن خشک شده است. این موضوع به دلیل آن می باشد که ریمل برای مدت زمان بسیاری در فروشگاه مانده است.

 

معرفی یکی از بهترین برندهای ریمل در دنیا


آموزش صحیح ریمل زدن


ابتدا چشم های خود را به خوبی تمیز کنید تا هیچ چربی و گرد و غباری روی آن ها نباشد. سپس مژه های خود را با استفاده از فرمژه فر کنید. برای این کار کافیست به آرامی فرمژه را در قسمت انتهایی مژه و نزدیک به پلک قرار دهید. چند ثانیه صبر کنید و مواظب باشید طی این فرآیند مژه هایتان نشکنند. در مرحله بعد، برس ریمل را درون تیوپ قرار داده و با حرکات چرخشی به مواد آغشته کنید. توجه داشته باشید که برس را به طور مکرر از بدنه در نیاورید و دوباره به داخل فشار ندهید؛ زیرا این کار باعث جمع شدن هوا در ریمل شده و محصول زودتر خشک خواهد شد.
زدن ریمل را از قسمت ریشه آن شروع کنید و به آرامی برس را به سمت نوک مژه ها حرکت دهید. انجام این کار باعث می شود قسمت پایین مژه ها پر به نظر برسند و روی قسمت بالایی مژه ها احساس سنگینی نکند. این مراحل را با مژه های پلک پایینی نیز تکرار کنید. معمولا مژه های پایینی کوتاه و کم پشت به نظر می رسند. می توانید برای مژه های پلک پایینی از یک برس نازک تر استفاده کنید.
چنانچه در پایان ریمل زدن متوجه شدید که مژه هایتان به هم چسبیده اند و مواد روی آن ها انباشته شده است، یک برس تمیز برداشته و مژه ها را با آن شانه بزنید تا مواد به صورت یکدست روی مژه ها پخش شوند. اگر دوست دارید مژه هایتان پرپشت تر به نظر برسند، یک لایه دیگر نیز روی مژه ها ریمل بزنید. بهتر است برای داشتن مژه های پرپشت، دو یا حتی سه لایه ریمل روی آن بزنید. چند دقیقه صبر کنید تا ریمل روی مژه ها خشک شوند و سپس دوباره با استفاده از فرمژه آن ها را فر کنید. البته انجام این مرحله کاملا اختیاری است و به سلیقه شما بستگی دارد.


معرفی یکی از بهترین برندهای ریمل در دنیا


ریمل واترپروف یا ضد آب گریماس با ساختار غنی و کرمی که دارد، تک تک مژه ها را پوشانده و تاثیر به سزایی در رنگ میکاپ چشم ها خواهد داشت. برای استفاده از این ریمل کافیست قبل از نصب مژه مصنوعی، روی مژه های تمیز ریمل آبی بزنید و پس از نصب مژه، از رنگ مشکی یا قهوه ای استفاده کرده و کنتراست جذابی خلق کنید.


کاربرد انحصاری ریمل گریماس


یکی از مزیت های این ریمل نداشتن خرده مژه است که می تواند برای گریم آقایان و مجریان تلویزیون نیز مورد استفاده قرار گیرد.

 

نحوه استفاده از ریمل گریماس


چگونه می توانیم ریمل گریماس را خریداری کنیم؟


محصولات گریماس را می توانید از نمایندگی های مجاز سراسر کشور تهیه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولی عصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: