دوشنبه 29 بهمن 1397 - 17:44:02

راهکارهای افزایش ماندگاری آرایش صورت

استفاده از پرایمر جهت افزایش ماندگاری آرایش صورت

استفاده از تثبیت کننده جهت افزایش ماندگاری آرایش صورت

 

راهکارهای افزایش ماندگاری آرایش صورت


فرض کنید یک روز کاری شلوغ را پیش رو دارید و باید به سرعت خودتان را برای این روز آماده کنید. احتمالا هم به دلیل مشغله های زیاد، زمان زیادی برای آرایش صورت خود نخواهید داشت. از طرفی هم تمایل دارید آرایش صورت تان تا پایان روز ماندگار بوده و جلوه همان ساعات اولیه را داشته باشد. چگونه می توان ماندگاری آرایش را در طول روز افزایش داد؟ در مقاله راهکارهای افزایش ماندگاری آرایش صورت نکاتی را به شما آموزش خواهیم داد تا آرایش شما پس از یک روز کاری سخت نیز مانند دقایق اول خود به نظر برسد.


آماده سازی پوست قبل از آرایش صورت


همواره به این موضوع توجه داشته باشید که اگر پوست خود را به درستی برای آرایش آماده نکنید، محصولات آرایشی به خوبی روی آن نخواهند نشست. پیشنهاد ما به شما این است که حداقل دو بار در هفته را به پاکسازی و لایه برداری پوست خود اختصاص دهید. به این صورت پوستی صاف و درخشان خواهید داشت که آرایش را برای مدت زمان بیشتری روی خود نگه می دارد.
بعد از لایه برداری پوست می توانید از تونر مناسب پوست خود استفاده کنید تا PH آن متعادل شود. انتخاب مرطوب کننده مناسب نیز می تواند شما را در این امر یاری کند. بهتر است از انواع مرطوب کننده های بدون روغن روی پوست خود استفاده کنید. حتما قبل از آرایش به پوست خود مرطوب کننده بزنید و مدت زمانی را صبر کنید تا جذب آن شود. بدین صورت، پوست شما رطوبت لازم را در طول روز خواهد داشت.


استفاده از پرایمر قبل از آرایش پوست، چشم و لب


در انتخاب یک پرایمر مناسب، دقت زیادی به خرج دهید؛ چرا که شما را در رسیدن به آرایشی زیبا و ماندگار کمک خواهد کرد. پرایمرهای صورت می تواند انواع جای جوش، چین و چروک و جای زخم را به خوبی پوشش دهند و سطح پوست شما را صاف کنند. بهتر است پرایمری را انتخاب کنید که فاقد روغن و بر پایه آب باشد.
پرایمرهای آرایش چشم و لب نیز به ماندگاری بیشتر لوازم آرایش کمک کرده و باعث خودنمایی رنگ واقعی آن ها می شوند. استفاده از پرایمر چشم قبل از آرایش چشم باعث می شود سایه چشم راحت تر پخش شود و ماندگاری خط چشم و سایه افرایش یابد.

 

راهکارهای افزایش ماندگاری کرم پودر


استفاده از کرم پودرهای فاقد روغن


کرم پودرهایی که بر پایه روغن هستند، زودتر از موعد روی صورت ماسیده می شوند و باعث می شوند آرایش شما ماندگاری کمتری داشته باشد. اگر پوست چربی دارید، حتما باید از محصولات آرایشی فاقد روغن استفاده کنید؛ اما اگر پوست خشک دارید، می توانید قبل از زدن کرم پودر از مرطوب کننده استفاده نمایید.
علاوه بر این، می توانید پودرهای سبک و همرنگ با کرم پودر خود خریداری کنید و پس از اتمام آرایش، روی پوست خود بزنید. همچنین، پیشنهاد ما به شما این است که همیشه یک کرم پودر همراه خود داشته باشید تا در صورت براق شدن قسمت هایی از صورت، آن را روی پوست بزنید.


هر چه آرایش کمتر، بهتر!


هر چه آرایش شما کمتر و سبک تر باشد، احتمال اینکه بیشتر روی پوست شما بماند نیز بیشتر است. از افراط در زدن کرم پودر خودداری کنید و بدانید که هر چه لایه های بیشتری از کرم پودر روی صورت خود بزنید، سن تان بیشتر نشان داده خواهد شد.


استفاده از ریمل و خط چشم ضد آب


چنانچه قصد دارید در روزهای بارانی یا شرجی به بیرون از منزل بروید، بهتر است از انواع ریمل و خط چشم های ضد آب استفاده کنید تا ماندگاری آن ها افزایش یابد.


استفاده از محصولات پودری به جای محصولات کرمی


یکی از ساده ترین روش های افزایش ماندگاری آرایش، استفاده از محصولات پودری است. اگر تاکنون از کرم پودر مایع، رژگونه مایع و ... استفاده می کنید، وقت آن فرا رسیده که آن ها را با لوازم آرایش پودری جایگزین نمایید.

 

راهکارهای افزایش ماندگاری آرایش صورت


روش درست رژلب زدن جهت افزایش ماندگاری آن


اگر می خواهید رژلب شما دوام بالایی داشته باشد و پس از هر بار غذا خوردن از بین نرود، بهتر است آن را از روش درست استفاده کنید. ابتدا دور خطوط لب ها را با استفاده از خط لب همرنگ با رژلب خود مشخص کنید. سپس کل نواحی لب را با استفاده از همان خط لب پر کنید. در مرحله بعد، رژلب خود را بزنید. حال یک دستمال کاغذی برداشته و روی لب ها قرار داده و به آرامی ضربه بزنید تا مقداری از حجم آن کاسته شود. دوباره رژلب خود را تمدید کنید.
یکی دیگر از روش های افزایش ماندگاری رژلب، زدن پرایمر است. قبل از زدن رژلب از پرایمر استفاده کنید تا ماندگاری آن بیش از پیش شود.


استفاده از پودر تثبیت کننده آرایش


انواع پودرهای تثبیت کننده آرایش در بازار موجود است که علاوه بر افزایش ماندگاری آرایش، موجب طبیعی جلوه داده آن نیز می شوند. این محصولات به خوبی از براق شدن پوست بعد از مصرف کرم پودر جلوگیری کرده و نتیجه رضایت بخشی را به جای می گذارد.


استفاده از لوازم آرایش مرغوب


اگر از برند لوازم آرایش مرغوب استفاده کنید، نه تنها ماندگاری میکاپ خود را افزایش داده اید، بلکه از بروز چین و چروک زود هنگام و جوش روی صورت خود نیز جلوگیری به عمل آورده اید. یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در جهان که در سطح بین المللی فعالیت دارد، گریماس است. برند هلندی لوازم آرایش و گریم گریماس، انواع محصولات آرایش چه به صورت حرفه ای و چه به صورت روزمره را تحت پوشش خود قرار می دهد.

 

لوازم آرایش و گریم گریماس


نحوه خرید و سفارش لوازم آرایش و گریم گریماس

برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد.

محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11


همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.


 

www.grimas.ir

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: