چهارشنبه 21 فروردین 1398 - 09:21:23

معرفی لوازم زیرساز پوست و گریم

پرایمر و کاموفلاژ مناسب برای زیرسازی پوست

معرفی بهترین کرم پودر 

 

معرفی بهترین لوازم آرایش زیرساز پوست و گریم


آرایش صورت می تواند بیشترین تاثیر را روی زیبایی شما بگذارد؛ منتها به شرطی که کار زیرسازی را به درستی انجام داده باشید. برای این که بتوانید بهترین نتیجه ممکن را از آرایش صورت خود به دست آورید، باید نکاتی را به خاطر داشته باشید که در ادامه این مقاله به آن ها اشاره خواهیم کرد.


شروع آرایش صورت با لایه برداری


تصور کنید در حال آماده شدن برای رفتن به مهمانی هستید و روی صورت خود کرم پودر می زنید. اما پس از چند دقیقه متوجه می شوید که کرم پودر به خوبی روی صورت تان ننشسته و به اصطلاح ماسیده شده است. دلیل این اتفاق، عدم لایه برداری پوست است که در واقع شما باید در طول دو هفته قبل از مهمانی انجام می دادید. پوست ما مدام در حال بازتولید خود است؛ به همین دلیل لایه های رویی صورت از سلول های قدیمی پر شده و جلوه صورت را بدون درخشندگی و طراوت نشان می دهند. از این رو پس از زدن کرم پودر یا پنکک، صورت پوسته پوسته شده و نتیجه خوبی به دست نخواهد آمد. برای جلوگیری از این کار بهتر است دست کم هفته ای یک بار پوست خود را لایه برداری کنید تا طراوت به صورت شما بازگردد.


آبرسانی مداوم پوست


پس از لایه برداری پوست، نوبت به آبرسانی می رسد. شما می توانید با استفاده از یک مرطوب کننده یا آبرسان، رطوبت از دست رفته پوست را بازگردانید. بهتر است محصولات آبرسان را با استفاده از نوک انگشتان به صورت دایره ای رو به بالا بزنید. این کار موجب جذب بهتر محصولات می شود. علاوه بر این، حالتی شبیه به ماساژ نیز ایجاد می کند. پس از انجام آبرسانی پوست، به مدت 15 تا 30 دقیقه صبر کنید تا به خوبی جذب شود و سپس شروع به زدن کرم پودر کنید. چنانچه بلافاصله پس از زدن مرطوب کننده، کرم پودر بزنید، آرایش شما به صورت رگه رگه خواهد شد.

 

آبرسانی پوست با لوازم آرایش و گریم گریماس


اگر به دنبال یک آبرسان خوب برای قبل از آرایش هستید، پیشنهاد سایت رژلب به شما آندر میکاپ بیس گریماس است. این محصول یک کرم لطیف غنی شده با املاح مغذی، محافظ، آبرسان است که هیچ گونه عوامل بیماری زا و پاتوژن در خود ندارد. این آندر میکاپ بیس گریماس را روی پوست تمیز صورت و گردن ماساژ دهید. این کرم قابل استفاده بر هر نوع پوستی است و برای تغذیه پوست های دچار کمبود آب، چربی و ویتامین نیز بسیار مفید واقع می شود. هنگامی که این کرم را روی صورت زدید، 10 دقیقه صبر کنید تا جذب پوست شود و سپس نسبت به سایر مراحل اقدام نمایید.


زدن پرایمر


شاید شما هم با این موضوع مواجه شده اید که آرایش صورت در ساعات اولیه بسیار زیبا و بدون نقص است اما پس از گذشت چند ساعت بد و ماسیده به نظر می رسد. دلیل پدید آمدن این حالت، عدم استفاده از پرایمر است. زدن پرایمر به شما کمک می کند تا پوست شما برای آرایش آماده شود و زیباتر به نظر برسید.
آنتی شاین گریماس مناسب کنترل چربی پوست و ضد رفله است که نتیجه مطلوبی از آرایش صورت بر جای می گذارد. لایه نازکی از این پرایمر را روی قسمت های چرب پوست بریزید و سریعا پخش کنید. روی آنتی شاین می توانید از فون چرب استفاده نمایید. همچنین می توان در پلک های چروک به عنوان زیرساز از آنتی شاین استفاده کرد. این محصول از بروز رفله جلوگیری کرده و در گریم داماد نیز مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که آنتی شاین نیازی به ماساژ ندارد و پس از آن فون چرب استفاده می شود.

 

معرفی پرایمر گریماس


استفاده از کانسیلر یا کاموفلاژ


حالا وقت آن است که با استفاده از کانسیلر رنگی و تصحیح کننده رنگ مشکلاتی پوستی را کاور کنیم. روش این کار بسیار ساده است برای پوشانده گودی و سیاهی دور چشم از رنگ نارنجی یا هلویی برای پوشاندن قرمزی جوش و لک از کانسیلر سبز و برای پوشاندن لک ها ی زرد از کانسیلر بنفش استفاده میکنیم. برای پوشش دهی بهتر مشکلات پوستی میتواینم از کامفولاژ استفاده کنیم و مشکلات پوستی عمده را با استفاده از رنگ های موجود در پالت کامفولاژ محو کنید.
به خاطر داشته باشید که برخی از کانسیلر ها دارای رنگدانه های نارنجی هستند و نیازی به افزودن رنگ نارنجی زیر آن نیست.
کارکشن یا تصحیح کننده گریماس، پوشش دهنده قوی عیوب پوست است کدر در هر نوع آب و هوا و هر نوع پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. از این محصول برای پوشش دهی انواع تاتو، ماه گرفتگی و هر گونه دو رنگی نیز استفاده می شود. در نهایت کارکشن را به وسیله کامپکت پادر یا پودر فیکس، تثبیت نمایید.
کاموفلاژ گریماس نیز گزینه مناسب دیگری برای پوشاندن عیوب چهره است. این فون 24 ساعته با چربی کم کنترل شده و برای انواع پوست و همچنین مناطق آب و هوایی مناسب می باشد. از کاموفلاژ گریماس می توان در پوشش خالکوبی، تاتو، ماه گرفتگی و ... استفاده کرد. همچنین برای آرایش های ضد آب نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

زیرسازی پوست با محصولات گریماس

انتخاب فوندیشن


در این مرحله باید با توجه به جنس پوست، مشکلات پوستی و رنگ طبیعی پوست فاندیشن یا همان زیر ساز مناسب پوست را انتخاب میکنیم.  کرم پودر های متنوعی دی بازار وجود دارند که برای پوست های مختلف با اهداف گوناگون از استفاده روزمره تا پوشش دهی قوی برای گریم را شامل میشود. بهتر است چند رنگ و مارک مختلف کرم پودر در دسترس داشته باشید و برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن گاهی مجبور می شوید روی یک پالت چند رنگ را با هم ترکیب کنید تا به نتیجه مورد نظر برسید. برای این کار باید به دنیای رنگ شناخت کافی داشته باشید و بدانید تون و لوم هر رنگی چیست و هر رنگی با چه رنگی خنثی میشود یا تاثیر و عمقش افزایش می یابد. برای زدن کرم پود از مرکز صورت شروع کنید و به اطراف بروید. دقت داشته باشید که زیر ساز را یکدست و یکنواخت در کل صورت از چانه تا نزدیک گوش پخش کنید. حتما مقداری از کرم پودر را به گردن بزنید تا رنگش با صورت تفاوت فاحشی نداشته باشد. با براش آرایشی یا پد به خوبی در تمام نقاط مورد نیاز بزنید تا هرگونه خطی از بین برود. می توانید به جای کرم پودر معمولی از پن استیکی کانتورینگ یا فون های مختلف گریم استفاده کنید.
فون مایع لیکوئیدی گریماس با پوشش سبک برای مصرف روزانه بسیار مناسب بوده و دارای خاصیت محافظت در برابر آفتاب می باشد. به وسیله پد لاتکس یا قلموی IMO18 می توان این محصول را روی صورت زد. این فون برای استفاده روزانه و همچنین گریم داماد بسیار مناسب است. همچنین به عنوان زیرساز سایه مناسب برای پلک های مسن و چروک نیز بوده و با تمام فون های چرب گریماس ترکیب می شود. در نهایت می توان فوندیشن را به وسیله کامپکت پادر یا فیکسینگ پادر، فیکس کرد.
اگر به دنبال فون چرب مناسب برای پوست های خشک، نرمال و حساس هستید، کاور کرم گریماس گزینه مناسبی است. این فون برای همه نوع آب و هوایی مناسب است و می توان آن را به وسیله پد لاتکس روی صورت پیاده سازی کرد. کاور کرم برای استفاده روزانه بسیار مناسب بوده و برای ترکیب با کاموفلاژ و همچین زیرساز سایه گزینه خوبی محسوب می شود. در نهایت می توانید این محصول را به وسیله پودر فیکس ثابت کنید.

 

خرید بهترین کرم پودر و فوندیشن


زدن پنکک در صورت تمایل


پنکک‌‌ها  قدرت پوشش‌دهی بیشتری از کرم پودرها داردند. پنکک‌ها معمولا به شکل پودر فشرده‌شده و به 2 صورت چرب و خشک  هستند. آنها به دلیل فشردگی و حالت پودری که دارند، می‌توانند برای پوشش مناسب در تکمیل آرایش به کار بروند. پنکک‌ها حتی به ماندگاری کرم پودر نیز کمک می‌کنند. البته پنکک به تنهایی و بدون کرم پودرهم برای پوشش دادن ناهمواری‌های پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. پنکک مناسب به افرادی با پوست چرب هستند چرا که  باعث می‌شود تا چربی پوست آنها از بین برود و ظاهر پوستشان مات و یکدست شود. اگر پوست خشک دارید به هیچ عنوان از این دست محصولات استفاده نکنید، برای اینکه چین و چروک و خشکی پوست‌تان را برجسته‌تر نشان می‌دهند.
کامپکت پادر یا پنکک گریماس گزینه پیشنهادی ما به شما برای تهیه این محصول است. پودر فیکس فشرده رنگی گریماس برای تثبیت فون های چرب بسیار مناسب بوده و در تمام نقاط آب و هوایی قابل استفاده می باشد. پنکک فوق را می توانید با استفاده از پد مخملی صورتی گریماس به صورت ضربه ای یا به وسیله قلم موی گروه P مصرف کنید. از این محصول برای ایجاد هایلایت شدو در گریم خشک نیز استفاده می شود.

 

معرفی پنکک گریماس

 

نکته‌ای که شما همیشه باید در نظر داشته باشید این است که پنکک مناسبی را برای پوست خودتان انتخاب کنید که به اصطلاح خواب بسیار مناسبی روی پوستتان داشته باشد. پنکک هم مانند کرم پودر در رنگ و تن های رنگ مختلفی عرضه می شود. رنگ پنکک را باید با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید. معمولا رنگ پنکک باید یک درجه از رنگ پوست روشن تر باشد. اما این نکته رابطه مستقیم با نوع آرایش دارد و ممکن است نوع آرایش مشخص کننده رنگ پنکک باشد.هر چه خواب پنکک روی پوستتان بهتر باشد به زیباتر و طبیعی تر بنظر رسیدن پوست شما کمک خواهد کرد. البته انتخاب رنگ و یا درجه پوشانندگی هم از مسائلی است که باید با توجه به نوع پوست خودتان آن را انتخاب کنید.

 

کانتورینگ صورت


کانتورینگ صورت جزو جدایی ناپذیر آرایش حرفه ای این سالهاست. به خاطر داشته باشید که استفاده از یک محصول خوب و پخش یکنواخت آن به قرینه سازی و متعادل کردن چهره کمک میکند. هرگونه اشکال ساختاری در صورت را میتوانید با کانتور کردن از بین برده یا حداقل کم کنید.
برای کانتورینگ صورت، کرم میکاپ گریماس به کارتان خواهد آمد. این فون چرب برای انواع پوست های خشک و نرمال مناسب بوده و در مناطق سردسیر و معتدل نیز کاربرد دارد. به وسیله پد لاتکس یا قلم موی گروه های M و MS می توان این کرم میکاپ را روی نواحی مورد نظر زد. در چهره پردازی برای ایجاد کنتراست و ساخت تیرگی و روشنی استفاده از کرم میکاپ بسیار کاربردی است. در نهایت می توان کرم میکاپ را به وسیله کامپکت پادر یا فیکسینگ پادر، تثبیت کرد.

 

کانتورینگ صورت با محصولات گریماس


استفاده از پودر فیکس


پودر فیکساتور یا پودر بیک دقت کنید که استفاده از پودر بیک به عنوان روشن کننده و ابزار کانتور نیازمند زمان است و باید بین 5 تا 10 دقیقه برای جذب پودر روی نقاط مد نظر صبر کنید. اما میتوانید برای فیکس کردن آرایش به راحتی با یک براش پهن و نرم مقدار مناسبی از پودر فیکساتور را به سرتاسر صورت بزنید.
پودر فیکس گریماس یک تثبیت کننده بسیار قوی و بدون رنگدانه است که در تمام نقاط آب و هوایی قابل استفاده می باشد. فیکسینگ پادر ضد آب و مات است که نتیجه خوبی از آرایش را بر جای می گذارد. برای تثبیت کردن نهایی انواع فون و رژلب بهتر است از قلم موی پودر زنی یا پد سفید گریماس استفاده شود. برای کنترل رفله در فون های چرب و کنترل تعریق در پوست های چرب می توان از این محصول استفاده کرد.علاوه بر این، می توان از فیکسینگ پادر در تکنیک استخری و بادوام نیز از آن بهره برد. پودر فیکس گریماس پس از 10 دقیقه کاملا محو شده و هیچ پیگمنتی به پوست یا لب اضافه نمی کند.

 

پودر فیکس گریماس


اگر قصد استفاده از پودر فیکس رنگی دارید، کالر پادر گریماس بهترین گزینه است. این محصول تثبیت کننده با رنگدانه های قوی بوده و برای هر نوع آب و هوایی مناسب می باشد. این محصول را می توان با پد سفید گریماس یا قلموی پودر زنی استفاده کنید. پودرهای مات این کالر پادر در گریم سینمایی بسیار پرکاربرد است. همچنین می توان از شماره های 07 و 08 که براق هستند، برای شاین روی گونه و بدن عروس استفاده کرد.

 

لوازم آرایش و گریم گریماس


 

نحوه خرید محصولات آرایش و گریم گریماس

 

برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد. محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11


همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.

 

 

www.grimas.ir

 

در این مقاله از وب سایت رژلب به بررسی انواع لوازم آرایش و گریم از برند گریماس مناسب برای زیرساز صورت پرداختیم که امیدواریم مورد پسند واقع شوند. چنانچه هر گونه سوال یا پیشنهادی در این مورد داشتید، خوشحال می شویم آن را با ما و سایر کاربران از طریق قسمت نظرات در میان بگذارید.
 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: