سه شنبه 03 اردیبهشت 1398 - 14:13:28

برای مراقبت از پوست چه کنیم؟

بهترین محصولات مراقبت از پوست

معرفی لوازم آرایشی و بهداشتی گریماس

 

برای مراقبت از پوست چه کنیم؟


همه خانم ها و آقایانی که به ظاهر خود اهمیت می دهند، می دانند که داشتن پوستی سالم و شاداب، لازمه این امر است. برای داشتن پوستی با این شرایط، عوامل بسیاری هستند که باید رعایت کنید. در ادامه مطلب برای مراقبت از پوست چه کنیم؟ قصد داریم به بررسی تمام جوانب آن بپردازیم. با وب سایت رژلب همراه باشید.


شناخت انواع پوست


اولین گام مهم در انتخاب کرم پودر، شناخت نوع پوست است. اما سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توان نوع پوست خود را تشخیص داد؟ به طور کلی، چهار نوع پوست وجود دارد: چرب، خشک، نرمال و مختلط. این دسته بندی بر اساس میزان ترشح سبوم یا همان چربی پوست است. اگر پوست صورت شما سفت و مات است، از نوع خشک می باشد و باید مرتبا آن را مرطوب کنید. اگر صورت تان برق می زند و زمانی که دست خود را روی آن می کشید چرب است، پوست شما از نوع چرب می باشد و باید از محصولات فاقد چربی استفاده کنید. اگر روی گونه هایتان خشک است و گاهی دچار پوسته پوسته شدن می شود و باقی نواحی چرب تر از سایر نقاط است، پوست شما از نوع مختلط می باشد.


انواع مراقبت های خارجی از پوست


مراقبت های خارجی از پوست به تمام مواد طبیعی و شیمیایی که برای پاکسازی و مراقبت از پوست به آن می زنید، گفته می شود. در حالت کلی، پنج مرحله اصلی برای مراقبت خارجی از پوست وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

استفاده از انواع پاک کننده ها

فرقی نمی کند که هر روز از محصولات آرایشی استفاده کنید یا خیر؛ پاک کردن روزانه صورت یکی از مهم ترین مراحل مراقبت از پوست است. از آن جایی که پوست صورت در مواجهه کامل با انواع آلودگی ها و چربی ها می باشد، به شما توصیه می کنیم حتی زمانی که آرایش روی صورت ندارید نیز نسبت به پاک کردن آن اقدام کنید. پاک کننده ها در انواع فوم، ژل، لوسیون و شیر پاک کن وجود دارند. افرادی که دارای پوست خشک هستند، بهتر است از پاک کننده های فومی استفاده نکنند. همچنین، افرادی که دارای پوست چرب هستند، بهتر است شیر پاک کن را مورد استفاده قرار ندهند.
اگر به دنبال یک پاک کننده مناسب برای پوست خود هستید، ما لیستی از محصولات مفید گریماس را گردآوری کرده ایم که به کارتان خواهند آمد.

کلنزینگ کرم گریماس

کرمی غنی، طبیعی و ارگانیک که با مواد موثر منحصر به فرد در یک بافت لطیف فرموله شده و به راحتی میکاپ های واترپروف را پاک می کند. این محصول را می توانید به وسیله اسپاچولا یا پد آرایشی روی صورت زده و هر نوع آرایش حتی گریم های سنگین سینمایی را پاک کنید. کلنزینگ کرم کاربرد دیگری نیز دارد و آن حلال مناسب برای پاک کردن و نرم کردن انواع موم از جمله آیبرو پلاستیک است. حتی می توان برای پاک کردن انواع قلمو هایی که از موهای طبیعی ساخته شده اند، از این ماده استفاده کرد.

 

پاک کننده پوست گریماس

 

کلنزینگ لوشن گریماس

این لوسیون فاقد چربی و تنظیم کننده PH پوست است و آن را در مقابل هر گونه عامل اکسیداتیو محافظت می کند.این محصول را می توان به وسیله پنبه یا پد آرایشی به پوست زد. این لوسیون برای پاک کردن اطراف چشم نیز مناسب است و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند. کلنزینگ لوشن حلال آیشدو رژ و پرلایت گریماس نیز می باشد. همچنین در زیرسازی رژلب و کشیدن خط چشم نیز کاربرد دارد. بهتر است این محصول را در مرحله نهایی پاکسازی مورد استفاده قرار دهید.

مولتی ریموور گریماس

محلولی دو فاز با بافتی لطیف و زطوبت رسانی قوی برای آماده سازی پوست، تمیز کننده پوست از هر نوع آلودگی می باشد. این محصول را به وسیله پنبه یا پد آرایشی می توان روی پوست زد. مولتی ریموور گریماس تاثیر به سزایی در محو کردن موقتی چروک های سطحی زیر چشم داشته و به پوست حس مخملی می بخشد. برای پاک کردن هر نوع آرایشی می توان از این محصول استفاده کرد. بعد از مولتی ریموور حتما از کلنزینگ لوشن استفاده شود.

کلنزینگ میلک گریماس

شیر پاک کن گریماس دارای ترکیبات بسیار غنی و فاقد چربی است. پنبه یا پد آرایشی را به این محصول آغشته کرده و روی پوست ماساژ داده شود. سپس پوست را پاک کرده و شستشو دهید. کلنزینگ میلک برای پاک کردن آرایش و آلودگی از سطح صورت و گردن بسیار مفید است. برای استفاده شخصی می توانید شب ها ابتدا پوست صورت و گردن را به وسیله کلنزینگ میلک تمیز کرده و بعد از شستشو با آب از اسکین کرم گریماس استفاده کنید.

میکاپ ریموور گریماس

فرمولاسیون مبتکرانه این محصول سرشار از مواد مغذی و محافظت کننده، چربی رسان قوی بوده که برای انواع پوست های خشک مناسب می باشد. این محصول را به وسیله پنبه یا پد آرایشی می توان به سطح پوست زد. بر اثر کاهش ترشح چربی در غدد پوست و یا تاثیرات نامطلوب آب و هوایی پوست خشک شده و پس از استحمام، کشیده می شود. برای برطرف کردن این مشکل می توانید میکاپ ریموور را روی سطح پوست زده تا لایه های شاخی شکل پوست را نرم و جدا کند. سپس با مولتی ریموور، چربی آن را بردارید. این محصول به مدت زمان 10 دقیقه مکث نیاز دارد.

 

انواع پاک کننده های صورت گریماس


استفاده از لایه بردار پوست


هر 28 روز، لایه جدیدی از پوست تشکیل می شود و لایه های قدیمی و مرده پوست موجب ماسیده شدن آرایش و بد نشان دادن آن می شود. از این رو بسیار اهمیت دارد که لایه های قدیمی پوست را از بین ببرید. در صورت عدم از بین بردن لایه های مرده پوست، احتمال به وجود آمدن جوش های سرسفید و سرسیاه افزایش می یابد. سعی کنید حداقل هفته ای یک بار از لایه بردار استفاده کنید. البته در فصول سرد سال که پوست خشک است، در استفاده از لایه بردارها زیاده روی نکنید.


استفاده از مرطوب کننده


همه انواع پوست، چه خشک چه چرب به مرطوب کننده نیاز دارند. اگر پوست چربی دارید، سعی کنید از انواع مرطوب کننده های ژلی و سرم استفاده نمایید. همچنین اگر دارای پوست خشک هستید، استفاده از مرطوب کننده های کرمی و خمیری بهترین گزینه است. هر صبح و شب پس از پاک کردن صورت و استفاده از تونر، حتما از مرطوب کننده استفاده کنید.


استفاده از محافظ پوست


تمام مراقبت هایی که پیش از این به آن ها اشاره کردیم، زمانی نتیجه می دهند که از محصولات مراقبتی نیز استفاده نمایید. کرم ضد آفتاب تنها برای فصول گرم سال یا کنار دریا نیست. حتما علاوه بر فصول گرم سال، در روزهای ابری، بارانی و برفی نیز از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و هر 4 ساعت یکبار آن را تمدید نمایید. محصولات مراقبت از پوست روزانه و شبانه نیز گزینه بسیار خوبی محسوب می شوند.
کرم روز گریماس یک کرم لطیف غنی شده با املاح مغذی، محافظ، آبرسان و بدون عوامل بیماری زا و پاتوژن است. این کرم را می توانید روی پوست تمیز صورت و گردن ماساژ دهید. کرم روز گریماس که به نام آندر میکاپ بیس نیز شناخته می شود، برای انواع پوست های خشک، حساس، نرمال مناسب بوده و برای تغذیه پوست های دچار کمبود آب، چربی و ویتامین، گزینه خوبی محسوب می شود. همچنین زیرساز مناسب برای کیک میکاپ در پوست های نرمال و خشک می باشد. پس از این که کرم روز را روی پوست خود زدید، 10 دقیقه صبر کنید تا به خوبی جذب پوست شود و سپس آرایش صورت را شروع نمایید.

 

کرم شب و روز گریماس مناسب برای محافظت روزانه


کرم شب گریماس نیز با نام اسکین کرم معروف است. کرم مغذی فوق وظیفه مراقبت از پوست در شب، جوانسازی پوست و کاهش چین و چروک را به عهده دارد. برای بهره برداری از خواص این کرم، ابتدا پوست صورت و گردن را به وسیله کلنزینگ میلک تمیز کرده و سپس با کلنزینگ لوشن چربی پوست را کنترل می کنیم. پس از شستشو با آب، در مرحله آخر از اسکین کرم استفاده می کنیم. کاربرد اسکین کرم گریماس در مراقبت از پوست در برابر رادیکال های آزاد، سموم و آلودگی هوا است. همچنین، پوست های کم انرژی و کدر را نیز روشن می کند. این کرم ارزشمند را هر شب روی پوست صورت و گردن ماساژ داده تا پوست برای میکاپ روز بعد، شاداب و آماده شود.

 

 

نحوه خرید محصولات آرایش و گریم گریماس

 

برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد. محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11


همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.

 

 

www.grimas.ir

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: