یکشنبه 08 اردیبهشت 1398 - 14:33:22

بهترین محصولات پاک کننده صورت و آرایش

پاک کننده آرایش مخصوص انواع پوست ها

معرفی یکی از بهترین برندهای پاک کننده آرایش و صورت

 

بهترین پاک کننده آرایش و صورت


پوست ما در طول روز در معرض سم ها و آلودگی ها، انواع جرم ها و هوای بازیافت شده قرار می گیرد. علاوه بر این، انجام فعالیت های روزانه موجب تعریق بدن نیز می شود. بسیاری از افراد برای برطرف کردن آلودگی ها و آرایش از سطح پوست خود به محصولات حاوی آلکالین و پارابن روی می آورند. آب نیز به تنهایی قادر به برطرف کردن ذرات ناخالصی از روی پوست نیست. پس چاره کار چیست؟ چگونه می توان بهترین محصولات پاک کننده صورت و آرایش را انتخاب کرد؟ در این مقاله از وب سایت رژلب به تفصیل راجع به این موضوع خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.


یک پاک کننده صورت و آرایش خوب چه ویژگی هایی دارد؟


یک پاک کننده خوب در حالی که عمل پاک کنندگی را به صورت عمقی انجام می دهد، باید بسیار ملایم نیز باشد تا پوست را تسکین داده و منجر به التهاب نشود. علاوه بر این، باید احساس شادابی، یکنواختی، روشنی و سلامت کامل به پوست بدهد. برخی از پاک کننده ها حاوی مواد طبیعی همچون خاک رس، جو و جلبک دریایی هستند که خواص بسیاری برای پوست به همراه دارند.
استفاده ملایم از خاک رس، سموم را جذب کرده و تاثیر به سزایی در از بین بدن آن خواهد داشت. جلبک های دریایی، پوست را با مواد معدنی تغذیه می کنند. جو، ماده ای ارزشمند است که پاک کننده، تسکین دهنده و آرامش بخش بسیار خوبی به خصوص برای پوست های حساس می باشد.
پاک کننده های مایع نیز قادر هستند پوست را به وسیله روغن گیاهان تغذیه کنند و از آن جایی که دارای خواص درمانی نیز هستند، برای انواع پوست مناسب می باشند.


مضرات پاک کننده های صورت و آرایش


باید این مورد را نیز در نظر داشت که اکثر پاک کننده های مایع حاوی سولفات لاریل سدیوم هستند و احتمال ایجاد واکنش های حساسیتی، سوزش چشم، جوش و خارش، ریزش مو و آسیب به پوست را به دنبال دارند. همچنین، طبق تحقیقات سازمان غذا و دارو آمریکا، در صورت ترکیب انواع پاک کننده های صورت با سایر مواد شیمیایی، احتمال بروز سرطان پوست افزایش می یابد. برخی محصولات پاک کننده حاوی کف هستند که برای تولید آن از ترکیبات لاریل یا سولفات سدیوم استفاده می شود. اگر چه کف می تواند جالب به نظر برسد؛ اما دارای قدرت بالایی در پاک کردن نبوده و نشان از وجود یک ماده خطرناک در محصول دارد.


شوینده و پاک کننده مناسب برای مصرف روزانه


برای داشتن پوست شاداب و تمیز، پاک کردن روانه امری بسیار حیاتی است. برای پیدا کردن بهترین محصولات پاک کننده صورت و آرایش ابتدا باید نوع پوست خود را تعیین کنید. به عنوان مثال اگر فردی که دارای پوست خشک است از پاک کننده مخصوص پوست چرب استفاده کند و رطوبت و چربی پوست خود را از بین ببرد، اشتباه بزرگی انجام داده است. چرا که برای باز گرداندن رطوبت پوست خود باید مقدار فراوانی از مواد مرطوب کننده را در فرآیند مراقبت از پوست خود بگنجاند.
مولتی ریموور گریماس، محلولی دو فاز با بافتی لطیف و رطوبت رسانی قوی برای آماده سازی پوست، تمیز کننده پوست از هر نوع آلودگی محیطی می باشد. روش استفاده از این محصول به وسیله پنبه یا پد آرایشی است. مولتی ریموور، تاثیر فوری روی چروک های سطحی زیر چشم دارد و به پوست حس مخملی می بخشد. همچنین قادر است هر گونه آرایشی را از روی پوست پاک کند. بعد از مولتی ریموور حتما از کلنزینگ لوشن استفاده شود.

 

پاک کننده آرایش و صورت گریماس


بهترین پاک کننده آرایش برای افراد با پوست حساس


افراد دارای پوست حساس باید از پاک کننده آرایش طبیعی استفاده کنند. اگر پوست شما به راحتی دچار حساسیت شده و پوسته پوسته می شود، بهتر است از این دسته محصولات استفاده نمایید. اکثر شوینده های طبیعی و آلی بر اساس محتوای آن ها طبقه بندی می شوند. پس به دنبال محصولاتی که دارای ویتامین ها، مواد مغذی و سایر اجزائی که برای پوست شما طراحی شده اند، باشید.
یکی از بهترین پاک کننده های صورت و آرایش برای پوست حساس، محصولاتی است که حاوی عصاره خیار هستند. خیار به عنوان یک ماده آنتی اکسیدان و تسکین دهنده بسیار مشهور است. اگر دارای پوست نرمال هستید، بهترین محصولات پاک کننده صورت طبیعی با خاصیت بازسازی پوست را برای خود انتخاب کنید. این محصولات علاوه بر پاک کردن پوست، موجب برطرف سازی سلول های مرده شده و گردش خون و همچنین آبرسانی پوست را افزایش می دهند.
یکی از بهترین پاک کننده های صورت و آرایش مناسب برای پوست های حساس، کلنزینگ لوشن از برند گریماس است. این لوسیون فاقد چربی و تنظیم کننده PH پوست بوده که در مقابل هر گونه عوامل اکسیداتیو، پوست را محافظت می کند و مکملی در چرخه پاکسازی پوست است. این ماده را به وسیله پنبه یا پد آرایشی می توان به سطح پوست زد. کاربرد کلنزینگ لوشن در پاک کردن اطراف چشم نیز می باشد که ضد حساسیت می باشد.


بهترین پاک کننده آرایش برای افراد با پوست چرب


اکثر افرادی که دارای پوست چرب هستند، به دنبال پاک کننده آرایشی می گردند که آبرسان نیز باشد. پیشنهاد ما به شما، استفاده از ژل های پاک کننده صورت و آرایش می باشد. پوست های چرب معمولا دارای آکنه و جوش نیز هستند. مهم ترین موضوع در پوست های چرب و دارای آکنه، پاک کننده صورت می باشد. چرا که شستن و پاک کردن صورت، اولین مرحله از داشتن پوستی سالم و شفاف است.
اگر شستشوی پوست دارای آکنه به خوبی صورت نگیرد، دیگر محصولات مراقبتی به خوبی روی پوست جواب نمی دهند. بهترین پاک کننده صورت برای پوست مستعد باید دارای سالیسیلیک اسید باشد و از پوست در برابر آکنه جلوگیری کند.
شیر پاک کن گریماس با نام کلنزینگ میلک معروف است که دارای ترکیبات بسیار غنی و فاقد چربی می باشد. روش استفاده از این محصول بدین صورت است که ابتدا به وسیله پد یا پنبه روی پوست ماساژ داده و سپس تمیز شود. از کلنزینگ میلک گریماس می توان برای پاک کردن آرایش و آلودگی پوست صورت و گردن استفاده کرد. بدین صورت که ابتدا پوست صورت و گردن را به وسیله کلنزینگ میلک تمیز کرده و بعد از شستشو با آب از اسکین کرم گریماس استفاده شود.

 

شیر پاک کن گریماس مناسب برای پوست های چرب


بهترین پاک کننده صورت مردان


پوست مردان در مقابل پوست زنان، ضخیم تر و چرب تر است. از این رو، شوینده پوست مردان باید حاوی موادی باشد که از تولید چربی جلوگیری کرده و قابلیت نفوذ به لایه های زیرین پوست را داشته باشد. مردانی که دارای پوست خشک هستند نیز بهتر است از ژل شستشوی آبرسان استفاده کنند.

میکاپ ریموور گریماس دارای فرمولاسیون مبتکرانه سرشار از مواد مغذی و محافظت کننده، محلول چربی رسان قوی مناسب برای پوست های خشک است. این ماده را می توان به وسیله پنبه یا پد آرایشی به روی سطح پوست زد. از آن جایی که در اثر کاهش ترشح چربی در غدد سطح پوست و یا تاثیرات نامطلوب آب و هوایی پوست خشک شده و پس از استحمام پوست کشیده می شود به خصوص در گونه ها و اطراف لب. برای برطرف کردن این مشکل، میکاپ ریموور را روی سطح پوست بزنید تا لایه های شاخی شکل پوست را نرم و جدا کند. مدت مکث میکاپ ریموور گریماس، 10 دقیقه است. سپس با استفاده از مولتی ریموور، چربی اضافه پوست را بردارید.

 

معرفی بهترین پاک کننده صورت مناسب برای پوست خشک

 

در این مطلب از سایت رژلب به بررسی تمام جوانب پاک کننده صورت و آرایش پرداختیم. همچنین، بهترین برند پاک کننده آرایش و صورت در جهان را نیز خدمتتان معرفی کردیم و امیدواریم به کارتان بیایند.
 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: