دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 - 16:53:24

آشنایی با انواع تثبیت کننده های آرایش

اسپری فیکساتور و نحوه استفاده از آن

پودر فیکس و معرفی بهترین برند

 

آشنایی با انواع تثبیت کننده آرایش


امروزه اغلب خانم ها، ساعت ها از وقت روزانه خود را به آرایش کردن اختصاص می دهند؛ اما در کمال تعجب پس از گذشت چند ساعت متوجه می شوند که آرایش شان دیگر آن جذابیت را ندارد و روی صورت ماسیده شده است. برای حل این مشکل، متخصصان استفاده از انواع پرایمر و تثبیت کننده های آرایشی را توصیه کرده اند. پرایمرها همان زیرساز های آرایش هستند که پیش از شروع آرایش مورد استفاده قرار می گیرند. تثبیت کننده ها نیز به صورت های مختلفی در بازار موجودند که در مرحله آخر آرایش استفاده شده و مدت زمان ماندگاری آرایش را افزایش می دهند. در این مطلب از وب سایت رژلب قصد داریم به بررسی انواع تثبیت کننده های آرایش پرداخته و یکی از بهترین برندهای این محصول را به شما معرفی کنیم.


انواع تثبیت کننده های آرایشی


تثبیت کننده ها را می توانید در قالب پودر، اسپری و ... تهیه کنید. بهترین نوع تثبیت کننده ها، آن هایی هستند که کاربرد راحت تری دارند. در ادامه مدل های مختلف فیکساتور را به شما معرفی می کنیم تا راحت تر تصمیم بگیرید کدام یک را مورد استفاده قرار دهید.

اسپری فیکساتور

اسپری های فیکساتور درست به مانند سایر محصولات آرایشی دارای تنوع بالایی بوده و مختص انواع پوست ها تولید می شوند. اگر پوست تان خیلی خشک است، از خرید اسپری فیکساتور حاوی الکل خودداری کنید؛ به دلیل آن که الکل پوست را خشک تر می کند. افراد دارای پوست خشک بهتر است از اشپری های بدون الکل و حاوی مرطوب کننده استفاده کنند. اگر دارای پوست چربی هستید، اسپری های بدون روغن یا چربی برای شما بهترین گزینه هستند. اگر دارای پوست ترکیبی هستید، انتخاب برای شما کمی سخت خواهد بود. به دلیل این که پوست شما مختلط است، باید چند نوع اسپری فیکساتور را مورد استفاده قرار دهید تا قادر به انتخاب بهترین نوع باشید.
در هنگام خرید اسپری فیکساتور همواره به این نکته توجه داشته باشید که در کدام فصل سال قرار دارید یا آب و هوای منطقه شما به چه صورت است؟ در روز های گرم و مرطوب، آرایش به حالت مایع درآمده و شکل ذوب شدن به خود می گیرد. در چنین شرایطی بهتر است از یک اسپری خنک و ضد عرق استفاده کنید. اگر آب و هوا سرد است، بهتر است از یک اسپری فیکساتور آبرسان و مرطوب کننده استفاده کنید تا از پوست در برابر هوای سرد و خشک محافظت کند.
برخی افراد تمایل دارند میکاپ شان مات و لایت باشد. این افراد بهتر است از یک اسپری مات کننده و بدون براقی استفاده کنند. برعکس، برخی افراد هم تمایل دارند آرایش شان براق و مرطوب به نظر برسد. این افراد باید فیکساتوری را تهیه کنند که براق است. یکی دیگر از قابلیت های بسیار مهم اسپری های فیکساتور، داشتن SPF می باشد. هر چقدر هم که میکاپ تان عالی به نظر برسد، بسیار حائز اهمیت است که از پوست در برابر نور خورشید محافظت شود. بنابراین اگر در یک روز آفتابی قصد خروج از منزل را داشتید، بهتر است اسپری فیکساتور حاوی SPF را مورد استفاده قرار دهید و آن را هر چهار ساعت تمدید نمایید. این کار علاوه بر اینکه در تثبیت آرایش شما تاثیرگذار است، از پوست در برابر اشعه UV نیز منحافظت می کند.

 

تثبیت آرایش با فیکساتور

 

نحوه استفاده از اسپری فیکساتور

پیش از مصرف اسپری فیکساتور، ابتدا بطری آن را به خوبی تکان دهید؛ به دلیل این که ممکن است عناصر آن ته نشین شده باشند. پس از این که میکاپ خود را انجام دادید، فیکساتور را روی صورت اسپری کنید. دقت کنید که تمام صورت شما باید به اسپری آغشته شود؛ برای این کار، اسپری را در فاصله 15 تا 20 سانتی صورت قرار داده و چند بار روی تمام زوایای صورت بزنید. یکی از راه هایی که به شما اطمینان می دهد تمام صورت تان با اسپری پوشانده شده است، حرکت بطری در شکل X روی تمام صورت و پس از آن، حرکت T از بالای صورت می باشد.
پس از استفاده از اسپری فیکساتور، اجازه دهید اسپری روی صورت تان با جریان هوا خشک شود. توجه کنید که لزومی ندارد اسپری را با دست روی صورت پخش کنید تا زودتر خشک شود. این کار آرایش تان را خراب می کند. خشک شدن طبیعی اسپری روی صورت خیلی طول نمی کشد. می توانید در طول روز اسپری فیکساتور را تجدید کنید تا میکاپ تان همچنان عالی به نظر برسد.

 

پودر فیکس

استفاده از پودر فیکس یا بیک کردن صورت، موجب افزایش ماندگاری آرایش شده و ظاهر بی عیب و نقصی به آن می بخشد. پودر فیکس به شما کمک می کند که از ریزش آرایش و نیاز به تجدید آن در امان باشید. پودر فیکسی مرغوب است که حاوی ذرات ریزی باشد تا به خوبی روی آرایش خوابیده و یکپارچه شود. یک پودر فیکس خوب باید عاری از سیلیکا و زینک اکسید در ترکیبات خود باشد؛ چرا که این مواد موجب سفیدی بیش از حد در تصاویر می شود. پیشنهاد ما به شما این است که پودر فیکس دارای سری نمکدانی را خریداری کنید تا استفاده از آن راحت تر باشد و موجب کثیف کاری نشود.
اگر می خواهید میکاپ تان تا آخر روز دوام داشته باشد و خطوط ریز و چین روی پوست تان نیفتد، بهتر است همه نواحی صورت را بیک کنید. از جمله نواحی اصلی صورت که نیاز به بیک کردن دارند می توان به زیر چشم که از خط انداختن کانسیلر و لک شدن آرایش جلوگیری می کند، خط خنده، چانه و تی زون برای کنترل چربی و جلوگیری از برق افتادن پوست و ظاهر مات و بی نقص، اشاره کرد. برای ایجاد کنتراست بیشتر زیر خط گونه نیز می توانید از پودر فیکس استفاده کنید تا کانتور خودش را بهتر نشان دهد. استفاده از این ترفند برای مواقعی که کانتورتان را خیلی پایین کشیده اید نیز بسیار مفید است؛ چرا که می توانید به راحتی آن را محو کنید. شما می توانید حتی دو طرف بینی تان را نیز محو کنید؛ این کار باعث می شود میکاپ در این ناحیه که معمولا چرب تر از سایر نقاط است، به هم نریخته و ثابت بماند.

 

پودر فیکس گریماس

 

نحوه استفاده از پودر فیکس

پیش از بیک کردن صورت، باید کانسیلر و کرم پودر بزنید تا پودر به خوبی روی آن بنشیند. می توانید از یک براش مخصوص بیک یا بیوتی بلندر خیس برای زدن پودر فیکس استفاده کرده و لایه های نازکی از آن را به صورت ضربه ای روی صورت بزنید. پس از این که سه الی ده دقیقه مدت مکث به پودر دادید، می توانید به راحتی پودر را از روی صورت محو کنید. این مدت زمان به ماندگاری آرایش شما بستگی دارد؛ یعنی اگر می خواهید آرایش تان ماندگارتر باشد، بهتر است 10 دقیقه صبر کنید. در غیر این صورت، سه دقیقه مدت مکث نیز کافی است.
یکی از بهترین برندهای پودر فیکس در جهان که تثبیت کننده بسیار قوی و بدون رنگدانه می باشد، گریماس است که ضد آب و مات بوده و برای انواع مناطق آب و هوایی مناسب خواهد بود. کاربرد این محصول بدین صورت است که رفله و تعریق در پوست های چرب را کنترل می کند. علاوه بر این، می توان در تکنیک استخری نیز از این محصول استفاده کرد و دوام میکاپ را تا 24 ساعت افزایش داد.

فیکسینگ پادر گریماس

تثبیت کننده بسیار قوی بدون رنگدانه، ضد آب و مات که برای همه مناطق آب و هوایی مناسب می باشد. برای میکاپ واترپروف و فیکس نهایی انواع فون و رژلب به وسیله قلموی پودر زنی و یا پد سفید گریماس استفاده می شود. کاربرد این محصول در کنترل رفله در فون های چرب و کنترل تعریق در پوست های چرب می باشد. همچنین در تکنیک استخری نیز می توان از این محصول استفاده کرد تا میکاپ به مدت 24 ساعت روی صورت بماند. با چند دقیقه مکث می توانید قدرت فیکسینگ پادر گریماس را افزایش دهید. مزیت این محصول آن است که پس از گذشت 10 دقیقه کاملا نامرئی شده و هیچ پیگمنتی به فون یا رژلب اضافه نمی کند.

کالر پادر گریماس

پودر فیکس رنگی گریماس که تثبیت کننده آرایش با رنگدانه های قوی بوده و برای همه مناطق آب و هوایی مفید می باشد. روش استفاده از این محصول به وسیله قلم موی پودر زنی یا پد سفید گریماس است و روی فون استفاده می شود. کاربرد این محصول در فیکس و تغییر رنگ فون می باشد. از نوع مات این محصول نیز می توان در گریم سینمایی به عنوان فون ضد رفله و ضد تعریق استفاده کرد. شماره های 07 و 08 پودر فیکس رنگی گریماس براق هستند و برای شاین روی گونه و بدن عروس مناسب است.

 

معرفی کالر پادر گریماس

 

نحوه خرید محصولات آرایش و گریم گریماس

 

برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد. محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11


همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.

 

 

www.grimas.ir

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: