چهارشنبه 29 خرداد 1398 - 15:35:17

آموزش گریم متعادل سازی صورت با محصولات گریماس

معرفی بهترین برند وسایل گریم

معروف ترین ابزار گریم گریماس

 

وسایل گریم سینمایی

 


به طور کلی، گریم صورت به دو زیرشاخه گریم عروس و گریم سینمایی تقسیم می شود. برای کسب بهترین نتیجه از گریم صورت، باید از وسایل گریم حرفه ای نیز استفاده کرد. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با چند مورد از بهترین و کاربردی ترین وسایل گریم صورت آشنا کنیم.

 

وسایل گریم از برند گریماس



در ادامه با یکی از بهترین برندهای لوازم گریم حرفه ای و محصولات آن آشنا خواهید شد.

 

کیک میکاپ گریماس


این فون سبک با پوشش بالا است که از روغن های گیاهی تهیه شده و دارای پیگمنت های استاندارد صورت می باشد که در استفاده طولانی مدت آسیبی به پوست نرسانده و برای همه مناطق آب و هوایی مناسب است.

روش استفاده از کیک میکاپ گریماس

این محصول را می توانید به وسیله پد هیدروی مرطوب به شکل ضربه ای و کششی روی پوست بزنید.

کاربرد پنکک گریماس

این فون خشک بوده و برای انواع پوست های چرب و نرمال گزینه بسیار خوبی محسوب می شود. حتما از پد هیدروی گریماس که دارای منافذ منظم و پخش یکنواخت است، استفاده نمایید.

کاربرد تکنیکی

با دارا بودن رنگدانه های تاثیرگذار، برای عکاسی HD بسیار مناسب می باشد.
توصیه: به وسیله فیکسینگ پادر یا کالر پادر مات گریماس، فیکس شود.

 


چسب لاتکس گریماس


چسب لاتکس وسیله ای کاربردی در اجرای گریم عروس است. یکی از بهترین محصولات موجود در جهان را می توان در برند هلندی گریماس یافت که استفاده از آن می تواند تجربه منحصر به فردی را ایجاد کند. در ادامه این مطلب قصد داریم نگاهی به لاتکس گریماس بیندازیم. با ما همراه باشید.

لاتکس یا چسب گیاهی گریماس چیست؟

چسب لاتکس گریماس از صمغ های طبیعی تولید شده است.

روش استفاده از چسب لاتکس

برای چسباندن قطعات به صورت خالص مورد استفاده قرار می گیرد. این چسب بعد از گذشت چند دقیقه از مصرف، کاملا بی رنگ و محو می شود.

کاربردهای لاتکس گریماس

در سینما و گریم نامتعادل سازی از این چسب برای ایجاد پیری روی پوست، ساخت پوست مصنوعی، چسباندن کل کوپ یا کلاه تاسی و اجزای صورت مانند بینی و گوش مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین مکمل چسب مستیکس اکسترادرلیفتینگ جوانی نیز می باشد.

 

لاک طراحی دندان گریماس


تند لاک علاوه بر کاربرد در مبحث گریم سینمایی، در مبحث آرایشی نیز کاربرد دارد. از رنگ های طلایی، نقره ای و قهوه ای می توان برای هاشور ابرو استفاده کرد. ترکیب رنگ قرمز و سفید نیز برای زیر ساز رژلب بسیار مفید به نظر می رسد. حتی در تکنیک استخری خط چشم نیز می توان از رنگ مشکی برای کشیدن بن مژه استفاده نمود. کاربرد تکنیکی تند لاک ها همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره کردیم، در مبحث گریم سینمایی است که برای طراحی دندان شکسته، چهره معتاد و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه استفاده از تند لاک های گریماس

جهت رقیق یا تمیز کردن لاک طراحی دندان گریماس می توان از الکل 96 درصد استفاده کرد. جهت استفاده از تند لاک بر روی دندان ها، ابتدا به خوبی مسواک بزنید تا دندان ها آماده پذیرفتن رنگ شوند. سپس آن ها را خشک نمایید. اگر قصد دارید دندان ها را کثیف و شکسته نشان دهید، می توانید ابتدا از رنگ نیکوتین تند لاک استفاده کنید. اندکی صبر کنید تا لاک خشک شود و سپس رنگ مشکی را روی نواحی مورد نظر به کار ببرید.
تند لاک گریماس کاملا گیاهی بوده و هیچ گونه آسیبی به دندان های شما وارد نخواهند کرد. این محصول می تواند با توجه به میزان بزاق دهان شما بین 3 تا 8 ساعت روی دندان ها باقی بماند. همچنین، قابل ذکر است که این محصول کاملا خوراکی بوده و در صورتی که همراه با بزاق دهان وارد بدن شود، هیچ گونه آسیبی را وارد نخواهد کرد. چنانچه قصد داشتید لاک را زودتر از این زمان از روی دندان ها بردارید، می توانید از پنبه یا دستمال آغشته به الکل سفید استفاده نمایید.

 

آیبرو پلاستیک گریماس

 

محو کردن ابروها یکی از تکنیک هایی است که همواره در گریم عروس و همچنین گریم سینمایی مورد استفاده قرار می گیرد. گاهی شخص از فرم ابروهای مناسبی برای گریم مورد نظر برخوردار نیست و باید با استفاده از این تکنیک، آن را تغییر داد. تکنیک محو کردن ابرو نیاز به لوازم مخصوص گریم نیز دارد که در ادامه این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد.

موم چسب ابرو گریماس

آیبرو پلاستیک، موم گیاهی مناسب برای محو کردن ابروها می باشد. این موم با خاصیت چسبندگی که در خود دارد، نیازی به چسب دیگر به عنوان زیرساز ندارد.

روش استفاده از آیبرو پلاستیک گریماس

انتهای ابرو را با الکل سفید تمیز کنید. مقداری از موم را به وسیله اسپاچولا از سطح آن تراشیده و جدا کنید. سپس روی دست آن را نرم کرده و موهای ابرو را بر خلاف جهت آن ها به موم آغشته کنید و به وسیله اسپاچولا موها ابرو را پخش کرده و سپس به سطح پوستبچسبانید. پوست اطراف ابرو را با کلنزینگ کرم از همین برند و همچنین گوش پاک کن، پاک کنید. سپس با پد لاتکس کاموفلاژ را روی آیبرو پلاستیک زده و با پد هیدرو، کیک میکاپ را روی کاموفلاژ ضربه ای کار کنید و با مقدار کمی پودر فیکس آن ها را تثبیت نمایید. ابتدا ابرو را با واتر میکاپ طراحی کرده و سپس به وسیله تندلاک ابرو را هاشور بزنید.
توصیه: برای پاک کردن این محصول از روی پوست باید از کلنزینگ کرم استفاده کرد.

 

لاک طراحی دندان و چسب گریم گریماس

 

چسب گریم مستیکس اکسترا گریماس

 

در گریم سینمایی که به کار بردن ریش، سبیل، مو و ... مصنوعی بسیار رواج دارد، استفاده از چسب گریم حرفه ای بسیار حائز اهمیت است. چسب های گریم بسیاری در بازار موجودند که نیاز گریمورها را پاسخگو می باشند؛ اما در این چسبی عملکرد بهتر دارد که مات و ضد آب بوده و ایجاد حساسیت در مصرف کننده نکند.

چسب مستیکس اکسترا گریماس

این چسب بسیار قدرتمند بوده و در انواع گریم کاربرد دارد. درب این محصول دارای قلم مو می باشد که کاربرد آن را تسهیل می بخشد. تنها کافیست درب محصول را به مانند لاک ناخن باز کرده و کمی چسب با استفاده از قلموی آن روی محل مورد نظر ریخته و به خوبی بچسبانید.

کاربردهای چسب مستیکس اکسترا

از این چسب در نصب ریش و سبیل، کلاه گیس، پروک و قطعات مصنوعی استفاده می شود. علاوه بر این، برای لیفتینگ جوانی و نصب مژه تکی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد انحصاری چسب گریم گریماس

در تکنیک های چهره پردازی برای چسباندن ریش و سبیل بازیگر، بدون نگرانی از رفله در تصویر، تعریق بازیگر و ایجاد آلرژی در مصارف طولانی مدت استفاده می شود.

توصیه: برای پاک کردن چسب حتما از مستیکس ریموور استفاده نمایید تا از پوست محافظت شود.


موم چسب ابرو گریماس

 

ابروها نقش به سزایی در گیرایی چهره دارند و در شخصیت پردازی، عضو تاثیرگذاری محسوب می شوند. معمولا ابروها در گریم اشخاص جوان و سالخوردگان دچار تغییراتی می شود. برای این کار از تکنیک های محو کردن و اضافه کردن مو استفاده می شود. البته در محو کردن ابروها، مشکل دو چندان است؛ چرا که برای خواباندن موها ابرو یا پوشش دادن موهای خوابیده باید به نحوی عمل کرد که آن قسمت با بقیه پوست هماهنگی داشته باشد. در مقاله موم چسب ابرو گریماس قصد داریم شما را با محصولی فوق حرفه ای آشنا کنیم که در محو کردن ابروها تاثیر به سزایی دارند.

آیبرو پلاستیک گریماس

آیبرو پلاستیک یا موم چسب ابرو، محصولی کاملا گیاهی است که برای محو کردن ابروها مورد استفاده قرار می گیرد. این موم با خاصیت چسبندگی که دارد، نیازی به چسب دیگری به عنوان زیرساز نخواهد داشت.

روش استفاده از موم چسب ابروی گریماس

انتهای ابرو را با استفاده از الکل سفید تمیز کنید. مقداری از موم را به وسیله اسپاچولا از سطح آن تراشیده و روی روی دست نرم کنید. موهای ابرو را بر خلاف جهت آن ها به موم آغشته کرده و به وسیله اسپاچولا، موهای ابرو را پخش کرده و به سطح پوست بچسبانید.
در مرحله بعد، پوست اطراف ابرو را با کلنزینگ کرم و گوش پاک کن پاک کنید و با پد لاتکس، کاموفلاژ را روی آیبروپلاستیک بزنید. سپس با استفاده از پد هیدرو، کیک میکاپ را روی کاموفلاژ ضربه ای کار کنید و با مقدار کمی پودر فیکس آن ها را تثبیت نمایید. ابتدا ابرو را با واتر میکاپ طراحی کرده و سپس به وسیله تند لاک ابرو را هاشور بزنید.
توصیه: آیبرو پلاستیک حتما با کلنزینگ کرم از روی پوست پاک شود.

 

ابزار گریم گریماس

 

مستیکس ریموور گریماس

 

همان طور که می دانید، انواع چسب مخصوص گریم کارایی بسیاری در این حرفه دارد. چسب ها دارای ترکیباتی هستند که در صورت پاک کردن غیر اصولی آن می تواند عواقب جدی را برای پوست به دنبال داشته باشد.

حلال چسب گریماس

حلال چسب یا مستیکس ریموور گریماس، قادر به پاک کردن انواع چسب های گریم می باشد.

روش استفاده از مستیکس ریموور

مقداری از محلول را به وسیله پنبه یا گوش پاک کن روی محل مورد نظر بزنید و پس از چند دقیقه، چسب خشکی خود را از دست داده و به راحتی تمیز می شود.

کاربردهای حلال چسب گریماس

از حلال چسب گریماس می توان در جداسازی تور لیفتینگ بدون آسیب به پوست اشاره کرد. همچنین، در مبحث سینمایی ریش، سبیل و پروک هایی که برای بازیگرام مورد استفاده قرار می گیرد، به راحتی بدون این که به پوست و توری که روی آن بافت انجام شده، جدا خواهد شد.



مستیکس واتر سلوبل گریماس

 

بسیاری از مادران در مورد سلامت محصولات گریم به کار رفته در طراحی بالماسکه کودکان به خصوص چسب های مورد استفاده، نگران هستند. محصولات گریم و آرایش گریماس با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی ها و مواد ارگانیک، این اطمینان خاطر را به شما می دهد که لوازم فوق را برای فرزندان خود مورد استفاده قرار دهید و خیال تان از بابت حساسیت و ایجاد آلرژی راحت باشد. پیش از این شما را با پالت گریم کودکان آشنا کردیم، در این مطلب نیز قصد داریم اطلاعاتی از چسب مخصوص این نوع گریم را در اختیارتان قرار دهیم.

مستیکس واتر سلوبل

این چسب منحصر به فرد با قدرت چسبندگی بالا، با آب شسته می شود و می توانید آن را بدون نگرانی از ایجاد آلرژی و حساسیت به راحتی برای بالماسکه کودکان استفاده کنید.

روش استفاده از چسب گریم گریماس

درب این محصول دارای قلم مو می باشد و می توان به وسیله آن محل مورد نظر را به چسب آغشته کرده و روی آن از اکلیل، ستاره و ... در طراحی بالماسکه کودکان استفاده کرد.

کاربرد تکنیکی مستیکس واتر سلوبل

در شینیون های جدید در نقاط ظریف سطح مو می توان به جای سنجاق از این چسب نامرئی استفاده کرد.

 

وسایل گریم گریماس

 

استاپل پاستا گریماس

 

چسب جامد در تکنیک های گریم کاربردهای بسیاری دارد که از جمله آن ها می توان به چسباندن ریش و سبیل اشاره کرد. در این مطلب از سری مطالب معرفی محصولات گریماس، قصد داریم محصولی را به شما معرفی کنیم که علاوه بر کاربرد در گریم سینمایی، در گریم عروس و میکاپ نیز کاربردهای فراوانی دارد.

استاپل پاستا یا چسب جامد گریماس

چسب جامد مات یکی از محصولات منحصر به فرد گریماس است که در میکاپ متالیک و گریم سینمایی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این محصول در میکاپ متالیک، به هیچ عنوان موجب تغییر رنگ سایه نمی شود.

روش استفاده از استاپل پاستا

پس از پایان میکاپ چشم، قشر نازکی از استاپل پاستا را به وسیله قلموی خشک روی سایه زده و روی آن از اکلیل گریماس به صورت ضربه ای استفاده می شود.

کاربرد تکنیکی چسب جامد گریماس

در گریم سینمایی برای ایجاد ته ریش ابتدا استاپل پاستا را روی صورت زده و سپس از خرده های مو یا کرپه روی سطح چسب می زنیم. این محصول را می توان به راحتی با کلنزینگ کرم از صورت بازیگر تمیز کرد.

 

نحوه خرید محصولات آرایشی برند گریماس

 

برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد. محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11

همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.

 

 

www.grimas.ir


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: