یکشنبه 30 دی 1397 - 09:32:47

میکروبلید به روش فیبروز

میکروبلیدینگ ابرو

هاشور ابرو به روش فیبروز

میکروبلیدینگ ابرو
ابروها مهم ترین بخش صورت هستند. اگر از ابروهای تان راضی نیستید، روش های زیادی برای تغییر دادن آنها وجود دارد، از جمله ژل ابرو، مداد یا حتی تتو کردن. اما امروز یک گزینه خیلی طبیعی وجود دارد که نتایجی تقریبا دائمی دارد. در این مطلب روش میکروبلیدینگ ابرو microblading را معرفی می کنیم که فراتر از نقاشی یا استفاده از مداد است و درست شبیه به موهای واقعی به نظر می رسد.

میکروبلیدینگ یک روش تتوی دستی نسبتا جدید است. این روش در مقایسه با روش های قدیمی و سنتی که با استفاده از دستگاه انجام می شدند، روشی نیمه دائمی است. میکروبلیدینگ با استفاده از یک تیغه بسیار نازک انجام می شود و رنگدانه ها را به داخل پوست منتقل می کند.

میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن و تفاوت آنها
میکروپیگمنتیشن micropigmentation هم یک روش تتوی دائمی یا نیمه دائمی برای ابروست. این روش با یک دستگاه دیجیتال استفاده می شود. در روش میکروپیگمنتیشن رنگ در لایه عمیق تر پوست با نام درم کاشته می شود. انجام میکروپیگمنتیشن بیشتر از میکروبلیدینگ طول می کشد.

در میکروبلیدینگ از تیغ بسیار نازکی برای کشیدن خطوطی شبیه به تار مو استفاده می شود و در میکروپیگمنتیشن با استفاده از دستگاه صدها نقطه بر روی ناحیه تحت درمان ایجاد می شوند تا زمانی که شکل و ساختار ابرو حاصل شود.

میکروپیگمنتیشن هر 2 تا 5 سال (گاهی حتی بیشتر) نیاز به ترمیم و تجدید دارد.بهبود پوست نیز بعد از اتمام میکروپیگمنتیشن به زمان و مراقبت های بیشتری احتیاج دارد (تقزیبا یک هفته). زمان مورد نیاز برای انجام فرایند میکروپیگمنتیشن حدودا 2 ساعت است. به علاوه هزینه میکروپیگمنتیشن بیشتر از میکروبلیدینگ است.

میکروبلیدینگ برای افرادی که قصد ترمیم ابروهای خود و پر کردن جاهای خالی در ابروهای شان را دارند یک روش مناسب است. به علاوه کسانی که می خواهند قوس ابروی خود را بیشتر کنند به نتیجه خوبی خواهند رسید.
09353155141 تهران
پیروزی-جردن


آگهی ها

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: