پنجشنبه 16 اسفند 1397 - 10:02:52

مدرس کاربامواد در نیاوران

آموزش تخصصی رنگ و مش شمال تهران

آموزش رنگ مو حرفه ای جماران

رنگ و مش با برترین تکنیک های روز دنیا توسط خانم نازنین جعفری

 

چگونه ریشه موها را دکلره کنیم؟

خانم هایی که قبلا موهایشان را دکلره کرده اند، پس از گذشت مدت زمانی باید ریشه های موی خود را دوباره رنگ کنند تا تضاد به وجود آمده برطرف شود. این کار نیاز به دقت بالایی دارد؛ چون احتمال دارد مواد دکلره بیش از حد روی ساقه مو که قبلا دکلره شده قرار گیرد و بسوزد. برای پیشگیری از بروز این مشکل، پیشنهاد ما در درجه اول به شما این است که نزد آرایشگر ماهر بروید. اما اگر به هر دلیلی قصد دارید خودتان در منزل ریشه موهایتان را دکلره کنید، موارد ذیل را به خوبی رعایت نمایید.
برای ریشه گیری موها اگر کمتر از 7 الی 8 سانت بود، باید مواد را از پشت سر گذاشته و به ریشه هایتان برسید تا یکدست شود. در صورتی که ریشه موهایتان بیش از 7 الی 8 سانت رشد کرده باشد، از آن جایی که یک سانت از ریشه موها زودتر روشن می شوند، بهتر است ابتدا از 2 سانت مانده به ریشه تا جایی که از قبل دکلره داشته را مواد بزنید و پس از این که ناحیه مورد نظر به رنگ زرد روشن رسید، مواد دکلره را روی ریشه موها قرار دهید و صبر کنید تا موها کاملا یکدست شوند. در صورتی که موهایتان تا پایه 6 و 7 روشن بود، دیگر برای روشن کردن نیازی به دکلره نیست و می توانید از دکو کرم استفاده کنید.

 

مدرس رنگ و مش در شمال تهران


 یکی از بهترین مدرسین رنگ و مش در شمال تهران، خانم نازنین جعفری است. ایشان با بهره گیری از جدیدترین متدهای روز دنیا و همچنین مواد استاندارد و مرغوب، از مدرسین با تجربه در زمینه کاربامواد میباشند
کلاس های آموزشی رنگ و مش فوق تخصصی ایشان با جدیدترین تکنیک های رنگ مو و کاربامواد برگزار میشود


آدرس و شماره تماس سالن آرایشی و آموزشی نازنین جعفری

آدرس: تهران – نیاوران- جماران- مجتمع تجاری جم سنتر- طبقه11 واحد14

 

تلفن بهترین رنگ ومش کار حرفه ای شمال تهران

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

پنجشنبه 16 اسفند 1397 - 11:14:20
عالیه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: