شنبه 27 بهمن 1397 - 16:57:37

آموزش شینیون حرفه ای

آموزش چند مدل شینیون در خانه

نحوه شرکت در کلاس آموزش شینیون

 

آموزش شینیون حرفه ای


به بستن مو در پشت یا بالای سر و مدل دادن به آن، شینیون گفته می شود. از انواع مدل مو شینیون می توان جهت زیبایی و درخشندگی هر چه تمام تر در مجالس و محافل استفاده کرد. انجام شینیون به صورت حرفه ای نیازمند مراجعه به آرایشگاه دارد؛ اما تعداد مدل های بسیاری از شینیون وجود دارند که ساده هستند و می توان آن ها را در منزل انجام داد. در این مقاله از وب سایت رژلب قصد داریم به آموزش شینیون حرفه ای اما ساده بپردازیم. شاید در ابتدا این شینیون ها کمی دشوار به نظر برسند؛ اما با کمی تمرین می توانید آن ها را فرا گرفته و روی موهای خود و اطرافیان تان پیاده سازی کنید.


آموزش شینیون ساده


برای این مدل شینیون ساده، ابتدا موها را به خوبی براشینگ می کنیم. سپس قسمت گوش تا گوش را جدا کرده و باقی موها را در پایین سر با کش می بندیم. حال به آهستگی لاین های باریکی را از لا به لای موها بیرون می کشیم. توجه داشته باشید که این مدل مو روی موهای هایلایت شده، نمای بسیار زیبایی پیدا می کند. البته شما هیچ محدودیتی در رنگ موها نداشته و می توانید این مدل مو را روی سایر رنگ ها نیز اجرا کنید.
در مرحله بعد، موهای قسمت گوش تا گوش سر را به خوبی شانه زده و در کنار کش مو فیکس می کنیم. به همین ترتیب، لاین هایی را از داخل این قسمت بیرون می کشیم. سپس از یک ابزار شینیون کمک گرفته و آن را در قسمتی که موها را با کش بسته بودیم، نصب می کنیم. لایه های نازکی از ادامه موها که به صورت دم اسبی در آمده اند را جدا کرده و به نحوی روی ابزار پیچ می دهیم که به شکل گل در بیایند. لایه ها را با استفاده از سنجاق مویی از هم تفکیک می کنیم تا حالت خطی زیبا پیدا کنند. پس از پایان کار هر لایه نیز به خوبی روی آن ها اسپری حالت دهنده می زنیم تا ثابت شوند.


آموزش شینیون گل


برای شینیون گل ابتدا موها را براشینگ می کنیم. سپس قسمت های گوش تا گوش و صدفی سر را از هم جدا کرده و با سنجاق فیکس می کنیم. موهای پشت سر را با استفاده از کش می بندیم. موهای قسمت صدفی سر را نیز روی کش آورده و با استفاده از سنجاق، ثابت می کنیم. حال لاین هایی را به آهستگی از بین موهای قسمت صدفی به بیرون می کشیم. هر لاین را که بیرون کشیدیم، اسپری حالت دهنده زده و با سنجاق فیکس می کنیم. توجه داشته باشید که فقط آن لاین که به بیرون کشیده اید را اسپری بزنید تا قسمت های دیگر مو حالت نگیرند.

 

بهترین آموزشگاه شینیون


دنباله موها را از پایین ترین قسمت به لایه های نازکی تقسیم کرده و به حالت تکنیک کشیده به شکل گلبرگ گل در جای مورد نظر خود قرار می دهیم. این گلبرگ ها را باید به نحوی در کنار هم قرار دهیم که در آخر تشکیل گل دهند. برای این کار، دسته ای مو را جدا کرده و کمی پوش می دهیم. سپس اسپری حالت دهنده به آن می زنیم تا خرده های مو از کار بیرون نزنند. در مرحله بعد، دسته مو را به دور انگشت دست حلقه کرده و با سنجاق روی سر فیکس می کنیم. اضافات مو را نیز به دور همان حلقه می پیچانیم و با اسپری و سنجاق ثابت می کنیم. به همین ترتیب گلبرگ های بیشتری را با سایر لایه های مو ایجاد می کنیم تا در نهایت یک گل واحد و زیبا تشکیل شود.


آموزش شینیون حرفه ای


شینیونی که قصد آموزش آن به شما را داریم، در عین جذابیت بسیار ساده است. فقط کافیست کمی ذوق و ابتکار عمل به خرج دهید تا شینیون حرفه ای را تجربه نمایید. ابتدا کل موها را براشینگ کنید و تقسیم موها را از قسمت های گوش تا گوش و صدفی سر انجام دهید. تمامی موهای پایین سر را حسابی پوش دهید و آن را جمع کرده و همانند شنل در قسمت زیرین جمع کنید. در واقع شما از موهای سر جهت درست کردن ابزار شینیون استفاده کرده اید و دیگر نیازی به مصرف آن نخواهید داشت.
حال  موهای قسمت صدفی سر را در دست گرفته و به خوبی شانه می زنیم. سپس لاین هایی از داخل آن بیرون آورده و اسپری حالت دهنده می زنیم. بعد از این که لاین ها را ایجاد کردیم، موهای این قسمت را با استفاده از سنجاق روی شنلی که از قبل درست کرده بودیم، فیکس می کنیم. حال نوبت به موهای جلوی سر می رسد. موهای این قسمت را نیز فرق باز کرده و لاین هایی ایجاد می کنیم. سپس ادامه آن را کمی حالت داده و با اسپری و سنجاق روی پشت سر فیکس می کنیم. باقی قسمت های مو که در حالت آویزان قرار دارند را نیز به همین ترتیب حالت داده و به شکل پیچ هایی زیبا روی سر ثابت می کنیم. پس از پایان درست کرده هر مرحله، روی آن را اسپری می زنیم تا حالت گیرند.

 

معرفی یکی از بهترین مدرس های شینیون در تهران


برگزاری کلاس های آموزشی شینیون حرفه ای


در حالی که شینیون های ساده بسیاری وجود دارند که امکان درست کردن آن ها به راحتی در منزل وجود دارد؛ شینیون های حرفه ای تر و تخصصی تری نیز روزانه روانه بازار می شوند که فراگیری آن ها نیازمند شرکت در کلاس های آموزشی هستند. اگر در حرفه شینیون مو مشغول فعالیت هستید، حتما آگاهی دارید که بروز بودن در حوزه آرایشی و زیبایی از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر هم به تازگی به این حرفه روی آورده اید، اصلا نگران نباشید؛ ما پیشنهاد شگفت انگیزی برای شما داریم.
اگر برای انجام حرفه ای شینیون مو به دنبال یک متخصص با سابقه هستید، پیشنهاد رژلب به شما خانم فرانک کاظمی ها است. ایشان با داشتن بیش از 18 سال سابقه تخصصی در این حوزه دارای مدرک بین المللی پداگوژی یا مربیگری نیز هستند که علاوه بر انجام تکنیک های بروز شینیون مو، آموزش نیز انجام می دهند. از جمله تکنیک های شینیون مو که توسط خانم کاظمی ها آموزش داده می شوند، می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

- آموزش شینیون خطی
- آموزش شینیون شیاری
- آموزش شینیون کاغذی
- آموزش شینیون مواج
- آموزش شینیون کلاسیک
- آموزش شینیون فشن
- آموزش شینیون با تور و بدون تور
- آموزش شینیون های سرعتی
- آموزش شینیون های حرارتی با پروتز برای موهای کوتاه و کم پشت

 

کلاس های آموزش شینیون خانم فرانک کاظمی ها



راه های ارتباطی با متخصص شینیون خانم فرانک کاظمی ها

 

جهت ارتباط با سالن آرایشی و آموزشی گلسرخ واقع در شرق تهران می توانید از طریق شماره تماس زیر نسبت به تعیین وقت مشاوره اقدام کنید.

 

شماره تماس: 09122986404

آدرس: تهران پارس – خیابان حسینی – پلاک 15 – واحد 1 – سالن گلسرخ

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (5)

سه شنبه 10 تیر 1399 - 17:19:49
سلام نمیشه ویدیئو آموزشی بزارین
شنبه 23 شهریور 1398 - 13:21:17
سلام لطفا فیلمشو بزارین ممنون
یکشنبه 06 مرداد 1398 - 13:50:36
سلام هزینه کلاسهای شینیون شما چند هست ؟
جمعه 02 فروردین 1398 - 13:44:56
سلام فیلمشوبفرستین لطفاشنیون
پنجشنبه 02 اسفند 1397 - 07:25:17
سلام شادلین تاج هستم. سازنده انواع تاج و ریسه این هم لینک کانال @ shadlintaj
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: