چهارشنبه 05 آبان 1400 - 15:02:38

بهترین مرکز میکروبلیدینگ شمال تهران

بهترین مرکز میکروبلیدینگ شمال تهران

 

 

 

میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ نوعی تاتو است که به شکل ریز و یا درست است که باعث میشود ابرو، ظاهری زیبا و طبیعی به خود بگیرد. درروش میکروبلیدینگ فیبروز، امکان ایجاد طرح‌های مو مانند ظریفی هم وجود دارد که حالت ابرو را طبیعی‌تر جلوه می‌دهد و همچنین به این دلیل که رنگدانه در سطح کم‌عمق زیر پوست قرار می‌گیرد، به راحتی می‌توان آن را پاک کرد و مدل آن را تغییر داد. اما خوب ماندگاری این روش نیز به همین دلیل کمتر است و بیشتر افرادی که تمایل به ایجاد تنوع در مدل ابرویشان دارند، آن را مورد توجه و استقبال قرار داده‌اند. بخصوص جهت قرینه سازی ابروی دختر خانم ها، میکروبلیدینگ فیبروز بهترین گزینه است.

 

 

 

 

تفاوت میکروبلیدینگ و تاتو

میکروبلیدینگ به نوعی تاتو کردن می باشد که البته بر خلاف تاتو که رنگدانه هایی به زیر پوست منتقل میکند و باعث تغییر رنگ آن می شود؛ به روش دستی و بدون استفاده از دستگاه بر روی پوست انجام میشود.میکروبلیدینک و میکروپیگمنتیشن جزو تاتو های آرایش دائم هستند که به صورت دائم روی پوست صورت قرار میگیرند. در دامه به شما بهترین مرکز میکروبلیدینگ شمال تهران را به شما معرفی میکنیم.

 

 

اثرات منفی میکروبلیدینگ و کاهش آن در بهترین مرکز میکروبلیدینگ شمال تهران

همانطور که در عنوان ذکر شده، انجام میکروبلیدینگ هم اثرات مخرب خود را دارد. از این اثرات میتوان به قرمزی و حساسیت نام برد. دیگر اثرات منفی دیگه ای که این کار بر خود به جای میگذارد. تیره به نظر رسیدن ابروهای جدید شما میباشد. ولی با بهبود یافتن خراش های پوستتان و جا افتادن رنگدانه ها در آن ها، باعث میشود ابروهایتان خیلی طبیعی تر به نظر برسد.در 15 ماه اول میکروبلیدینگ باید آن را در بهترین مرکز میکروبلیدینگ شمال تهران ترمیم کنیم. به این دلیل که بعد از گذشت این مدت. کمی از رنگ دانه های خود را از دست میدهد.

 

 

 

 

معرفی مدرس بهترین مرکز میکروبلیدینگ شمال تهران

خانم خورشیدی از 18 سالگی وارد حوزه تاتو شده اند. ایشان در رشته پیراپزشکی تحصیل کرده اند اما به دلیل علاقه زیادی که به این رشته داشتند، وارد آن شدند. خانم خورشیدی تحصیلات آکادمیک خود را در رشته های تاتو میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ و فیبروز در دانشگاه استانبول گذرانده اند. همچنین، دوره های تکمیلی آموزشی خود را در کشورهای اسپانیا، هلند و ... زیر نظر بهترین اساتید این حوزه گذرانده اند. ایشان حدود 12 سال سابقه کاری مداوم در حوزه تاتو و آرایش دائم دارند.

خانم نسترن خورشیدی کلاس های آموزشی و ورکشاپ های بسیاری را برای علاقه مندان به فراگیری آموزش تاتو و میکروپیگمنتیشن برگزار می کنند. در پایان هر دوره آموزشی، هنرجویانی که در بهترین مرکز میکروبلیدینگ شمال تهران آموزش دیده اند؛ میتوانند مدرک معتبر دریافت کنند و در بازار کار مشغول به کار شوند. هنرجویان خانم خورشیدی تا یک سال پس از گذراندن دوره های آموزشی می توانند مشاوره رایگان دریافت کنند.

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: